 |
Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki
|
|
Ogłoszenie |
W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu. Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.
|
Nowy na forum i niezdecydowany |
Autor |
Wiadomość |
niusek [Usunięty]
|
Wysłany: 26-09-2006, 20:26
|
|
|
Dzięki piwkotom, nie rozważałem kupna tego auta. Próbuję nauczyć się rozpoznawania
wersji silników na podstawie takich ogłoszeń.
Jak na razie to mocno chodzi mi po głowie (N)EA5W.
Czytam po kolei wątki forum i nie natknąłem się jeszcze na opinie o dieslu 4D68.
Ale spoko wszsystkiego się pewnie dowiem.
--
pozdrawiam
niusek |
|
|
|
 |
piwkotom
moderator mitsumaniak maruda

Auto: Touareg V8 :)
Zaproszone osoby: 1
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 6 razy Dołączył: 03 Sie 2005 Posty: 1620 Skąd: Gdańsk
|
Wysłany: 26-09-2006, 20:43
|
|
|
niusek napisał/a: | Czytam po kolei wątki forum i nie natknąłem się jeszcze na opinie o dieslu 4D68. |
Nie wiem jak wlascicielom diesli, ale mnie sie wydaje, biorac pod uwage swoje auto, i znajac parametry diesla, ze ten silnik jest troche slaby dla tego samochodu
Ale wszystko zalezy od tego czego kto oczekuje na drodze. Ja przynjmniej oczekuje tego, zebym mogl poruszac sie z rozsadna predkoscia (to diesel zapewni) i zebym mogl z duzym marginesem bezpieczenstwa wykonywac manewr wyprzedania nawet w nieoczekiwanej sytuacji i obawiam sie ze diesel tego nie zapewni. Oczywiscie 2.5 V6 tez nie zawsze, ale ten margines jest jednak zdecydowanie wiekszy. |
_________________
 |
|
|
|
 |
roch_27
moderator Nutrix Bi-Turbo

Auto: Arteon Shooting Brake R
Zaproszone osoby: 1
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 70 razy Dołączył: 05 Paź 2005 Posty: 2581 Skąd: POznań
|
Wysłany: 26-09-2006, 21:02
|
|
|
W sprawie silnika 2.0 TD występują defekty naciągu rozrządu
pozdro |
_________________ Legnum VR-4 Type S Twin Turbo - 26.01.12r - accident
ARMA PACIS FULCRA - Broń dźwignią pokoju
 |
|
|
|
 |
niusek [Usunięty]
|
Wysłany: 26-09-2006, 21:08
|
|
|
Oj, to już się zaczynam bać... |
|
|
|
 |
bokciu [Usunięty]
|
Wysłany: 26-09-2006, 21:16
|
|
|
piwkotom napisał/a: | nie GDI - dla niektorych to zaleta - dla mnie wada, praktycznie niemoznosc zlozenia LPI |
A moze wręcz odwrotnie.Dla mnie np. wadą jest LPG ktorego nie uznaje.
Tak wiec wszystko zalezy od preferencji uzytkownika. |
|
|
|
 |
piwkotom
moderator mitsumaniak maruda

Auto: Touareg V8 :)
Zaproszone osoby: 1
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 6 razy Dołączył: 03 Sie 2005 Posty: 1620 Skąd: Gdańsk
|
Wysłany: 26-09-2006, 21:39
|
|
|
bokciu napisał/a: | piwkotom napisał/a: | nie GDI - dla niektorych to zaleta - dla mnie wada, praktycznie niemoznosc zlozenia LPI |
A moze wręcz odwrotnie.Dla mnie np. wadą jest LPG ktorego nie uznaje.
Tak wiec wszystko zalezy od preferencji uzytkownika. |
dlatego nie rozstrzygam a informuje, ze sa rozne opinie
poza tym odwrotnie... lekka przesada, nie ma przymusu montowania LPI, jest co najwyzej mozliwosc |
_________________
 |
|
|
|
 |
niusek [Usunięty]
|
Wysłany: 26-09-2006, 22:18
|
|
|
Osobiście nie jestem przekonany do gazu i raczej w przypadku benzynowca będę szukał
auta bez instalacji gazowej.
W przypadku diesla najbardziej obawiam się zimy np. takiej jak ostatnia oraz kiepskiego paliwa. Skoro diesel w EA to jest Turbo to powyższe obawy są chyba uzasadnione.
Dochodzi do tego niepodważalna prawda, że
Największą wadą samochodu używanego jest jego poprzedni właściciel
pozdrawiam
niusek |
|
|
|
 |
Amator Galanta [Usunięty]
|
Wysłany: 26-09-2006, 23:30
|
|
|
Cześć !
Miło obserwować jak nowy interesuje się moim ulubionym typem pojazdu .
Myśle, że najlepiej byłoby gdybyś się przejechał i pomacał obiekt o którym mówimy.
On broni się sam!
Piszesz, ze komfort ważny - komfort w Galu jak się patrzy- cicho, fajne zawieszenie, dużo miejsca, klimatronic itd.
Skrzynie automatyczne są jedynie z wersjami benzynowymi.
Automat jest o.k. Ja używam automatu poprzedniej serii a i tak jestem zadowolony, czasem nie wiem kiedy zmienia biegi..
Jeżdżę raczej spokojnie ale czasem lubię przycisnąć i wtedy silniczek V6 sie przydaje ale myślę że i GDI jest wart zainteresowania. Wiem, że przy jeździe na trasie w GDI można osiągnąć bardzo niskie spalanie.
Co do wycieczek to miałem na wakacje zapakowane 2 kpl. do windsurfingu na dachu, 2 rowery na haku i kupę bagażu w środku +3 osoby i pies i nie było problemu , lekko przysiadl i tyle.
Co do konkurencji to mazda 626 to klasa niżej i u mnie odpadła poza tym nie spotkałem automatu, mazda 6 super ale za 30k to może za 2 lata, Omegę też brałem pod uwagę, fajne auto, duży wybór, ogromny bagażnik, sieć serwisowa itp – jednak to bardzo popularne i opatrzone auto a ja lubię rozwiązania niestandardowe. Na primerach się nie znam ale moim zdaniem ma brzydkie wnętrze
Trafnego wyboru życzę |
|
|
|
 |
bokciu [Usunięty]
|
Wysłany: 27-09-2006, 08:28
|
|
|
Amator Galanta napisał/a: | Omegę też brałem pod uwagę, fajne auto, duży wybór, ogromny bagażnik, sieć serwisowa itp – jednak to bardzo popularne i opatrzone auto a ja lubię rozwiązania niestandardowe. |
O..i to mi sie podoba.Daltego tez wybralem EA.
Omega bardzo komfortowa,z tylu wiecej miejsca niz w Galanice,ale zepsuc tez sie lubi no i w koncu tak jak napisales jest opatrzona . |
|
|
|
 |
niusek [Usunięty]
|
Wysłany: 27-09-2006, 10:22
|
|
|
Amator Galanta napisał/a: |
Piszesz, ze komfort ważny - komfort w Galu jak się patrzy- cicho, fajne zawieszenie, dużo miejsca, klimatronic itd. |
dokładnie tego chcę. Odpuściłem sobie Mazdę 626 ze względu na głośne silniki (potwierdzają to miłośnicy 626). Mazda 6 to co innego. Żeby nie ceny to kto wie ? Omega C nie psuje się tak jak wcześniejsze i ciągle mam w pamięci komfort jazdy takim samochodem. Jest opatrzona to fakt.
Amator Galanta napisał/a: |
Skrzynie automatyczne są jedynie z wersjami benzynowymi.
Automat jest o.k. Ja używam automatu poprzedniej serii a i tak jestem zadowolony, czasem nie wiem kiedy zmienia biegi.. |
Automat chcę koniecznie, a tutaj na forum piszecie że są najlepsze na świecie
więc to mnie mocno przekonuje do EA.
Amator Galanta napisał/a: |
Jeżdżę raczej spokojnie ale czasem lubię przycisnąć i wtedy silniczek V6 sie przydaje ale myślę że i GDI jest wart zainteresowania. Wiem, że przy jeździe na trasie w GDI można osiągnąć bardzo niskie spalanie. |
Ja też jestem z tych - jak to niektórzy na forum mówią - "emerytów". Raczej zdecyduję się na V6. Trudno, więcej spali, ale ciągle mam wielkie obawy przed zatankowaniem kiepskiego paliwa. Poza tym V6 jak to brzmi
Amator Galanta napisał/a: |
Co do wycieczek to miałem na wakacje zapakowane 2 kpl. do windsurfingu na dachu, 2 rowery na haku i kupę bagażu w środku +3 osoby i pies i nie było problemu , lekko przysiadl i tyle. |
Już wiem, że powinno byc O.K.
Amator Galanta napisał/a: | Trafnego wyboru życzę |
Dzięki, szkoda, że jesteś z tak daleka.
--
pozdrawiam
niusek |
|
|
|
 |
Hubeeert
Mitsumaniak na urlopie
Auto: TOYOTA YARIS 4EVER
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 156 razy Dołączył: 21 Mar 2005 Posty: 17695 Skąd: Warszawa
|
Wysłany: 27-09-2006, 10:28
|
|
|
niusek napisał/a: | Omega C nie psuje się tak jak wcześniejsze |
Po liftingu. Niech Cię ręka Boska broni przed modelem sprzed liftu... niusek napisał/a: | Automat chcę koniecznie, a tutaj na forum piszecie że są najlepsze na świecie |
Automaty adaptacyjne miały poprzednie Laguny - moje wrażenia bardzo pozytywne z jazdy poza małym szczegółem - padały jak muchy....
A co do samego wyboru samochodu polecam poradnik w dziale Kupię Sprzedam. |
_________________
Thomas Jefferson said:
1. A government big enough to give you everything you want, is strong enough to take everything you have...
2. The democracy will cease to exist when you take away from those who are willing to work and give to those who would not...
Just think...
. |
|
|
|
 |
|
|