Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki Strona Główna Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki


FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum
 Ogłoszenie 


W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu.
Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.

Poprzedni temat «» Następny temat
Zaginiony korek od zbiornika płynu do spryskiwania szyb
Autor Wiadomość
Zbigi 
Mitsumaniak


Auto: Renault Talisman TCE 1.6 150KM
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 3 razy
Dołączył: 11 Sie 2009
Posty: 210
Skąd: Milanówek
  Wysłany: 13-05-2010, 19:59   Zaginiony korek od zbiornika płynu do spryskiwania szyb

Witam wszystkich serdecznie
Dzisiaj otworzyłem maskę aby dolać płynu do spryskiwaczy a tu szok. Brak korka od zbiorniczka na płyn do spryskiwaczy.
Hipotez jest kilka:
1.Źle założyłem ten korek i na dołach płyn(ciśnienie wywołane płynem) wypchnął go i wypadł
2.Ktoś ukradł np. za karę, że nie udało mu się zwinąć auta lub było zamówienie nie na auto tylko na korek :shock: :evil:
Nigdzie w komorze silnika go nie znalazłem. Poza tym raczej ciężko jest mu tak po prostu wypaść bo maska mu to utrudnia i bagnecik od sprawdzania poziomu.
Dziwne?
Czy komuś to się już przydarzyło ?
 
 
plbarti 
Forumowicz


Auto: Sportback&Outlander
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 1 raz
Dołączył: 18 Kwi 2009
Posty: 87
Skąd: biegun zimna
Wysłany: 13-05-2010, 20:47   

korek ma długą miarkę jeśli był źle domknięty to raczej nie wypadłby , a jeśli nie mógł wypaść sam to ...? chyba że miałeś korek bez miarki
 
 
Zbigi 
Mitsumaniak


Auto: Renault Talisman TCE 1.6 150KM
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 3 razy
Dołączył: 11 Sie 2009
Posty: 210
Skąd: Milanówek
Wysłany: 13-05-2010, 21:21   

plbarti napisał/a:
korek ma długą miarkę jeśli był źle domknięty to raczej nie wypadłby , a jeśli nie mógł wypaść sam to ...? chyba że miałeś korek bez miarki


Korek jak najbardziej (100%) miał miarkę.
Czyżby kradzieje. Może to ostrzeżenie. Albo dasz nam ukraść auto albo co chwila coś ci zginie.
W pamięci autoalarmu było pełno nieautoryzowanych wejść !
Myślałem, że to awaria autoalarmu ale........ :?:



Edytowałem "to cos", ktore moglo byc wulgaryzmem.
Ostatnio zmieniony przez mkm 28-05-2010, 06:19, w całości zmieniany 1 raz  
 
 
waldinio 
Mitsumaniak


Auto: Mitsubishi Lancer Sedan 1.8
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 01 Cze 2009
Posty: 391
Skąd: Kraków
Wysłany: 13-05-2010, 22:01   

Zbigi napisał/a:
plbarti napisał/a:
korek ma długą miarkę jeśli był źle domknięty to raczej nie wypadłby , a jeśli nie mógł wypaść sam to ...? chyba że miałeś korek bez miarki


Korek jak najbardziej (100%) miał miarkę.
Czyżby kradzieje. Może to ostrzeżenie. Albo dasz nam ukrasc auto albo co chwila coś ci zginie.
W pamięci autoalarmu było pełno nieautoryzowanych wejść !
Myślałem, że to awaria autoalarmu ale........ :?:


tak zapytam, jak sprawdzić pamięc autoalarmu? :) chyba, ze masz jakiś niestandardowy :) ja mam ten co dają standardowo z czujnikami ruchu w środku
Ostatnio zmieniony przez mkm 28-05-2010, 06:20, w całości zmieniany 1 raz  
 
 
Zbigi 
Mitsumaniak


Auto: Renault Talisman TCE 1.6 150KM
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 3 razy
Dołączył: 11 Sie 2009
Posty: 210
Skąd: Milanówek
Wysłany: 13-05-2010, 22:18   

waldinio napisał/a:
Zbigi napisał/a:
plbarti napisał/a:
korek ma długą miarkę jeśli był źle domknięty to raczej nie wypadłby , a jeśli nie mógł wypaść sam to ...? chyba że miałeś korek bez miarki


Korek jak najbardziej (100%) miał miarkę.
Czyżby kradzieje. Może to ostrzeżenie. Albo dasz nam ukrasc auto albo co chwila coś ci zginie.
W pamięci autoalarmu było pełno nieautoryzowanych wejść !
Myślałem, że to awaria autoalarmu ale........ :?:


tak zapytam, jak sprawdzić pamięc autoalarmu? :) chyba, ze masz jakiś niestandardowy :) ja mam ten co dają standardowo z czujnikami ruchu w środku


Sorry ale nie powinienem publicznie zdradzać szczegółów zabezpieczenia mojego auta, ale w różnych ASO montują kilka typów Centralek i niektóre nie mają możliwości odczytu pamięci. Całą procedurę powinieneś mieć dokładnie opisaną w instrukcji obsługi alarmu (ja tak mam). Mam alarm montowany w ASO.
W skradzionym mi w zeszłym roku SB miałem jakiś CAN+ i tam nie było takiej możliwości. Z resztą nic a nic nie pomógł.
Teraz zniknął głupi korek ,boję się co następnym razem zniknie?
Ostatnio zmieniony przez mkm 28-05-2010, 06:22, w całości zmieniany 1 raz  
 
 
Trik 
Mitsumaniak
1056/KMM


Auto: Lancer 1.5 invite '08
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 39 razy
Dołączył: 05 Mar 2008
Posty: 3045
Skąd: Augustów
Wysłany: 13-05-2010, 22:55   

1. Całkiem możliwe, tylko raczej bez ciśnienia. Sam plastik jest na tyle sprężysty że sam ładnie odkakuje.
2. Pod warunkiem że zostawiasz maskę na noc otwartą lub auto :biggrin: Co to znaczy nieautoryzowane wejści? Tzn otwarcie drzwi czy tylko próba?
3. Jeśli masz płyte pod silnikiem to na niej szukaj. Jeśli takowej nie masz, to możliwe że spadł na ten fragment płyt bezpośrednio montowanych pod każdym zderzakiem.
 
 
Pawcho 
Forumowicz
Pawcho

Auto: Lancer 1.8 SB Intense
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 3 razy
Dołączył: 05 Kwi 2009
Posty: 265
Skąd: Sieradz
Wysłany: 14-05-2010, 08:07   

eee tam. Weź lepiej pogadaj z tym niemcem jak mu tam Alzhaimer czy jakoś tak :D
Jestem na 90% pewny, że sam gdzieś go połozyłeś przy przedostatniej dolewce a teraz amba.
 
 
Zbigi 
Mitsumaniak


Auto: Renault Talisman TCE 1.6 150KM
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 3 razy
Dołączył: 11 Sie 2009
Posty: 210
Skąd: Milanówek
Wysłany: 14-05-2010, 08:32   

Jestem na 90% pewny, że sam gdzieś go połozyłeś przy przedostatniej dolewce a teraz amba.[/quote]

Teraz się zastanawiam również nad tym, ale nigdzie nie znalazłem. Teraz nigdy już nie dojdę.
Muszę się jednak pochwalić, że znalazłem perfekcyjne zastępstwo oryginalnego korka.
Mianowicie wziąłem okrągłą nakrętkę od małej rozpuszczalnej kawy Maxell i skróciłem z wysokości, następnie wyjąłem ten uszczelniający papier z dna owej nakrętki.
Nakrętka jest idealnej średnicy a te pseudo zwoje gwintu ładnie zatrzaskują się na wypustce szyjki zbiornika.Ważne jest też to, że nakrętka jest lekko elastyczna.
Musiałem wywiercić tylko mały otworek taki jaki jest w oryginale.Zatrzaskuje się na lekki wcisk tak jak oryginał.Jedyną wadą jest brak tego długiego bagnecika. Cała reszta funkcjonalnie nie różni się od oryginału.
 
 
Pawcho 
Forumowicz
Pawcho

Auto: Lancer 1.8 SB Intense
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 3 razy
Dołączył: 05 Kwi 2009
Posty: 265
Skąd: Sieradz
Wysłany: 14-05-2010, 08:35   

niezły patent jakmnie się zapodzieje to skorzystam :biggrin: A korek jak to złośliwośc rzeczy martwych znajdzie się jak o nim zapomnisz.
 
 
sla 
Forumowicz


Auto: Inne
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 22 razy
Dołączył: 27 Mar 2005
Posty: 2882
Skąd: Warszawa
Wysłany: 14-05-2010, 12:43   

Zbigi napisał/a:

Czyżby kradzieje. Może to ostrzeżenie. Albo dasz nam ukrasc auto albo co chwila coś ci zginie.

Ale Ty masz wyobraźnię :mrgreen:
Ostatnio zmieniony przez mkm 28-05-2010, 06:23, w całości zmieniany 1 raz  
 
 
jaca71 
Mitsumaniak


Auto: Lancer 2.0 ES '09
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 18 razy
Dołączył: 01 Wrz 2008
Posty: 4696
Skąd: Kraków
Wysłany: 14-05-2010, 13:08   

sla napisał/a:
Zbigi napisał/a:

Czyżby kradzieje. Może to ostrzeżenie. Albo dasz nam ukrasc auto albo co chwila coś ci zginie.

Ale Ty masz wyobraźnię :mrgreen:

Jakbyś był świeżo po kradzieży pierwszego Lancera też byś tak myślał.
A ciekawi mnie jak rozszyfrować znak jaki ja dostałem:

Niedokończona czerstwa bułka na prawym kielichu amortyzatora, oczywiście pod zamkniętą klapą ;)
_________________
1. Mitsubishi Lancer '09 (2008-...)
2. Honda Civic 5dr '98 (2010-...)
Ostatnio zmieniony przez mkm 28-05-2010, 06:23, w całości zmieniany 1 raz  
 
 
 
mkrawcz1 
Mitsumaniak
01975/KMM


Auto: CY3A/CW8W
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 1 raz
Dołączył: 21 Sie 2009
Posty: 257
Skąd: Wa-wa Wilanów
Wysłany: 14-05-2010, 13:48   

jaca71 napisał/a:
A ciekawi mnie jak rozszyfrować znak jaki ja dostałem:

Niedokończona czerstwa bułka na prawym kielichu amortyzatora, oczywiście pod zamkniętą klapą ;)

"Od dziś co dzień ma tu leżeć taka bułka, bo jak nie, to się wezmę za gumowe elementy.
Mr Szczur" ;-)
_________________
Mitsubishi Outlander II INSTYLE 2.0 DiD 4x4 (2016-)
Mitsubishi Lancer INTENSE sedan 1,8 MIVEC (2009-)
 
 
roobku 
Forumowicz
inż.

Auto: Lancer 09' 1.8 Intense
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 2 razy
Dołączył: 26 Mar 2009
Posty: 244
Skąd: Kraków
Wysłany: 14-05-2010, 14:11   

Cytat:
A ciekawi mnie jak rozszyfrować znak jaki ja dostałem:

Niedokończona czerstwa bułka na prawym kielichu amortyzatora, oczywiście pod zamkniętą klapą ;)



ja miałem koło akumulatora połowę suchego obwarzanka :)
 
 
 
jaca71 
Mitsumaniak


Auto: Lancer 2.0 ES '09
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 18 razy
Dołączył: 01 Wrz 2008
Posty: 4696
Skąd: Kraków
Wysłany: 14-05-2010, 14:23   

Zbigi napisał/a:
Dzisiaj otworzyłem maskę aby dolać płynu do spryskiwaczy a tu szok. Brak korka od zbiorniczka na płyn do spryskiwaczy.

Są dwie opcje:
1. Nie domknąłeś korka i po ułamaniu bagnetu sama zatyczka zginęła a sam bagnet jest w zbiorniku.
2. Wcale nie zamknąłeś i położyłeś korek gdzieś w komorze silnika skutkiem czego spadł i już go nie ma.

Opcje związane z kradzieżą mało prawdopodobne.

I jeszcze raz pytam co wskazuje alarm?

U mnie w jednym starym alarmie (w hondzie) jest sygnalizacja naruszenia "stref".
I strefa to uruchomienie syreny
II strefa to otwarcie bagażnika
III strefa to otwarcie drzwi
IV strefa to próba uruchomienia silnika.

roobku napisał/a:
ja miałem koło akumulatora połowę suchego obwarzanka


Sam zacząłem i sam proszę o nie ciągnięcie tematu jedzenia pod maską - jest wątek o zwierzakach.
_________________
1. Mitsubishi Lancer '09 (2008-...)
2. Honda Civic 5dr '98 (2010-...)
 
 
 
Zbigi 
Mitsumaniak


Auto: Renault Talisman TCE 1.6 150KM
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 3 razy
Dołączył: 11 Sie 2009
Posty: 210
Skąd: Milanówek
Wysłany: 14-05-2010, 20:07   

I jeszcze raz pytam co wskazuje alarm?

U mnie w jednym starym alarmie (w hondzie) jest sygnalizacja naruszenia "stref".
I strefa to uruchomienie syreny
II strefa to otwarcie bagażnika
III strefa to otwarcie drzwi
IV strefa to próba uruchomienia silnika.

Mniej więcej tak.Wprowadzasz alarm w tryb odczytu a on za pomocą pikania syrenki sygnalizuje:
-jedno ćwierknięcie próba otwarcia drzwi
-dwa ćwierknięcia próba uruchomiania silnika itd...
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

Ta strona używa ciasteczek (ang. cookies) w celu logowania oraz do badania oglądalności strony.
Aby dowiedzieć się czym są ciasteczka odwiedź stronę wszystkoociasteczkach.pl
Jeśli nie wyrażasz zgody na wykorzystywanie ciasteczek na tej stronie, zablokuj je w opcjach Twojej przeglądarki internetowej.