Hamulce tylne |
Autor |
Wiadomość |
swinks_UK
Mitsumaniak

Auto: Lancer Evo 8 FQ300
Kraj/Country: UK
Pomógł: 91 razy Dołączył: 19 Lut 2007 Posty: 4469 Skąd: Bourne, Lincolnshire
|
Wysłany: 07-06-2010, 07:41
|
|
|
Darek, ale ja mówię o wymianie 4 piast, czyli pełną konwersję na 5 śrub...
BTW, w sierpniu będę miał do oddania obie piasty przednie. |
_________________ swinks
ex-Galant EA3A (2.4 GDI)
ex-Galant EC5A (VR4 Type-S) - moc 340 HP oraz moment 443 Nm
Historia moich Misiów
Lancer Evo 8 FQ300 - 408 HP oraz moment 510 Nm |
|
|
|
 |
Krzyzak
moderator mitsumaniak uczestnik I Zlotu MM

Auto: E32, CR29, 5F, DCJ, 7N, Y2
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 645 razy Dołączył: 28 Kwi 2005 Posty: 24306 Skąd: był Malbork, teraz Gdańsk
|
Wysłany: 07-06-2010, 11:10
|
|
|
swinks_UK napisał/a: | ale ja mówię o wymianie 4 piast |
i wyrzuceniu 2 kompletów opon w tym 17" borbetów z avance z jakimś chińskim syfem po 2 sezonach i 15" alusów z frigo2 po 1 sezonie...
to ja już wolę coś kupić do domu albo synowi
minęły czasy, gdy w auto pakowałem 5 tysi i się tym zupełnie nie przejmowałem...
Colt, który jest mega-oszczędny i niezawodny nauczył mnie rozsądku w wydawaniu kasy |
|
|
|
 |
Frost
Mitsumaniak Moderator E88A

Auto: Galant E88A
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 14 razy Dołączył: 25 Mar 2007 Posty: 1377 Skąd: Gorzów Wlkp.
|
Wysłany: 13-06-2010, 21:41
|
|
|
Krzyzak, bo juz sie pogubiłem w tym co CI koledzy pomagają dobrać.
Chodzi Ci o hamulce tylne do gala E88A, a problem masz w ..... ?? ich doborze tak ?
Pomimo że koledzy sie natrudzili z wyszukiwaniem Ci przeróżnych gatunków itp. to ja powiem tak - kup pierwsze lepsze jakie dostaniesz do tego modelu czy to w IC czy w czymś innym, żadnych od vr4, prelift, przedlift, polift, czy ebc czy brembo czy srembo.
To jest Gal co ma max 163KM wyłączając vr-a w serii i korektor siły hamowania, tył nie jest potrzebny bóg wie jaki. Zwykłe tarcze i zwykłe klocki nawet przy ostrej jeździe starczą ci na ok. 2a lata |
|
|
|
 |
swinks_UK
Mitsumaniak

Auto: Lancer Evo 8 FQ300
Kraj/Country: UK
Pomógł: 91 razy Dołączył: 19 Lut 2007 Posty: 4469 Skąd: Bourne, Lincolnshire
|
Wysłany: 13-06-2010, 22:20
|
|
|
Darkowi dokładnie chodzi o to samo, tylko nie moze znaleźć budżetowych tarcz. Z klockami łatwiej. |
_________________ swinks
ex-Galant EA3A (2.4 GDI)
ex-Galant EC5A (VR4 Type-S) - moc 340 HP oraz moment 443 Nm
Historia moich Misiów
Lancer Evo 8 FQ300 - 408 HP oraz moment 510 Nm |
|
|
|
 |
Frost
Mitsumaniak Moderator E88A

Auto: Galant E88A
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 14 razy Dołączył: 25 Mar 2007 Posty: 1377 Skąd: Gorzów Wlkp.
|
Wysłany: 13-06-2010, 22:54
|
|
|
jutro spytam u siebie w sklepie, tam dostałem do swojego Gala rok temu |
|
|
|
 |
Krzyzak
moderator mitsumaniak uczestnik I Zlotu MM

Auto: E32, CR29, 5F, DCJ, 7N, Y2
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 645 razy Dołączył: 28 Kwi 2005 Posty: 24306 Skąd: był Malbork, teraz Gdańsk
|
Wysłany: 14-06-2010, 07:03
|
|
|
Już wyjaśniam - w moim EA5 mam tylne hamulce z E88
nie znam rozmiarów tarcz (tzn. nie znałem, bo już ktoś podał), ale w żadnych katalogach internetowych nie znalazłem wentylowanych tarcz tylnych a w ogóle już do E88 to całkiem nic...
chcę zmienić tarcze, bo te sobie pordzewiały i strasznie szumią podczas hamowania
narazie grzebię w ogrodzie, więc nawet nie mam czasu by zdjąć koło, obejrzeć tłoczki i klocki
chcę wariant budżetowy - tarcze powiedzmy po 100-parę zł/szt. (ale takie, co mi się nie pokrzywią od razu, więc nie JC from korea) do tego klocki akebono czy chociaż trw |
|
|
|
 |
Hubeeert
Mitsumaniak na urlopie
Auto: TOYOTA YARIS 4EVER
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 156 razy Dołączył: 21 Mar 2005 Posty: 17695 Skąd: Warszawa
|
Wysłany: 14-06-2010, 09:04
|
|
|
Krzyzak napisał/a: | takie, co mi się nie pokrzywią od razu | Nie słyszałem o takim przypadku dla tarcz z tyłu. Poza tym akurat Ty jeździsz spokojnie i to się nie zmieni aż osiągniesz kryzys wieku średniego |
_________________
Thomas Jefferson said:
1. A government big enough to give you everything you want, is strong enough to take everything you have...
2. The democracy will cease to exist when you take away from those who are willing to work and give to those who would not...
Just think...
. |
|
|
|
 |
Krzyzak
moderator mitsumaniak uczestnik I Zlotu MM

Auto: E32, CR29, 5F, DCJ, 7N, Y2
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 645 razy Dołączył: 28 Kwi 2005 Posty: 24306 Skąd: był Malbork, teraz Gdańsk
|
Wysłany: 14-06-2010, 11:46
|
|
|
wywiad zrobiony
tarcze zamówione
tak dla potomnych:
- tarcze mountain (jakość oryginału) - 85 zł/szt.
- klocki akebono - 43 zł/komplet
dzięki Japaneze oczywiście!!! - Marku, jesteś wielki |
|
|
|
 |
jacek11
Mitsumaniak Yatsu~eku
Auto: EA2W Żółwik, Outlander CW8W
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 122 razy Dołączył: 07 Lis 2007 Posty: 11148 Skąd: Radomsko
|
Wysłany: 14-06-2010, 16:53
|
|
|
Krzyzak napisał/a: | - tarcze mountain (jakość oryginału) - 85 zł/szt. |
Tak właściwie,to co to za firma?Pytałem właśnie dzisiaj o te części,i te same tarcze mi zaproponowano,tylko w innej cenie.Klocki były tylko TRW,za 130zł. |
_________________
 |
|
|
|
 |
Krzyzak
moderator mitsumaniak uczestnik I Zlotu MM

Auto: E32, CR29, 5F, DCJ, 7N, Y2
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 645 razy Dołączył: 28 Kwi 2005 Posty: 24306 Skąd: był Malbork, teraz Gdańsk
|
Wysłany: 15-06-2010, 07:41
|
|
|
mountain to chyba linia tarcz nishioka (lub coś w tym stylu) - japońskie tarcze z najwyższej półki (stosowane przez wiele ASO (m.in. toyota) jako oryginalne)
trw są OK, choć jakoś zauważam różnicę między oryginalnym Lucasem z GB a polskim Lucasem TRW |
|
|
|
 |
xep
Nowy Forumowicz

Auto: Galant E88A
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 11 Lip 2011 Posty: 20 Skąd: Jedlina-Zdrój
|
Wysłany: 11-12-2012, 11:12
|
|
|
Wybaczcie, że odgrzewam dwuletniego kotleta...
W moim Mitsu po raz drugi pojawił się problem "przycierającego" się tłoczka w tylnym lewym zacisku. Efekt wiadomy - klocki nie wracają na swoje miejsce. Za pierwszym razem udało mi się rozebrać zacisk na czynniki pierwsze i go wyczyścić - krótko mówiąc - doprowadzić do względnego porządku. Przez dobry rok miałem spokój, aż do ubiegłego tygodnia.
Nie chcę bawić się w ponowną reanimację starego zacisku (simmerring przy ostatniej rozbiórce nie wyglądał najlepiej, guma osłaniająca tłoczek jest uszkodzona), o cenę nowego boję się nawet pytać.
Stąd właśnie pytanie do Was: Orientujecie się, czy do naszych E88 można przeszczepić zaciski z innego Mitsu?
Wszyc i Krzyżak w temacie http://forum.mitsumaniaki...f064b29105e2b7f pisali, że hample od innych Gali nie pasują. Sytuacja z hamulcami od Eclipse, Pajero, Lancelota wyglada podobnie?
Pozdrawiam |
_________________
 |
|
|
|
 |
Krzyzak
moderator mitsumaniak uczestnik I Zlotu MM

Auto: E32, CR29, 5F, DCJ, 7N, Y2
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 645 razy Dołączył: 28 Kwi 2005 Posty: 24306 Skąd: był Malbork, teraz Gdańsk
|
Wysłany: 11-12-2012, 14:25
|
|
|
xep, MSW po 1999 r - czyli space wagon lub pajero (chyba II) - od tych pasuje cały zacisk
piszę to z pamięci - tak miałem napisane na opakowaniu klocków hamulcowych, więc wnoszę, że i reszta pasuje
może tylko być z tarczami problem, bo pajero ma na 5 lub 6 śrub |
|
|
|
 |
mitsu_pl
Forumowicz

Auto: Subaru Forester
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 25 razy Dołączył: 14 Lip 2007 Posty: 1301 Skąd: Grajewo
|
Wysłany: 11-12-2012, 16:05
|
|
|
W sumie to nigdy nie porównywaliśmy tego, ale może być problem ze względu na to iż E88 posiada z tyłu również wentylowane tarczo-bębny, przez co zacisk musi być ciutek szerszy, lub też chudsze klocki.
Druga sprawa, że IC masz dostępne pełne zestawy naprawcze zacisków osi przedniej jak i tylnej |
_________________ Subaru Forester SF FL - 2000r.
Subaru Forester SF - 1999r.
Subaru Outback BI - 2005r.
Mitsubishi Galant E88A 2.5 TT |
|
|
|
 |
xep
Nowy Forumowicz

Auto: Galant E88A
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 11 Lip 2011 Posty: 20 Skąd: Jedlina-Zdrój
|
Wysłany: 12-12-2012, 11:27
|
|
|
Nie ma to jak forum Mitsu! Dziękuję Panowie ;D |
_________________
 |
|
|
|
 |
|