Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki Strona Główna Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki


FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum
 Ogłoszenie 


W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu.
Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.

Poprzedni temat «» Następny temat
[EAx 97-04] Galant 2.0, 1998r, kombi, Poznań
Autor Wiadomość
jacekxx 
Forumowicz


Auto: mitsubishi galant EA2W
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 3 razy
Dołączył: 14 Lip 2009
Posty: 255
Skąd: Tarnawatka
Wysłany: 21-07-2010, 16:59   [EAx 97-04] Galant 2.0, 1998r, kombi, Poznań

Witam. Przymierzam się do zakupu galanta kombi. Interesuje mnie ten samochód http://www.otomoto.pl/ind...ow&id=C14006846



Co możecie o nim powiedzieć? Bardzo proszę o pomoc w dodaniu zdjęć.
Kod:
Cena (brutto):
7 400 PLN / 1 799 EUR (do negocjacji)

Finanse:
OtoKredyt: miesięczna rata na to auto już od 172 zł + OC Gratis
Kalkulator OC AC 12 firm - porównaj i kup tanio online lub przez telefon 

Kategoria:
Kombi

Informacje:
Wersja: VI, Rok produkcji: 1998, 182 000 km, Skrzynia biegów: manualna, Moc: 136 KM (100 kW), Pojemność skokowa: 1997 cm3, benzyna, Liczba drzwi: 4/5, Kraj pochodzenia: Niemcy,


Dodatkowe wyposażenie:
ABS, el. szyby, el. lusterka, klimatyzacja, alufelgi, centralny zamek, autoalarm, poduszka powietrzna, wspomaganie kierownicy, immobiliser, komputer, welurowa tapicerka, światła przeciwmgłowe, przyciemniane szyby

Dodatkowe informacje:
pierwszy właściciel, bezwypadkowy

Opis pojazdu:
Auto świeżo sprowadzone z sąsiednich Niemiec.Jeden właściciel-wszystko sprawne i działające.Bogate wyposażenie-4- poduszki,klimatronik,duży szyber,oponki TOYO praktycznie nowe.Całkowity koszt rejestracji 1300zł.Dodatkowych info udzielę pod nr tel 507-676-877.
Ostatnio zmieniony przez fj_mike 23-07-2010, 14:46, w całości zmieniany 4 razy  
 
 
stary alfer 
Mitsumaniak
Szkiełko i oko.


Auto: Już inne
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 39 razy
Dołączył: 08 Lip 2007
Posty: 5211
Skąd: Szczecin
Wysłany: 22-07-2010, 12:20   

Cytat:
Bardzo proszę o pomoc w dodaniu zdjęć.



POMOC W DODANIU ZDJĘĆ
_________________
Dwie zasady gwarantujące sukces:
1. Nigdy nie mów nikomu wszystkiego,
2. ...


Ogarniam prawy ALT
 
 
Kaucz 
Mitsumaniak
EA5A should be RWD!


Auto: było EA5A, jest CM2 i E32A
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 8 razy
Dołączył: 04 Gru 2009
Posty: 1599
Skąd: Ciałem Poznań. Sercem Kołobrzeg.
Wysłany: 22-07-2010, 18:20   

Jako, że oglądałem auto dla kolegi mogę się wypowiedzieć.

Po 1 nosi normalne ślady użytkowania. Drobne ryski, odpryski, małe wgniotki parkingowe itp. Nie wydaje mi się, żeby gdzieś był malowany, aczkolwiek warto by przejść się z miernikiem lakieru dla pewności.

Wszystkie szyby oryginalne - miałem wątpliwości przy jednej bo logo z folii przyciemniającej zasłoniło oznaczenia szyby.

Przebieg miał nieco wyższy niż w ogłoszeniu. Zapomniałem się spytać o jakieś książki serwisowe, ale widziałem pod maską, że jest jeszcze z Niemiec karteczka z ostatnią wymianą oleju więc jest szansa, ze przebieg prawdziwy.

Kielichy - tego nie widać, ale są pierwsze objawy rdzy. Lewy wygląda jakby był malowany, ale to właśnie na nim jest to najbardziej widoczne.
Do tego dochodzą nadkola. Teraz nie ma tam większych objawów rdzy, ale z lewej strony wychodzą już pierwsze bąble powietrza. Albo był tam malowany w tym jednym miejscu, albo to pierwsze objawy rdzy.

Podłoga w bagażniku równa.

Na przodzie lampki Stanleya, więc możliwe, że nie był bity w przód - nic na to nie wskazywało.

Silnik chodził równo, skrzynia nie stawiała najmniejszych oporów ( na postoju, przy zapalonym silniku - nie wyprowadzałem go nigdzie, bo jazdę mieliśmy odbyć później, ale kolega kupił inne auto )

Jak nim zabujałem z przodu to coś zapiszczało, ale nie wiem co to może być.

Wewnątrz nie widać śladów większego zużycia, dziwnie jest gałka biegów przekręcona, wszystko co elektryczne działa, łącznie z szyberem. Tapicerka na drzwiach kierowcy jest przybrudzona, a z tyłu na prawych drzwiach w jednym miejscu rozerwana.

Tyle mogę powiedzieć. Jak już mówiłem jazdy próbnej nie było, bo miała być później i nie zaglądałem pod spód gdyż nie było jak.

Warto zobaczyć z mechanikiem.

Aha, gość strasznie auto zachwala, mówił, że co jakiś czas sprowadzi jakieś, ale handlarzem nie jest... ot takie hobby ;d
_________________
...hontou ?

"Czy Ty naprawdę myślisz, że Galant ma "normalne" hamulce i nie ma żadnych wad? Przecież ten samochód jest co najmniej dziwny." by Hugo.
 
 
 
jacekxx 
Forumowicz


Auto: mitsubishi galant EA2W
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 3 razy
Dołączył: 14 Lip 2009
Posty: 255
Skąd: Tarnawatka
Wysłany: 22-07-2010, 21:15   

Dziękuję bardzo za informację. W rozmowie telefonicznej właściciel powiedział mi że tylne nadkola były robione jeszcze w Niemczech, książki serwisowej nie ma, są tylko naklejki z przeprowadzonych serwisów, olej do wymiany za jakieś 4000 kilometrów no i klima przestała działac, trzeba dobić tylko. Jeżeli do przyszłego weekendu nie znajdę nic bliżej to pojadę go zobaczyć no i jak będzie ok to pewnie kupię.
 
 
Kaucz 
Mitsumaniak
EA5A should be RWD!


Auto: było EA5A, jest CM2 i E32A
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 8 razy
Dołączył: 04 Gru 2009
Posty: 1599
Skąd: Ciałem Poznań. Sercem Kołobrzeg.
Wysłany: 22-07-2010, 21:52   

jacekxx napisał/a:
klima przestała działac, trzeba dobić tylko.

po prostu nie nabita jest :P . Wg mnie całkowicie sprawna ;)
_________________
...hontou ?

"Czy Ty naprawdę myślisz, że Galant ma "normalne" hamulce i nie ma żadnych wad? Przecież ten samochód jest co najmniej dziwny." by Hugo.
 
 
 
fj_mike 
Mitsumaniak


Auto: Dyplomatyczne EA5A
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 86 razy
Dołączył: 02 Maj 2008
Posty: 6516
Skąd: Gdynia/Aagotnes
Wysłany: 23-07-2010, 14:47   

jacekxx, proszę kliknąć "Pomógł" dla Kaucz
_________________
Gość zobacz moje miśki - EA5A '98 i EA2W '02 by fj_mike

Jakby każdy stosował się do tego co piszą na forach różnych, to by dobrze na tym nie wyszedł. Trzeba podejść ze zdrowym rozsądkiem bo i u nas zdarzają się chore pomysły
by Owczar

 
 
 
 
jacekxx 
Forumowicz


Auto: mitsubishi galant EA2W
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 3 razy
Dołączył: 14 Lip 2009
Posty: 255
Skąd: Tarnawatka
Wysłany: 23-07-2010, 14:58   

Dziękuję za umieszczenie zdjęć. Kliknąłem "pomógł".
 
 
szubab 
Forumowicz


Auto: Galant 2,0GLS '97r
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 10 Kwi 2007
Posty: 57
Skąd: Wałbrzych
Wysłany: 24-07-2010, 23:16   

Kod:
Jak nim zabujałem z przodu to coś zapiszczało, ale nie wiem co to może być

Obstawiam sworzeń na wahaczu dolnym prostym. U mnie skrzypiało przy bujaniu i przy kręceniu kierownicą. Do tego ciężko kierownica chodziła. Dziwne, że handlarz tego nie przesmarował, dwa tygodnie by się nie odzywało.
_________________
-Galant 2,0GLS '97r
-Galant 1,8GLSi '91r
 
 
 
jacekxx 
Forumowicz


Auto: mitsubishi galant EA2W
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 3 razy
Dołączył: 14 Lip 2009
Posty: 255
Skąd: Tarnawatka
Wysłany: 04-08-2010, 11:30   

Jeszcze raz wszystkim dziękuję za pomoc. Kupiłem tego galanta, rewelacji nie ma ale za takie pieniądze trudno było się spodziewać czegoś lepszego.Przegląd przeszedł bez większych problemów, do domu 650 kilometrów też dojechał o własnych siłach. Teraz tylko rejestracja i wymiana rozrządu i olejów i zobaczymy co jeszcze wyjdzie w trakcie eksploatacji. Pozdrawiam.
 
 
Kaucz 
Mitsumaniak
EA5A should be RWD!


Auto: było EA5A, jest CM2 i E32A
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 8 razy
Dołączył: 04 Gru 2009
Posty: 1599
Skąd: Ciałem Poznań. Sercem Kołobrzeg.
Wysłany: 04-08-2010, 17:43   

W takim razie bezproblemowej eksploatacji i mam nadzieję, że w odpowiednim czasie opiszesz swoje wrażenia po dłuższej eksploatacji :)
A można wiedzieć za ile go wziąłeś ?
_________________
...hontou ?

"Czy Ty naprawdę myślisz, że Galant ma "normalne" hamulce i nie ma żadnych wad? Przecież ten samochód jest co najmniej dziwny." by Hugo.
 
 
 
jurekschroda 
Forumowicz

Auto: Lancer, Colt, Carisma
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 12 razy
Dołączył: 30 Lip 2008
Posty: 683
Skąd: Wielkopolska
Wysłany: 05-08-2010, 13:36   

szubab napisał/a:
Kod:
Jak nim zabujałem z przodu to coś zapiszczało, ale nie wiem co to może być

Obstawiam sworzeń na wahaczu dolnym prostym. U mnie skrzypiało przy bujaniu i przy kręceniu kierownicą. Do tego ciężko kierownica chodziła. Dziwne, że handlarz tego nie przesmarował, dwa tygodnie by się nie odzywało.


Szybko trza sprawdzić luz na sworzniu - jeśli mały, to nadaje się do uszczelnienia. Jak powyżej 0.1mm, to wymiana lub regeneracja, choć z tym ostatnim to różnie bywa.

Gratuluję, szerokości i przyczepności !
 
 
jacekxx 
Forumowicz


Auto: mitsubishi galant EA2W
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 3 razy
Dołączył: 14 Lip 2009
Posty: 255
Skąd: Tarnawatka
Wysłany: 05-08-2010, 20:01   

Kupiłem go za 7200 zł , do wymiany są 2 wahacze (banany), tak wyszło na przeglądzie. Reszta pewnie wyjdzie w trakcie eksploatacji.
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

Ta strona używa ciasteczek (ang. cookies) w celu logowania oraz do badania oglądalności strony.
Aby dowiedzieć się czym są ciasteczka odwiedź stronę wszystkoociasteczkach.pl
Jeśli nie wyrażasz zgody na wykorzystywanie ciasteczek na tej stronie, zablokuj je w opcjach Twojej przeglądarki internetowej.