Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki Strona Główna Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki


FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum
 Ogłoszenie 


W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu.
Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.

Poprzedni temat «» Następny temat
Przesunięty przez: Gene
31-01-2010, 10:27
Jak zmieścić się za kierownicą nowego L200?
Autor Wiadomość
Mondo_cane 
Forumowicz

Auto: L200 2009
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 30 Sty 2010
Posty: 64
Skąd: Natolin
Wysłany: 30-01-2010, 21:36   Jak zmieścić się za kierownicą nowego L200?

Pierwszy mój post na tym forum więc przede wszystkim witam Was serdecznie ;)

Od kilku tygodni borykam się z podejrzewa bliskim Wam tematem.Po kilkukrotnym zakopaniu się w śniegu w mieście zaczęła dojrzewać myśl o zakupie pojazdu z napędem na cztery koła i zdecydowanie wyższym zawieszeniu. Po odwiedzeniu kilku salonów, kilkudziesięciu for dyskusyjnych i portali poświęconych tematyce samochodów z napędem na obie osie zawęziłem preferencje do dwóch marek posiadających centralny mechanizm różnicowy - Mitsibushi i Jeep.

Przymierzając się w Mitcar od L200 okazało się, że wszystko gra poza miejscem dla mnie za kierownicą... Mam 202 cm wzrostu i proporcjonalną budowę ciała. Niezależnie od różnych ustawień fotela i kierownicy albo mam problem z dostępem do pedałów, bo walę kolanami w obudowę kolumny kierownicy, albo udami blokuję kierownicę. Pytanie brzmi czy coś da się z tym zrobić? Inny fotel? Zmiana konsoli / szyn mocujących fotel do podłogi?
Sprzedawca w Mitcar był bezradny i jeszcze mnie dobił stwierdzając, że stracił przez ten feler wielu klientów...

Drugie pytanie dotyczy Pajero 3 generacji. Nie miałem okazji do niego wsiąść więc tu pytam. Jaka jest rzeczywista pojemność bagażnika (do linii okien) w porównaniu do typowego dużego kombi ? Teraz dysponuję nieco ponad 500 litrami i zdążyłem się do tego hangaru przyzwyczaić ;)

pozdrawiam

Kuba
Ostatnio zmieniony przez Gene 31-01-2010, 10:35, w całości zmieniany 2 razy  
 
 
Gene 
Mitsumaniak
shoot & destroy


Auto: Pajero Sport Dakar '06
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 115 razy
Dołączył: 13 Lis 2006
Posty: 3775
Skąd: Warszawa
Wysłany: 31-01-2010, 10:26   

Dzien dobry,
umow sie z kims na przymiarke. Mozemy kiedys razem pojechac do Mitcaru, tam maja III "serwisowa" albo poprosze kogos z P.O.C. z Warszawy to pokaze Ci V78. :wink:
Rozwiazanie zabudowy bagaznika w PIII daje mozliwosc jazdy siedmiu osoba lub ogromna przestrzen bagazowa po wyjeciu trzeciego rzedu siedzen i zlozeniu drugiego - 1700 litrow (pomiar VDA).
_________________
C'est La Vie suckers
 
 
 
Mondo_cane 
Forumowicz

Auto: L200 2009
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 30 Sty 2010
Posty: 64
Skąd: Natolin
Wysłany: 31-01-2010, 10:34   

Wyśmienicie ;) Przestrzeń bagażowa jest dla mnie istotna bo nie mam piwnicy i część szpeju który w normalnych warunkach byłby gdzieś przechowywany jeździ ze mną...
A V78 to jest dokładnie to o czym myślę jako alternatywie dla L200 ;) Gdyby jeszcze można się taką przejechać to już w ogóle miodzio ;)

Będę się odzywał w sprawie umówienia się przez forum.

pozdrawiam

KUBA
 
 
Gene 
Mitsumaniak
shoot & destroy


Auto: Pajero Sport Dakar '06
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 115 razy
Dołączył: 13 Lis 2006
Posty: 3775
Skąd: Warszawa
Wysłany: 01-02-2010, 06:33   

Mondo_cane napisał/a:

Będę się odzywał w sprawie umówienia się przez forum.
proponuje pw lub komunikatory...
_________________
C'est La Vie suckers
 
 
 
Mondo_cane 
Forumowicz

Auto: L200 2009
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 30 Sty 2010
Posty: 64
Skąd: Natolin
Wysłany: 01-02-2010, 23:44   

Znalazłem chyba rozwiązanie. Zgodnie z informacjami stąd http://www.recaro.com/fil...eframe_list.pdf jest dedykowana rama do zamocowania foteli tej marki w L200. Muszę tylko potwierdzić z producentem o ile zmienia się zakres regulacji wysunięcia do tyłu fotela. Resztę parametrów chyba znam bo dwa samochody wstecz miałem już podobne rozwiązanie.

Kolejne pytanie potwierdzające do posiadaczy L200 o wzroście powyżej 190 cm ;) W jakim dokładnie ustawieniu fotela jest Wam najwygodniej ? Wiem, że temat już był wałkowany ale, po przejrzeniu tego forum, mam wrażenie bez jednoznacznych wskazówek...

pozdrawiam

KUBA
 
 
namotore 
Mitsumaniak
ach


Auto: T-fünf
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 4 razy
Dołączył: 24 Mar 2008
Posty: 730
Skąd: EL
Wysłany: 02-02-2010, 06:57   

jak przerobisz fotel kierowcy to z tylu za soba nie przewieziesz nawet anorektyczki. Przy wzroscie 185 mam fotel na przedostatni zabek wiec domyslam sie ze w Tajlandii norma jest 140-190 cm wzrostu. Po wczesniejszych wypowiedziach nt. komfortu Eli wynika ze ludki ponad 175 cm czuja sie malo komfortowo. Nawet jesli zakombinujesz z fotelem to i tak bedziesz sie w Elci meczyl bo albo nie ustawisz kiery (regulacja w 1 plaszczyznie) albo bedziesz sie trykal o slupek "B" lokciem i pas bedzie robil za szalik. Fury made in D maja norme foteli do 210 cm wzrostu. Pozdro
 
 
Mondo_cane 
Forumowicz

Auto: L200 2009
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 30 Sty 2010
Posty: 64
Skąd: Natolin
Wysłany: 02-02-2010, 08:56   

Dzięki namotore ;) To sprawa wydaje się prosta wystarczy znaleźć L200 wyprodukowane w DE ;) A nieco poważniej żałuję, że pojazd, który w wysokim stopniu spełnia moje oczekiwania (pomimo wszystkich wad i ograniczeń) jest najwyraźniej poza moim zasięgiem...
Nie pozostaje mi chyba nic innego tylko zaznajomić się bliżej z Pajero :]
KUBA
 
 
Gene 
Mitsumaniak
shoot & destroy


Auto: Pajero Sport Dakar '06
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 115 razy
Dołączył: 13 Lis 2006
Posty: 3775
Skąd: Warszawa
Wysłany: 02-02-2010, 12:31   

Ja do konca nie wiem jak to jest. Mam przyjaciela, udziela sie takze w P.O.C. Polska. Cezary jest wielkim chlopem o wzroscie cos kolo 185-190 i od 2006 roku smiga elka. Wozi dzieci z tylu i jakos daje rade. Zrobil juz ponad 100k km.
W PIII bedziesz mial na 100% luzniej. :wink:
_________________
C'est La Vie suckers
 
 
 
HugoOrmo 
Forumowicz
Was? Kielbasa i Kwas


Auto: L200 '07 Chip 167KM
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 6 razy
Dołączył: 05 Gru 2007
Posty: 460
Skąd: Frei Stadt Danzig
Wysłany: 02-02-2010, 12:44   

ja mam powyzej 180 cm i najwieksza wada jest to, ze fotel jest polozony nisko i nie podpiera ud przez co zaczynaja bolec przy dluzszej jezdzie...ja noge opieram o tunel srodkowy i tak podrozuje...z tylu jest miejsce i zmiesci sie nie tylko anorektyczka...ale fotelik dla dziecka montuje po przeciwnej stronie bo wtedy nie kopie w oparcie i widze je w lusterku :wink:

pzdr
_________________
Kazio i Izabel = WNMPSG - Wielka Nieskonczona Milosc Po Sam Grob
 
 
Mondo_cane 
Forumowicz

Auto: L200 2009
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 30 Sty 2010
Posty: 64
Skąd: Natolin
Wysłany: 02-02-2010, 14:19   

Hmpf....mmmm...to już zupełnie jestem skołowany... A może w najnowszej wersji HP kwestia siedzenia kierowcy jest lepiej rozwiązana?

KUBA
 
 
fazacz 
Forumowicz


Auto: L200 rok 2006 170 KM
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 04 Sie 2009
Posty: 77
Skąd: Kraków
Wysłany: 02-02-2010, 19:46   

Ja też do małych nie należe 190 cm 110 kg i w eLi siedze jak w limuzynie, w aucie nie raz wiozłem dużych chłopów i nie marudzili że ciasno jedynie że głową w sufit walną na tylnej kanapie jak przez policjantów przejeżdżałem :)
_________________
FazacZ
Mitsubishi L200 2.5DID 167KM
Felga Mak G-Five czarna 20 cali
Yokohama ADVAN S.T. V802 285/45R20 112Y
Radio CB Albrecht AE 6890

Osłony Asfir: Silnik Skrzynia Bak
Wyciągarka: PW 45 12V
 
 
 
Mondo_cane 
Forumowicz

Auto: L200 2009
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 30 Sty 2010
Posty: 64
Skąd: Natolin
Wysłany: 30-05-2010, 18:09   

Hmmm... chyba zobaczyłem światełko w tunelu ;) Nie chciałbym zapeszyć ale w przyszły czwartek umówiony jestem na próbną jazdę HP-kiem z 2010. Wstępne przymiarki na parkingu wskazują na to, że ta wersja ma nieco więcej i inaczej zorganizowanego miejsca niż wcześniejsze ;) No potem jeszcze tylko kwestia przewalaczenia tematu z księgowością...

KUBA
 
 
namotore 
Mitsumaniak
ach


Auto: T-fünf
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 4 razy
Dołączył: 24 Mar 2008
Posty: 730
Skąd: EL
Wysłany: 31-05-2010, 08:17   

L200 to samochod z charakterem :) na pewno nie bedziesz sie nudzil w czasie eksploatacji :wink: pozdrawiam :D
 
 
Mondo_cane 
Forumowicz

Auto: L200 2009
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 30 Sty 2010
Posty: 64
Skąd: Natolin
Wysłany: 31-05-2010, 08:40   

Ehh no mam nadzieję, że aż tak ciekawie nie będzie ;) Wolałbym raczej emocje wynikające z wszechstronności sposobów wykorzystania samochodu niż "atrakcje" eksploatacyjne...
Forum poświęcone L200 przestudiowałem dogłębnie więc chyba poznałem większość wad. Natomiast niewiele jest wypowiedzi na temat tegorocznej produkcji szczególnie HP. Czyżby były aż tak bezawaryjne? ;)

KUBA
 
 
namotore 
Mitsumaniak
ach


Auto: T-fünf
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 4 razy
Dołączył: 24 Mar 2008
Posty: 730
Skąd: EL
Wysłany: 31-05-2010, 22:58   

malo entuzjastow zapewne...
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

Ta strona używa ciasteczek (ang. cookies) w celu logowania oraz do badania oglądalności strony.
Aby dowiedzieć się czym są ciasteczka odwiedź stronę wszystkoociasteczkach.pl
Jeśli nie wyrażasz zgody na wykorzystywanie ciasteczek na tej stronie, zablokuj je w opcjach Twojej przeglądarki internetowej.