Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki Strona Główna Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki


FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum
 Ogłoszenie 


W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu.
Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.

Poprzedni temat «» Następny temat
[EA2A/W 2.0] TPS - jak sprawdzic napiecie
Autor Wiadomość
Sikub 
Mitsumaniak
Hałdziarz

Auto: Galant Wagon 2.0 + LPI Vialle
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 18 Cze 2008
Posty: 113
Skąd: Kraków
Wysłany: 03-06-2010, 13:37   [EA2A/W 2.0] TPS - jak sprawdzic napiecie

Witam,

Czy ktos z Was moze mi powiedziec w ktore piny nalezy sie wbic aby sprawdzic poprawnosc ustawienia tego czujnika ... i jaki kolor jest I - pierwszy ? (od ktorej strony) Silnik 4g63

Na stronie Krzyzaka jest opis ale do innego silnika no i u mnie sa 4 kabelki a nie jak u niego 3 ...

Pomiar ma byc zrobiony na cieplym/zimnym silniku ?

Z gory dziekuje za pomoc

Pozdrawiam
_________________
Zycie zaczyna sie przy trzech diamentach ...
 
 
 
Hugo 
Mitsumaniak
srebrny szatan


Auto: EA5A Avance '01 & SS 1,6
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 521 razy
Dołączył: 06 Sie 2006
Posty: 21939
Skąd: Wolsztyn
Wysłany: 03-06-2010, 13:43   

Przyłączam się do pytania!
 
 
robertdg 
Mitsumaniak
SnowWhite


Auto: Galant Sport 98' EAO 2.0 16V
Zaproszone osoby: 1
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 1300 razy
Dołączył: 21 Cze 2009
Posty: 23638
Skąd: KSSE
Wysłany: 03-06-2010, 14:14   

Manual Plik 13.pdf, strona 81-90
_________________
Gość zobacz mojego Galanta :rolleyes:
Jeżeli nie żyjesz na krawędzi, to znaczy, że zajmujesz za dużo miejsca
"Jesteś jedyną osobą na świecie, która może wykorzystać Twój potencjał" - Zig Ziglar
W naturze człowieka leży rozsądne myślenie ale nielogiczne działanie
 
 
Hugo 
Mitsumaniak
srebrny szatan


Auto: EA5A Avance '01 & SS 1,6
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 521 razy
Dołączył: 06 Sie 2006
Posty: 21939
Skąd: Wolsztyn
Wysłany: 03-06-2010, 17:33   

Nie widzę żeby tam było napisane pod które kable się podpiąć.
 
 
MEMMITS 
Mitsumaniak
galuś by happy


Auto: MITSU GAL 2,5v6 99r.SE
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 1 raz
Dołączył: 04 Mar 2009
Posty: 57
Skąd: Gora Kalwaria
Wysłany: 03-06-2010, 17:45   

Wstawiam tekst z regulacji przepustnicy, jest napisane jak sprawdzić napięcie Sprawdzamy napiecie na wyjsciu czujnika TPS. (Pewnie sprawdzamy to napiecie na MUT-II, ja go nie posiadalem tak wiec podlaczylem zlacze od TPS tak jak powinno byc i kazde inne kabelki jakie powinny byc na swoich miejscach. Uwyjac igly wbilem sie w pin numer 2 na złączu TPS i wzgledem masy zmierzylem napiecie, oczywiscie musimy przekrecic kluczyk w pozycje ON bez odpalania silnika)
Wartosc uzyskana powinna byc w przedziale 0.4 do 1 V
powinno pomóc
_________________

 
 
Hugo 
Mitsumaniak
srebrny szatan


Auto: EA5A Avance '01 & SS 1,6
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 521 razy
Dołączył: 06 Sie 2006
Posty: 21939
Skąd: Wolsztyn
Wysłany: 03-06-2010, 17:55   

MEMMITS pin nr 2 tzn. drugi od przodu auta czy drugi od strony kabiny? Rozumiem, że gdyby było inne napięcie to należy obracać TPS-em aż będzie właściwe?
 
 
robertdg 
Mitsumaniak
SnowWhite


Auto: Galant Sport 98' EAO 2.0 16V
Zaproszone osoby: 1
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 1300 razy
Dołączył: 21 Cze 2009
Posty: 23638
Skąd: KSSE
Wysłany: 03-06-2010, 18:04   

_________________
Gość zobacz mojego Galanta :rolleyes:
Jeżeli nie żyjesz na krawędzi, to znaczy, że zajmujesz za dużo miejsca
"Jesteś jedyną osobą na świecie, która może wykorzystać Twój potencjał" - Zig Ziglar
W naturze człowieka leży rozsądne myślenie ale nielogiczne działanie
 
 
MEMMITS 
Mitsumaniak
galuś by happy


Auto: MITSU GAL 2,5v6 99r.SE
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 1 raz
Dołączył: 04 Mar 2009
Posty: 57
Skąd: Gora Kalwaria
Wysłany: 03-06-2010, 21:01   

masz pokazane na rysunku od robertdg a strzałka nad oznacza góre tpsa napięcie bedziesz musiał mieć w granicach od 0,4 do 1V.
_________________

 
 
Sikub 
Mitsumaniak
Hałdziarz

Auto: Galant Wagon 2.0 + LPI Vialle
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 18 Cze 2008
Posty: 113
Skąd: Kraków
Wysłany: 29-06-2010, 08:56   

Dzieki Panowie,

Wiedzialem, ze mozna na Was liczyc. Pomogl zaznaczone. Czujnik miewa sie dobrze ...

Szukam dalej gdyz falujace obroty niestety zostaly, ale tj osobny watek na forum ... moze macie pomysl ?

Pozdro
_________________
Zycie zaczyna sie przy trzech diamentach ...
 
 
 
JaGrab3 
Mitsumaniak
Piotrek - ORACLE fan


Auto: Sig 2.0T,Frotka 3.2, Astra2
Kraj/Country: Australia
Pomógł: 28 razy
Dołączył: 03 Paź 2006
Posty: 930
Skąd: Crackoof
Wysłany: 04-07-2010, 11:11   

Tps nie ma nic do falowania, bardziej do zabyt wysokich (na stale) lub za niskich ( na stale) obrotach.
Proponuje odłaczyc przeplywomierz. Na cieplym silniku, podczas pracy, odlacz wtyczke. Jezeli obroty sie ustabilizuje, proponuje, wyjac przeplywke i sprawdzic stan plastra miodu.

Z doswiadczenia wiem, ze rozwalona przeplywka ma NAJCZESTRZY wplyw na niestabilna prace na jałowych obrotach.
_________________
--------------------------------------------------
est: Signum 2.0Turbo , Astra "GSI"
byuo:126p,LADA2103,CIFF-Żaba,Cari 1.6,Gal 2.0 Sport Edition,FROTKA 3.2 V6 Limited Edition
---------------------------------------------------
Pomoc dla Kamilka
---------------------------------------------------
 
 
 
Sikub 
Mitsumaniak
Hałdziarz

Auto: Galant Wagon 2.0 + LPI Vialle
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 18 Cze 2008
Posty: 113
Skąd: Kraków
Wysłany: 13-07-2010, 10:26   

JaGrab3, dzieks za podpowiedzi. Sprawdzilem i postawilem na walnieta przeplywke. Jednak zanim ja kupilem przy okazji wymienilem filtr powietrza. Teraz juz wiem ze byly kiepskie styki na laczowce przlywki badz filtr juz byl mega do bani ... Nic czlowiek uczy sie na wlasnych bledach ...

Jeszcze raz dzieks
_________________
Zycie zaczyna sie przy trzech diamentach ...
 
 
 
JaGrab3 
Mitsumaniak
Piotrek - ORACLE fan


Auto: Sig 2.0T,Frotka 3.2, Astra2
Kraj/Country: Australia
Pomógł: 28 razy
Dołączył: 03 Paź 2006
Posty: 930
Skąd: Crackoof
Wysłany: 13-07-2010, 13:36   

Brudny filtr, raczej ci nie spowoduje falowania obrotów, niekontakty na stykach, powinny zaowocować zaświeceniem CE. Skoro poruszanie wtyczką pomogło, to Nic tylko się cieszyć, nowa (stara) przepływka to z 200 złotóweczek leci....
_________________
--------------------------------------------------
est: Signum 2.0Turbo , Astra "GSI"
byuo:126p,LADA2103,CIFF-Żaba,Cari 1.6,Gal 2.0 Sport Edition,FROTKA 3.2 V6 Limited Edition
---------------------------------------------------
Pomoc dla Kamilka
---------------------------------------------------
 
 
 
Sikub 
Mitsumaniak
Hałdziarz

Auto: Galant Wagon 2.0 + LPI Vialle
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 18 Cze 2008
Posty: 113
Skąd: Kraków
Wysłany: 13-07-2010, 18:16   

JaGrab3, Niby tak, ale CE nie swiecilo i po tych 2 zabiegach problem ustal :)

Pozdro :D
_________________
Zycie zaczyna sie przy trzech diamentach ...
 
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

Ta strona używa ciasteczek (ang. cookies) w celu logowania oraz do badania oglądalności strony.
Aby dowiedzieć się czym są ciasteczka odwiedź stronę wszystkoociasteczkach.pl
Jeśli nie wyrażasz zgody na wykorzystywanie ciasteczek na tej stronie, zablokuj je w opcjach Twojej przeglądarki internetowej.