Przesunięty przez: Gene 31-01-2010, 10:27 |
Jak zmieścić się za kierownicą nowego L200? |
Autor |
Wiadomość |
Mondo_cane
Forumowicz
Auto: L200 2009
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 30 Sty 2010 Posty: 64 Skąd: Natolin
|
Wysłany: 30-01-2010, 21:36 Jak zmieścić się za kierownicą nowego L200?
|
|
|
Pierwszy mój post na tym forum więc przede wszystkim witam Was serdecznie
Od kilku tygodni borykam się z podejrzewa bliskim Wam tematem.Po kilkukrotnym zakopaniu się w śniegu w mieście zaczęła dojrzewać myśl o zakupie pojazdu z napędem na cztery koła i zdecydowanie wyższym zawieszeniu. Po odwiedzeniu kilku salonów, kilkudziesięciu for dyskusyjnych i portali poświęconych tematyce samochodów z napędem na obie osie zawęziłem preferencje do dwóch marek posiadających centralny mechanizm różnicowy - Mitsibushi i Jeep.
Przymierzając się w Mitcar od L200 okazało się, że wszystko gra poza miejscem dla mnie za kierownicą... Mam 202 cm wzrostu i proporcjonalną budowę ciała. Niezależnie od różnych ustawień fotela i kierownicy albo mam problem z dostępem do pedałów, bo walę kolanami w obudowę kolumny kierownicy, albo udami blokuję kierownicę. Pytanie brzmi czy coś da się z tym zrobić? Inny fotel? Zmiana konsoli / szyn mocujących fotel do podłogi?
Sprzedawca w Mitcar był bezradny i jeszcze mnie dobił stwierdzając, że stracił przez ten feler wielu klientów...
Drugie pytanie dotyczy Pajero 3 generacji. Nie miałem okazji do niego wsiąść więc tu pytam. Jaka jest rzeczywista pojemność bagażnika (do linii okien) w porównaniu do typowego dużego kombi ? Teraz dysponuję nieco ponad 500 litrami i zdążyłem się do tego hangaru przyzwyczaić
pozdrawiam
Kuba |
Ostatnio zmieniony przez Gene 31-01-2010, 10:35, w całości zmieniany 2 razy |
|
|
|
 |
Gene
Mitsumaniak shoot & destroy

Auto: Pajero Sport Dakar '06
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 115 razy Dołączył: 13 Lis 2006 Posty: 3775 Skąd: Warszawa
|
Wysłany: 31-01-2010, 10:26
|
|
|
Dzien dobry,
umow sie z kims na przymiarke. Mozemy kiedys razem pojechac do Mitcaru, tam maja III "serwisowa" albo poprosze kogos z P.O.C. z Warszawy to pokaze Ci V78.
Rozwiazanie zabudowy bagaznika w PIII daje mozliwosc jazdy siedmiu osoba lub ogromna przestrzen bagazowa po wyjeciu trzeciego rzedu siedzen i zlozeniu drugiego - 1700 litrow (pomiar VDA). |
_________________ C'est La Vie suckers
 |
|
|
|
 |
Mondo_cane
Forumowicz
Auto: L200 2009
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 30 Sty 2010 Posty: 64 Skąd: Natolin
|
Wysłany: 31-01-2010, 10:34
|
|
|
Wyśmienicie Przestrzeń bagażowa jest dla mnie istotna bo nie mam piwnicy i część szpeju który w normalnych warunkach byłby gdzieś przechowywany jeździ ze mną...
A V78 to jest dokładnie to o czym myślę jako alternatywie dla L200 Gdyby jeszcze można się taką przejechać to już w ogóle miodzio
Będę się odzywał w sprawie umówienia się przez forum.
pozdrawiam
KUBA |
|
|
|
 |
Gene
Mitsumaniak shoot & destroy

Auto: Pajero Sport Dakar '06
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 115 razy Dołączył: 13 Lis 2006 Posty: 3775 Skąd: Warszawa
|
Wysłany: 01-02-2010, 06:33
|
|
|
Mondo_cane napisał/a: |
Będę się odzywał w sprawie umówienia się przez forum. | proponuje pw lub komunikatory... |
_________________ C'est La Vie suckers
 |
|
|
|
 |
Mondo_cane
Forumowicz
Auto: L200 2009
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 30 Sty 2010 Posty: 64 Skąd: Natolin
|
Wysłany: 01-02-2010, 23:44
|
|
|
Znalazłem chyba rozwiązanie. Zgodnie z informacjami stąd http://www.recaro.com/fil...eframe_list.pdf jest dedykowana rama do zamocowania foteli tej marki w L200. Muszę tylko potwierdzić z producentem o ile zmienia się zakres regulacji wysunięcia do tyłu fotela. Resztę parametrów chyba znam bo dwa samochody wstecz miałem już podobne rozwiązanie.
Kolejne pytanie potwierdzające do posiadaczy L200 o wzroście powyżej 190 cm W jakim dokładnie ustawieniu fotela jest Wam najwygodniej ? Wiem, że temat już był wałkowany ale, po przejrzeniu tego forum, mam wrażenie bez jednoznacznych wskazówek...
pozdrawiam
KUBA |
|
|
|
 |
namotore
Mitsumaniak ach

Auto: T-fünf
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 4 razy Dołączył: 24 Mar 2008 Posty: 730 Skąd: EL
|
Wysłany: 02-02-2010, 06:57
|
|
|
jak przerobisz fotel kierowcy to z tylu za soba nie przewieziesz nawet anorektyczki. Przy wzroscie 185 mam fotel na przedostatni zabek wiec domyslam sie ze w Tajlandii norma jest 140-190 cm wzrostu. Po wczesniejszych wypowiedziach nt. komfortu Eli wynika ze ludki ponad 175 cm czuja sie malo komfortowo. Nawet jesli zakombinujesz z fotelem to i tak bedziesz sie w Elci meczyl bo albo nie ustawisz kiery (regulacja w 1 plaszczyznie) albo bedziesz sie trykal o slupek "B" lokciem i pas bedzie robil za szalik. Fury made in D maja norme foteli do 210 cm wzrostu. Pozdro |
|
|
|
 |
Mondo_cane
Forumowicz
Auto: L200 2009
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 30 Sty 2010 Posty: 64 Skąd: Natolin
|
Wysłany: 02-02-2010, 08:56
|
|
|
Dzięki namotore To sprawa wydaje się prosta wystarczy znaleźć L200 wyprodukowane w DE A nieco poważniej żałuję, że pojazd, który w wysokim stopniu spełnia moje oczekiwania (pomimo wszystkich wad i ograniczeń) jest najwyraźniej poza moim zasięgiem...
Nie pozostaje mi chyba nic innego tylko zaznajomić się bliżej z Pajero :]
KUBA |
|
|
|
 |
Gene
Mitsumaniak shoot & destroy

Auto: Pajero Sport Dakar '06
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 115 razy Dołączył: 13 Lis 2006 Posty: 3775 Skąd: Warszawa
|
Wysłany: 02-02-2010, 12:31
|
|
|
Ja do konca nie wiem jak to jest. Mam przyjaciela, udziela sie takze w P.O.C. Polska. Cezary jest wielkim chlopem o wzroscie cos kolo 185-190 i od 2006 roku smiga elka. Wozi dzieci z tylu i jakos daje rade. Zrobil juz ponad 100k km.
W PIII bedziesz mial na 100% luzniej. |
_________________ C'est La Vie suckers
 |
|
|
|
 |
HugoOrmo
Forumowicz Was? Kielbasa i Kwas

Auto: L200 '07 Chip 167KM
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 6 razy Dołączył: 05 Gru 2007 Posty: 460 Skąd: Frei Stadt Danzig
|
Wysłany: 02-02-2010, 12:44
|
|
|
ja mam powyzej 180 cm i najwieksza wada jest to, ze fotel jest polozony nisko i nie podpiera ud przez co zaczynaja bolec przy dluzszej jezdzie...ja noge opieram o tunel srodkowy i tak podrozuje...z tylu jest miejsce i zmiesci sie nie tylko anorektyczka...ale fotelik dla dziecka montuje po przeciwnej stronie bo wtedy nie kopie w oparcie i widze je w lusterku
pzdr |
_________________ Kazio i Izabel = WNMPSG - Wielka Nieskonczona Milosc Po Sam Grob
 |
|
|
|
 |
Mondo_cane
Forumowicz
Auto: L200 2009
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 30 Sty 2010 Posty: 64 Skąd: Natolin
|
Wysłany: 02-02-2010, 14:19
|
|
|
Hmpf....mmmm...to już zupełnie jestem skołowany... A może w najnowszej wersji HP kwestia siedzenia kierowcy jest lepiej rozwiązana?
KUBA |
|
|
|
 |
fazacz
Forumowicz

Auto: L200 rok 2006 170 KM
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 04 Sie 2009 Posty: 77 Skąd: Kraków
|
Wysłany: 02-02-2010, 19:46
|
|
|
Ja też do małych nie należe 190 cm 110 kg i w eLi siedze jak w limuzynie, w aucie nie raz wiozłem dużych chłopów i nie marudzili że ciasno jedynie że głową w sufit walną na tylnej kanapie jak przez policjantów przejeżdżałem |
_________________ FazacZ
Mitsubishi L200 2.5DID 167KM
Felga Mak G-Five czarna 20 cali
Yokohama ADVAN S.T. V802 285/45R20 112Y
Radio CB Albrecht AE 6890
Osłony Asfir: Silnik Skrzynia Bak
Wyciągarka: PW 45 12V
 |
|
|
|
 |
Mondo_cane
Forumowicz
Auto: L200 2009
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 30 Sty 2010 Posty: 64 Skąd: Natolin
|
Wysłany: 30-05-2010, 18:09
|
|
|
Hmmm... chyba zobaczyłem światełko w tunelu Nie chciałbym zapeszyć ale w przyszły czwartek umówiony jestem na próbną jazdę HP-kiem z 2010. Wstępne przymiarki na parkingu wskazują na to, że ta wersja ma nieco więcej i inaczej zorganizowanego miejsca niż wcześniejsze No potem jeszcze tylko kwestia przewalaczenia tematu z księgowością...
KUBA |
|
|
|
 |
namotore
Mitsumaniak ach

Auto: T-fünf
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 4 razy Dołączył: 24 Mar 2008 Posty: 730 Skąd: EL
|
Wysłany: 31-05-2010, 08:17
|
|
|
L200 to samochod z charakterem na pewno nie bedziesz sie nudzil w czasie eksploatacji pozdrawiam |
|
|
|
 |
Mondo_cane
Forumowicz
Auto: L200 2009
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 30 Sty 2010 Posty: 64 Skąd: Natolin
|
Wysłany: 31-05-2010, 08:40
|
|
|
Ehh no mam nadzieję, że aż tak ciekawie nie będzie Wolałbym raczej emocje wynikające z wszechstronności sposobów wykorzystania samochodu niż "atrakcje" eksploatacyjne...
Forum poświęcone L200 przestudiowałem dogłębnie więc chyba poznałem większość wad. Natomiast niewiele jest wypowiedzi na temat tegorocznej produkcji szczególnie HP. Czyżby były aż tak bezawaryjne?
KUBA |
|
|
|
 |
namotore
Mitsumaniak ach

Auto: T-fünf
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 4 razy Dołączył: 24 Mar 2008 Posty: 730 Skąd: EL
|
Wysłany: 31-05-2010, 22:58
|
|
|
malo entuzjastow zapewne... |
|
|
|
 |
|