Przesunięty przez: roch_27 21-08-2007, 09:53 |
pomocy temperatura !!!! |
Autor |
Wiadomość |
zapalpola1 [Usunięty]
|
Wysłany: 16-09-2006, 00:01 pomocy temperatura !!!!
|
|
|
witam mam problem zrozumiec dziwne zachowanie mojego gala jak jezdze normalnie to temperatura silnika jest ok czyli na srodeczku no moze ciut przed srodkiem a jak zaczynam krecic go na obrotach oczywiscie w czasie jazdy to temperatura bardzo szybko rosnie o 1/4 wedlug wskaznika dlaczego tak moze sie dziac cos gdzies szlyszalem o dwoch fazach wlaczania sie wiatraka ze ajkos pirwszy wlaczasie przy temp. 82 C a drugi ten chyba niby od klimy przy 96 C czy to prawda bardzo prosze o jaka kolwiek odpowiedz |
|
|
|
 |
shovel [Usunięty]
|
Wysłany: 16-09-2006, 02:15
|
|
|
pompa wody Ci się nie wyrabia (pada) albo silnik był przegrzany/chłodnica zakamieniona.
pozdrawiam. |
|
|
|
 |
macia
Mitsumaniak

Auto: Outlander 2.4 cvt 2010
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 19 razy Dołączył: 03 Lip 2006 Posty: 3163 Skąd: Lublin
|
Wysłany: 16-09-2006, 10:39
|
|
|
Przyczyn może być kilka... Pompa wody np Powiem Ci, że kiedyś mój gal też łapał temperaturę i szukałem długo rozwiązania, bo wszystko wydawało się ok. Przyczyną był zepsuty korek chłodnicy, który nie puszczał już ciśnienia (zwalone uszczeleczki) - powinien otwierać zaworek przy ok. bodajże 0.9, a on trzymał nawet przy 1.5. Pierwszy raz zdarzyła mi się awaria korka, więc moje zaskoczenie było ogromne, gdy go wymieniłem - jak ręką odjął . Ja bym sprawdził i tę ewentualność. |
_________________ Mazda cx5 '15
Dokker 1.6 lpg '13
ex Outlander 2.4 cvt '10
ex outlander 2.0 Turbo '06
ex gti colt CA5A '94
ex gti galant E33A DOHC '91
ex galant EA2A '01
ex galant E55A '95
Dlaczego kobiety żyją dłużej? Bo nie mają żon.
Jeśli pożyczyłeś komuś 20zł i ten ktoś się więcej nie pokazał, to prawdopodobnie warto było. |
|
|
|
 |
zapalpola1 [Usunięty]
|
Wysłany: 16-09-2006, 11:28
|
|
|
wiec wielkie dzieki musze wziasc to podowage i posprawdzam z korkiem sobie poradze i najsampierw wymienie a co do pompy wodnej to juz wieksza sprawa ostanio wymienilem termostat i nic sie nie naprawilo a moze byc wina jeszcze tego wiatraka drugiego . |
|
|
|
 |
macia
Mitsumaniak

Auto: Outlander 2.4 cvt 2010
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 19 razy Dołączył: 03 Lip 2006 Posty: 3163 Skąd: Lublin
|
Wysłany: 16-09-2006, 16:23
|
|
|
Zanim wymienisz korek sprawdź go czy puszcza ciśnienie. Może nie ma potrzeby wymieniać od razu (choć koszt niewielki ok.30zeta) |
_________________ Mazda cx5 '15
Dokker 1.6 lpg '13
ex Outlander 2.4 cvt '10
ex outlander 2.0 Turbo '06
ex gti colt CA5A '94
ex gti galant E33A DOHC '91
ex galant EA2A '01
ex galant E55A '95
Dlaczego kobiety żyją dłużej? Bo nie mają żon.
Jeśli pożyczyłeś komuś 20zł i ten ktoś się więcej nie pokazał, to prawdopodobnie warto było. |
|
|
|
 |
Krzyzak
moderator mitsumaniak uczestnik I Zlotu MM

Auto: E32, CR29, 5F, DCJ, 7N, Y2
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 645 razy Dołączył: 28 Kwi 2005 Posty: 24321 Skąd: był Malbork, teraz Gdańsk
|
Wysłany: 17-09-2006, 20:48
|
|
|
A jak wyglada chlodnica? Moze ma juz wykruszony ten wklad miedzy zebrami z woda i ma zbyt mala wydajnosc? |
|
|
|
 |
futro68
Mitsumaniak

Auto: L-400, Astra H, Nissan NV200
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 16 Lip 2006 Posty: 208 Skąd: Gdańsk
|
Wysłany: 18-09-2006, 21:13
|
|
|
Krzyzak napisał/a: | A jak wyglada chlodnica? Moze ma juz wykruszony ten wklad miedzy zebrami z woda i ma zbyt mala wydajnosc? |
święte słowa Krzyżak miałem tak kiedyś w nissanie - najpierw był przeciek ale to załatwiłem zakupioną na CPN-ie miksturą do nieszczelnych chłodnic - koszt jakieś 15 zł, ale po jakimś czasie i tak się grzał w zasadzie miałem kaloryfer a nie chłodnicę, pomiędzy kanalikami gdzie znajduje się płyn chłodniczy wsiąkły wszystkie radiatory..... |
|
|
|
 |
zapalpola1 [Usunięty]
|
Wysłany: 21-09-2006, 23:13
|
|
|
chyba juz znalazlem przyczyne byl pekniety przewod gumowy u dolu chlodnicy niewiem zabardzo do czego sluzy ale byl przerwany i go wyminilem wydaje sie byc ok jeszcze dam znac jak wszystko przetestuje nie mialem odpowiedniej pogody do wiekrzych obrotow cos okolo 6 a 7 tysiacami jak sprawdze to opisze to czy spoko czy nie .
ps chlodnica jest super stan wiec to nie to jedynie moze to byc korek a jak go sprawdzic to niewiem , troche go przeczyscilem narazie jest ok nie grzeje sie ale jeszcze sprawdze na wiekrzych obrotach . |
|
|
|
 |
macia
Mitsumaniak

Auto: Outlander 2.4 cvt 2010
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 19 razy Dołączył: 03 Lip 2006 Posty: 3163 Skąd: Lublin
|
Wysłany: 22-09-2006, 21:51
|
|
|
zapalpola1 napisał/a: | moze to byc korek a jak go sprawdzic to niewiem |
Facet, który sprawdzał mi korek podłączał go pod przewód z ciśnieniem i wkładał do wody. Sprawdzał przy jakim ciśnieniu zaczynają pojawiać się bombelki Takim sposobem można to zrobić. Niestety czyszczenie nic nie da jeśli jest zepsuty No ale może to wcale nie to - sprawdź wszystkie przewody, choć faktycznie może je rozsadzać, jeśli korek nie puszcza ciśnienia... Radzę szybko sprawdzić, bo po przewodach zacznie rozsadzać chłodnicę. |
_________________ Mazda cx5 '15
Dokker 1.6 lpg '13
ex Outlander 2.4 cvt '10
ex outlander 2.0 Turbo '06
ex gti colt CA5A '94
ex gti galant E33A DOHC '91
ex galant EA2A '01
ex galant E55A '95
Dlaczego kobiety żyją dłużej? Bo nie mają żon.
Jeśli pożyczyłeś komuś 20zł i ten ktoś się więcej nie pokazał, to prawdopodobnie warto było. |
|
|
|
 |
|