Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki Strona Główna Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki


FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum
 Ogłoszenie 


W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu.
Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.

Poprzedni temat «» Następny temat
Przesunięty przez: sruba
07-08-2007, 10:30
Mitsubishi Colt C52 1500GLXi z 1990r - automat == problemy
Autor Wiadomość
tomusn 
Mitsumaniak


Auto: Colt Z34A 6AMT
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 106 razy
Dołączył: 08 Maj 2005
Posty: 3974
Skąd: Żnin
Wysłany: 30-08-2006, 19:19   

na jutro postaram się mieć te wymiary, mam do garażu ze 500m a pogoda nieciekawa,
(siedzimy w domu i pomagam Ani zaprawiać paprykę ;) )
_________________
Tomek
Colt :( Colt :| Colt :)
 
 
Hubeeert 
Mitsumaniak
na urlopie

Auto: TOYOTA YARIS 4EVER
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 156 razy
Dołączył: 21 Mar 2005
Posty: 17695
Skąd: Warszawa
Wysłany: 30-08-2006, 19:20   

Krzyżak w podpisie widać oba ;-)
_________________

Thomas Jefferson said:
1. A government big enough to give you everything you want, is strong enough to take everything you have...
2. The democracy will cease to exist when you take away from those who are willing to work and give to those who would not...
Just think...

.
 
 
rav
[Usunięty]

Wysłany: 30-08-2006, 19:21   

czesc ja rowniez mam automata jestem troche podlamany czwartym biegiem ale poza tym wszystko ok olej wymieniony poprawa widoczna wiecej info na automat.pl tam bedziesz mial plik w pdf jak sie wymienia olej no i oczywiscie Forum na ktorym mozesz sie tez sporo dowiedziec.
 
 
Krzyzak 
moderator mitsumaniak
uczestnik I Zlotu MM


Auto: E32, CR29, 5F, DCJ, 7N, Y2
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 645 razy
Dołączył: 28 Kwi 2005
Posty: 24298
Skąd: był Malbork, teraz Gdańsk
Wysłany: 30-08-2006, 19:24   

Hubeeert napisał/a:
Krzyżak w podpisie widać oba ;-)

Pisalem juz gdzies, ze musze sobie okulary sprawic...
 
 
Hubeeert 
Mitsumaniak
na urlopie

Auto: TOYOTA YARIS 4EVER
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 156 razy
Dołączył: 21 Mar 2005
Posty: 17695
Skąd: Warszawa
Wysłany: 30-08-2006, 19:26   

Krzyzak napisał/a:
Hubeeert napisał/a:
Krzyżak w podpisie widać oba ;-)

Pisalem juz gdzies, ze musze sobie okulary sprawic...


Nie marudź tylko zostaw forum i odpocznij trochę ;-) Ja też w pierwszej chwili nie zwróciłem uwagi na podpis tylko na to co pod avatarem :D
_________________

Thomas Jefferson said:
1. A government big enough to give you everything you want, is strong enough to take everything you have...
2. The democracy will cease to exist when you take away from those who are willing to work and give to those who would not...
Just think...

.
 
 
tomusn 
Mitsumaniak


Auto: Colt Z34A 6AMT
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 106 razy
Dołączył: 08 Maj 2005
Posty: 3974
Skąd: Żnin
Wysłany: 31-08-2006, 21:35   













i teraz:



1: długość pręta - 62,25 mm
2: długość korka (do wysokości kołnierza, do rantu) - 33,65
3: średnica korka - 16,65
4: średnica całość - 28,7
5: średnica wewnątrz "kołnierza" ~ 25
6: wysokość kołnierza ~ 5

od początku (dołu) bagnetu do:
7: COLD - 6,25
8: HOT min - 36,4
9: HOT max - 51,5

zalewamy na COLD, dopełniamy i sprawdzamy na HOT

jak coś niezrozumiałe to pisz na PM, lub na GG lub na SKYPE
_________________
Tomek
Colt :( Colt :| Colt :)
Ostatnio zmieniony przez tomusn 04-09-2006, 09:03, w całości zmieniany 2 razy  
 
 
SebaD
[Usunięty]

Wysłany: 01-09-2006, 05:41   

Wielkie DZIĘKI
Zaraz po pracy będę coś rzeźbił. Mógłbyś wysłać mi te wszystkie obrazki na meila pc114@interka.pl , bo nie widze ich wszystkich, ale ten ostatni jest

ALE SUPER, MYŚLĘ, ŻE ZASŁUŻYŁEŚ NA PRZYCISK POMÓGŁ!!!!!!!! Pracę trzeba nagradzać

pozdro
SebaD
 
 
Hubeeert 
Mitsumaniak
na urlopie

Auto: TOYOTA YARIS 4EVER
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 156 razy
Dołączył: 21 Mar 2005
Posty: 17695
Skąd: Warszawa
Wysłany: 01-09-2006, 07:36   

tomusn, bez polskich znaków w nazwie zdjęcia.....
_________________

Thomas Jefferson said:
1. A government big enough to give you everything you want, is strong enough to take everything you have...
2. The democracy will cease to exist when you take away from those who are willing to work and give to those who would not...
Just think...

.
 
 
tomusn 
Mitsumaniak


Auto: Colt Z34A 6AMT
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 106 razy
Dołączył: 08 Maj 2005
Posty: 3974
Skąd: Żnin
Wysłany: 01-09-2006, 22:00   

Hubeeert napisał/a:
tomusn, bez polskich znaków w nazwie zdjęcia.....


dzięki Hubert za przypomnienie, juz poprawiłem. tak mi nazywa zdjĘcia Nokia i nie sprawdzałem, a ja widziałem wszystkie.
_________________
Tomek
Colt :( Colt :| Colt :)
 
 
SebaD
[Usunięty]

Wysłany: 28-09-2006, 20:12   

Witam po dłuższej przerwie...

Zakupiłem sobie bagnet (udalo mi sie dostać za 40zł) i zauważyłem że oleju w skrzyni jest..... po sam korek i w dodatku CZARNY!!!!
Ulałem go troche do poziomu cold, odpaliłem i auto tak muliło że wierzyć mi się nie chciało, spojrzałem na olej i widać było że się pieni. Puźno juz jest więc jutro będę dalej walczył.

Więc jak to jest z tą procedurą wymiany oleju, bo mi coś nie wyszło (co prawda ja nie wymieniałem oleju)??

Ale jedno jest pewne: jak najszybciej musszę wymienić olej + filtr ASB, bo go zajadeee :cry: :shock: :x

pozdro
SebaD
 
 
J@rek
[Usunięty]

Wysłany: 29-09-2006, 08:39   

tomusn napisał/a:
u mnie szarpanie jest na zimnym oleju zawsze, w końcu bieg wrzuca i ciągnie, przy 20 km/h zapina ci '2', więc też szarpie, jak te objawy są również na ciepłym, to uważam jak poprzednicy, wymiana oleju nie zaszkodzi, a zdziałać może cuda. chociaż ja nie wymieniałem...


Nie ma prawa nic szarpać.
Serio.
Ustawiasz R czy D i ewentualnie mają prawo ci obroty na chwilę spaść. Możesz poczuć napięcie w układzie napędowym (zakładam, że robisz to z wciśniętym hamulcem), ale nic poza tym.
Chyba skrzynia jest 'zajechana'. Nie mówię o Twojej, tylko o tej co szarpie przy zmianie na 2.
Kiedyś spec od subaru mi powiedział, że zazwyczaj pomaga rozebranie skrzyni, dokładne umycie wszystkiego, wypłukanie kanałów olejowych i złożenie.
Może ona tego wymaga? I może wystarczy?

Jak będziesz w Borkach, a ja przyjadę hudziną, zobaczsz. Nic nie szarpie bez względu na teperaturę oleju. R lub D - i czuje się tylko chęć do jazdy. natomiast nic nie szarpie. Dla ułatwienia dodam, ze skrzynia ma ponad 185kkm.

[ Dodano: 29-09-2006, 08:47 ]
SebaD, mam niejasne przeczucia, że masz skrzynię zwaloną lub nieźle zasyfioną.
Oleju nie moze być 'pod korek'. Widać poprzedni user coś już modził.
Dobra rada - jedż do 'warstatu' od skrzyń automatycznych. Może wystarczy tylko ją rozebrać i umyć. I obędzie się bez wymiany jakichś elementów.
Na wszelki wypadek szukaj po necie używanej sprawnej - tylko taki model jak Twój. Bo jak bedzie inny to możesz mieć schody ze sterowaniem - elektronika nie będzie pasić i może być kiepsko.
A woją drogą - skoro było kiepsko z automatem - po co Ci to było, kupno akurat tego auta?
Niska cena - to nie jest argument bo wiąże się to zazwyczaj z kłopotem ukrytym lub jawnym :) .
 
 
tomusn 
Mitsumaniak


Auto: Colt Z34A 6AMT
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 106 razy
Dołączył: 08 Maj 2005
Posty: 3974
Skąd: Żnin
Wysłany: 29-09-2006, 08:55   

J@rek napisał/a:
Nie ma prawa nic szarpać.
Serio.
Ustawiasz R czy D i ewentualnie mają prawo ci obroty na chwilę spaść. Możesz poczuć napięcie w układzie napędowym (zakładam, że robisz to z wciśniętym hamulcem), ale nic poza tym.

zapewne masz rację, nie są to jednak duże szarpnięcia, tylko raczej odczucie 'zapinania' biegu, na rozgrzanym oleju tego nie ma.
Myślę, że przy dobrych wiatrach Colt zaliczy wymiankę latem. Wtedy się zobaczy.


post 996
_________________
Tomek
Colt :( Colt :| Colt :)
 
 
J@rek
[Usunięty]

Wysłany: 29-09-2006, 08:59   

SebaDSkrzynia powinna mieć z boku korek, którym spuścisz olej - ciekawe co z nim później będziesz robił?.
Jak zleci, to lejesz czysty olej. Od góry. Możliwe, że otworem od bagnetu.
U mnie na zmiane nie wchodzi więcej jak coś koło litra.
czyścisz bagnet, odpalasz silnik i czekasz, aż się zagrzeje. Wyciągasz bagnet i musisz mieć ślady oleju poniżel max na kresce HOT.

Dlaczego zmieniam w warsztacie:
-upierdliwe jest spuszczanie oleju i problem z tym, co się spuści.
-upierdliwe dolewanie - słaby dostęp do wlewu, prosto z butelki z olejem nie da się włac.

Może w coltach jest inaczej.

[ Dodano: 29-09-2006, 09:02 ]
tomusn, no to moze wymiana wyeliminuje te szarpniecia.
 
 
tomusn 
Mitsumaniak


Auto: Colt Z34A 6AMT
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 106 razy
Dołączył: 08 Maj 2005
Posty: 3974
Skąd: Żnin
Wysłany: 29-09-2006, 09:10   

J@rek napisał/a:
Jak zleci, to lejesz czysty olej. Od góry. Możliwe, że otworem od bagnetu.
U mnie na zmiane nie wchodzi więcej jak coś koło litra.

w Colcie pojemność skrzyni to 6,1 litra
na wymianę wejdzie trochę mniej, o tym już było


post 997
_________________
Tomek
Colt :( Colt :| Colt :)
 
 
SebaD
[Usunięty]

Wysłany: 29-09-2006, 16:16   

Witam
Wiem, że wminia się na nowy olej. Tylko jeśli stary olej jest "czarny" to i filtr musiał dostać po de... chyba że jest inaczej??
Myslę, że najpierw będę musiał załatwić filtr, uszczelkę i dopiero wymienić olej na nowy
Gdzie można kupić uszczelkę??

pozdro
SebaD
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

Ta strona używa ciasteczek (ang. cookies) w celu logowania oraz do badania oglądalności strony.
Aby dowiedzieć się czym są ciasteczka odwiedź stronę wszystkoociasteczkach.pl
Jeśli nie wyrażasz zgody na wykorzystywanie ciasteczek na tej stronie, zablokuj je w opcjach Twojej przeglądarki internetowej.