[1G 90-94] BRAK CIŚNIENIA SPRĘŻANIA |
Autor |
Wiadomość |
barteski
Forumowicz
Auto: 1G TURBO 1G N/A
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 6 razy Dołączył: 18 Lis 2009 Posty: 264 Skąd: okolice WROCŁAWA
|
Wysłany: 10-01-2010, 10:38
|
|
|
Adaho_krak, to prawda . ja sciagałem auta z angli tam nawet jest to samo liczniki krecone szpachla i tak dalej |
|
|
|
 |
Mitsudomin
Forumowicz
Auto: Mitsu Eclipse 1G
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 08 Lut 2010 Posty: 37 Skąd: Stary Sącz
|
Wysłany: 15-02-2010, 23:08
|
|
|
barteski napisał/a: | Adaho_krak, to prawda . ja sciagałem auta z angli tam nawet jest to samo liczniki krecone szpachla i tak dalej |
Znam gościa który przywozi tłuczone auta z Anglii tu składa i sprzedaje z powrotem w Anglii
Ponoć się to opłaca:) Ja tam nie wiem:)
Mój ojciec ma b3 paska. Silnik zapalał, strasznie szarpał, ledwo jechał. na wolnych obrotach jeszcze było normalnie. Jak dawałem gazu strasznie tłukł- myślałem że panewka ale to był dźwięk metaliczny. Jak się okazało przerwa w okuciu uszczelki między 1-2 cylindrem (ok 2mm) Stąd ten dźwięk- szedł ogień na cylinder który aktualnie nie miał pracować- autko zagazowane. Takim samochodem zrobiłem 100km prawie bez gazu ( byłem zmuszony)
Zrobiłem uszczelkę- przy okazji rozrząd, pompe wody bo ciekła a po miesiącu pękł tłok:)
na 2 cylindrze:) Moje nie dopatrzenie czy po prostu zbieg okoliczności?
A koledze też stuka ten silnik? |
Ostatnio zmieniony przez Mitsudomin 15-02-2010, 23:58, w całości zmieniany 1 raz |
|
|
|
 |
zenek_bb
Mitsumaniak Moderator

Auto: Eclipse 1G 7bolt '93 Stag300+
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 33 razy Dołączył: 11 Kwi 2009 Posty: 975 Skąd: Bielsko-Biała
|
Wysłany: 15-02-2010, 23:43
|
|
|
jak byś potrzebował głowicy to bym miał jedną tylko trzeba by ją zrobić (planowanie, uszczelniacze, wymiana 2óch zaworów, docieranie gniazd) ale to jakby twoja była pęknięta albo coś
boję się że jak ciśnienia praktycznie wogóle niema to nie tylko albo wogóle nie wina uszczelki, swoją drogą jak masz walniętą uszczelkę to byś miał spaliny/wysokie ciśnienie w układzie wodnym, jak to jest na 2 i 3 to mogą być zawory dobite... zdejmij głowice i podziel się z nami co tam piszczy... |
_________________ Jeżeli założysz temat, za post który Ci pomógł daj autorowi "Pomógł", pod postem jest guzik!
<-Kliknij, pooglądaj : )
Znasz Hymn MitsuManiaków! Nie słyszałeś go jeszcze? Klikaj
Kocham mojego czerwonego misia.... "to auto jest najpiękniejsze na świecie, a teraz przechodzi w twoje ręce, zaopiekuj się nim tak jak kiedyś ja..."
Nie zawiedziesz się na mnie tato...
Moderator nie nabija postów –moderator ma wiele do przekazania!
Pokaż serce!!! Kliknij dzisiaj Pajacyka i Polskie Serce i wpisz swoje kliknięcie w tym temacie!!! Razem pomagajmy!!! |
|
|
|
 |
Mitsudomin
Forumowicz
Auto: Mitsu Eclipse 1G
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 08 Lut 2010 Posty: 37 Skąd: Stary Sącz
|
Wysłany: 15-02-2010, 23:57
|
|
|
zenek_bb napisał/a: | boję się że jak ciśnienia praktycznie wogóle niema to nie tylko albo wogóle nie wina uszczelki, swoją drogą jak masz walniętą uszczelkę to byś miał spaliny/wysokie ciśnienie w układzie wodnym, jak to jest na 2 i 3 to mogą być zawory dobite... zdejmij głowice i podziel się z nami co tam piszczy... |
Nie podważając...
Uszczelka może walnąć między cylindrem-wodą, cylindrem- olejem, cylindrem-cylindrem, wodą-olejem.
To zależy od konstrukcji kanałów. Brak lub bardzo niskie ciśnienie sprężania na 2 cylindrach obok siebie może być spowodowane najprawdopodobniej wypaloną uszczelką.
Poproszę fotkę po ściągnięciu głowicy.
Jeśli się mylę proszę mnie poprawić |
|
|
|
 |
zaxdamian
Nowy Forumowicz
Auto: Eclipse 1G
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 11 Lut 2010 Posty: 12 Skąd: Wyszków
|
Wysłany: 16-02-2010, 10:21
|
|
|
przyczyn moze być wiele. Od uszczelki pod głowicą, poprzez zawory w głowicy, po krzywki na wałkach (w kolejności prawdopodobieństwa)
Tak czy inaczej rozbieraj |
|
|
|
 |
promo211
Nowy Forumowicz
Auto: eclipse 1g
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 02 Sty 2010 Posty: 12 Skąd: ok b-stok
|
Wysłany: 28-02-2010, 20:11
|
|
|
Witam jak byś się chciał pobawić i sprawdzić czy oby na pewno uszczelka miedzy 3 a 2 to wlej na 2 cylinder strzykawkę oleju, może być 25ml i sprawdz ciśnienie wtedy powinno wzrosnąć i wzrośnie na 3 bo tam sie olej przedostanie. Tak czy siak sciągaj głowice. Potem zawieź na szczelność i ewentualne uszczelniacze i planowanie , potem nowa uszczela i jazda. MUSI CHODZIĆ!!!! pozdr |
|
|
|
 |
SUZI666
Nowy Forumowicz
Auto: MITSUBISHI ECLIPSE G1
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 06 Sty 2010 Posty: 7 Skąd: BOLESŁAWIEC
|
Wysłany: 26-04-2010, 19:40
|
|
|
Witam
Już po wymianie uszczelki pod głowicą, faktycznie była wypalona pomiędzy 2 i 3 cylindrem. To była bezbłędna podpowiedż i dzięki za nią, tylko że naprawę wykonał barbarzyńca z Jeleniej Góry, przed którym przestrzegam.
Przy składaniu już po wymianie coś tak dokładnie popieprzył że od prawie trzech miesięcy nie mogę dojść do ładu.
Wydałem już majątek na naprawy, każdy ma inną koncepcję.
Auto nie ma mocy i czasami nierówno pracuje, już dwa razy przestawiano mi rozrząd bo ponoć był żle ustawiony, grzebano przy komputerze i sondzie lambda no i ustawiany był zapłon i co ciekawe że po ustawieniu lampą stroboskopową stał się całkiem słaby więc ustawiliśmy go sami na oko i jest trochę lepiej.
Każdy z tych fachowców kasuje za naprawę i mówi że on już tutaj nie pomoże.
Błagam może ktoś jednak mi doradzi albo pomoże bo ten samochód jest naprawdę jakiś przeklęty
Pozdrawiam |
|
|
|
 |
Maretzky85
Mitsumaniak Mod Galant E3x

Auto: Galant`88; [4G63T][E39A] VR4
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 67 razy Dołączył: 26 Gru 2006 Posty: 2937 Skąd: warszawa
|
Wysłany: 27-04-2010, 00:42
|
|
|
SUZI666, wpadnij do Warszawy Odpowiednio drożej co prawda, ale i jakość usługi wyższa
Albo po prostu znajdź kogoś zaufanego/polecanego w regionie. |
_________________ Zawsze mogę się mylić
"Ż(ona): a co zrobisz ze starym Galantem? (domyślnie - po kupnie rekina)
J(a): będę nim jeździł, gdy rekin pójdzie na złom"
by Krzyżak
-Galant 1.8 Gaźnik 4G37 1988r (złom)
-Galant 2.0 SOHC GLSi, później DOHC GTi 1989r (sprzedany)
-Galant 2.0 16V DOHC GTi, potem GTi T 1991r (Sprzedany)
-Galant 2.0 16V DOHC Dynamic Turbo 1989r (sprzedany)
-Galant 2.0 16V DOHC Turbo VR4 1988r
(Obecny)
-Toyota Corolla 1.3 (Wyjechała do afryki )
- Colt C52A na gaźniku z gazolotem
 |
|
|
|
 |
barteski
Forumowicz
Auto: 1G TURBO 1G N/A
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 6 razy Dołączył: 18 Lis 2009 Posty: 264 Skąd: okolice WROCŁAWA
|
Wysłany: 27-04-2010, 09:30
|
|
|
SUZI666, nie bedziesz przypadkiem we wrocku albo nie daleko ?? |
|
|
|
 |
rafii88
Mitsumaniak
Auto: Galant GLSi 2.0 16v + LPG
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 14 Kwi 2010 Posty: 76 Skąd: Malczyce
|
Wysłany: 29-04-2010, 14:14
|
|
|
Witam!!!
Wracajac do usterki ecli 1g!!! mam ten sam problem nie mam ciśnienia na 2 i 3 cylindrze. Dzisiaj autko ma mi rozbierać zaufany mechanik wiec napisze jakie sa ewentualne koszty naprawy. Pozdro!!! |
|
|
|
 |
|