Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki Strona Główna Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki


FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum
 Ogłoszenie 


W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu.
Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.

Poprzedni temat «» Następny temat
DIagnowa silnika
Autor Wiadomość
ScYpIoL 
Nowy Forumowicz

Auto: Galant 98' 2.0 SE
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 08 Kwi 2010
Posty: 28
Skąd: Ostrołęka
Wysłany: 27-04-2010, 12:26   DIagnowa silnika

Witam Szanownych kolegów ;)
nie ukrywam, że jestem tu nowy ;)
od paru dni jestem szczęśliwym posiadaczem Galancika 98' 2.0 SE
Moje pytanko jest następujące czy w okolicach Ostrołęki jest jakiś dobry mechanik który posiada komputer aby podpiąć moją galancinę i ewentualnie wykasować istniejące błędy ?
 
 
mlun 
Mitsumaniak
Fanatic of GDI


Auto: Carisma 98 GDI LS
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 01 Sie 2006
Posty: 2834
Skąd: Otwock
Wysłany: 27-04-2010, 16:36   

A błędów nie da się skasować przez odpięcie klem akumulatora na jakiś czas?
CO jeszcze rozumiesz przez błędy? Świeci Ci się jakaś kontrolka na desce rozdzielczej czy o to z komputera chodzi?
_________________
Carisma 1,8 GDI Honda Accord VII 2.0
 
 
 
ScYpIoL 
Nowy Forumowicz

Auto: Galant 98' 2.0 SE
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 08 Kwi 2010
Posty: 28
Skąd: Ostrołęka
Wysłany: 27-04-2010, 16:44   

od czasu do czasu podczas jazdy lubi się zapalać Check Engine
ale po przejechaniu ok 5 km kontrolka gaśnie
_________________
02183/KMM
 
 
Owczar 
Forumowicz

Auto: CLS 450
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 14 Lip 2008
Posty: 14375
Skąd: Pruszków
Wysłany: 27-04-2010, 23:00   

ScYpIoL, wymrugaj błędy:
http://forum.mitsumaniaki.pl/viewtopic.php?t=3245

Potem usuń przyczynę, a na konie odepnij ujemną klemę na kilka minut. Potem zaprogramuj obroty: http://forum.mitsumaniaki...p=607690#607690
I jesteś w domu :D

To tak w skrócie :)
 
 
ScYpIoL 
Nowy Forumowicz

Auto: Galant 98' 2.0 SE
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 08 Kwi 2010
Posty: 28
Skąd: Ostrołęka
Wysłany: 28-04-2010, 10:37   

Dzięki Owczar ;)
spróbuje ale dopiero jutro ponieważ zaraz zmykam do pracy ;)
miejmy nadzieje że pomoże ;)
mrugotanko oczywiście pokaże jutro ;) gdybym oczywiście nie dał rady sam odczytac ;)
_________________
02183/KMM
 
 
Owczar 
Forumowicz

Auto: CLS 450
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 14 Lip 2008
Posty: 14375
Skąd: Pruszków
Wysłany: 28-04-2010, 10:42   

ScYpIoL, nie ma sprawy, jak coś to wrzuć filmik. Tylko dobre piny zewrzyj :)
 
 
ScYpIoL 
Nowy Forumowicz

Auto: Galant 98' 2.0 SE
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 08 Kwi 2010
Posty: 28
Skąd: Ostrołęka
Wysłany: 29-04-2010, 17:26   

a więc jestem już po mruganiu ale niestety dla mnie to czarna magia :D
prosiłbym o pomoc.
Kod:
http://w127.wrzuta.pl/film/5cVtPr3197G/20100429041
 
 
Bartek 
Mitsumaniak
friendly admin


Auto: A161, EC5W, GF6W, A03A
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 21 Mar 2005
Posty: 6983
Skąd: że znowu? (W-wa)
Wysłany: 29-04-2010, 17:33   

Błędy silnika:
11 - błąd przedniej lambdy
24 - błąd czujnika prędkości - zaniedbywalny
44 - błąd cewki zapłonowej (jednej z 2 - nie ma podziału w kodach) - wypadające zapłony
_________________
Pozdrawiam
MITSUMANIAK Bartek

Outlander III '14
Galant 1600 L '82
Legnum VR-4 '99
Space Star '14
Space Wagon '99 V6 - 24 :twisted: sprzedany :(

nie no ty zawsze powiesz co wiesz, a jak nie wiesz to i tak powiesz, bo przecież trzeba [coś] napisać by Ralal_Szczecin


Piratem drogowym się nie rodzi - piratem drogowym się umiera
 
 
 
ScYpIoL 
Nowy Forumowicz

Auto: Galant 98' 2.0 SE
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 08 Kwi 2010
Posty: 28
Skąd: Ostrołęka
Wysłany: 29-04-2010, 17:50   

co do zapłonów to miałem przebicie na przewodach ale już problem wyeliminowany silnik pracuje równiutko
natomiast błąd 11 świadczy o tym że przednią lambdę mam do wymiany ??
i o co chodzi z tym błędem czujnika prędkości ??
_________________
02183/KMM
 
 
Bartek 
Mitsumaniak
friendly admin


Auto: A161, EC5W, GF6W, A03A
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 21 Mar 2005
Posty: 6983
Skąd: że znowu? (W-wa)
Wysłany: 29-04-2010, 18:39   

Zaniedbywalny błąd - nie pokazuje się na desce rozdzielczej, tylko jest zapamiętywany. Prawdopodobnie sygnał z czujnika prędkości samochodu nie był/nie jest przekazywany do ECU.

Błąd sondy może być spowodowany uszkodzeniem sondy, przewodów lub przewodów łączących masę samochodu z masą silnika. Sprawdź w czasie pracy silnika napięcie między masami silnika a karoserii, jeżeli nie będzie większe niż -0.2 V, sprawdź przejścia przewodów do sondy, jeżeli wszystko powyższe jest OK - wymień sondę.

Zresetuj ECU przez odpięcie na 15 s. klemy z akumulatora, przejedź ok. 50 km - sprawdź błędy jeszcze raz. Jeżeli zostanie tylko lambda, to uporałeś się z wypadaniem zapłonów, jeżeli zostanie błąd 24 - olej go ;)
_________________
Pozdrawiam
MITSUMANIAK Bartek

Outlander III '14
Galant 1600 L '82
Legnum VR-4 '99
Space Star '14
Space Wagon '99 V6 - 24 :twisted: sprzedany :(

nie no ty zawsze powiesz co wiesz, a jak nie wiesz to i tak powiesz, bo przecież trzeba [coś] napisać by Ralal_Szczecin


Piratem drogowym się nie rodzi - piratem drogowym się umiera
 
 
 
ScYpIoL 
Nowy Forumowicz

Auto: Galant 98' 2.0 SE
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 08 Kwi 2010
Posty: 28
Skąd: Ostrołęka
Wysłany: 01-05-2010, 13:18   

Koledzy nie chcę zakładać nowego tematu żeby nie robić bałaganu na forum.
Chodzi o to że wczoraj nabijałem klimę. Po nabiciu po włączeniu klimy silnik gasł i śmierdziało tak jakby spalonym sprzęgłem
Mechanior stwierdził że jest spalone sprzęgło sprężarki.
I tu nasuwa się pytanko czy naprawa będzie droga, czy bardziej się opłaca kupić na alledrogo sprawną używkę ??
 
 
Maryjon 
Forumowicz

Auto: MSR99 2.0 Colt1.3
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 04 Maj 2005
Posty: 201
Skąd: W-wa (Ostrowiec Św.)
Wysłany: 01-05-2010, 15:05   

Pewnie się koło pasowe rozwulkanizowało.
Kupiłem używane - regenrowane od Japaneze - jakies 300-400zł - nie pamiętam dokładnie.
Towar raczej nie chodliwy, a cena w ASO poraża.
_________________
Pozdro
M.
MSR 2.0 1999
Colt 1.3 2000
Było
Lancer 1.5 GLi 1991
 
 
 
ScYpIoL 
Nowy Forumowicz

Auto: Galant 98' 2.0 SE
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 08 Kwi 2010
Posty: 28
Skąd: Ostrołęka
Wysłany: 02-05-2010, 16:13   

ale kolego Maryjon u Ciebie też tak zaśmierdziało i silnik gasł ???
_________________
02183/KMM
 
 
Owczar 
Forumowicz

Auto: CLS 450
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 14 Lip 2008
Posty: 14375
Skąd: Pruszków
Wysłany: 03-05-2010, 13:55   

ScYpIoL, mi to wygląda raczej na suzkodzoną sprężarkę, która stawia taki opór silnkiowi, że nie jest w stanie pracować na wolnych obrotach. Dlatego ten smród, bo sprzęgło nie dawało rady.
 
 
ScYpIoL 
Nowy Forumowicz

Auto: Galant 98' 2.0 SE
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 08 Kwi 2010
Posty: 28
Skąd: Ostrołęka
Wysłany: 03-05-2010, 15:02   

Koledzy wiecie może czy w ostrołęce lub okolicach (np. łomża) jest jakiś dobry zakład który zdiagnozuje mi tą usterkę ??
_________________
02183/KMM
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

Ta strona używa ciasteczek (ang. cookies) w celu logowania oraz do badania oglądalności strony.
Aby dowiedzieć się czym są ciasteczka odwiedź stronę wszystkoociasteczkach.pl
Jeśli nie wyrażasz zgody na wykorzystywanie ciasteczek na tej stronie, zablokuj je w opcjach Twojej przeglądarki internetowej.