Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki Strona Główna Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki


FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum
 Ogłoszenie 


W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu.
Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.

Poprzedni temat «» Następny temat
[Cari 1.8 GDI] Wymiana płynu chłodzącego
Autor Wiadomość
MichuGdy 
Mitsumaniak


Auto: Carisma II 1.8 GDI 2002 r.
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 3 razy
Dołączył: 29 Lip 2007
Posty: 389
Skąd: Gdynia
Wysłany: 14-07-2010, 12:29   [Cari 1.8 GDI] Wymiana płynu chłodzącego

Witajcie,

Noszę się z zamiarem wymiany płynu chłodzącego w mojej carismie.

Chciałbym wymienić cały płyn, łącznie z tym co znajduje się w bloku silnika.

Mam klimatyzacje.

Jak wygląda procedura wymiany płynu ?

Pozdrawiam,
Michał
 
 
robertdg 
Mitsumaniak
SnowWhite


Auto: Galant Sport 98' EAO 2.0 16V
Zaproszone osoby: 1
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 1300 razy
Dołączył: 21 Cze 2009
Posty: 23644
Skąd: KSSE
Wysłany: 14-07-2010, 12:35   

Odkręcasz korek z tyłu bloku silnika, niedaleko skrzyni, on jest na klucz imbusowy, dodatkowo ściągasz dolny wąż od chłodnicy, jak wszystko skapie, to ponownie montujesz wąż i korek i zalewasz nowy płyn
_________________
Gość zobacz mojego Galanta :rolleyes:
Jeżeli nie żyjesz na krawędzi, to znaczy, że zajmujesz za dużo miejsca
"Jesteś jedyną osobą na świecie, która może wykorzystać Twój potencjał" - Zig Ziglar
W naturze człowieka leży rozsądne myślenie ale nielogiczne działanie
 
 
klawy 
Nowy Forumowicz

Auto: Carisma 1.8 GDI 98'
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 2 razy
Dołączył: 24 Cze 2010
Posty: 29
Skąd: Radom
Wysłany: 14-07-2010, 19:28   

robertdg w którym mniej więcej miejscu ona jest(znaczy się rzeczona srubka),pytam bo ostatnio walczę z wszelakimi usterkami min; wymieniałem czujnik płynu i termostat.Co mi zleciało tego płynu to zleciało,tyle że jak dolewałem to weszło mi tylko 3l a to chyba trochę za mało.
_________________
REKINOS
 
 
robertdg 
Mitsumaniak
SnowWhite


Auto: Galant Sport 98' EAO 2.0 16V
Zaproszone osoby: 1
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 1300 razy
Dołączył: 21 Cze 2009
Posty: 23644
Skąd: KSSE
Wysłany: 14-07-2010, 20:47   

Z tyłu bloku, od strony ściany grodziowej, pod kolektorem ssącym, kilka centymetrów od skrzyni.
_________________
Gość zobacz mojego Galanta :rolleyes:
Jeżeli nie żyjesz na krawędzi, to znaczy, że zajmujesz za dużo miejsca
"Jesteś jedyną osobą na świecie, która może wykorzystać Twój potencjał" - Zig Ziglar
W naturze człowieka leży rozsądne myślenie ale nielogiczne działanie
 
 
klawy 
Nowy Forumowicz

Auto: Carisma 1.8 GDI 98'
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 2 razy
Dołączył: 24 Cze 2010
Posty: 29
Skąd: Radom
Wysłany: 15-07-2010, 18:55   

Wielkie dzięki,musze zrobić porządek w tym temacie bo trochę fisiuje.

[ Dodano: 15-07-2010, 19:10 ]
robertdg jeszcze mam jedno pytanko,bo forum przeczytałem ze 100 razy ale ni diabła nie moge znaleść jednej w miare sensownej odpowiedzi.Do rzeczy,miałem problem z pompą paliwa(tą w zbiorniku),wyła cholera i ją wymieniłem i wtedy zaczęły się problemy:szarpał,dławił się po prostu makabra.Wymieniłem filtr paliwa,przepływomierz,przepustnicę z krokowym,wtryski,pompe WC,świece dedykowane NGK i nic.Trochę pojezdzi i wydaje się że wszystko jest ok i nagle znowu to samo,szarpnie,zamuli tak że aż hamuje silnikiem.Najgorsze jest to że u siebie niemogę "wymrygać" błędów.Jeżeli miałbyś jakieś sugestie to bardzo proszę.
_________________
REKINOS
 
 
robertdg 
Mitsumaniak
SnowWhite


Auto: Galant Sport 98' EAO 2.0 16V
Zaproszone osoby: 1
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 1300 razy
Dołączył: 21 Cze 2009
Posty: 23644
Skąd: KSSE
Wysłany: 15-07-2010, 19:13   

Ugadaj się z kimś kto ma Evoscana i trzeba przepatrzeć parametry, możliwe, że pompa zaciągła jakiś syf ze zbiornika i pchnęła dalej, albo któryś wąż paliwa stawia opory, strzelam w ciemno, bo ciężko określić tak jednoznacznie.
_________________
Gość zobacz mojego Galanta :rolleyes:
Jeżeli nie żyjesz na krawędzi, to znaczy, że zajmujesz za dużo miejsca
"Jesteś jedyną osobą na świecie, która może wykorzystać Twój potencjał" - Zig Ziglar
W naturze człowieka leży rozsądne myślenie ale nielogiczne działanie
 
 
klawy 
Nowy Forumowicz

Auto: Carisma 1.8 GDI 98'
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 2 razy
Dołączył: 24 Cze 2010
Posty: 29
Skąd: Radom
Wysłany: 15-07-2010, 19:26   

I ja mam jakieś przeczucia że może coś z którymś przewodem paliwowym bo wszystko było ok aż do wymiany tej nieszczęsnej pompy.Myślałem że syf gdzieś osiadł na filtrze i go wymieniłem.Dziwne jest właśnie to że mogę nim przejechać 100km i jest ok a czasmi dodaję gazu i wtedy cyrk jakby mu brakowało paliwa,takie "odcinanie".
_________________
REKINOS
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

Ta strona używa ciasteczek (ang. cookies) w celu logowania oraz do badania oglądalności strony.
Aby dowiedzieć się czym są ciasteczka odwiedź stronę wszystkoociasteczkach.pl
Jeśli nie wyrażasz zgody na wykorzystywanie ciasteczek na tej stronie, zablokuj je w opcjach Twojej przeglądarki internetowej.