Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki Strona Główna Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki


FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum
 Ogłoszenie 


W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu.
Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.

Poprzedni temat «» Następny temat
Zamknięty przez: londolut
18-10-2010, 23:46
Civic EG4
Autor Wiadomość
pyjte 
Mitsumaniak
Klaun Szyderca


Auto: demo
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 4 razy
Dołączył: 27 Gru 2008
Posty: 556
Skąd: Bojtom.
Wysłany: 04-06-2010, 16:37   Civic EG4

Parę dni temu dorbiłem się NieMiśka więc czas go przedstawić.

Honda Civic EG4 1992r. D15B3. 1992r. Zakupiony w kraju !.

Seryjna Moc 94KM. Zdrowizna.

Przebieg 139 tyś. - Nie kręcony !

W zawieszeniu nic nie stuka, puka

Kupiony za 2 tysiące.

Środek nie wytarty i nigdy nie palone w nim.


Za dużo zdjęć nie ma, ale będą.



Uploaded with ImageShack.us




Ze zmian które dokonałem:

Zmiana dolotu z 54 mm na 64 mm (Oryginalny JDM)

Stary:

Nowy:





Uploaded with ImageShack.us

Również wyprzedziłem zapłon do 11 stopni i wyregulowałem zawory ;)




Wiadomo że domeną tego auta jest rdza na nadkolach no nie omineła i tego egzemplarza, ale jak na to że auto jest od nowości w Polsce to i tak nie jest źle.
_________________
Prawda jest jak tyłek - każdy ma swoj i czasami śmierdzi.
Ostatnio zmieniony przez pyjte 04-06-2010, 18:30, w całości zmieniany 1 raz  
 
 
pawela 
Mitsumaniak


Auto: 330i & ix20
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 45 razy
Dołączył: 01 Lut 2007
Posty: 3478
Skąd: Lublin
Wysłany: 04-06-2010, 17:01   

mam tu kilka niewiadomych

EG9 to oznaczenie sedana w VTi, czyli moje :P 1.5 to zawsze EG4

D15B3 to gaźnikowiec, ten silnik szedł tylko na rynek USDM, nie wiem jak mogła być kupiona w kraju...
_________________
 
 
 
pyjte 
Mitsumaniak
Klaun Szyderca


Auto: demo
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 4 razy
Dołączył: 27 Gru 2008
Posty: 556
Skąd: Bojtom.
Wysłany: 04-06-2010, 18:36   

Fakt wdarła się literówka myślalem eg4 i napisałem eg9...
pawela, tak jak weszła Honda Motor Poland sprowadzali na rynek polski jedynie D15 w wersji b3.

Co do tego że jest krajowa mam 100% pewność :)
_________________
Prawda jest jak tyłek - każdy ma swoj i czasami śmierdzi.
 
 
londolut 
jradmin Colt


Auto: FK2
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 150 razy
Dołączył: 14 Wrz 2007
Posty: 8958
Skąd: skątowni
Wysłany: 05-06-2010, 16:18   

A nowe serce aż się wyrywa z garażu :twisted: Hahah :) Gratuluję zakupu :P Przekaż dziadkowi, że ja biorę potem autobusa :D
_________________
Colt CA0 1.3 GLi `95
Turbofrytkownicom mówimy nie :finga:

 
 
pyjte 
Mitsumaniak
Klaun Szyderca


Auto: demo
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 4 razy
Dołączył: 27 Gru 2008
Posty: 556
Skąd: Bojtom.
Wysłany: 11-07-2010, 12:18   

Witam!

Pojeździłem trochę tym wozem (ciężka przesiadka z colta :P ) i niestety nastąpił problem.

Zaczęło się od tego iż tydzień temu jadąc na pakownie brakło mi paliwa (w Civicu nie ma kontrolki pomarańczowego żyda). Po dolaniu paliwa do ponad połowy baku wszystko było OK.

Niestety wracając kilka dni później z pracy auto zaczęło się dusic i przerywac więc dolałem paliwa długo się nie zastanawiając. Problem ustąpił. Niestety gdy paliwa jest mniej niż 1/4 samochód cyklicznie się dusi, po chwili jedzie normalnie OK.

Mam kilka tropów:aparat zapłonowy, zabrudzony gaźnik który zassał syf z baku (nie znam się na gaźnikach, nie wiem czy to może byc taki objaw) lub uszkodzona pompa paliwa.

Może mieliście kiedyś doświadczenie z takim czymś? Jakieś sugestie? Może to coś innego? :|
_________________
Prawda jest jak tyłek - każdy ma swoj i czasami śmierdzi.
 
 
rosomak1983 
Mitsumaniak
werbalny terrorysta


Auto: Lancer GTi 2.0 Eclips 4x4 2.0T
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 40 razy
Dołączył: 06 Lut 2008
Posty: 7852
Skąd: Łańcut
Wysłany: 11-07-2010, 12:48   

pyjte, jakby co mam pompe paliwa do tego modelu na 100% sprawna , dałbym Ci na podmianke ale nieco daleko :P
Ja bym radził
1.przeczyscic gaznik (watpie by miał tu wpływ poziom paliwa ale nie zaszkodzi)
2.zmienic filtr paliwa
3.jak nie pomoze zmierzyc cisnienia paliwa i wymienic pompe

PS aparat zapłonowy raczej nie jesli widzisz wyrazna zaleznosc od poziomu paliwa
_________________
Dzis jest pierwszy dzień reszty Twojego życia... Co z nim zrobisz zależy od Ciebie. Działaj!!!
-Tato czy ten samochod jest zepsuty ???
-Nie synku.... to Diesel..... ;)
Life is 2 short to drive boring cars ;)
6 bolt only...
Najczesciej o trolowanie oskarzaja same Trole gdy brakuje im argumentów do trolowania :mrgreen:
 
 
kafar87 
Mitsumaniak


Auto: Lancer V Kombi
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 27 Cze 2010
Posty: 77
Skąd: Częstochowa
Wysłany: 24-07-2010, 09:45   

Design tego auta jest niesamowity. Chyba najładniejszy Civ w historii. Swoją drogą cena dość śmieszna ;)
_________________

Clio 1 ph1 RN 1.2 2007-2010
Mitsubishi Lancer CB4W GLXi Motion 2010-...
 
 
rosomak1983 
Mitsumaniak
werbalny terrorysta


Auto: Lancer GTi 2.0 Eclips 4x4 2.0T
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 40 razy
Dołączył: 06 Lut 2008
Posty: 7852
Skąd: Łańcut
Wysłany: 24-07-2010, 19:21   

pyjte, i co z cifem w końcu???
_________________
Dzis jest pierwszy dzień reszty Twojego życia... Co z nim zrobisz zależy od Ciebie. Działaj!!!
-Tato czy ten samochod jest zepsuty ???
-Nie synku.... to Diesel..... ;)
Life is 2 short to drive boring cars ;)
6 bolt only...
Najczesciej o trolowanie oskarzaja same Trole gdy brakuje im argumentów do trolowania :mrgreen:
 
 
Browar
[Usunięty]

Wysłany: 25-07-2010, 12:07   

a czym wiecej jezdzisz? gieciakiem czy cifem?
 
 
pyjte 
Mitsumaniak
Klaun Szyderca


Auto: demo
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 4 razy
Dołączył: 27 Gru 2008
Posty: 556
Skąd: Bojtom.
Wysłany: 26-07-2010, 00:15   

Jeździ jeździ ;) usterką był zapchany filtr paliwa.... jak go rozpiłowałem to piasek wyciągałem :roll: Filtr zmieniony i auto działa. Chociaż dużo rzeczy juz było wykrecanych i sprawdzanych. Kopułkę i palec przy okazji wyminiłem bo nie były już pierwszej świeżości ;) . W ciągu dwóch tygodni poznałem budowe gaźnika od A do Z :) Browar, naturalnie ze gietejem. :D

kafar87, nooo najładniejsza.... ale jeżeli chodzi o porównanie do colta to civic sie umywa. Zdeklasował go Colt. A jak wiadomo byli rywalami. Tłumienie nierówności, sztywność, praca układów, miejsce w środku :)
_________________
Prawda jest jak tyłek - każdy ma swoj i czasami śmierdzi.
 
 
Szwagroz 
Forumowicz


Auto: Galant, 2,0 elegance
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 2 razy
Dołączył: 27 Cze 2010
Posty: 635
Skąd: TP
Wysłany: 09-08-2010, 13:05   

to jest 1,3 a tam mocy seryjnej jest 75 kucy a nie 94, wczoraj takiego sprzedałem z bólem serca, ehhh najlepsze auto jakie do tej pory miałem. Z przeróbek miałem Siedzenia od preludy, rewelacyjne i pasują po 5 min przeróbek, bo te seryjne fotele to jakas tragedia, założę się że w twoim niezłe mają luzy, no i licznik od 1,5 z obrotomierzem, bo w 1,3 poskąpili tego wynalazku, a przełożenie to kolejne 5 min roboty :) 2 wkręty i wpięcie w 2 taśmy po bokach.
 
 
pyjte 
Mitsumaniak
Klaun Szyderca


Auto: demo
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 4 razy
Dołączył: 27 Gru 2008
Posty: 556
Skąd: Bojtom.
Wysłany: 15-08-2010, 11:48   

pawela napisał/a:
D15B3 to gaźnikowiec, ten silnik szedł tylko na rynek USDM, nie wiem jak mogła być kupiona w kraju...


Szwagroz napisał/a:
to jest 1,3 a tam mocy seryjnej jest 75 kucy


Ręce mi opadają. Inni lepiej znają historię i moc mojego wozu :D Poniżej zamieszczam fotki Książki Gwarancyjnej z datą zakupu oraz historią serwisową 8)



Uploaded with ImageShack.us



Uploaded with ImageShack.us
_________________
Prawda jest jak tyłek - każdy ma swoj i czasami śmierdzi.
 
 
Szwagroz 
Forumowicz


Auto: Galant, 2,0 elegance
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 2 razy
Dołączył: 27 Cze 2010
Posty: 635
Skąd: TP
Wysłany: 15-08-2010, 17:33   

no sory, widziełem kilkadziesiąt silników hond i pierwszy raz widzę żeby V na gaźniku była 1,5, widocznie to jakiś limitet edyszyn w takim razie.
 
 
mystek 
Mitsumaniak

Auto: Lancer Sportback 2014
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 4 razy
Dołączył: 01 Lut 2010
Posty: 1933
Skąd: Kraków
Wysłany: 15-08-2010, 22:09   

Raz widziałem na allegro jajko z Kanady. Tam szły mocniejsze wersje silnikowe. Nie chcę skłamać, ale był tam jakoś 1.5 115KM albo 1.6 115KM. Ponoć różniły się tylną klapą i światłami trochę.
_________________
Mitsubishi Colt CJ4A 01.2010 - 01.2012
Mitsubishi Mirage Turbo 02.2012 - 10.2013
Rover 216 Tomcat 02.2014 - 09.2014
Volvo V40 T4 08.2014 - 01.2019
Toyota MR2 SW20 04.2017- ...
Mitsubishi Lancer Sportback 11.2018 - ...
 
 
 
Morfi 
Mitsumaniak
Street Hunter


Auto: Opel OPC i FORD KA
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 22 razy
Dołączył: 23 Sty 2008
Posty: 6530
Skąd: Chorzów
Wysłany: 15-08-2010, 23:37   

Graty hondy :D
_________________
Moje OPC http://forum.mitsumaniaki.pl/viewtopic.php?t=96694

Lepiej jest nie odzywać się wcale i wydać się głupim, niż odezwać się i rozwiać wszelkie wątpliwości.
-----------------------------------------------
Mark Twain
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Ten temat jest zablokowany bez możliwości zmiany postów lub pisania odpowiedzi
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

Ta strona używa ciasteczek (ang. cookies) w celu logowania oraz do badania oglądalności strony.
Aby dowiedzieć się czym są ciasteczka odwiedź stronę wszystkoociasteczkach.pl
Jeśli nie wyrażasz zgody na wykorzystywanie ciasteczek na tej stronie, zablokuj je w opcjach Twojej przeglądarki internetowej.