Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki Strona Główna Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki


FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum
 Ogłoszenie 


W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu.
Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.

Poprzedni temat «» Następny temat
[2.5 TD] silnik klekocze dymi na jasno niebiesko jak z fabry
Autor Wiadomość
edwin 
Nowy Forumowicz

Auto: pajero i omega 3000
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 13 Kwi 2010
Posty: 14
Skąd: się biorą mitsu
  Wysłany: 11-07-2010, 11:16   [2.5 TD] silnik klekocze dymi na jasno niebiesko jak z fabry

witajcie wakacyjnie.użerania z pajero ciąg dalszy.a zaczęło się tak ok 10 dni temu przejechałem ok 15 kilometrów i usłyszałem że silnik grzechocze poczytałem o tym na forum że to może być koło pasowe itd.no i wymieniłem olej i filtr paliwa no i jeździłem dalej tylko że przy mocniejszym dodaniu gazu strasznie dymił jak chmurę widać było po obejrzeniu w lusterku wstecznym.tak zrobiłem ok 150 kilometrów no i silnik teraz klekocze jak by chciał wyskoczyć z ramy spalił na 100km 16l ropy!!! z tłumika leci niebieski dym tak że mało się nie udusiłem i wewnątrz czuć spaliny :twisted: na forum przeglądałem tematy i nie znalazłem odpowiedzi.teraz zastanawiam się czy pajero nie sprzedać bo nie wyrabiam na części wymieniałem klocki hamulcowe i reperaturki 280 plus jeden tłoczek 120 zł.chyba z tego pajero nie będzie nic dobrego stał 4 lata w garażu nie jeżdżony przegląd udało mi się zrobić + wymiana sworzni górnych na wahaczu 160zł komplet jeszcze kupić przełącznik świateł.czy stanie samochodu przez 4 lata szkodzi?właśnie się dowiedziałem że tak :-X .dobra a teraz najlepsze klocki hamulcowe wymieniałem sam ale ten samochód robił jakiś mc gaywer klocki z tyłu zespawał 1 do 2 żeby ścierały się do końca i nie wypadły z przodu klocek mi wyleciał tarcze z czasem muszę zmienić bo cienkie są.amory ktoś wymienił na zwykłe i zostawili nie zaizolowane wtyki od pompek twardości zawieszenia.kończę to opowiadanie bo jeszcze dużo tego by pisać :evil: macie może jakieś rady co do tego silnika bo mi już ręce opadają
 
 
stegano 
Forumowicz

Auto: Pajero II 1994 2.8TD japończyk
Kraj/Country: Mexico
Pomógł: 7 razy
Dołączył: 03 Maj 2009
Posty: 341
Skąd: z lasu
Wysłany: 11-07-2010, 16:54   

Moim zdanie to uszkodzony wtryskiwacz!
Najprawdopodobniej koncowka wtryskiwacza lub taki maly grzybek ktory jest w wewnatrz wtrsku (nachodzi na niego sprezyna).

Wtedy wowczas jest wklasnie takie glosn klekotanie i kleby dymu.
_________________
Dziennik - z życia Pajero
http://forum.mitsumaniaki.pl/viewtopic.php?t=39397
 
 
edwin 
Nowy Forumowicz

Auto: pajero i omega 3000
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 13 Kwi 2010
Posty: 14
Skąd: się biorą mitsu
Wysłany: 11-07-2010, 20:05   

tak wtryskiwacze wykręcone ten pierwszy od szyby był jak by suchy w 3 pozostałych ropa.porozkręcałem i w środku w każdym jest chyba ok :cry: tylko żeby to nie pompa paliwowa :cry:
 
 
Faraonix 
Forumowicz


Auto: Pajero 2.8 TD / 1996
Pomógł: 22 razy
Dołączył: 12 Lis 2008
Posty: 770
Skąd: Śląskie
Wysłany: 12-07-2010, 11:27   

sprobuj zamienic miejscami wtryskiwacze. Jesli nadal bedzie kopcil i klekotal, a po wyjeciu bedzie nadal suchy to 100 % zrabany wtryskiwacz, jesli wtryskiwacz bedzie mial oznaki ze pracuje ok to moze byc problem z pompa. Ewentualnie rozbierz go i wyczysc.
 
 
edwin 
Nowy Forumowicz

Auto: pajero i omega 3000
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 13 Kwi 2010
Posty: 14
Skąd: się biorą mitsu
Wysłany: 12-07-2010, 18:01   

dzięki koledzy tak to na 100 wtryski byłem dziś u kolesia który zna się na wtryskach sprawdził tylko jeden był w miarę dobry pozostałe 3 liche ciśnienie i się zacinają zaczęły dawać ciśnienie paliwa przy 300 barach a powinny mieć podobno coś ok 146 potem spadły do 110 bar czyli sprężynki rozciągnięte będzie wymieniał końcówki ciekawe ile same części kosztują koleś zna się na robocie i drogi podobno nie jest.no i zobaczymy jak będzie po robocie :lol: oj zanim doprowadzę pajo do perfekcji minie trochę czasu.
 
 
stegano 
Forumowicz

Auto: Pajero II 1994 2.8TD japończyk
Kraj/Country: Mexico
Pomógł: 7 razy
Dołączył: 03 Maj 2009
Posty: 341
Skąd: z lasu
Wysłany: 12-07-2010, 18:18   

Tutaj masz wtryski:

http://www.moto.allegro.p..._5_td_4d56.html

A tu koncowki:

http://www.moto.allegro.p...pajero_2_5.html
_________________
Dziennik - z życia Pajero
http://forum.mitsumaniaki.pl/viewtopic.php?t=39397
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

Ta strona używa ciasteczek (ang. cookies) w celu logowania oraz do badania oglądalności strony.
Aby dowiedzieć się czym są ciasteczka odwiedź stronę wszystkoociasteczkach.pl
Jeśli nie wyrażasz zgody na wykorzystywanie ciasteczek na tej stronie, zablokuj je w opcjach Twojej przeglądarki internetowej.