Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki Strona Główna Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki


FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum
 Ogłoszenie 


W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu.
Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.

Poprzedni temat «» Następny temat
Przesunięty przez: Szyszkowa
09-08-2010, 09:38
Wersje nadowzia w Pajero II
Autor Wiadomość
zunmen 
Forumowicz

Auto: Pajero II 2.8 TD
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 31 Maj 2010
Posty: 46
Skąd: Kraśnik
Wysłany: 31-05-2010, 11:52   Wersje nadowzia w Pajero II

Witam
To mój pierwszy post na tym forum
Planuje zakup Pajero II z rocznika 98-99. Mam do Was pytanie. Przeszukuje oferty sprzedaży Pajero II na allegro i zauważyłem że w jednym roczniku można znaleźć tak jakby dwie wersje nadwozia. O co chodzi ?? Posłużę się konkretnymi ofertami :
Pierwsza to : http://www.otomoto.pl/ind...ow&id=C11534324
Druga : http://www.allegro.pl/ite..._7_os_long.html
Niby ten sam rocznik , ten sam silnik. A są widoczne różnice. Nadkola, błotniki, przetłoczenia na bokach
Czy chodzi o to że są to jakieś dwie wersje ?? Coś w stylu GLS a GLX ??
 
 
zbyszekm2 
Forumowicz


Auto: Pajero 3,2 DiD Long
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 211 razy
Dołączył: 26 Sty 2007
Posty: 4635
Skąd: Bytów
Wysłany: 31-05-2010, 13:25   

Pierwsze produkowane jest 91-97 a drugie 97-2004.
_________________
pajero Long, 3,2 DiD, najlepsze:)
 
 
 
zunmen 
Forumowicz

Auto: Pajero II 2.8 TD
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 31 Maj 2010
Posty: 46
Skąd: Kraśnik
Wysłany: 31-05-2010, 14:01   

Ale oba to wersje Pajero II ??I to na dodatek z 98 roku Myślałem ze Pajero w wersji II było produkowane od 1990 do 2000 roku. I że w roku 2000 to już wyszło Pajero III.
 
 
zbyszekm2 
Forumowicz


Auto: Pajero 3,2 DiD Long
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 211 razy
Dołączył: 26 Sty 2007
Posty: 4635
Skąd: Bytów
Wysłany: 31-05-2010, 14:50   

Było i takie i takie
_________________
pajero Long, 3,2 DiD, najlepsze:)
 
 
 
zunmen 
Forumowicz

Auto: Pajero II 2.8 TD
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 31 Maj 2010
Posty: 46
Skąd: Kraśnik
Wysłany: 31-05-2010, 16:38   

Dzięki za pomoc . Teraz wszystko jest dla mnie jasne .
Ewentualnie mam jeszcze jedno pytanko czy te wersje pajero II różnią się między sobą tylko wyglądem ??Chodzi mi o model 91-97 i 97-04 Czy konstrukcyjnie też to są dwa różne modele ?? Jeśli tak to jakie są różnice
 
 
bartek2800
[Usunięty]

Wysłany: 31-05-2010, 17:26   

pomiędzy rocznikami 91-97, a 97-99 znacznych różnic nie ma. Przeskok zaczyna się po 99r gdy do sprzedaży weszła III generacja z nadwoziem samonośnym zastępując dotychczas stosowną ramę :)
 
 
zunmen 
Forumowicz

Auto: Pajero II 2.8 TD
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 31 Maj 2010
Posty: 46
Skąd: Kraśnik
Wysłany: 31-05-2010, 18:27   

Acha czyli jednak wychodził model 91-97 i 97-99 a nie 97-2004 . zbyszekm2, się chyba pomylił. Właśnie tak mi coś nie pasowało ze II wychodziła do 2004 roku.
 
 
bartek2800
[Usunięty]

Wysłany: 31-05-2010, 19:54   

Cytat:
Acha czyli jednak wychodził model 91-97 i 97-99 a nie 97-2004 . zbyszekm2, się chyba pomylił. Właśnie tak mi coś nie pasowało ze II wychodziła do 2004 roku.


Jest to prawda co pisze zbyszekm2, ale po 99r wychodziła uproszczona wersja Pajero II czyli 2,5TD i prosty układ napędowy ES. Nadwozie pochodziło z modelu '97.
"Pełno wartościowe" Pajero II tylko do 1999r, ewentualnie początek 2000r egzemplarze, które nie zdążyły się sprzedać.
 
 
zunmen 
Forumowicz

Auto: Pajero II 2.8 TD
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 31 Maj 2010
Posty: 46
Skąd: Kraśnik
Wysłany: 31-05-2010, 21:32   

zbyszekm2, W takim razie zwracam honor. Ciężko znaleźć takie informację w google dlatego pytam. Dzięki za pomoc. Stylistycznie bardziej podoba mi się wersja 91-97 i takiej bede szukał. Interesuje mnie wersja długa 7 os. Jak sobie radzi silnik 2.8 TD w długiej konfiguracji ??
 
 
Faraonix 
Forumowicz


Auto: Pajero 2.8 TD / 1996
Pomógł: 22 razy
Dołączył: 12 Lis 2008
Posty: 770
Skąd: Śląskie
Wysłany: 31-05-2010, 22:18   

2.8 w longu ma przyspieszenie mniej wiecej jak polonez. Kolo 17-18 do setki. W manualu podobno troche lepsze ma osiagi ale ja nie zamienilbym swojego automata na manuala.
Co do awaryjnosci 2.8. U mnie padla pompa wtryskowa przy 70tys., kolo pasowe przy chyba 90tys. a teraz szlak trafil glowice przy 110 tys. Ludzie maja problemy z pompa wtryskowa - glownie usterka jest w zimeringu ktory jest stosunkowo tani. Spalanie przecietnie 12-14. Kazda wersja ma jakies usterki i mankamenty.
2.8 sa 2 wersje. Z pompa mechaniczna o mocy 125KM i elektroniczna o mocy 140KM. Do wersji elektronicznej mozna wsadzic chipa ktory podnosi moc do okolo 160KM. Gdzies kiedys znalazlem linka i chyba nawet podalem na forum.
Co do innych wersji silnikowych moze ktos sie wypowie.
 
 
bartek2800
[Usunięty]

Wysłany: 31-05-2010, 22:30   

Z tym, że 2,8TD jest był dostępny bodaj od połowy 1993 roku, więc zawężasz szukanie do roczników 93-97.

2.8TD radzi sobie lepiej od 2.5TD. Awaryjność podobna, główne usterki podobne. Spalanie ok. 0,5l wyższe w 2.8TD, ale warto poszukać, bo rozrząd jest na trwałym łańcuchu, a nie na pasku. Jest też bardziej dynamiczny.
 
 
zbyszekm2 
Forumowicz


Auto: Pajero 3,2 DiD Long
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 211 razy
Dołączył: 26 Sty 2007
Posty: 4635
Skąd: Bytów
Wysłany: 01-06-2010, 07:16   

zunmen napisał/a:
Acha czyli jednak wychodził model 91-97 i 97-99 a nie 97-2004 . zbyszekm2, się chyba pomylił. Właśnie tak mi coś nie pasowało ze II wychodziła do 2004 roku.

Ja napisałem o rożnych nadwoziach, produkowanych w rożnych latach.
A rzeczywiście , jedna i druga buda należny do tzw. PII
_________________
pajero Long, 3,2 DiD, najlepsze:)
 
 
 
zunmen 
Forumowicz

Auto: Pajero II 2.8 TD
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 31 Maj 2010
Posty: 46
Skąd: Kraśnik
Wysłany: 01-06-2010, 09:54   

Faraonix, a koszty takich napraw . Jak wygląda sprawa częsci zamiennych i jakie sa ceny. Powiedzmy ze jesli juz padnie głowica to lepiej remontowac czy kupic drugą czy może nowy silnik.


bartek2800 napisał/a:
Z tym, że 2,8TD jest był dostępny bodaj od połowy 1993 roku, więc zawężasz szukanie do roczników 93-97. .

Dokładnie. Interesuje mnie wersja z rocznika 91-97 z silnikiem 2.8 TD
 
 
Faraonix 
Forumowicz


Auto: Pajero 2.8 TD / 1996
Pomógł: 22 razy
Dołączył: 12 Lis 2008
Posty: 770
Skąd: Śląskie
Wysłany: 01-06-2010, 18:48   

Ja zamowilem nowa glowice kompletna. Z wysylka 440euro + uszczelki kolo 60. Gdybym kupil nowa pusta i przekladal wszystko to wyszlo by z 80euro taniej. Pompa mnie kosztowala 300euro + ze 100 na rozne pierdoly (nowa elektroniczna w serwisie w Polsce - 27tys. zl). Kolo pasowe 100euro. Profilaktycznie chce zmienic uszczelniacze w turbo jak mam wszystko rozgrzebane. Koszt z wysylka 80euro. Robocizny nie licze ba sam moge zrobic.
 
 
gołąb 
Mitsumaniak


Auto: Lex Ls430 , VW Calif exclusive
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 15 razy
Dołączył: 01 Wrz 2009
Posty: 1094
Skąd: Ostrówek/wołomin
Wysłany: 01-06-2010, 21:46   

Faraonix napisał/a:
U mnie padla pompa wtryskowa przy 70tys., kolo pasowe przy chyba 90tys. a teraz szlak trafil glowice przy 110 tys
kurcze...trudno mi uwierzyć, że przy takim przebiegu takie problemy...i nie wiem w co trudniej-w problemy, czy w autentyczność przebiegu.Mój na szafie ma 200tyś km., ale jestem pewien, że ma dużo więcej i oprócz głowicy wymienionej nic się nie działo...a silnik jest jak dzwon.
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

Ta strona używa ciasteczek (ang. cookies) w celu logowania oraz do badania oglądalności strony.
Aby dowiedzieć się czym są ciasteczka odwiedź stronę wszystkoociasteczkach.pl
Jeśli nie wyrażasz zgody na wykorzystywanie ciasteczek na tej stronie, zablokuj je w opcjach Twojej przeglądarki internetowej.