[II 2.0 DID] Duże spalanie w Outlanderze |
Autor |
Wiadomość |
jarro2
Nowy Forumowicz
Auto: Outlander 2.0 DiD
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 27 Kwi 2010 Posty: 2 Skąd: z internetu
|
Wysłany: 27-04-2010, 21:43
|
|
|
Dużo zależy od techniki jazdy.
Mój misiu spala w cyklu mieszanym 7-7,5 ON - mierzone na stacji benzynowej ale zgadza się to również z tym co pokazuje komputer.
pozdro |
|
|
|
 |
Wazzi
Forumowicz
Auto: Outlander intense +
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 2 razy Dołączył: 18 Sie 2009 Posty: 95 Skąd: Poznań
|
Wysłany: 28-04-2010, 00:09
|
|
|
ZbigniewD napisał/a: | o tym wiedziałem | a to ciekawe bo pare postow temu
ZbigniewD napisał/a: | to jest chwilowe spalanie ,niestety ten model nie posiada komputera ze srednim spalaniem |
|
|
|
|
 |
dab
Mitsumaniak

Auto: OUTLANDER 2.0 D-ID
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 2 razy Dołączył: 02 Mar 2009 Posty: 917 Skąd: Wrocław
|
Wysłany: 28-04-2010, 07:51
|
|
|
|
_________________ Pozdrawiam
dab
 |
|
|
|
 |
ZbigniewD
Forumowicz

Auto: XC90,X5 i Outek
Kraj/Country: Austria
Pomógł: 1 raz Dołączył: 07 Kwi 2010 Posty: 130 Skąd: Wien
|
Wysłany: 28-04-2010, 21:40
|
|
|
Wazzi napisał/a: | ZbigniewD napisał/a: | o tym wiedziałem | a to ciekawe bo pare postow temu
ZbigniewD napisał/a: | to jest chwilowe spalanie ,niestety ten model nie posiada komputera ze srednim spalaniem |
| tylko co to zmienia że wsiądę do samochodu przełączę manual pojadę w trasę i na stacji benz nie mogę gasić tego trupa bo inaczej znowu przełączy sie na auto
gdzie tu logika i gdzie sens ????
chińskim tłumokom nie chciało się zrobić wskaźnika chwilowego spalania to sobie wymyślili taki wynalazek |
|
|
|
 |
mitsu00
Mitsumaniak
Auto: VOLVO XC70 AWD '13
Kraj/Country: Sweden
Pomógł: 34 razy Dołączył: 10 Lut 2009 Posty: 4355 Skąd: Sztokholm, Szwecja
|
Wysłany: 28-04-2010, 21:45
|
|
|
ZbigniewD napisał/a: | chińskim tłumokom nie chciało się zrobić wskaźnika chwilowego spalania to sobie wymyślili taki wynalazek |
Outlander nie jest marką chińską a na Europę produkowane są w Gent w Holandii..... |
_________________ Pozdrawiam
Dominik |
|
|
|
 |
ZbigniewD
Forumowicz

Auto: XC90,X5 i Outek
Kraj/Country: Austria
Pomógł: 1 raz Dołączył: 07 Kwi 2010 Posty: 130 Skąd: Wien
|
Wysłany: 28-04-2010, 21:55
|
|
|
jeżeli chodzi o obsługę i pewne rozwiązania to rzeczywiście nazywanie tego czegoś chińszczyzną jest lekkim przegięcięm bo nie sądzę żeby wlew na linkę od spłuczki w kiblu był w stanie wymyślić jakiś chińczyk w 21 wieku
także sorry już nie będe obrażał chinczyków |
|
|
|
 |
Wazzi
Forumowicz
Auto: Outlander intense +
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 2 razy Dołączył: 18 Sie 2009 Posty: 95 Skąd: Poznań
|
Wysłany: 28-04-2010, 22:30
|
|
|
ZbigniewD napisał/a: | tylko co to zmienia że wsiądę do samochodu przełączę manual pojadę w trasę i na stacji benz nie mogę gasić tego trupa bo inaczej znowu przełączy sie na auto
gdzie tu logika i gdzie sens ???? | Nei tutaj w pelni popieram jest to czysty debilizm. |
|
|
|
 |
Trik
Mitsumaniak 1056/KMM

Auto: Lancer 1.5 invite '08
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 39 razy Dołączył: 05 Mar 2008 Posty: 3045 Skąd: Augustów
|
Wysłany: 29-04-2010, 00:44
|
|
|
[quote="ZbigniewD"]bo nie sądzę żeby wlew na linkę od spłuczki w kiblu był w stanie wymyślić jakiś chińczyk w 21 wieku
No tu to chyba się zapędziłes . Chcesz żeby wstawiono np jakiś elektro coś tam, które ma większe szanse na wtope niz zwykłe mechaniczne ciengno. Co to kurna jest podnośnik szyb czy coś co dotykasz raz na 5-8 dni przy małym przebiegu lub raz na 2 dni przy wiekszym, a może uzywasz klapki wlewu paliwa jako hamulca aerodynamicznego.
ZbigniewD, wjedź na ten topik http://forum.mitsumaniaki.pl/viewtopic.php?t=51830 i naparzaj o Otku ile sie da i na czym ziemia stoi. Jeszcze trochę i wyjdzie na jaw że zapalniczka z supermarketu niepodchodzi pod kolor karoserii
To nie klasa premium. Gdzieś kiedyś zostało napisane (niestety nie przytoczę linka) że Otlander miał przejąć rolę auta kombi w klasie C w MMC, a to że tyle kosztuje to trudno. Lancer w max lub prawie max wypasie też nie jest tani, a dalej jest kompaktem. |
|
|
|
 |
ZbigniewD
Forumowicz

Auto: XC90,X5 i Outek
Kraj/Country: Austria
Pomógł: 1 raz Dołączył: 07 Kwi 2010 Posty: 130 Skąd: Wien
|
Wysłany: 29-04-2010, 01:43
|
|
|
elektro coś tam doskonale się sprawdza w większości aut a linki od kibla proponują tylko japońce i daweoo nexia a to że ma szanse na wtope jeżeli jest produkowane przez Mitsu to jest to oczywista oczywistość
co do Lansera to ta fura sprzedaje się zapewne jak ciepłe bułki na legendzie EVO bo każde dziecko chciało mieć kiedyś Evo III a teraz może spełnić swoje marzenia za 60 tysi |
|
|
|
 |
13zbyszek13
Forumowicz

Auto: 2,0 DID outlander 2009
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 4 razy Dołączył: 12 Lis 2009 Posty: 2450 Skąd: PL
|
Wysłany: 29-04-2010, 09:07
|
|
|
po co bijeci tą pianę jest tak jak jest inaczej narazie nie będzie |
|
|
|
 |
AxeD
Forumowicz
Auto: Outek 2
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 25 Paź 2009 Posty: 31 Skąd: Bydgoszcz
|
Wysłany: 03-05-2010, 12:20
|
|
|
Ja tylko dodam od siebie, że u mnie spalanie w mieście jest z zakresu 7-9 w trasie 6-7. Z tym, ze hamuje praktycznie tylko na biegu no i używam tempomatu (pomiar od tankowania do tankowania). Patrząc na spalanie na kompie to pokazuje odpowiednio 6-7 i 5-6, wiec to jest wskaźnik a nie miernik Generalnie u mnie spalanie spadło po podniesieniu mocy. |
|
|
|
 |
13zbyszek13
Forumowicz

Auto: 2,0 DID outlander 2009
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 4 razy Dołączył: 12 Lis 2009 Posty: 2450 Skąd: PL
|
Wysłany: 03-05-2010, 14:23
|
|
|
AxeD napisał/a: | Ja tylko dodam od siebie, że u mnie spalanie w mieście jest z zakresu 7-9 w trasie 6-7. Z tym, ze hamuje praktycznie tylko na biegu no i używam tempomatu (pomiar od tankowania do tankowania). Patrząc na spalanie na kompie to pokazuje odpowiednio 6-7 i 5-6, wiec to jest wskaźnik a nie miernik Generalnie u mnie spalanie spadło po podniesieniu mocy |
i tak trzymaj kolego bardzo dobry wynik |
|
|
|
 |
dab
Mitsumaniak

Auto: OUTLANDER 2.0 D-ID
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 2 razy Dołączył: 02 Mar 2009 Posty: 917 Skąd: Wrocław
|
Wysłany: 04-05-2010, 10:51
|
|
|
W miniony weekend mialem traske ok 350km, w teren nieco gorzysty - srednie spalanie po powrocie ustabilizowalo sie na poziomie 7,9l/100km. Jechalem srednio spokojnie (wyprzedzanie maruderow), odcinkami max 140 (autostrada ok 80km) Auto zapakowane na full, z klima ON i napedem na 4WD, wiec tragedii nie ma, |
_________________ Pozdrawiam
dab
 |
|
|
|
 |
andkul2
Mitsumaniak

Auto: Outlander 2,0 DID 2009
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 1 raz Dołączył: 24 Sty 2010 Posty: 161 Skąd: Katowice
|
Wysłany: 05-05-2010, 17:49
|
|
|
Ostatnio jechałem z przyczepką do Zakopca miałem włączony 2WD,predkosc tak 110 km/h spalanie 9,5 l/100km ale droga powrotna włączyłem 4WD taka sama prędkośc i ciekawe spalanie spadło do 8,5 l/100km a cięzar był prawie taki sam ,chyba 4WD lepiej ciagnie przyczepe ,droga była sucha w obydwie strony. |
_________________
Pozd
Andrzej |
|
|
|
 |
rezon
Mitsumaniak
Auto: był OutlanderII 2.0DID
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 63 razy Dołączył: 11 Lip 2008 Posty: 4689 Skąd: RZ
|
Wysłany: 05-05-2010, 18:00
|
|
|
andkul2 napisał/a: | ale droga powrotna włączyłem 4WD taka sama prędkośc i ciekawe spalanie spadło do 8,5 l/100km a cięzar był prawie taki sam | dużo zależy od liczby wyprzedzanych autek, a przy 110 to kilka się znalazło i z powrotem to z górki miałeś |
_________________ był Outlander 2 2.0Did był Superb 1,8TSI 4x4 jest V60 CC  |
|
|
|
 |
|