komputer silnika |
Autor |
Wiadomość |
cubi
Nowy Forumowicz
Auto: Sigma 3000 V6 24V
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 14 Cze 2010 Posty: 3 Skąd: Legnica
|
Wysłany: 14-06-2010, 19:31 komputer silnika
|
|
|
Witam
Mam takie pytanie, może ktoś będzie wiedział
Mam komputer o numerach MD161388 E2T357780, który mi wysiadł i nie mogę nigdzie znaleźć takiego samego,
czy podpasuje mi komp o innych podobnych numerach 162603 E2T35784 2113 T2.
Mam Sigmę 3000 V6 24V z 1992 roku w automacie.
pozdrawiam Mariusz |
|
|
|
 |
lukasz12
Mitsumaniak prof. dr hab ;-)

Auto: Sigma 24V '95 / 24V EXE '94
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 51 razy Dołączył: 16 Sie 2006 Posty: 2498 Skąd: Warszawa/Biecz/Piastów
|
Wysłany: 14-06-2010, 21:12
|
|
|
Zaskocze Cię...najpewniej ten komputer co masz to nie ten co trzeba...Ten drugi o którym mówisz jest do Sigmy 24V z automatem i TCL. Podaj VIN jak chcesz to się upewnie. Ale wychodzi na to ze ten 1 jest od manuala bez TCLu. |
_________________ Uprzejmie informuję, że nie udzielam porad przez PW/E-mail - do odwołania. Dziękuję za uwagę
"Natomiast wrażenia z jazdy 12V a 24V są niestety nieporównywalne " (C) Chi-Man 2006
Update 06/2011: Ale 12V w manualu może być i nawet całkiem fajnie murczy
Update 10/2011: 12V mruczy jeszcze fajniej (bo ma oryginalny wydech)...i wróciła do łask
Update 11/2011: 12V jest OK, ale przydałoby się jednak więcej mocy na autostradzie
Update 03/2012: Zdrowe 24V mruczy i dostarcza sporo radości przy manualu
 |
|
|
|
 |
cubi
Nowy Forumowicz
Auto: Sigma 3000 V6 24V
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 14 Cze 2010 Posty: 3 Skąd: Legnica
|
Wysłany: 14-06-2010, 21:57
|
|
|
JMBSRF16ANY001742A |
|
|
|
 |
lukasz12
Mitsumaniak prof. dr hab ;-)

Auto: Sigma 24V '95 / 24V EXE '94
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 51 razy Dołączył: 16 Sie 2006 Posty: 2498 Skąd: Warszawa/Biecz/Piastów
|
Wysłany: 15-06-2010, 01:47
|
|
|
Zgodnie z przewidywaniami powinien być tym samochodzie komputer o oznaczeniach jak na rysunku.
Czyli wygląda na to że ktoś wcześniej zamontował inny, nie do końca właściwy. Przez to nie miałeś prawdopodobnie kontroli trakcji, która jest sterowana za pomocą komputera silnika. |
_________________ Uprzejmie informuję, że nie udzielam porad przez PW/E-mail - do odwołania. Dziękuję za uwagę
"Natomiast wrażenia z jazdy 12V a 24V są niestety nieporównywalne " (C) Chi-Man 2006
Update 06/2011: Ale 12V w manualu może być i nawet całkiem fajnie murczy
Update 10/2011: 12V mruczy jeszcze fajniej (bo ma oryginalny wydech)...i wróciła do łask
Update 11/2011: 12V jest OK, ale przydałoby się jednak więcej mocy na autostradzie
Update 03/2012: Zdrowe 24V mruczy i dostarcza sporo radości przy manualu
 |
|
|
|
 |
cubi
Nowy Forumowicz
Auto: Sigma 3000 V6 24V
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 14 Cze 2010 Posty: 3 Skąd: Legnica
|
Wysłany: 15-06-2010, 16:02
|
|
|
Już kupiłem taki jak ma być, rzeczywiście kontrolka TCL cały czas się świeciła
dzięki wielkie za pomoc
pozdawiam |
|
|
|
 |
|