Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki Strona Główna Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki


FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum
 Ogłoszenie 


W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu.
Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.

Poprzedni temat «» Następny temat
Hamulce tylne
Autor Wiadomość
swinks_UK 
Mitsumaniak


Auto: Lancer Evo 8 FQ300
Kraj/Country: UK
Pomógł: 91 razy
Dołączył: 19 Lut 2007
Posty: 4469
Skąd: Bourne, Lincolnshire
Wysłany: 07-06-2010, 07:41   

Darek, ale ja mówię o wymianie 4 piast, czyli pełną konwersję na 5 śrub... :D
BTW, w sierpniu będę miał do oddania obie piasty przednie.
_________________
swinks

ex-Galant EA3A (2.4 GDI)
ex-Galant EC5A (VR4 Type-S) - moc 340 HP oraz moment 443 Nm
Historia moich Misiów
Lancer Evo 8 FQ300 - 408 HP oraz moment 510 Nm
 
 
Krzyzak 
moderator mitsumaniak
uczestnik I Zlotu MM


Auto: E32, CR29, 5F, DCJ, 7N, Y2
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 645 razy
Dołączył: 28 Kwi 2005
Posty: 24307
Skąd: był Malbork, teraz Gdańsk
Wysłany: 07-06-2010, 11:10   

swinks_UK napisał/a:
ale ja mówię o wymianie 4 piast

i wyrzuceniu 2 kompletów opon w tym 17" borbetów z avance z jakimś chińskim syfem po 2 sezonach i 15" alusów z frigo2 po 1 sezonie...

to ja już wolę coś kupić do domu albo synowi :)
minęły czasy, gdy w auto pakowałem 5 tysi i się tym zupełnie nie przejmowałem...
Colt, który jest mega-oszczędny i niezawodny nauczył mnie rozsądku w wydawaniu kasy
 
 
Frost 
Mitsumaniak
Moderator E88A


Auto: Galant E88A
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 14 razy
Dołączył: 25 Mar 2007
Posty: 1377
Skąd: Gorzów Wlkp.
Wysłany: 13-06-2010, 21:41   

Krzyzak, bo juz sie pogubiłem w tym co CI koledzy pomagają dobrać.

Chodzi Ci o hamulce tylne do gala E88A, a problem masz w ..... ?? ich doborze tak ?

Pomimo że koledzy sie natrudzili z wyszukiwaniem Ci przeróżnych gatunków itp. to ja powiem tak - kup pierwsze lepsze jakie dostaniesz do tego modelu czy to w IC czy w czymś innym, żadnych od vr4, prelift, przedlift, polift, czy ebc czy brembo czy srembo.
To jest Gal co ma max 163KM wyłączając vr-a w serii i korektor siły hamowania, tył nie jest potrzebny bóg wie jaki. Zwykłe tarcze i zwykłe klocki nawet przy ostrej jeździe starczą ci na ok. 2a lata
 
 
 
swinks_UK 
Mitsumaniak


Auto: Lancer Evo 8 FQ300
Kraj/Country: UK
Pomógł: 91 razy
Dołączył: 19 Lut 2007
Posty: 4469
Skąd: Bourne, Lincolnshire
Wysłany: 13-06-2010, 22:20   

Darkowi dokładnie chodzi o to samo, tylko nie moze znaleźć budżetowych tarcz. Z klockami łatwiej.
_________________
swinks

ex-Galant EA3A (2.4 GDI)
ex-Galant EC5A (VR4 Type-S) - moc 340 HP oraz moment 443 Nm
Historia moich Misiów
Lancer Evo 8 FQ300 - 408 HP oraz moment 510 Nm
 
 
Frost 
Mitsumaniak
Moderator E88A


Auto: Galant E88A
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 14 razy
Dołączył: 25 Mar 2007
Posty: 1377
Skąd: Gorzów Wlkp.
Wysłany: 13-06-2010, 22:54   

jutro spytam u siebie w sklepie, tam dostałem do swojego Gala rok temu
 
 
 
Krzyzak 
moderator mitsumaniak
uczestnik I Zlotu MM


Auto: E32, CR29, 5F, DCJ, 7N, Y2
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 645 razy
Dołączył: 28 Kwi 2005
Posty: 24307
Skąd: był Malbork, teraz Gdańsk
Wysłany: 14-06-2010, 07:03   

Już wyjaśniam - w moim EA5 mam tylne hamulce z E88
nie znam rozmiarów tarcz (tzn. nie znałem, bo już ktoś podał), ale w żadnych katalogach internetowych nie znalazłem wentylowanych tarcz tylnych a w ogóle już do E88 to całkiem nic...
chcę zmienić tarcze, bo te sobie pordzewiały i strasznie szumią podczas hamowania
narazie grzebię w ogrodzie, więc nawet nie mam czasu by zdjąć koło, obejrzeć tłoczki i klocki
chcę wariant budżetowy - tarcze powiedzmy po 100-parę zł/szt. (ale takie, co mi się nie pokrzywią od razu, więc nie JC from korea) do tego klocki akebono czy chociaż trw
 
 
Hubeeert 
Mitsumaniak
na urlopie

Auto: TOYOTA YARIS 4EVER
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 156 razy
Dołączył: 21 Mar 2005
Posty: 17695
Skąd: Warszawa
Wysłany: 14-06-2010, 09:04   

Krzyzak napisał/a:
takie, co mi się nie pokrzywią od razu
Nie słyszałem o takim przypadku dla tarcz z tyłu. Poza tym akurat Ty jeździsz spokojnie i to się nie zmieni aż osiągniesz kryzys wieku średniego :D
_________________

Thomas Jefferson said:
1. A government big enough to give you everything you want, is strong enough to take everything you have...
2. The democracy will cease to exist when you take away from those who are willing to work and give to those who would not...
Just think...

.
 
 
Krzyzak 
moderator mitsumaniak
uczestnik I Zlotu MM


Auto: E32, CR29, 5F, DCJ, 7N, Y2
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 645 razy
Dołączył: 28 Kwi 2005
Posty: 24307
Skąd: był Malbork, teraz Gdańsk
Wysłany: 14-06-2010, 11:46   

wywiad zrobiony :)
tarcze zamówione :)
tak dla potomnych:
- tarcze mountain (jakość oryginału) - 85 zł/szt.
- klocki akebono - 43 zł/komplet

dzięki Japaneze oczywiście!!! - Marku, jesteś wielki
 
 
jacek11 
Mitsumaniak
Yatsu~eku

Auto: EA2W Żółwik, Outlander CW8W
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 122 razy
Dołączył: 07 Lis 2007
Posty: 11149
Skąd: Radomsko
Wysłany: 14-06-2010, 16:53   

Krzyzak napisał/a:
- tarcze mountain (jakość oryginału) - 85 zł/szt.

Tak właściwie,to co to za firma?Pytałem właśnie dzisiaj o te części,i te same tarcze mi zaproponowano,tylko w innej cenie.Klocki były tylko TRW,za 130zł.
_________________

 
 
 
Krzyzak 
moderator mitsumaniak
uczestnik I Zlotu MM


Auto: E32, CR29, 5F, DCJ, 7N, Y2
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 645 razy
Dołączył: 28 Kwi 2005
Posty: 24307
Skąd: był Malbork, teraz Gdańsk
Wysłany: 15-06-2010, 07:41   

mountain to chyba linia tarcz nishioka (lub coś w tym stylu) - japońskie tarcze z najwyższej półki (stosowane przez wiele ASO (m.in. toyota) jako oryginalne)

trw są OK, choć jakoś zauważam różnicę między oryginalnym Lucasem z GB a polskim Lucasem TRW :)
 
 
xep 
Nowy Forumowicz


Auto: Galant E88A
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 11 Lip 2011
Posty: 20
Skąd: Jedlina-Zdrój
Wysłany: 11-12-2012, 11:12   

Wybaczcie, że odgrzewam dwuletniego kotleta...
W moim Mitsu po raz drugi pojawił się problem "przycierającego" się tłoczka w tylnym lewym zacisku. Efekt wiadomy - klocki nie wracają na swoje miejsce. Za pierwszym razem udało mi się rozebrać zacisk na czynniki pierwsze i go wyczyścić - krótko mówiąc - doprowadzić do względnego porządku. Przez dobry rok miałem spokój, aż do ubiegłego tygodnia.
Nie chcę bawić się w ponowną reanimację starego zacisku (simmerring przy ostatniej rozbiórce nie wyglądał najlepiej, guma osłaniająca tłoczek jest uszkodzona), o cenę nowego boję się nawet pytać.
Stąd właśnie pytanie do Was: Orientujecie się, czy do naszych E88 można przeszczepić zaciski z innego Mitsu?
Wszyc i Krzyżak w temacie http://forum.mitsumaniaki...f064b29105e2b7f pisali, że hample od innych Gali nie pasują. Sytuacja z hamulcami od Eclipse, Pajero, Lancelota wyglada podobnie?

Pozdrawiam
_________________

 
 
 
Krzyzak 
moderator mitsumaniak
uczestnik I Zlotu MM


Auto: E32, CR29, 5F, DCJ, 7N, Y2
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 645 razy
Dołączył: 28 Kwi 2005
Posty: 24307
Skąd: był Malbork, teraz Gdańsk
Wysłany: 11-12-2012, 14:25   

xep, MSW po 1999 r - czyli space wagon lub pajero (chyba II) - od tych pasuje cały zacisk
piszę to z pamięci - tak miałem napisane na opakowaniu klocków hamulcowych, więc wnoszę, że i reszta pasuje :)
może tylko być z tarczami problem, bo pajero ma na 5 lub 6 śrub
 
 
mitsu_pl 
Forumowicz


Auto: Subaru Forester
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 25 razy
Dołączył: 14 Lip 2007
Posty: 1301
Skąd: Grajewo
Wysłany: 11-12-2012, 16:05   

W sumie to nigdy nie porównywaliśmy tego, ale może być problem ze względu na to iż E88 posiada z tyłu również wentylowane tarczo-bębny, przez co zacisk musi być ciutek szerszy, lub też chudsze klocki.
Druga sprawa, że IC masz dostępne pełne zestawy naprawcze zacisków osi przedniej jak i tylnej ;)
_________________
Subaru Forester SF FL - 2000r.
Subaru Forester SF - 1999r.
Subaru Outback BI - 2005r.
Mitsubishi Galant E88A 2.5 TT
 
 
xep 
Nowy Forumowicz


Auto: Galant E88A
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 11 Lip 2011
Posty: 20
Skąd: Jedlina-Zdrój
Wysłany: 12-12-2012, 11:27   

Nie ma to jak forum Mitsu! Dziękuję Panowie ;D
_________________

 
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

Ta strona używa ciasteczek (ang. cookies) w celu logowania oraz do badania oglądalności strony.
Aby dowiedzieć się czym są ciasteczka odwiedź stronę wszystkoociasteczkach.pl
Jeśli nie wyrażasz zgody na wykorzystywanie ciasteczek na tej stronie, zablokuj je w opcjach Twojej przeglądarki internetowej.