Galant 2,4 dane |
Autor |
Wiadomość |
auto.garage
Nowy Forumowicz

Auto: Mitsubishi Galant 2,4 E56A USA
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 14 Lut 2010 Posty: 25 Skąd: Warszawa
|
Wysłany: 07-07-2010, 19:43 Galant 2,4 dane
|
|
|
Witam.
Chcę nabyć Galanta 1994 rok USA z silnikiem 2,4 benzyna , automat.
Poproszę o dane techniczne (moc,moment).
I jak z dostępnością części czy mniej więcej to samo co 2,0?
Dziękuje pozdrawiam |
|
|
|
 |
umberlee
Forumowicz

Auto: Cs9W 2005r
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 05 Lis 2008 Posty: 56 Skąd: Warszawa
|
Wysłany: 07-07-2010, 20:22
|
|
|
Witam,
także posiadam takiego galanta. Twój model to E56A, części w większości pasują od 2.0 (czyli tej "europejskiej wersji), gorzej z elementami takich spraw jak silnik, skrzynia biegów. Silnik ma oznaczenie 4g64 i niestety nie wiem w jakich samochodach jeszcze występował, w moim przypadku silnik to raczej ta niezniszczalna częśc samochodu Co do skrzyni to wiem że występowała napewno w samochodach Dodge Stealth, więc może przy ewentualnych poszukiwaniach to trochę ułatwi. Inne są także wymiary półosiek. Problem może być też z blacharką, autko trochę się rożni od europejczyka
Co do osiągów to niestety nie pomogę, aczkolwiek widziałem gdzieś dokładne dane. Poszukaj na thegalantcenter.net
Pozdro |
|
|
|
 |
auto.garage
Nowy Forumowicz

Auto: Mitsubishi Galant 2,4 E56A USA
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 14 Lut 2010 Posty: 25 Skąd: Warszawa
|
Wysłany: 07-07-2010, 20:36
|
|
|
A oznaczenie to modelu to E56A?
Jak się tym jeździ i na co uważać? |
|
|
|
 |
jacek11
Mitsumaniak Yatsu~eku
Auto: EA2W Żółwik, Outlander CW8W
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 122 razy Dołączył: 07 Lis 2007 Posty: 11137 Skąd: Radomsko
|
|
|
|
 |
auto.garage
Nowy Forumowicz

Auto: Mitsubishi Galant 2,4 E56A USA
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 14 Lut 2010 Posty: 25 Skąd: Warszawa
|
Wysłany: 08-07-2010, 21:56
|
|
|
Dziękuje.
Mam jeszcze jedno pytanie:
jak chcę odpalić samochód to muszę poczekać aż zgaśnie check engine, wtedy muszę próbować dwa trzy razy aż zapali. A jak poczekam i zgaśnie check engine i kontrolka srs
to odpala normalnie o co tu chodzi? |
|
|
|
 |
jacek11
Mitsumaniak Yatsu~eku
Auto: EA2W Żółwik, Outlander CW8W
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 122 razy Dołączył: 07 Lis 2007 Posty: 11137 Skąd: Radomsko
|
Wysłany: 08-07-2010, 22:49
|
|
|
auto.garage napisał/a: | jak chcę odpalić samochód to muszę poczekać aż zgaśnie check engine, wtedy muszę próbować dwa trzy razy aż zapali. A jak poczekam i zgaśnie check engine i kontrolka srs
to odpala normalnie o co tu chodzi? |
Nie wiem dlaczego tak jest,ale zaleca się odpalanie silnika po zgaśnięciu wszystkich kontrolek(oprócz ładowania,i smarowania).Więc wygląda na to,że wszystko działa należycie |
_________________
 |
|
|
|
 |
auto.garage
Nowy Forumowicz

Auto: Mitsubishi Galant 2,4 E56A USA
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 14 Lut 2010 Posty: 25 Skąd: Warszawa
|
Wysłany: 08-07-2010, 23:44
|
|
|
Dziękuje.
A gdzie ja nieboraczek dostanę rozrząd do 4G64 SOHC?
I tylne nadkola? |
|
|
|
 |
Wszyc
Mitsumaniak

Auto: ------>
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 31 razy Dołączył: 01 Mar 2009 Posty: 4156 Skąd: Gdynia
|
Wysłany: 09-07-2010, 00:23
|
|
|
jeżeli chodzi Ci o reperaturki tylnych nadkoli to Ci z góry powiem nie istnieją na całym świecie trzeba dobrego blacharza który będzie sam giął blachę i dopasowywał wszystko sam od początku do końca tak samo z progami wygląda sprawa |
_________________ Mitsubishi Galant E57A '93
Mitsubishi Galant E54A '93 sprzedany
Mitsubishi Galant E88A '93
Mitsubishi Eclipse D22A '92
Honda CB500 PC32 '97
By mjsystem;
papamitsu napisał/a:
Miejsce raczej dowolne ale standard lokalowy niech bedzie na poziomie dobrego Gala
mjsystem: Czyli dookoła rdza. |
|
|
|
 |
auto.garage
Nowy Forumowicz

Auto: Mitsubishi Galant 2,4 E56A USA
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 14 Lut 2010 Posty: 25 Skąd: Warszawa
|
Wysłany: 09-07-2010, 06:57
|
|
|
Kolego nie błotniki tylko nadkola to co jest nad kołem w środku błotnika. |
|
|
|
 |
Wszyc
Mitsumaniak

Auto: ------>
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 31 razy Dołączył: 01 Mar 2009 Posty: 4156 Skąd: Gdynia
|
Wysłany: 09-07-2010, 13:46
|
|
|
jeżeli mówimy o częściach blacharskich to też nic nie dorwiesz trzeba łatać a jeżeli mówimy o plastikowych osłonach to nie ma i nie było galant E5 ma tylko z przodu takie osłony |
_________________ Mitsubishi Galant E57A '93
Mitsubishi Galant E54A '93 sprzedany
Mitsubishi Galant E88A '93
Mitsubishi Eclipse D22A '92
Honda CB500 PC32 '97
By mjsystem;
papamitsu napisał/a:
Miejsce raczej dowolne ale standard lokalowy niech bedzie na poziomie dobrego Gala
mjsystem: Czyli dookoła rdza. |
|
|
|
 |
auto.garage
Nowy Forumowicz

Auto: Mitsubishi Galant 2,4 E56A USA
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 14 Lut 2010 Posty: 25 Skąd: Warszawa
|
Wysłany: 09-07-2010, 16:15
|
|
|
Ok a co z rozrządem? |
|
|
|
 |
Wszyc
Mitsumaniak

Auto: ------>
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 31 razy Dołączył: 01 Mar 2009 Posty: 4156 Skąd: Gdynia
|
Wysłany: 10-07-2010, 12:46
|
|
|
W tej kwestii się nie wypowiedziałem bo nie miałem do czynienia z tą jednostką napędową
ale na http://sklep.intercars.com.pl/ znalazłem rozrząd w katalogu ale nie wiem czy to dobrej jakości jest liczę że jakiś właściciel E56A pomoże koledze |
_________________ Mitsubishi Galant E57A '93
Mitsubishi Galant E54A '93 sprzedany
Mitsubishi Galant E88A '93
Mitsubishi Eclipse D22A '92
Honda CB500 PC32 '97
By mjsystem;
papamitsu napisał/a:
Miejsce raczej dowolne ale standard lokalowy niech bedzie na poziomie dobrego Gala
mjsystem: Czyli dookoła rdza. |
|
|
|
 |
auto.garage
Nowy Forumowicz

Auto: Mitsubishi Galant 2,4 E56A USA
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 14 Lut 2010 Posty: 25 Skąd: Warszawa
|
Wysłany: 10-07-2010, 22:04
|
|
|
Dziękuje kolego ale to niestety nie ten rozrząd ponieważ po rozmowach z serwisem
dowiedziałem się że są dwa napinacze hydrauliczne , jedne na balans i drugi na rozrząd, dwie rolki rozrządu i dwa paski , balansowy i rozrządu i może jeszcze jakiś uszczelniacz. Ale cena w ASO jest zbyt duża więc szukam dalej.
Może sprowadzę z usa i będzie po sprawie.
Mam jeszcze jedną dziwną rzecz a więc jak chodzi klima, skrzynia na D, światła włączone
i radio gra to na wolnych obrotach i wciśniętym hamulcu zaczyna lekko się żarzyć kontrolka ładowania. Czy podnieść obrotu czy sprężarka klimy już się kończy? |
|
|
|
 |
jacek11
Mitsumaniak Yatsu~eku
Auto: EA2W Żółwik, Outlander CW8W
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 122 razy Dołączył: 07 Lis 2007 Posty: 11137 Skąd: Radomsko
|
Wysłany: 10-07-2010, 22:22
|
|
|
Najprawdopodobniej ładowanie słabe.
Co do rozrządu,spytaj u Malika.
tel.(042)2154402
Pozdro |
_________________
 |
|
|
|
 |
auto.garage
Nowy Forumowicz

Auto: Mitsubishi Galant 2,4 E56A USA
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 14 Lut 2010 Posty: 25 Skąd: Warszawa
|
Wysłany: 11-07-2010, 09:14
|
|
|
Dziękuje.
A więc teraz będę wyjmował alternator i zobaczymy co z tego wyjdzie. |
|
|
|
 |
|