Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki Strona Główna Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki


FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum
 Ogłoszenie 


W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu.
Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.

Poprzedni temat «» Następny temat
Regeneracja turbiny cena i remont czy konieczny
Autor Wiadomość
PiterK 
Nowy Forumowicz

Auto: Mitsubishi Galant 2.0 TD 1993
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 23 Lut 2010
Posty: 24
Skąd: Kraków
Wysłany: 16-05-2010, 00:20   Regeneracja turbiny cena i remont czy konieczny

Czy regeneracja turbiny w Galancie 2.0 TD w cenie 1900 zł to dużo czy raczej standard ?
Zaznaczam iż turbina działa to znaczy jest przyspieszenie po 2 kkm obrotach.
I takie pytanie mam przyspieszenie , moc , odpala od kopa , nie kopci, , ale wycieki oleju , zapalona zółta kontrolka w korkach czy te objawy wskazują na generalny remont silnika czy raczej wystarczy jego uszczelnienie ? Czy w ogóle silnik Galanta może mieć moc , normalnie jeździć i być totalnie zużyty? Problemy pojawiły sie w tą wiosne na ciepłe dni.
Zużycie oleju jakieś 1 litr na 2 tys km. Sorry za te dziwne pytania ale mam duży problem. Pozdrawiam.
 
 
 
robertdg 
Mitsumaniak
SnowWhite


Auto: Galant Sport 98' EAO 2.0 16V
Zaproszone osoby: 1
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 1300 razy
Dołączył: 21 Cze 2009
Posty: 23638
Skąd: KSSE
Wysłany: 16-05-2010, 00:47   

Jezeli ta cena obejmuje sama regeneracje to napewno tanio to nie jest, zuzycie oleju moze byc spowodowane przez zmeczone zyciem uszczelniacze zaworowe.
_________________
Gość zobacz mojego Galanta :rolleyes:
Jeżeli nie żyjesz na krawędzi, to znaczy, że zajmujesz za dużo miejsca
"Jesteś jedyną osobą na świecie, która może wykorzystać Twój potencjał" - Zig Ziglar
W naturze człowieka leży rozsądne myślenie ale nielogiczne działanie
 
 
Wszyc 
Mitsumaniak


Auto: ------>
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 31 razy
Dołączył: 01 Mar 2009
Posty: 4156
Skąd: Gdynia
Wysłany: 16-05-2010, 01:42   

Napisz gdzie występują wycieki oleju o ile są widoczne :P
_________________
Mitsubishi Galant E57A '93
Mitsubishi Galant E54A '93 sprzedany
Mitsubishi Galant E88A '93
Mitsubishi Eclipse D22A '92
Honda CB500 PC32 '97

By mjsystem;

papamitsu napisał/a:
Miejsce raczej dowolne ale standard lokalowy niech bedzie na poziomie dobrego Gala

mjsystem: Czyli dookoła rdza. :mrgreen:
 
 
PiterK 
Nowy Forumowicz

Auto: Mitsubishi Galant 2.0 TD 1993
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 23 Lut 2010
Posty: 24
Skąd: Kraków
Wysłany: 16-05-2010, 02:26   

Wycieki oleju są bardzo widoczne w okolicach tego grubego weża dochodzacego do turbiny i poniżej niego na kablach jest tego sporo , a także w filtrze powietrza. Jak samochód stoi to zawsze spływa kapka oleju po lewej stronie maski .Na samym silniku są tylko nieznaczne wycieki oleju z jednego miejsca spod uszczelki ale niewielkie. Olej podobno był juz mineralny od 30 kkm . Oczywiscie wymieniony olej i wszystkie filtry. Przejechałem jakieś 6 tys km od zakupu bez żadnych awarii . Poprzedni własciciel stwierdził iz pomaranczowa kontrolka ma związek z filtrami jednak zostały one wymienione . Problem palącej sie kontrolki ujawnił się teraz właśnie. Wszystko niby działa a coś nie jest tak.
 
 
 
Wszyc 
Mitsumaniak


Auto: ------>
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 31 razy
Dołączył: 01 Mar 2009
Posty: 4156
Skąd: Gdynia
Wysłany: 16-05-2010, 02:39   

Z lewej strony wywala Ci z rury od intercoolera olej w dolocie jest olej i wyrzyguje też na filtr powietrza powody mogą być turbina cieknie albo silnik przez odmę wyrzuca olej z silnika do dolotu i rozsadza węże powód przedmuchy

Przez to że masz auto od 6tyś km do tego że ma moc i że turbo ciągnie podchodzę z dystansem Twoje odczucia nie koniecznie mogą być zbyt dokładnym wyznacznikiem a odpalać może bez problemu też przy gorszej kompresji wież mi...
zdejmij wąż odmy sprawdź czy nie bucha z niej jak z rury wydechowej jak nie to pozostaje turbo ale sprawdź też to co napisał wyżej Robert czyli uszczelniacze zaworowe
_________________
Mitsubishi Galant E57A '93
Mitsubishi Galant E54A '93 sprzedany
Mitsubishi Galant E88A '93
Mitsubishi Eclipse D22A '92
Honda CB500 PC32 '97

By mjsystem;

papamitsu napisał/a:
Miejsce raczej dowolne ale standard lokalowy niech bedzie na poziomie dobrego Gala

mjsystem: Czyli dookoła rdza. :mrgreen:
 
 
DAREX2006 
Mitsumaniak


Auto: GALANT 2,5 V6
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 1 raz
Dołączył: 04 Kwi 2009
Posty: 79
Skąd: CZECHOWICE - DZIEDZICE
Wysłany: 16-05-2010, 15:16   

Witam moim zdaniem cena za regeneracje jest bardzo przesadzona 700 zł koszt regeneracji bez wymiany turbinek a raczej będą dobre lepiej kupic zestaw naprawczy za 300 zł i samemu zrobic ,zaraz sie odezwą tacy co ci powiedzą ze trzeba ja na przyżądach wyważyć ale kilku z nas zrobiło to bez wywarzania i auta śmigaja do dziś , olej bierze ci turbina i wrzuca do intercoolera a potem dalej do kolektora dolotowego silnika efektem jest zasłona dymna za autem olej w filtrze oznacza ze masz za duże przedmuchy albo uszczelniacze zaworów a raczej pierścienie tłokowe miałem dokładnie to samo teraz jestem po wymianie pierścieni i własnym remoncie turbiny a autko gania jak powinno a jeszcze jedno w turbo dislach jest tak zwana turbo dziura czyli auto dostaje kopa po przekroczeniu jakis obrotów gdy turbina daje odpowiednia dawke powietrza mozliwe rze przy 2 tys obr/min mój tez sie tak zbiera .

PS czy ta kontrolka to nie od cisnienia oleju przyczyna moga byc zjechane panewki
 
 
robertdg 
Mitsumaniak
SnowWhite


Auto: Galant Sport 98' EAO 2.0 16V
Zaproszone osoby: 1
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 1300 razy
Dołączył: 21 Cze 2009
Posty: 23638
Skąd: KSSE
Wysłany: 16-05-2010, 17:02   

DAREX2006 napisał/a:
zaraz sie odezwą tacy co ci powiedzą ze trzeba ja na przyżądach wyważyć
jezeli wg Ciebie jest to zbedne to uzasdanij dlaczego, masz chyba swiadomosc tego co sie zrobi jezeli wirnik bedzie niedoważony.
_________________
Gość zobacz mojego Galanta :rolleyes:
Jeżeli nie żyjesz na krawędzi, to znaczy, że zajmujesz za dużo miejsca
"Jesteś jedyną osobą na świecie, która może wykorzystać Twój potencjał" - Zig Ziglar
W naturze człowieka leży rozsądne myślenie ale nielogiczne działanie
 
 
DAREX2006 
Mitsumaniak


Auto: GALANT 2,5 V6
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 1 raz
Dołączył: 04 Kwi 2009
Posty: 79
Skąd: CZECHOWICE - DZIEDZICE
Wysłany: 16-05-2010, 20:52   

zgadza sie jest ryzyko uszkodzenia turbiny gdyż obroty sa w niej bardzo wysokie dodam ze kazdy element jest wyważany co widać gołym okiem ale i jest możliwość rozebrania turbiny i poskładania nie zmieniając położeń turbinek wzgledem siebie i nakretki też, wszystko zalezy od precyzji i pomysłowości osoby rozbierającej by najmniej chciałem tylko poinformować kolegę ze cena1900 to trochę za dużo i zrobic samemu też można a jeżeli ma możliwość wyważyć to jego plus i wiem ze sa na tym forum osoby które same regenerowały turbiny w garażu bez wyważarek i auta gonia do dzisiaj a turbiny sie nie porozlatywały
 
 
PiterK 
Nowy Forumowicz

Auto: Mitsubishi Galant 2.0 TD 1993
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 23 Lut 2010
Posty: 24
Skąd: Kraków
Wysłany: 16-05-2010, 21:48   

Tyle mam ponoć do zapłacenia za tą turbine , nie ja ja robiłem tylko mechanik odsyłał do regeneracji , też nie chce mi si e wierzyć jutro będę sprawdzał rachunek i gdzie robione było.
Remont generalny silnika ponoć jest konieczny ale wszystko łącznie z tłokami :shock: Mam rozebrany silnik i ponoć jest zjechany. Koszt masakra powyżej ceny samochodu.
Dlatego rozpoczałem temat żeby wybadać czy faktycznie tak jest czy mnie ktoś robi w jajo.Nie znam się na sprawach silnikowych niestety.
Czy jest w ogóle sens robić remont silnika gdy przekracza on o 1000 zł cene samochodu , za tą cene moge kupić rocznik 95 czy 96 , a za swojego dałem niemało jak na ten rocznik bo prawie 5 tys. Dlatego zalezy mi na rozwiązaniach ekonomicznych mających jakiś sens. Obawiam się też że np. tylko uszczelnią a powiedzą że zrobili remont generalny.
Po tej turbinie widze że drogo bo wszyscy na tym forum pewnie robili taniej . Może dać sobie spokój z tym remontem albo poszukać innego mechanika ?
 
 
 
Wszyc 
Mitsumaniak


Auto: ------>
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 31 razy
Dołączył: 01 Mar 2009
Posty: 4156
Skąd: Gdynia
Wysłany: 16-05-2010, 21:55   

6tyś za remont silnika :shock: za tyle to można z 3 silniki kupić nie opłaca się takiego remontu przeprowadzać te 1900zł za turbinę to przegięcie też 3 krotne
_________________
Mitsubishi Galant E57A '93
Mitsubishi Galant E54A '93 sprzedany
Mitsubishi Galant E88A '93
Mitsubishi Eclipse D22A '92
Honda CB500 PC32 '97

By mjsystem;

papamitsu napisał/a:
Miejsce raczej dowolne ale standard lokalowy niech bedzie na poziomie dobrego Gala

mjsystem: Czyli dookoła rdza. :mrgreen:
 
 
DAREX2006 
Mitsumaniak


Auto: GALANT 2,5 V6
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 1 raz
Dołączył: 04 Kwi 2009
Posty: 79
Skąd: CZECHOWICE - DZIEDZICE
Wysłany: 16-05-2010, 22:07   

a nie lepiej kupić cos takiego
http://moto.allegro.pl/it...68_bielsko.html

http://moto.allegro.pl/it...shi_galant.html

a w krakowie jest JAPAN KOREA MOTO zadzwoń do nich napewno coś maja w rozsadnej cenie
 
 
Baks
[Usunięty]

Wysłany: 17-05-2010, 19:11   

Ja kupowalem do swojego gal w JAPAN KOREA MOTO w krakowie wybierasz jak ichcesz duzo tego maja
 
 
Owczar 
Forumowicz

Auto: CLS 450
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 282 razy
Dołączył: 14 Lip 2008
Posty: 14375
Skąd: Pruszków
Wysłany: 18-05-2010, 11:18   

Wszyc napisał/a:
wyrzyguje też na filtr powietrza powody mogą być turbina cieknie albo silnik przez odmę wyrzuca olej z silnika do dolotu


ale:

PiterK napisał/a:
a także w filtrze powietrza


Stąd wniosek że z odmy wali.

Zrób tak jak w tym linku napisałem:
http://forum.mitsumaniaki...rzydatne_porady

Po czyszczeniu dolotu bedziemy myśleć czy jest sens regenrować turbinę.

[ Dodano: 18-05-2010, 11:19 ]
Według mnie ta kasa za regenerację to stanowczo za dużo...

[ Dodano: 18-05-2010, 11:20 ]
http://forum.mitsumaniaki...ght=regeneracja
 
 
PiterK 
Nowy Forumowicz

Auto: Mitsubishi Galant 2.0 TD 1993
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 23 Lut 2010
Posty: 24
Skąd: Kraków
Wysłany: 18-05-2010, 13:35   

Witam!
Bardziej chyba się opłaca kupić w Japan Korea Moto , firma jest ode mnie jakieś 5 minut samochodem ! Maja kilka takich silników podobno sprowadzane z Japonii. Mam blisko bo to w jednym mieście wsyzstko więc nie będzie kłopotu z transportem i sprawdzeniem.
Z turbina jest taka spraważe poszła bez zatwierdzenia ceny przeze nie do regeneracji i lezy tam i czeka na odbiór , spuścili cene do 1600 i wiecej nie chcą. Więc chyba jej nie odbiore bo i po co?
Silnik jest rozkopany nie chcą mi złożyć z powrotem tak jak był bo podobno pierścienie poszły :shock: przy rozbieraniu. Trzeba by inwestować w uszczelki i cześci a i tak twierdzą że może nie odpalić :shock: bo według nich tylko remont generalny. Zreszta nie ma turbiny. Niezła lamigłówka się zrobili i w koszta mnie chcą wrobić.
Tak więc jedyne rozsądne wyjście to chyba kupno całego silnika za 1800 zł i przekładka . Musze zabrać "zwłoki" do innego mechanika , samochód przyjechał o własnych siłach a teraz laweta tylko zostaje. Pozdro.
 
 
 
Owczar 
Forumowicz

Auto: CLS 450
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 282 razy
Dołączył: 14 Lip 2008
Posty: 14375
Skąd: Pruszków
Wysłany: 18-05-2010, 13:43   

PiterK, no to zostałeś ładnie naciągnięty...
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

Ta strona używa ciasteczek (ang. cookies) w celu logowania oraz do badania oglądalności strony.
Aby dowiedzieć się czym są ciasteczka odwiedź stronę wszystkoociasteczkach.pl
Jeśli nie wyrażasz zgody na wykorzystywanie ciasteczek na tej stronie, zablokuj je w opcjach Twojej przeglądarki internetowej.