Problem po odpalaniu ciepłego silnika |
Autor |
Wiadomość |
wawer82
Mitsumaniak

Auto: Mitsubishi Galant 2,0 16V 97r.
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 5 razy Dołączył: 18 Kwi 2008 Posty: 156 Skąd: Łomża
|
Wysłany: 06-08-2010, 23:42 Problem po odpalaniu ciepłego silnika
|
|
|
Zimny silnik uruchamia się prawidłowo,chodzi na ssaniu i w miarę nagrzewania obroty spadają do tych odpowiednich natomiast problem jest przy uruchamianiu rozgrzanego silnika.
Gdy zgaszę silnik i po kilku minutach uruchomię to zachowuje się tak jak na filmiku a nawet bardzo często potrafi zgasnąć i gdy drugi raz go uruchomię to obroty zostają już na swoim miejscu.Odczytywałem błędy i wszystko jest ok więc co szwankuje?
http://www.youtube.com/watch?v=UplPyp4D1wE |
Ostatnio zmieniony przez Owczar 09-08-2010, 10:48, w całości zmieniany 1 raz |
|
|
|
 |
m6riano
Mitsumaniak Użytkownik zbanowany

Auto: EA2W,98r,136KM,LPG 446tkm
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 25 razy Dołączył: 24 Sie 2009 Posty: 7356 Skąd: Gdzie Syrenka w herbie jest!
|
Wysłany: 07-08-2010, 08:29
|
|
|
ja nie za bardzo wiem co jest nie tak...?według mnie wszystko ok.
może wrzuć dłuższy filmik. |
_________________ Użytkownik zbanowany za działalność komercyjną - produkcja i sprzedaż naklejek Klubowych Mitsumaniaki.
 |
|
|
|
 |
Maretzky85
Mitsumaniak Mod Galant E3x

Auto: Galant`88; [4G63T][E39A] VR4
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 67 razy Dołączył: 26 Gru 2006 Posty: 2937 Skąd: warszawa
|
Wysłany: 07-08-2010, 08:41
|
|
|
Przed odpaleniem musisz poczekać aż chceck engine zgaśnie. |
_________________ Zawsze mogę się mylić
"Ż(ona): a co zrobisz ze starym Galantem? (domyślnie - po kupnie rekina)
J(a): będę nim jeździł, gdy rekin pójdzie na złom"
by Krzyżak
-Galant 1.8 Gaźnik 4G37 1988r (złom)
-Galant 2.0 SOHC GLSi, później DOHC GTi 1989r (sprzedany)
-Galant 2.0 16V DOHC GTi, potem GTi T 1991r (Sprzedany)
-Galant 2.0 16V DOHC Dynamic Turbo 1989r (sprzedany)
-Galant 2.0 16V DOHC Turbo VR4 1988r
(Obecny)
-Toyota Corolla 1.3 (Wyjechała do afryki )
- Colt C52A na gaźniku z gazolotem
 |
|
|
|
 |
irekkczek
Forumowicz

Auto: EA5A 99r.
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 1 raz Dołączył: 05 Lip 2008 Posty: 126 Skąd: Lubin
|
Wysłany: 07-08-2010, 09:56
|
|
|
a powiedz jak wygląda u Ciebie sprawa ze świecami/ kablami ?? Kiedy wymieniane i jaki przebieg mają??
U siebie w 2,5 mam czasami podobny objaw ale autko nie gaśnie, natomiast podczas odpalania tak się chwile zadławi i ja stawiam na świece, bo moje mają już 60 k km i musze je wymienić. U mnie problem ten występuje rano przy odpalaniu czasami, może u Ciebie również chodzi o świece. |
|
|
|
 |
Members only
Mitsumaniak Tobi

Auto: Mitsubishi Galant 2.0 GLS 1998
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 1 raz Dołączył: 26 Lis 2009 Posty: 67 Skąd: Wałcz
|
Wysłany: 07-08-2010, 09:57
|
|
|
według mnie wszystko jest jak najbardziej ok. odczekaj tylko chwilkę jak przekręcisz zapłon i będzie dobrze:)
P.S Chciałbym mieć tylko takie problemy z Miśkiem:) |
|
|
|
 |
m6riano
Mitsumaniak Użytkownik zbanowany

Auto: EA2W,98r,136KM,LPG 446tkm
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 25 razy Dołączył: 24 Sie 2009 Posty: 7356 Skąd: Gdzie Syrenka w herbie jest!
|
Wysłany: 07-08-2010, 21:35
|
|
|
Members only napisał/a: | według mnie wszystko jest jak najbardziej ok. odczekaj tylko chwilkę jak przekręcisz zapłon i będzie dobrze:)
P.S Chciałbym mieć tylko takie problemy z Miśkiem:) |
Ja nawet takich nie mam a już 315kkm zrobione...;-) |
|
|
|
 |
pan_slonik
Mitsumaniak
Auto: Galant 2.0 EA2
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 3 razy Dołączył: 19 Kwi 2006 Posty: 90 Skąd: krakow
|
Wysłany: 08-08-2010, 14:29
|
|
|
wg mnie jest cos nie tak.
Sprawdz swiece, kable i filr powietrya oray paliwa no poczatek |
|
|
|
 |
sroger
Forumowicz

Auto: Galant 2.0 16V 136KM 1997r.
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 09 Sty 2010 Posty: 38 Skąd: Warszawa
|
Wysłany: 08-08-2010, 17:33
|
|
|
ja mam tak że czasami te obroty wolne są różne , czasem falują a czasem jest poprostu dobrze, może dlatego że nie czekam po przekręceniu zapłonu a tak apropos co to za róznica?
ostatnio miałem tak że po odpaleniu po prostu gasł i to kilka razy pod rząd.
ogólnie mam problem z tymi obrotami co to może być? |
_________________ Sprzedam mojego Miśka, kto kupi? |
|
|
|
 |
wawer82
Mitsumaniak

Auto: Mitsubishi Galant 2,0 16V 97r.
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 5 razy Dołączył: 18 Kwi 2008 Posty: 156 Skąd: Łomża
|
Wysłany: 09-08-2010, 14:34
|
|
|
Sprawdziłem i po zgaśnięciu chceck engine jet to samo. Dłuższy film nie ma sensu bo chodzi tylko o sam moment uruchomienia gorącego silnika po krótkim postoju.
http://www.youtube.com/watch?v=Qy5tfAfzu_M
Denerwuje mnie to bardzo bo często mi gaśnie po uruchomieniu i muszę go ponownie odpalać...
Świece mają ok 20kkm,z przewodami nie mam problemów bo auto pracuje równo.Miałem problem z cewką ale silikon wszystko naprawił.Filtr powietrza jest nowy a jeśli chodzi o filtr paliwa to gdzie on się znajduje??? Jeżdżę na gazie więc wątpię żeby się zapchał.
Misiek jeździ płynnie,obroty ma równiutkie,nie przerywa i odpala na dotkniecie. Z rana ssanie działa też ok.Gdy go zgaszę i uruchomię od razu to zawsze jest ok ale po krótkim postoju gdy wsiadam np. ze znajomymi uruchamiam a on zdycha i muszę ponownie uruchamiać
Taki samochód nie powinien zgasnąć! |
|
|
|
 |
Psikus
Mitsumaniak

Auto: Xsara Picasso
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 14 razy Dołączył: 01 Lis 2008 Posty: 981 Skąd: sosnowiec
|
Wysłany: 09-08-2010, 18:14
|
|
|
jak dasz troszkę gazu przy odpaleniu to tez zgaśnie? |
|
|
|
 |
sroger
Forumowicz

Auto: Galant 2.0 16V 136KM 1997r.
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 09 Sty 2010 Posty: 38 Skąd: Warszawa
|
Wysłany: 09-08-2010, 19:05
|
|
|
jest to możliwe że silniczek krokowy jest zabrudzony i dlatego te problemy z obrotami??? |
_________________ Sprzedam mojego Miśka, kto kupi? |
|
|
|
 |
Psikus
Mitsumaniak

Auto: Xsara Picasso
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 14 razy Dołączył: 01 Lis 2008 Posty: 981 Skąd: sosnowiec
|
Wysłany: 09-08-2010, 21:48
|
|
|
Cytat: | jest to możliwe że silniczek krokowy jest zabrudzony i dlatego te problemy z obrotami??? | tak |
|
|
|
 |
sroger
Forumowicz

Auto: Galant 2.0 16V 136KM 1997r.
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 09 Sty 2010 Posty: 38 Skąd: Warszawa
|
Wysłany: 09-08-2010, 23:03
|
|
|
Psikus napisał/a: | Cytat: | jest to możliwe że silniczek krokowy jest zabrudzony i dlatego te problemy z obrotami??? | tak |
czy istnieje możliwość wyczyszczenia go we własnym zakresie , zaznaczam że dokładnie nie znam montażu tego silniczka i czy trzeba wymontować pół silnika itd.
a jeśli oddam go do warsztatu to ile mogą za taką operację policzyć? |
_________________ Sprzedam mojego Miśka, kto kupi? |
|
|
|
 |
Maretzky85
Mitsumaniak Mod Galant E3x

Auto: Galant`88; [4G63T][E39A] VR4
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 67 razy Dołączył: 26 Gru 2006 Posty: 2937 Skąd: warszawa
|
Wysłany: 10-08-2010, 00:31
|
|
|
Pewnie około 50-100 zł |
_________________ Zawsze mogę się mylić
"Ż(ona): a co zrobisz ze starym Galantem? (domyślnie - po kupnie rekina)
J(a): będę nim jeździł, gdy rekin pójdzie na złom"
by Krzyżak
-Galant 1.8 Gaźnik 4G37 1988r (złom)
-Galant 2.0 SOHC GLSi, później DOHC GTi 1989r (sprzedany)
-Galant 2.0 16V DOHC GTi, potem GTi T 1991r (Sprzedany)
-Galant 2.0 16V DOHC Dynamic Turbo 1989r (sprzedany)
-Galant 2.0 16V DOHC Turbo VR4 1988r
(Obecny)
-Toyota Corolla 1.3 (Wyjechała do afryki )
- Colt C52A na gaźniku z gazolotem
 |
|
|
|
 |
yaro1976
Mitsumaniak Bądź człowiekiem!

Auto: EA5W 2,5`99 SE Tiptronic + LPG
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 10 razy Dołączył: 14 Cze 2006 Posty: 1021 Skąd: Łódź
|
Wysłany: 10-08-2010, 09:38
|
|
|
witam, pozwolę sobie podpiąć się pod temat, mam jakby podobny problem, z tą różnicą że dzieje się to tylko rano, jak silnik jest po nocy, zimny, a mianowicie:
- zawsze odpalam na 2 razy,
- jak silnik zaskoczy przez ok sekundę pracuje nierówno, nie wskakuje na obroty, kręci się, ale bardzo kulawo
- po tej sekundzie zaskakuje normalnie, wchodzi pięknie na obroty i potem jest już ok
- sytuacja ma miejsce tylko rano, potem w ciągu dnia nieważne ile sam. by stał startuje normalnie.
Proszę potwierdźcie moje przypuszczenia że może to być wina zabrudzonego krokowca, lub też naprowadźcie mnie na właściwe tory.
thx |
_________________ Primo: "Traktuj innych tak jak sam chciał byś być przez nich traktowanym!" |
|
|
|
 |
|