Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki Strona Główna Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki


FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum
 Ogłoszenie 


W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu.
Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.

Poprzedni temat «» Następny temat
[EAx 97-04] Nalepka z przebiegiem pod maską
Autor Wiadomość
Szymek18 
Nowy Forumowicz


Auto: Galant 2.0 16v
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 03 Kwi 2010
Posty: 24
Skąd: Mrągowo
  Wysłany: 12-06-2010, 10:26   [EAx 97-04] Nalepka z przebiegiem pod maską

Witam
Pod maską mam naklejkę taką jak na zdjęciu z wpisanym przebiegiem, jeżeli ktoś z was ma taką i wie od czego jest to proszę o info
 
 
robertdg 
Mitsumaniak
SnowWhite


Auto: Galant Sport 98' EAO 2.0 16V
Zaproszone osoby: 1
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 1300 razy
Dołączył: 21 Cze 2009
Posty: 23642
Skąd: KSSE
Wysłany: 12-06-2010, 12:14   

Ta etykieta dotyczy wymiany paska zębatego rozrządu.
_________________
Gość zobacz mojego Galanta :rolleyes:
Jeżeli nie żyjesz na krawędzi, to znaczy, że zajmujesz za dużo miejsca
"Jesteś jedyną osobą na świecie, która może wykorzystać Twój potencjał" - Zig Ziglar
W naturze człowieka leży rozsądne myślenie ale nielogiczne działanie
 
 
Szymek18 
Nowy Forumowicz


Auto: Galant 2.0 16v
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 03 Kwi 2010
Posty: 24
Skąd: Mrągowo
Wysłany: 12-06-2010, 12:26   

Dzięki za odp, tak myślałem ale nie byłem do końca pewny, jak kupowałem samochód to sprzedawca mówił, że pasek był zmieniany 21000 temu a samochód miał ponad 181000, za bardzo w to nie wierzyłem i chciałem w tym miesiącu zmieniać cały rozrząd ale teraz to już nie wiem czy zmieniać czy odłożyć zmianę na później, z drugiej str ciekawe czy nikt nie kręcił licznika i czy samochód nie ma nabite z 250. A tak w ogóle to można spr rozrząd czy nadaję się do dalszej eksploatacji czy trzeba zmieniać w ciemno? Dodam że samochód był sprowadzany z niemiec ale niestety nie przeze mnie.
 
 
robertdg 
Mitsumaniak
SnowWhite


Auto: Galant Sport 98' EAO 2.0 16V
Zaproszone osoby: 1
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 1300 razy
Dołączył: 21 Cze 2009
Posty: 23642
Skąd: KSSE
Wysłany: 12-06-2010, 12:31   

Szymek18 napisał/a:
A tak w ogóle to można spr rozrząd czy nadaję się do dalszej eksploatacji czy trzeba zmieniać w ciemno? Dodam że samochód był sprowadzany z niemiec ale niestety nie przeze mnie.
Ciężko ocenić będzie, no chyba, ze bedzie widac, ze sie pasek rozwarstwia, ale to jest jak wróżenie z fusow, dla spokoju lepiej wymienić.

Wedle naklejki, pasek był wymieniany przy 160 tyś km, ale kto wie czy właściciel sam sobie tego nie wyskrobał ;-)
_________________
Gość zobacz mojego Galanta :rolleyes:
Jeżeli nie żyjesz na krawędzi, to znaczy, że zajmujesz za dużo miejsca
"Jesteś jedyną osobą na świecie, która może wykorzystać Twój potencjał" - Zig Ziglar
W naturze człowieka leży rozsądne myślenie ale nielogiczne działanie
 
 
Szymek18 
Nowy Forumowicz


Auto: Galant 2.0 16v
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 03 Kwi 2010
Posty: 24
Skąd: Mrągowo
Wysłany: 12-06-2010, 13:01   

Ok to jednak zrobię ten rozrząd i będę spał spokojnie. Wiem, że sprzedawcy za bardzo nie można ufać bo można się przejechać, pasek pęknie i później koszta są dużo wyższe, ale mechanikom też nie ufam i boję się stawiać do warsztatu na takie poważne wymiany, jeżeli coś źle zrobią to będę miał silnik do wymiany a już trochę się naczytałem na forum o mechanikach którzy próbowali wymienić rozrząd w 2.0 16v, [Na forum nie używamy wulgaryzmów, także wykropkowanych!] i później wmawiali że tak ma być.
Ostatnio zmieniony przez Owczar 18-06-2010, 20:58, w całości zmieniany 1 raz  
 
 
Nev-X 
Mitsumaniak
Przemek


Auto: Galant EA6A 4D68
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 1 raz
Dołączył: 18 Kwi 2009
Posty: 230
Skąd: Kraśnik
Wysłany: 13-06-2010, 09:11   

I bardzo dobre podejście. Lepiej zrobić samemu i wiadomo na czym się stoi i jeździ ze spokojną głową :) A mechanika to najlepiej jak masz jakiegoś znajomego wtedy wiadomo że dobrze zrobi.
 
 
 
Matik608 
Mitsumaniak


Auto: BMW E61 3.0D
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 4 razy
Dołączył: 11 Sie 2008
Posty: 433
Skąd: Sieradz
Wysłany: 13-06-2010, 18:17   

Szymek18 napisał/a:
trochę się naczytałem na forum o mechanikach którzy próbowali wymienić rozrząd w 2.0 16v, spier... i później wmawiali że tak ma być.

dobrego mechanika ze swieczka szukać, mam bardzo złe doświadczenia z wymianą :?
_________________
Był EA2A '98
 
 
 
Szymek18 
Nowy Forumowicz


Auto: Galant 2.0 16v
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 03 Kwi 2010
Posty: 24
Skąd: Mrągowo
Wysłany: 14-06-2010, 15:14   

Nev-X chciałbym zrobić sam ten rozrząd ale niestety nie mam gdzie i nie wiem czy będę potrafił to zrobić. Napisałem że zrobię ale bardziej chodziło mi o to, że zostanie to wymienione ale niekoniecznie przeze mnie. Wcześniej jak miałem audi 80 to robiłem to co się dało w garażu i pod chmurką ale tam wszystko było dużo prostsze.
Pomyślałem też, że może ktoś z forumowiczów dobrze się na tym zna i chciałby trochę dorobić w jakąś sobotę ale to też nie mam pewności czy dana osoba będzie potrafiła to ogarnąć, może tylko powiedzieć że się zna a tak naprawdę to udało jej się raz to zmienić.
A może znacie jakiegoś mechanika w Gdańsku który zna się na rozrządzie w 2.0 16v? Tylko nie odsyłajcie mnie do tematu o mechanikach, już czytałem i nie potrafiłem się zdecydować, zdania były podzielone. Jeżeli ktoś z was robił rozrząd u jakiegoś mechanika w Gdańsku i był zadowolony to proszę o info z nazwą warsztatu i ceną za usługę.
 
 
Owczar 
Forumowicz

Auto: CLS 450
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 282 razy
Dołączył: 14 Lip 2008
Posty: 14378
Skąd: Pruszków
Wysłany: 18-06-2010, 20:59   

Szymek18, pilnuj mechanika żeby dobrze ustawił balans. Jest o tym na forum i czytaj uwagę w Twoim poście wyżej ;)
 
 
Szymek18 
Nowy Forumowicz


Auto: Galant 2.0 16v
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 03 Kwi 2010
Posty: 24
Skąd: Mrągowo
Wysłany: 19-06-2010, 09:49   

Owczar dzięki za rady. Już nie będę używał wulgaryzmów :D
Postaram się znaleźć na forum instrukcję jak wymienić, chyba gdzieś to już kiedyś widziałem, wydrukuję sobie i mechanikowi żeby wszystko dobrze założył. A z tym balansem to mają aż taki problem, tak ciężko jest to zrobić? Co mechanicy najczęściej robią źle przy ustawianiu balansu?
 
 
robertdg 
Mitsumaniak
SnowWhite


Auto: Galant Sport 98' EAO 2.0 16V
Zaproszone osoby: 1
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 1300 razy
Dołączył: 21 Cze 2009
Posty: 23642
Skąd: KSSE
Wysłany: 19-06-2010, 12:01   

Szymek18 napisał/a:
Co mechanicy najczęściej robią źle przy ustawianiu balansu?
Ustawiają wałki na znaki, gdzie pokrycie znaku nie oznacza dobrego położenia wałka w środku, zapominają o wzierniku kontrolnym.
_________________
Gość zobacz mojego Galanta :rolleyes:
Jeżeli nie żyjesz na krawędzi, to znaczy, że zajmujesz za dużo miejsca
"Jesteś jedyną osobą na świecie, która może wykorzystać Twój potencjał" - Zig Ziglar
W naturze człowieka leży rozsądne myślenie ale nielogiczne działanie
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

Ta strona używa ciasteczek (ang. cookies) w celu logowania oraz do badania oglądalności strony.
Aby dowiedzieć się czym są ciasteczka odwiedź stronę wszystkoociasteczkach.pl
Jeśli nie wyrażasz zgody na wykorzystywanie ciasteczek na tej stronie, zablokuj je w opcjach Twojej przeglądarki internetowej.