| komputer silnika | 
    
   
      | Autor | Wiadomość | 
            
      | cubi   Nowy Forumowicz
 
 Auto: Sigma 3000 V6 24V
 Kraj/Country: Polska
 Dołączył: 14 Cze 2010
 Posty: 3
 Skąd: Legnica
 
 | 
            
               |  Wysłany: 14-06-2010, 18:31   komputer silnika |   
 |  
               | 
 |  
               | Witam Mam takie pytanie, może ktoś będzie wiedział
 
 Mam komputer o numerach MD161388 E2T357780, który mi wysiadł i nie mogę nigdzie znaleźć takiego samego,
 czy podpasuje mi komp o innych podobnych numerach 162603  E2T35784  2113  T2.
 
 Mam Sigmę 3000 V6 24V z 1992 roku w automacie.
 
 
 pozdrawiam Mariusz
 |  | 
	
		|   |  | 
	  
      
		|  | 
   
         
      | lukasz12   Mitsumaniak
 prof. dr hab  ;-)
 
  
 Auto: Sigma 24V '95 / 24V EXE '94
 Kraj/Country: Polska
 Pomógł: 51 razy
 Dołączył: 16 Sie 2006
 Posty: 2498
 Skąd: Warszawa/Biecz/Piastów
 
 | 
            
               |  Wysłany: 14-06-2010, 20:12 |   
 |  
               | 
 |  
               | Zaskocze Cię...najpewniej ten komputer co masz to nie ten co trzeba...Ten drugi o którym mówisz jest do Sigmy 24V z automatem i TCL. Podaj VIN jak chcesz to się upewnie. Ale wychodzi na to ze ten 1 jest od manuala bez TCLu. |  
				| _________________ Uprzejmie informuję, że nie udzielam porad przez PW/E-mail - do odwołania. Dziękuję za uwagę
 
 "Natomiast wrażenia z jazdy 12V a 24V są niestety nieporównywalne
  " (C) Chi-Man 2006 Update 06/2011: Ale 12V w manualu może być i nawet całkiem fajnie murczy
   Update 10/2011: 12V mruczy jeszcze fajniej (bo ma oryginalny wydech)...i wróciła do łask
   Update 11/2011: 12V jest OK, ale przydałoby się jednak więcej mocy na autostradzie
   Update 03/2012: Zdrowe 24V mruczy i dostarcza sporo radości przy manualu
   
  |  | 
	
		|   |  | 
	  
      
		|  | 
   
         
      | cubi   Nowy Forumowicz
 
 Auto: Sigma 3000 V6 24V
 Kraj/Country: Polska
 Dołączył: 14 Cze 2010
 Posty: 3
 Skąd: Legnica
 
 | 
            
               |  Wysłany: 14-06-2010, 20:57 |   
 |  
               | 
 |  
               | JMBSRF16ANY001742A |  | 
	
		|   |  | 
	  
      
		|  | 
   
         
      | lukasz12   Mitsumaniak
 prof. dr hab  ;-)
 
  
 Auto: Sigma 24V '95 / 24V EXE '94
 Kraj/Country: Polska
 Pomógł: 51 razy
 Dołączył: 16 Sie 2006
 Posty: 2498
 Skąd: Warszawa/Biecz/Piastów
 
 | 
            
               |  Wysłany: 15-06-2010, 00:47 |   
 |  
               | 
 |  
               | Zgodnie z przewidywaniami powinien być tym samochodzie komputer o oznaczeniach jak na rysunku. 
   Czyli wygląda na to że ktoś wcześniej zamontował inny, nie do końca właściwy. Przez to nie miałeś prawdopodobnie kontroli trakcji, która jest sterowana za pomocą komputera silnika.
 |  
				| _________________ Uprzejmie informuję, że nie udzielam porad przez PW/E-mail - do odwołania. Dziękuję za uwagę
 
 "Natomiast wrażenia z jazdy 12V a 24V są niestety nieporównywalne
  " (C) Chi-Man 2006 Update 06/2011: Ale 12V w manualu może być i nawet całkiem fajnie murczy
   Update 10/2011: 12V mruczy jeszcze fajniej (bo ma oryginalny wydech)...i wróciła do łask
   Update 11/2011: 12V jest OK, ale przydałoby się jednak więcej mocy na autostradzie
   Update 03/2012: Zdrowe 24V mruczy i dostarcza sporo radości przy manualu
   
  |  | 
	
		|   |  | 
	  
      
		|  | 
   
         
      | cubi   Nowy Forumowicz
 
 Auto: Sigma 3000 V6 24V
 Kraj/Country: Polska
 Dołączył: 14 Cze 2010
 Posty: 3
 Skąd: Legnica
 
 | 
            
               |  Wysłany: 15-06-2010, 15:02 |   
 |  
               | 
 |  
               | Już kupiłem taki jak ma być, rzeczywiście kontrolka TCL cały czas się świeciła 
 dzięki wielkie za pomoc
 
 pozdawiam
 |  | 
	
		|   |  | 
	  
      
		|  | 
   
         
      |  |