Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki Strona Główna Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki


FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum
 Ogłoszenie 


W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu.
Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.

Poprzedni temat «» Następny temat
[E55A 2.0] Silniczek krokowy, przepustnica galant 1.8, 2.0,
Autor Wiadomość
Krejzi 
Forumowicz


Auto: Mitsubishi Galant 2.0 16V 94r.
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 2 razy
Dołączył: 22 Lip 2010
Posty: 414
Skąd: Lublin
Wysłany: 10-08-2010, 00:33   

czyli mowisz ze teoretycznie wystarczy zmiana elektroniki (czarnej koski ) ? . w srode jade do spec mechanika znajomego;). zrobi mi kilka rzeczy i przy okazji wymieni mi silniczek i zrobi porzadek z tymi urwanymi srubami. i probuje zebrac informacje jakos do "kupy" zeby powiedziec mu co ma z tym wszystkim zrobic i jak to poskladac. U mnie jakos dziwnie glosno chodzi silniczek ( po przekreceniu kluczyka na zaplon) i wydaje rozne dzwieki nie zawsze takie same. po prostu wymienie ten spod tylko ze rozbebeszylem ten "nowy" silniczek i musze go zalutowac przesmarowac i ustawic. No i wlasnie nie wiem o co chodzi z tą blaszką jak pisales zeby ustawic w domknietej pozycji nie potrafie chyba tego zlokalizowac albo po prostu nie zrozumialem o co chodzi :)

[ Dodano: 16-08-2010, 22:53 ]
No to teraz zagadka !

wymontowalem przepustnice ale nie rozkrecalem calego bloku jako ze w tamtym silniczku mam uwalone 2 sruby i rozwiercone ( narazie nie nagwintowane ) przelozylem cale bebechy silniczka do swojego bloczku.

W moim strasznie trybki pozdzierane ( czemu ? ).

Przesmarowalem wszystko zamontowalem zalutowalem.

przepustnice wyczyscilem przy okazji.

No i teraz sprawdzanie. Zaplon i no cyka ok.
odpalam no obroty za wysokie ale silnik zimny przygazowuje obroty do gory puszczam spadaja do wczesniejszej pozycji ( nie nizej i potem do gory jak wczesniej ) wlaczam klime obroty do gory hmmm no hurra jest ok!.

Obrotow jeszce nie regulowalem zabraklo czasu.

Wracajac do domu pierwsze swiatla ... kurde .. wszystko spowrotem to samo :( obroty faluja wlaczam klime obroty mocno w dol. chlip. moze jednak przelozyc caly blok moze miec to jakies znaczenie ? wykrece jutro znowu moze trybiki jeszcze cale. czemu tak sie dzieje ? :(

[ Dodano: 17-08-2010, 15:53 ]
mo blad znalazlem ( chyba ) przyczyne.
przy montazu wszystkiego, montujac tą boczna klapke nie moglem wsadzic tej uszczelki ( rozciagnela sie ). przeyklepalem dekielkiem i wciskalem pomalu myslalem ze weszla dobrze w rowki ale widac nie bo teraz po ponowynym rozebraniu kawalek urwany byl miedzy trybami :/ .
Zmontowalem spowrotem uszczelke teraz juz zalozylem dobrze no i zobaczymy pozniej crash test ;)

[ Dodano: 18-08-2010, 11:46 ]
no dobra poprawilem zamontowalem wyregulowalem obroty ... no i bledu 55 juz nie ma.
I nie wiem chyba jest prawidlowo wszystko nie bardzo wiem jak to powinno wygladac ale u mnie jest tak:

Ustawilem obroty na te 850.

Przygazowanie odpuszczenie no i wraca do 850 ( to jest ok ).

wlaczam klime obroty do gory na 1500 i na dul spowrotem do 850. ( tez wyglada ok )
Z tym ze jak wykrece wiatrak na max to jednak obroty są nizsze niz ustawione ( ale to chyba tez standard )

Na gazie obroty tez deczko nizsze wyregulowalem obroty pod gaz.

Czy to mniej wiecej wyglada normalnie ? Czy jednak powiniene "jak drut" trzymac te wyregulowane obroty. ?
_________________
Moj Misiek Galancik 94r. 2.0 16V SOHC

Moja muzyka --> www.krejzi.muzzo.pl
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

Ta strona używa ciasteczek (ang. cookies) w celu logowania oraz do badania oglądalności strony.
Aby dowiedzieć się czym są ciasteczka odwiedź stronę wszystkoociasteczkach.pl
Jeśli nie wyrażasz zgody na wykorzystywanie ciasteczek na tej stronie, zablokuj je w opcjach Twojej przeglądarki internetowej.