| 
            
               |  | Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki 
 
 
 |  |  
      
         
         | Ogłoszenie |  
         |   
 W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu.
 Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
 Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.
 |  
 
	
			| ustawienie czujnika ABS |  
      | Autor | Wiadomość |  
      | Szymon82   Mitsumaniak
 Szymon
 
 Auto: Mitsubishi Sigma kombi 3,0 12v
 Kraj/Country: Polska
 Pomógł: 1 raz
 Dołączył: 05 Lis 2007
 Posty: 201
 Skąd: Poznań/Środa Wlkp.
 
 | 
            
               |  Wysłany: 16-06-2010, 19:15   ustawienie czujnika ABS |   
 |  
               | 
 |  
               | Witam! Zamontowałem ostatnio czujnik ABS. Niestety kontrolka zapala się po przekroczeniu 120 km/h, odległość ustawiłem z braku szczelinomierza przy pomocy wycinka karty (z tego co pamiętam ma to 0,7mm), manual przewiduje zakres 0,5-0,9mm, zaś w kilku postach czytałem o odległości 0,3mm. W jakiej odległości powinienem ustawić czujnik? Pozdrawiam.
 |  
				| _________________ 
 
  |  
				| Ostatnio zmieniony przez Szymon82 16-06-2010, 19:51, w całości zmieniany 1 raz |  |  
		|   |  |  
		|  |  
      | Zajc3w   Mitsumaniak
 
  
 Auto: Toyota Celica
 Kraj/Country: Polska
 Pomógł: 9 razy
 Dołączył: 05 Mar 2009
 Posty: 801
 Skąd: Londyn
 
 | 
            
               |  Wysłany: 16-06-2010, 19:24 |   
 |  
               | 
 |  
               | przód 0.5-0.9 tył 0.2-0.7 - serwisówka strona 742. Ściągnij stąd (wpisujesz kod z obrazka i leci). Masz od strony 718 do chyba 760 kompletny opis z obrazkami serwisowania ABSu. 
 Odległość to jedno zębatka musi być czysta i nie zżarta przez korozję(prostokątne, równe ząbki).
 
 
 
 Jak ustawiałeś kartą bankomatową to muszę cię zmartwić - VISA i MAESTRO debetowe mają 0.8 mm a VISA wypukła(kredytowa) 0.9mm nie licząc wypukłości literek. Ustaw na 0.6 przód i zobacz wtedy (tył rzadziej wymaga regulacji).
 
 P.S Szczelinomierz ostatnio w carrefourze za 10zł wdziałem....
 P.S popraw temat bo ci "u" zginęło w czujnika
   |  
				| _________________ Toyota Celica 2003 T-sport RHD.
 Suzuki Ignis Sport 2004 RHD - przeszłość
 Honda civic 1999 1.5 Vtec RHD  - sprzedana
 Sigma kombi '95 - sprzedana
 Galant E33A '92 - zniszczony przez wandali
 Mazda 323F 1.8 16V SOHC '89 - sprzedana
 |  |  
		|   |  |  
		|  |  
      | lukasz12   Mitsumaniak
 prof. dr hab  ;-)
 
  
 Auto: Sigma 24V '95 / 24V EXE '94
 Kraj/Country: Polska
 Pomógł: 51 razy
 Dołączył: 16 Sie 2006
 Posty: 2498
 Skąd: Warszawa/Biecz/Piastów
 
 | 
            
               |  Wysłany: 16-06-2010, 21:13 |   
 |  
               | 
 |  
               | Ustaw maksymalnie blisko ale, tak żeby nie dotykało. Na oko 0,2 lub mniej. U siebie wiem że mam ustawione dość dobrze, choć w okolicy 200 się już zapala, czyli, albo zebatka ma uszkodzone zęby (rdza) albo mimo wszystko, jest ciutkę za daleko. |  
				| _________________ Uprzejmie informuję, że nie udzielam porad przez PW/E-mail - do odwołania. Dziękuję za uwagę
 
 "Natomiast wrażenia z jazdy 12V a 24V są niestety nieporównywalne
  " (C) Chi-Man 2006 Update 06/2011: Ale 12V w manualu może być i nawet całkiem fajnie murczy
   Update 10/2011: 12V mruczy jeszcze fajniej (bo ma oryginalny wydech)...i wróciła do łask
   Update 11/2011: 12V jest OK, ale przydałoby się jednak więcej mocy na autostradzie
   Update 03/2012: Zdrowe 24V mruczy i dostarcza sporo radości przy manualu
   
  |  |  
		|   |  |  
		|  |  
      | Szymon82   Mitsumaniak
 Szymon
 
 Auto: Mitsubishi Sigma kombi 3,0 12v
 Kraj/Country: Polska
 Pomógł: 1 raz
 Dołączył: 05 Lis 2007
 Posty: 201
 Skąd: Poznań/Środa Wlkp.
 
 | 
            
               |  Wysłany: 17-06-2010, 10:32 |   
 |  
               | 
 |  
               | Witam! Ustawiłem na 0,3mm, tym razem przy użyciu szczelinomierza, i nadal się włącza przy 120km/h. Czy za pomocą diody jestem w stanie ustalić z którego czujnika idzie błędny sygnał, bo może łapie błąd nie z tego czujnika który wymieniłem - chociaż wcześniej (przed uszkodzeniem tego czujnika) wszystko działało. No cóż - może spróbuję jeszcze go zbliżyć. Pozdrawiam |  
				| _________________ 
 
  |  |  
		|   |  |  
		|  |  
      | lukasz12   Mitsumaniak
 prof. dr hab  ;-)
 
  
 Auto: Sigma 24V '95 / 24V EXE '94
 Kraj/Country: Polska
 Pomógł: 51 razy
 Dołączył: 16 Sie 2006
 Posty: 2498
 Skąd: Warszawa/Biecz/Piastów
 
 | 
            
               |  Wysłany: 17-06-2010, 16:03 |   
 |  
               | 
 |  
               |  	  | Szymon82 napisał/a: |  	  | Witam! Ustawiłem na 0,3mm, tym razem przy użyciu szczelinomierza, i nadal się włącza przy 120km/h. Czy za pomocą diody jestem w stanie ustalić z którego czujnika idzie błędny sygnał, bo może łapie błąd nie z tego czujnika który wymieniłem - chociaż wcześniej (przed uszkodzeniem tego czujnika) wszystko działało. No cóż - może spróbuję jeszcze go zbliżyć. Pozdrawiam | 
 
 Taka odległość powinna być OK choć możesz spróbować zbliżyć na 0,2, od razu obróć żeby mieć pewność czy nie ociera. Diodą się da odczytać, będzie wiadomo z którego czujnika. Przy okazji, przy wyłączonym silniku zawsze jest generowany błąd nr 35 (za niskie napięcie zasilające).
 |  
				| _________________ Uprzejmie informuję, że nie udzielam porad przez PW/E-mail - do odwołania. Dziękuję za uwagę
 
 "Natomiast wrażenia z jazdy 12V a 24V są niestety nieporównywalne
  " (C) Chi-Man 2006 Update 06/2011: Ale 12V w manualu może być i nawet całkiem fajnie murczy
   Update 10/2011: 12V mruczy jeszcze fajniej (bo ma oryginalny wydech)...i wróciła do łask
   Update 11/2011: 12V jest OK, ale przydałoby się jednak więcej mocy na autostradzie
   Update 03/2012: Zdrowe 24V mruczy i dostarcza sporo radości przy manualu
   
  |  |  
		|   |  |  
		|  |  
      | Szymon82   Mitsumaniak
 Szymon
 
 Auto: Mitsubishi Sigma kombi 3,0 12v
 Kraj/Country: Polska
 Pomógł: 1 raz
 Dołączył: 05 Lis 2007
 Posty: 201
 Skąd: Poznań/Środa Wlkp.
 
 | 
            
               |  Wysłany: 18-06-2010, 19:24 |   
 |  
               | 
 |  
               | Dioda wymrugała mi błąd 31. Muszę chyba sprawdzić czy kamień, który uszkodził czujnik, nie uszkodził przy okazji pierścienia. Czy kod błędu wskazuje konkretnie na któryś z czujników? |  
				| _________________ 
 
  |  |  
		|   |  |  
		|  |  
      | lukasz12   Mitsumaniak
 prof. dr hab  ;-)
 
  
 Auto: Sigma 24V '95 / 24V EXE '94
 Kraj/Country: Polska
 Pomógł: 51 razy
 Dołączył: 16 Sie 2006
 Posty: 2498
 Skąd: Warszawa/Biecz/Piastów
 
 | 
            
               |  Wysłany: 18-06-2010, 22:06 |   
 |  
               | 
 |  
               | Niestety właśnie nie jest wskazane koło. Przy okazji potwierdza to teorie, o oderwanym zębie. |  
				| _________________ Uprzejmie informuję, że nie udzielam porad przez PW/E-mail - do odwołania. Dziękuję za uwagę
 
 "Natomiast wrażenia z jazdy 12V a 24V są niestety nieporównywalne
  " (C) Chi-Man 2006 Update 06/2011: Ale 12V w manualu może być i nawet całkiem fajnie murczy
   Update 10/2011: 12V mruczy jeszcze fajniej (bo ma oryginalny wydech)...i wróciła do łask
   Update 11/2011: 12V jest OK, ale przydałoby się jednak więcej mocy na autostradzie
   Update 03/2012: Zdrowe 24V mruczy i dostarcza sporo radości przy manualu
   
  |  |  
		|   |  |  
		|  |  
      |  |  |