Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki Strona Główna Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki


FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum
 Ogłoszenie 


W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu.
Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.

Poprzedni temat «» Następny temat
Czy nowy 1.6 mivec będzie też dostępny w lancerze?
Autor Wiadomość
matrycy 
Nowy Forumowicz

Auto: Mitsubishi Lancer 1.8
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 30 Maj 2010
Posty: 4
Skąd: Wrocław
Wysłany: 30-05-2010, 16:12   Czy nowy 1.6 mivec będzie też dostępny w lancerze?

Pytanie jak w temacie, chodzi o benzynowy 1.6 , który jest dostępny w ASX. Jestem zainteresowany lancerem, ale wersja 1.8 troche za duzo pali, a te 140 koni nie jest mi potrzebne. Z kolei obecny 1,5 ciut za słaby. A może będzie też nowy diesel z ASX-a, zamiast tego obecnego klekota z VW? Wiem, że nikt nie jest wróżką, ale może ktoś ma jakieś przecieki ;-)
 
 
Trik 
Mitsumaniak
1056/KMM


Auto: Lancer 1.5 invite '08
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 39 razy
Dołączył: 05 Mar 2008
Posty: 3045
Skąd: Augustów
Wysłany: 30-05-2010, 16:32   

Pod koniec roku, prawdopodobnie, mogą pojawić się nowe disle 1,8 od MMC w Lancerach. Nie wiadomo jeszcze co z 1,8 benzynowym, bo w Japonii ASX(RVR) ma poprawiony 1,8 139KM. Może w 2011 okazać się że Lancer dostanie 1,6 do dyspozycji, kto wie?
_________________
Suzuki Ignis 1,2 (2019)
 
 
Me-Tsu 
Forumowicz

Auto: Invite 1.5
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 1 raz
Dołączył: 21 Maj 2009
Posty: 58
Skąd: W-wa
Wysłany: 01-06-2010, 15:46   Re: Czy nowy 1.6 mivec będzie też dostępny w lancerze?

matrycy napisał/a:
Pytanie jak w temacie, chodzi o benzynowy 1.6 , który jest dostępny w ASX. Jestem zainteresowany lancerem, ale wersja 1.8 troche za duzo pali, a te 140 koni nie jest mi potrzebne. Z kolei obecny 1,5 ciut za słaby. A może będzie też nowy diesel z ASX-a, zamiast tego obecnego klekota z VW? Wiem, że nikt nie jest wróżką, ale może ktoś ma jakieś przecieki ;-)


a jezdziles 1,5 testowo?
fakt ze z pelnym bagaznikiem, pasazerami i zalaczona klima trzeba zredukowac (czasem o 2)zeby tira szybko wyprzedzic ale w miescie naprawde daje rade, malo pali i na 1,8 bym nie zamienil :)
 
 
gzesiolek 
Forumowicz


Auto: Mazda 6 GJ 2.5 AT
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 18 razy
Dołączył: 15 Mar 2009
Posty: 2698
Skąd: Kraków
Wysłany: 01-06-2010, 22:58   

Me-Tsu, nie przetlumaczysz... 1.5 jest za slaby i juz... bo jest 1.5, jakby przy tej dynamice mial 1.6 lub wiecej juz bylby ok... :P

inna sprawa, ze z danych technicznych ten 1.6 z ASX rysuje sie jako super silnik... ;)
_________________
Był: Mitsubishi Lancer 1.5 MT Invite 2008
Jest: Mazda 6 2.5 AT SkyPassion Kombi FL 2015


 
 
 
Trik 
Mitsumaniak
1056/KMM


Auto: Lancer 1.5 invite '08
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 39 razy
Dołączył: 05 Mar 2008
Posty: 3045
Skąd: Augustów
Wysłany: 02-06-2010, 07:59   

gzesiolek napisał/a:
nie przetlumaczysz... 1.5 jest za slaby i juz... bo jest 1.5

Racja gzesiolek, Chyba jakaś psychologia tłumu :twisted: albo kompleksy :wink: . 1,5 jest be i kiepsko by wyglądała etykietka na klapie (gdyby była), ale 1,8, mimo że chlej straszny, jest już spoko. Na dodatek w 1,8 SB jest wolniejszy niż 1,5 SD (napisali jak wół w katalogu) :P No ale za to jaki zapas mocy ma. :roll: tylko do czego, napędzania klimy chyba. Może jak by MMC dało wreszcie ten 1,6 do Lancera to dyskusji było by mniej co do różnic. :mrgreen: Z resztą w Japonii poprawiony 1,8 ma jedyne 139KM katalogowo.
 
 
krzychu 
Mitsumaniak


Auto: Lancer 2.0 Int, Mazda CX-3
Zaproszone osoby: 1
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 141 razy
Dołączył: 21 Kwi 2008
Posty: 12607
Skąd: Bielsko-Biała
Wysłany: 02-06-2010, 13:28   

Trik napisał/a:
Z resztą w Japonii poprawiony 1,8 ma jedyne 139KM katalogowo.


Tam trochę inne paliwko jest ale może w końcu bardziej elastyczny jest/będzie.
 
 
tomekrvf 
Forumowicz


Auto: EA5W, VTR 1000, HIENA, AR 147
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 48 razy
Dołączył: 17 Maj 2005
Posty: 2309
Skąd: Warszawa
Wysłany: 02-06-2010, 19:11   

Trik napisał/a:
Z resztą w Japonii poprawiony 1,8 ma jedyne 139KM katalogowo

Lepiej żeby miał 120 KM ale wyższy moement przy niższych obrotach niż 143KM z których korzysta się wyjątkowo rzadko.
_________________

 
 
Trik 
Mitsumaniak
1056/KMM


Auto: Lancer 1.5 invite '08
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 39 razy
Dołączył: 05 Mar 2008
Posty: 3045
Skąd: Augustów
Wysłany: 02-06-2010, 20:03   

tomekrvf napisał/a:
Lepiej żeby miał 120 KM ale wyższy moement przy niższych obrotach
No to niech ma do tego 4x4 i glanc pomada, bedzię do czego ten moment przyłożyć. :) tak jak w 2L lub 2,4L na bardziej elastycznych rynkach.
_________________
Suzuki Ignis 1,2 (2019)
 
 
tomekrvf 
Forumowicz


Auto: EA5W, VTR 1000, HIENA, AR 147
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 48 razy
Dołączył: 17 Maj 2005
Posty: 2309
Skąd: Warszawa
Wysłany: 03-06-2010, 13:21   

Trik napisał/a:
tak jak w 2L lub 2,4L na bardziej elastycznych rynkach.

Pytanie czy nasz rynek jest na tyle elastyczny by znaleźli się chętni na Lancera 2.4.
_________________

 
 
piomic 
Forumowicz


Auto: Lancer 1,8 Intense 2008
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 1 raz
Dołączył: 13 Sie 2008
Posty: 737
Skąd: wiesz, że ja to ja?
Wysłany: 03-06-2010, 15:49   

Znaleźliby się, ale ekoterroryści ich tępią.
 
 
krzychu 
Mitsumaniak


Auto: Lancer 2.0 Int, Mazda CX-3
Zaproszone osoby: 1
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 141 razy
Dołączył: 21 Kwi 2008
Posty: 12607
Skąd: Bielsko-Biała
Wysłany: 03-06-2010, 17:34   

Może na 2,4 nie było by tyle chętnych (chyba że z napędem AWD na elektromagnesie w dobrej cenie) ale na 1,6 i 2,0 zamiast 1,5 i 1,8 było by dużo więcej chętnych. W ogóle ten pomysł że lepiej klepać 1,8 zamiast 2,0 bo będzie tańsze ubezpieczenie to jakiś poroniony pomysł. Nie ma to jak wprowadzić nowy model który po mimo większej mocy jest wolniejszy od poprzednika :finga:
 
 
reneyvan 
Forumowicz

Auto: MMC Lancer 1.8 Intense SD
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 09 Sty 2010
Posty: 123
Skąd: Kołobrzeg
Wysłany: 26-06-2010, 18:44   

Ciekawe, czy coś się zmieni w kwestii gamy silników w Lancerach, gdy zacznie obowiązywać norma Euro 5?
 
 
 
el_diablo 
Forumowicz

Auto: Lancer Sportback 1.8 CVT
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 1 raz
Dołączył: 05 Gru 2008
Posty: 240
Skąd: Puławy
Wysłany: 27-06-2010, 19:09   

krzychu napisał/a:
Może na 2,4 nie było by tyle chętnych (chyba że z napędem AWD na elektromagnesie w dobrej cenie) ale na 1,6 i 2,0 zamiast 1,5 i 1,8 było by dużo więcej chętnych. W ogóle ten pomysł że lepiej klepać 1,8 zamiast 2,0 bo będzie tańsze ubezpieczenie to jakiś poroniony pomysł. Nie ma to jak wprowadzić nowy model który po mimo większej mocy jest wolniejszy od poprzednika :finga:


Jeśli cena 2,4 nie była by chora to chętni (choć nieliczni) pewnie by się znaleźli.
To że jest 1,8 143 KM zamiast 2,0 155 KM to pewnie kwestia bezpośredniej konkurencji na danym rynku - w Polsce dominują moce w ok. 140 KM.
_________________
Lancer Sportback 1.8 Invite CVT - od ponad 10 lat
 
 
Hubeeert 
Mitsumaniak
na urlopie

Auto: TOYOTA YARIS 4EVER
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 156 razy
Dołączył: 21 Mar 2005
Posty: 17695
Skąd: Warszawa
Wysłany: 27-06-2010, 19:18   

tomekrvf napisał/a:
Lepiej żeby miał 120 KM ale wyższy moement przy niższych obrotach niż 143KM z których korzysta się wyjątkowo rzadko.

Ja bym nie narzekał bo w codziennej jeździe 1.8 z Lanca jest zaskakująco podobny do 2.0.
A pojemność mniejsza i apetyt na paliwo też. Co zaś się tyczy kręcenia - 2.0 4G63 DOHC w moim Galu nie ma lekko ze mną nie dlatego, że musze ale dlatego, że lubię :D
I Lancerem i Galem da się bezstresowo jeździć od 2000 obrotów, ale żeby mieć emocje brakuje tam małej turbinki - takiej jak w Mirage ;-) Dla przypomnienia - Lancer jest z 2009, Gal z 1991 i dostarcza więcej frajdy z jazdy :D

Nie ma co narzekać - trzeba czekac na diesla i ewentualnie 1.6 benzynowe - 1.5 jest do tak cięzkiego samochodu o rozmiar za mały - bardziej pasuje do Colta jako silnik o max pojemności.


A swoją drogą - gdyby MMC wprowadziło Lancera 3 drzwiowego to sprzedałbym obie nerki Jackiego, żeby takiego mieć 8)
_________________

Thomas Jefferson said:
1. A government big enough to give you everything you want, is strong enough to take everything you have...
2. The democracy will cease to exist when you take away from those who are willing to work and give to those who would not...
Just think...

.
 
 
jaca71 
Mitsumaniak


Auto: Lancer 2.0 ES '09
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 18 razy
Dołączył: 01 Wrz 2008
Posty: 4696
Skąd: Kraków
Wysłany: 27-06-2010, 19:32   

Hubeeert napisał/a:
Ja bym nie narzekał bo w codziennej jeździe 1.8 z Lanca jest zaskakująco podobny do 2.0.
A pojemność mniejsza i apetyt na paliwo też.

A ja sobie pozwolę nie zgodzić się z przedmówcą. 2.0 z rodziny 4B1 jest bardzo fajnym silnikiem. Nawet w Outku 2wd zapewnia więcej frajdy na asfalcie niż klekoczące diesle. A spalanie? Jak patrzę na Motostat to jestem w środku stawki Lancerów 1.8. Dodatkowo łapie się na niższą akcyzę. To dlaczego nie kopić 2.0? Coś mi ten 1.8 wygląda na niewypał. Z innego wątku o Lancerze 1.8 ClearTec (ten co w Japonii jest podstawowy w ASX) wygląda mi że udało się Japończykom go w końcu dopracować przynajmniej pod kontem oszczędności kosztem ledwo 3 koników ;)
_________________
1. Mitsubishi Lancer '09 (2008-...)
2. Honda Civic 5dr '98 (2010-...)
 
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

Ta strona używa ciasteczek (ang. cookies) w celu logowania oraz do badania oglądalności strony.
Aby dowiedzieć się czym są ciasteczka odwiedź stronę wszystkoociasteczkach.pl
Jeśli nie wyrażasz zgody na wykorzystywanie ciasteczek na tej stronie, zablokuj je w opcjach Twojej przeglądarki internetowej.