Wolne obroty |
Autor |
Wiadomość |
czapelka
Mitsumaniak
Auto: Galant EA5A '99 Avance
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 15 Lis 2009 Posty: 139 Skąd: Poznań
|
Wysłany: 26-05-2010, 13:53 Wolne obroty
|
|
|
Witam gdzie mozna znalezc ustawianie wolnych oborotw w colcie Cj0. Kiedys znalazlem ale teraz linki wysgasly(bylby na mitsubishi-grafix) jesli moge o instrukcje. Pozdrawiam |
|
|
|
 |
robertdg
Mitsumaniak SnowWhite

Auto: Galant Sport 98' EAO 2.0 16V
Zaproszone osoby: 1
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 1300 razy Dołączył: 21 Cze 2009 Posty: 23638 Skąd: KSSE
|
Wysłany: 26-05-2010, 14:24
|
|
|
W dziale download jest service manual, tam znajdziesz odpowiedz |
_________________ Gość zobacz mojego Galanta
Jeżeli nie żyjesz na krawędzi, to znaczy, że zajmujesz za dużo miejsca
"Jesteś jedyną osobą na świecie, która może wykorzystać Twój potencjał" - Zig Ziglar
W naturze człowieka leży rozsądne myślenie ale nielogiczne działanie
 |
|
|
|
 |
dlamer [Usunięty]
|
|
|
|
 |
czapelka
Mitsumaniak
Auto: Galant EA5A '99 Avance
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 15 Lis 2009 Posty: 139 Skąd: Poznań
|
Wysłany: 26-05-2010, 15:15
|
|
|
"Przykładowo złącze to nie występuje w silnikach 4G13 po 1996 roku (np. Colt CJx) -" idac za strona krzyzaka...czyli w coclie 1997 jakiego mam nie ma tej wtyczki i nie moge sam ustawic obrotow?? |
|
|
|
 |
dlamer [Usunięty]
|
Wysłany: 27-05-2010, 10:15
|
|
|
Ja mam CJ1A i mam tą wtyczkę. Najlepiej sprawdzić |
|
|
|
 |
Maciek
Mitsumaniak MICHU-BUCZY :)

Auto: Gal 00' EA5A Avance
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 10 razy Dołączył: 23 Paź 2005 Posty: 3205 Skąd: Szczecin
|
|
|
|
 |
czapelka
Mitsumaniak
Auto: Galant EA5A '99 Avance
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 15 Lis 2009 Posty: 139 Skąd: Poznań
|
Wysłany: 27-05-2010, 15:15
|
|
|
Wiec tak po koleji zapoznalem sie ze strona krzyzaka dot regulacji wolnych obrotow. Troche incnzaje wyglada to w moim colcie wiec wkleje zdjecia ni jak ktos bedzie tak mily pozaznaczac mi takimi samymi oznaczeniami jak na stornie krzyzaka gdzie jest co:)
Po pierwsze to to cos na zdjeciach to zlacze ktore nalezy zmasowac?:
Oraz tutaj daje zdjecia silnika prosze o zaznaczenie bo chce to zrobic sam a kompletnie inaczej to wyglada na stornie krzyzaka(pewnie tam jest CAO)
Z gory dziekuje za trud. |
|
|
|
 |
Hugo
Mitsumaniak srebrny szatan

Auto: EA5A Avance '01 & SS 1,6
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 521 razy Dołączył: 06 Sie 2006 Posty: 21947 Skąd: Wolsztyn
|
Wysłany: 27-05-2010, 16:21
|
|
|
czapelka napisał/a: | Po pierwsze to to cos na zdjeciach to zlacze ktore nalezy zmasowac?: | Tak jest. |
|
|
|
 |
dlamer [Usunięty]
|
Wysłany: 27-05-2010, 18:37
|
|
|
A reszty rzeczy które Cię interesują na zdjęciach nie ma.
Musisz skupić się na przepustnicy, przepustnica znajduje się w prawym górnym rogu ostatniego zdjęcia - do niej dochodzi linka gazu widoczna na tym zdjęciu.
Przepustnica w twoim CJ jest (chyba) identyczna jak w CA0 z tą różnicą że w CAO jest odwrotnie zamontowana.
TPS/IPS znajduje się "z tyłu" przepustnicy - patrząc od przodu na silnik - a więc tuż przy ścianie grodziowej.
Śróbki która blokuje położenie zamkniętej przepustnicy (a która znajduje się przy tym czarnym trzpieniu na którym jest nawinięta linka gazu) osobiście proponuję nie regulować. Jeżeli nikt tak wcześniej nie grzebał to raczej wszystko jest ok. |
|
|
|
 |
czapelka
Mitsumaniak
Auto: Galant EA5A '99 Avance
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 15 Lis 2009 Posty: 139 Skąd: Poznań
|
Wysłany: 27-05-2010, 18:46
|
|
|
Bo na dniach chce sobie zrobic czyszczenie przepustnicy, bo cos moj misiek nie jest zywy...czuje spadek mocy...i z tego co wyczytalem to trzeba obroty wyregulowac dlatego pytam. a jest mozliwosc ze komputer sam zaadeptuje nowe obroty i sprowadzi je do wolnych po pewnym czasie?
Oraz pytanie czy konieczna jest regulacja tps,ips, po czyszczeniu przepustnicy? Czy wystarczy podpiac sie pod zlacze masowe i regulowac jedna srubka glowna obroty? Oczywiscie jesli wszystko wczesniej gralo:) |
|
|
|
 |
Maciek
Mitsumaniak MICHU-BUCZY :)

Auto: Gal 00' EA5A Avance
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 10 razy Dołączył: 23 Paź 2005 Posty: 3205 Skąd: Szczecin
|
|
|
|
 |
maciej 63
Forumowicz

Auto: COLT 1.6 cjo 98r bistro
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 1 raz Dołączył: 22 Paź 2006 Posty: 163 Skąd: sława
|
Wysłany: 16-04-2011, 12:42
|
|
|
witam akurat jestem po czyszczeniu przepustnicy i poza odłączeniem akumulatora,nie dotykałem nie kręciłem żadną śrubką,po podłączeniu akumulatora i odpaleniu pochodził kilka minut nawet nie czekałem na załączenie wentylatora ,po zgaszeniu i ponownym odpaleniu
obroty stoją idealnie,przed czyszczeniem potrafiły zejść do 500-400 a nawet kilka razy zgasł. |
|
|
|
 |
k777
Nowy Forumowicz
Auto: Colt 1.3, 2003r.
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 3 razy Dołączył: 08 Cze 2008 Posty: 30 Skąd: Wrocław
|
Wysłany: 29-06-2012, 10:50
|
|
|
Koleżanki & Koledzy,
Czy złącze ustawiania zapłonu występuje tylko przy ścianie grodziowej silnika??
mam colta z 2003r i nie mogę go odszukać (wiem Krzyżak pisał, że go nie ma). czytałem wasze posty i widzę że niektórzy je mają...zna ktoś może ogólną zasadę do którego roku ono występowało? |
|
|
|
 |
mastertoja
Mitsumaniak

Auto: mitsubishi colt 97
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 22 Mar 2008 Posty: 34 Skąd: Wrocław ( Wroclove )
|
Wysłany: 24-07-2012, 14:38
|
|
|
Tak wystepują tylko przy sciance grodziowej... |
_________________
 |
|
|
|
 |
KlaudiuszBdg
Mitsumaniak

Auto: Colt '00
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 2 razy Dołączył: 04 Sie 2010 Posty: 200 Skąd: Bydgoszcz
|
Wysłany: 24-07-2012, 14:53
|
|
|
k777, W 2000 r. zmieniły się silniki, jeżeli masz nowszy 82KM to nie będzie tego złącza
Cytując
"Przykładowo złącze to nie występuje w silnikach 4G13 po 1996 roku (np. Colt CJx)"
http://eurosoftware.com.pl/krzyzak/index.html
To jest błąd, w silnikach 4g13 1996-2000 bodajże do wrzesnia (?) jak najbardziej występuje to złącze, a silnik wymaga ręcznej regulacji kąta wyprzedzenia zapłonu. |
|
|
|
 |
|