Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki Strona Główna Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki


FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum
 Ogłoszenie 


W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu.
Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.

Poprzedni temat «» Następny temat
Galant 2,4 dane
Autor Wiadomość
auto.garage 
Nowy Forumowicz


Auto: Mitsubishi Galant 2,4 E56A USA
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 14 Lut 2010
Posty: 25
Skąd: Warszawa
Wysłany: 07-07-2010, 19:43   Galant 2,4 dane

Witam.
Chcę nabyć Galanta 1994 rok USA z silnikiem 2,4 benzyna , automat.
Poproszę o dane techniczne (moc,moment).
I jak z dostępnością części czy mniej więcej to samo co 2,0?
Dziękuje pozdrawiam
 
 
umberlee 
Forumowicz


Auto: Cs9W 2005r
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 05 Lis 2008
Posty: 56
Skąd: Warszawa
Wysłany: 07-07-2010, 20:22   

Witam,

także posiadam takiego galanta. Twój model to E56A, części w większości pasują od 2.0 (czyli tej "europejskiej wersji), gorzej z elementami takich spraw jak silnik, skrzynia biegów. Silnik ma oznaczenie 4g64 i niestety nie wiem w jakich samochodach jeszcze występował, w moim przypadku silnik to raczej ta niezniszczalna częśc samochodu ;) Co do skrzyni to wiem że występowała napewno w samochodach Dodge Stealth, więc może przy ewentualnych poszukiwaniach to trochę ułatwi. Inne są także wymiary półosiek. Problem może być też z blacharką, autko trochę się rożni od europejczyka ;)

Co do osiągów to niestety nie pomogę, aczkolwiek widziałem gdzieś dokładne dane. Poszukaj na thegalantcenter.net

Pozdro
 
 
auto.garage 
Nowy Forumowicz


Auto: Mitsubishi Galant 2,4 E56A USA
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 14 Lut 2010
Posty: 25
Skąd: Warszawa
Wysłany: 07-07-2010, 20:36   

A oznaczenie to modelu to E56A?
Jak się tym jeździ i na co uważać?
 
 
jacek11 
Mitsumaniak
Yatsu~eku

Auto: EA2W Żółwik, Outlander CW8W
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 122 razy
Dołączył: 07 Lis 2007
Posty: 11137
Skąd: Radomsko
Wysłany: 08-07-2010, 16:23   

Tutaj znajdziesz manual od tego auta.Może to coś pomoże :)
http://forum.mitsumaniaki.pl/viewtopic.php?t=53077
_________________

 
 
 
auto.garage 
Nowy Forumowicz


Auto: Mitsubishi Galant 2,4 E56A USA
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 14 Lut 2010
Posty: 25
Skąd: Warszawa
Wysłany: 08-07-2010, 21:56   

Dziękuje.
Mam jeszcze jedno pytanie:
jak chcę odpalić samochód to muszę poczekać aż zgaśnie check engine, wtedy muszę próbować dwa trzy razy aż zapali. A jak poczekam i zgaśnie check engine i kontrolka srs
to odpala normalnie o co tu chodzi? :roll:
 
 
jacek11 
Mitsumaniak
Yatsu~eku

Auto: EA2W Żółwik, Outlander CW8W
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 122 razy
Dołączył: 07 Lis 2007
Posty: 11137
Skąd: Radomsko
Wysłany: 08-07-2010, 22:49   

auto.garage napisał/a:
jak chcę odpalić samochód to muszę poczekać aż zgaśnie check engine, wtedy muszę próbować dwa trzy razy aż zapali. A jak poczekam i zgaśnie check engine i kontrolka srs
to odpala normalnie o co tu chodzi? :roll:

Nie wiem dlaczego tak jest,ale zaleca się odpalanie silnika po zgaśnięciu wszystkich kontrolek(oprócz ładowania,i smarowania).Więc wygląda na to,że wszystko działa należycie :)
_________________

 
 
 
auto.garage 
Nowy Forumowicz


Auto: Mitsubishi Galant 2,4 E56A USA
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 14 Lut 2010
Posty: 25
Skąd: Warszawa
Wysłany: 08-07-2010, 23:44   

Dziękuje.
A gdzie ja nieboraczek dostanę rozrząd do 4G64 SOHC?
I tylne nadkola?
 
 
Wszyc 
Mitsumaniak


Auto: ------>
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 31 razy
Dołączył: 01 Mar 2009
Posty: 4156
Skąd: Gdynia
Wysłany: 09-07-2010, 00:23   

jeżeli chodzi Ci o reperaturki tylnych nadkoli to Ci z góry powiem nie istnieją na całym świecie trzeba dobrego blacharza który będzie sam giął blachę i dopasowywał wszystko sam od początku do końca tak samo z progami wygląda sprawa
_________________
Mitsubishi Galant E57A '93
Mitsubishi Galant E54A '93 sprzedany
Mitsubishi Galant E88A '93
Mitsubishi Eclipse D22A '92
Honda CB500 PC32 '97

By mjsystem;

papamitsu napisał/a:
Miejsce raczej dowolne ale standard lokalowy niech bedzie na poziomie dobrego Gala

mjsystem: Czyli dookoła rdza. :mrgreen:
 
 
auto.garage 
Nowy Forumowicz


Auto: Mitsubishi Galant 2,4 E56A USA
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 14 Lut 2010
Posty: 25
Skąd: Warszawa
Wysłany: 09-07-2010, 06:57   

Kolego nie błotniki tylko nadkola to co jest nad kołem w środku błotnika.
 
 
Wszyc 
Mitsumaniak


Auto: ------>
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 31 razy
Dołączył: 01 Mar 2009
Posty: 4156
Skąd: Gdynia
Wysłany: 09-07-2010, 13:46   

jeżeli mówimy o częściach blacharskich to też nic nie dorwiesz trzeba łatać a jeżeli mówimy o plastikowych osłonach to nie ma i nie było galant E5 ma tylko z przodu takie osłony
_________________
Mitsubishi Galant E57A '93
Mitsubishi Galant E54A '93 sprzedany
Mitsubishi Galant E88A '93
Mitsubishi Eclipse D22A '92
Honda CB500 PC32 '97

By mjsystem;

papamitsu napisał/a:
Miejsce raczej dowolne ale standard lokalowy niech bedzie na poziomie dobrego Gala

mjsystem: Czyli dookoła rdza. :mrgreen:
 
 
auto.garage 
Nowy Forumowicz


Auto: Mitsubishi Galant 2,4 E56A USA
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 14 Lut 2010
Posty: 25
Skąd: Warszawa
Wysłany: 09-07-2010, 16:15   

Ok a co z rozrządem?
 
 
Wszyc 
Mitsumaniak


Auto: ------>
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 31 razy
Dołączył: 01 Mar 2009
Posty: 4156
Skąd: Gdynia
Wysłany: 10-07-2010, 12:46   

W tej kwestii się nie wypowiedziałem bo nie miałem do czynienia z tą jednostką napędową
ale na http://sklep.intercars.com.pl/ znalazłem rozrząd w katalogu ale nie wiem czy to dobrej jakości jest liczę że jakiś właściciel E56A pomoże koledze
_________________
Mitsubishi Galant E57A '93
Mitsubishi Galant E54A '93 sprzedany
Mitsubishi Galant E88A '93
Mitsubishi Eclipse D22A '92
Honda CB500 PC32 '97

By mjsystem;

papamitsu napisał/a:
Miejsce raczej dowolne ale standard lokalowy niech bedzie na poziomie dobrego Gala

mjsystem: Czyli dookoła rdza. :mrgreen:
 
 
auto.garage 
Nowy Forumowicz


Auto: Mitsubishi Galant 2,4 E56A USA
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 14 Lut 2010
Posty: 25
Skąd: Warszawa
Wysłany: 10-07-2010, 22:04   

Dziękuje kolego ale to niestety nie ten rozrząd ponieważ po rozmowach z serwisem
dowiedziałem się że są dwa napinacze hydrauliczne , jedne na balans i drugi na rozrząd, dwie rolki rozrządu i dwa paski , balansowy i rozrządu i może jeszcze jakiś uszczelniacz. Ale cena w ASO jest zbyt duża więc szukam dalej.
Może sprowadzę z usa i będzie po sprawie.
Mam jeszcze jedną dziwną rzecz a więc jak chodzi klima, skrzynia na D, światła włączone
i radio gra to na wolnych obrotach i wciśniętym hamulcu zaczyna lekko się żarzyć kontrolka ładowania. Czy podnieść obrotu czy sprężarka klimy już się kończy?
 
 
jacek11 
Mitsumaniak
Yatsu~eku

Auto: EA2W Żółwik, Outlander CW8W
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 122 razy
Dołączył: 07 Lis 2007
Posty: 11137
Skąd: Radomsko
Wysłany: 10-07-2010, 22:22   

Najprawdopodobniej ładowanie słabe.
Co do rozrządu,spytaj u Malika.
tel.(042)2154402

Pozdro :)
_________________

 
 
 
auto.garage 
Nowy Forumowicz


Auto: Mitsubishi Galant 2,4 E56A USA
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 14 Lut 2010
Posty: 25
Skąd: Warszawa
Wysłany: 11-07-2010, 09:14   

Dziękuje.
A więc teraz będę wyjmował alternator i zobaczymy co z tego wyjdzie.
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

Ta strona używa ciasteczek (ang. cookies) w celu logowania oraz do badania oglądalności strony.
Aby dowiedzieć się czym są ciasteczka odwiedź stronę wszystkoociasteczkach.pl
Jeśli nie wyrażasz zgody na wykorzystywanie ciasteczek na tej stronie, zablokuj je w opcjach Twojej przeglądarki internetowej.