| 
		[E33A 2.0] lejące wtryskiwacze | 
   
    
   
      | Autor | 
      Wiadomość | 
   
            
      
         
		 kink  		  
		 
         Nowy Forumowicz
  
                  Auto: mitsubishi galant IV 
                  Kraj/Country: Polska 
                  Dołączył: 19 Sie 2010 Posty: 5 Skąd: Szklarska Poręba 
                         | 
      
         
            
                                			    Wysłany: 19-08-2010, 20:46   [E33A 2.0] lejące wtryskiwacze
                               | 
                    
  | 
             
            
               
  | 
             
            
               | witam mam problem ciągle leją mi wtryskiwacze benzyny w silniku 2.0 gti 144KM obojętnie czy na zapłonie czy jak kręcę nawet na samym gazie leją miał może ktoś taki problem a może ma ktoś schemat instalacji elektryczny wtrysków z góry dziękuje | 
             
						          
       | 
   
	
		
						 					 | 
		
			
                   | 
   
	  
      
		  | 
   
   
         
      
         
		 Maretzky85  		  
		 
         Mitsumaniak Mod Galant E3x
  
  
                  Auto: Galant`88; [4G63T][E39A] VR4 
                  Kraj/Country: Polska 
                  Pomógł: 67 razy Dołączył: 26 Gru 2006 Posty: 2937 Skąd: warszawa 
                         | 
      
         
            
                              			    Wysłany: 19-08-2010, 20:49   
                               | 
                    
  | 
             
            
               
  | 
             
            
               Leją czy cały czas są otwarte ?
 
Schematy są w dziale downloads. | 
             
						
				_________________ Zawsze mogę się mylić   
 
 
"Ż(ona): a co zrobisz ze starym Galantem? (domyślnie - po kupnie rekina)
 
J(a): będę nim jeździł, gdy rekin pójdzie na złom"
 
 by Krzyżak
 
 
-Galant 1.8 Gaźnik 4G37 1988r (złom)
 
-Galant 2.0 SOHC GLSi, później DOHC GTi 1989r (sprzedany)
 
-Galant 2.0 16V DOHC GTi, potem GTi T 1991r (Sprzedany)
 
-Galant 2.0 16V DOHC  Dynamic Turbo 1989r (sprzedany)
 
-Galant 2.0 16V DOHC Turbo VR4 1988r
 
(Obecny)
 
 
-Toyota Corolla 1.3 (Wyjechała do afryki   )
 
- Colt C52A na gaźniku z gazolotem
   | 
			 
						          
       | 
   
	
		
						 					 | 
		
			
                   | 
   
	  
      
		  | 
   
   
         
      
         
		 kink  		  
		 
         Nowy Forumowicz
  
                  Auto: mitsubishi galant IV 
                  Kraj/Country: Polska 
                  Dołączył: 19 Sie 2010 Posty: 5 Skąd: Szklarska Poręba 
                         | 
      
         
            
                              			    Wysłany: 19-08-2010, 20:51   
                               | 
                    
  | 
             
            
               
  | 
             
            
               | są zamknięte dostają masę i się otwierają miałem spalony komputer ale już jest ok i dalej to samo | 
             
						          
       | 
   
	
		
						 					 | 
		
			
                   | 
   
	  
      
		  | 
   
   
         
      
         
		 Maretzky85  		  
		 
         Mitsumaniak Mod Galant E3x
  
  
                  Auto: Galant`88; [4G63T][E39A] VR4 
                  Kraj/Country: Polska 
                  Pomógł: 67 razy Dołączył: 26 Gru 2006 Posty: 2937 Skąd: warszawa 
                         | 
      
         
            
                              			    Wysłany: 19-08-2010, 20:54   
                               | 
                    
  | 
             
            
               
  | 
             
            
               | Czyli są otwarte na zapłonie cały czas ? Może po prostu już nie chodzą i są w pozycji otwartej. Jak nie, to może po prostu jest gdzieś zwarcie ? Albo nadal z komputerem jest coś nie tak? | 
             
						
				_________________ Zawsze mogę się mylić   
 
 
"Ż(ona): a co zrobisz ze starym Galantem? (domyślnie - po kupnie rekina)
 
J(a): będę nim jeździł, gdy rekin pójdzie na złom"
 
 by Krzyżak
 
 
-Galant 1.8 Gaźnik 4G37 1988r (złom)
 
-Galant 2.0 SOHC GLSi, później DOHC GTi 1989r (sprzedany)
 
-Galant 2.0 16V DOHC GTi, potem GTi T 1991r (Sprzedany)
 
-Galant 2.0 16V DOHC  Dynamic Turbo 1989r (sprzedany)
 
-Galant 2.0 16V DOHC Turbo VR4 1988r
 
(Obecny)
 
 
-Toyota Corolla 1.3 (Wyjechała do afryki   )
 
- Colt C52A na gaźniku z gazolotem
   | 
			 
						          
       | 
   
	
		
						 					 | 
		
			
                   | 
   
	  
      
		  | 
   
   
         
      
         
		 kink  		  
		 
         Nowy Forumowicz
  
                  Auto: mitsubishi galant IV 
                  Kraj/Country: Polska 
                  Dołączył: 19 Sie 2010 Posty: 5 Skąd: Szklarska Poręba 
                         | 
      
         
            
                              			    Wysłany: 19-08-2010, 20:58   
                               | 
                    
  | 
             
            
               
  | 
             
            
               | tak na zapłonie, ale nie wiem z skąd dostaje się tam masa która powinna być jakoś sterowana | 
             
						          
       | 
   
	
		
						 					 | 
		
			
                   | 
   
	  
      
		  | 
   
   
         
      
         
		 Krzyzak  		  
		 
         moderator mitsumaniak uczestnik I Zlotu MM
  
  
                  Auto: E32, CR29, 5F, DCJ, 7N, Y2, UU 
                  Kraj/Country: Polska 
                  Pomógł: 652 razy Dołączył: 28 Kwi 2005 Posty: 24484 Skąd: był Malbork, teraz Gdańsk 
                         | 
      
         
            
                              			    Wysłany: 19-08-2010, 20:59   
                               | 
                    
  | 
             
            
               
  | 
             
            
               Maretzky85, zatarte od gazu:  	  | kink napisał/a: | 	 		  | nawet na samym gazie leją | 	 
  | 
             
						          
       | 
   
	
		
						 					 | 
		
			
                   | 
   
	  
      
		  | 
   
   
         
      
         
		 kink  		  
		 
         Nowy Forumowicz
  
                  Auto: mitsubishi galant IV 
                  Kraj/Country: Polska 
                  Dołączył: 19 Sie 2010 Posty: 5 Skąd: Szklarska Poręba 
                         | 
      
         
            
                              			    Wysłany: 19-08-2010, 21:01   
                               | 
                    
  | 
             
            
               
  | 
             
            
               | tak na samym gazie też ale wtryskiwacze są sprawne jak je odłącze wtedy nie leją | 
             
						          
       | 
   
	
		
						 					 | 
		
			
                   | 
   
	  
      
		  | 
   
   
         
      
         
		 Maretzky85  		  
		 
         Mitsumaniak Mod Galant E3x
  
  
                  Auto: Galant`88; [4G63T][E39A] VR4 
                  Kraj/Country: Polska 
                  Pomógł: 67 razy Dołączył: 26 Gru 2006 Posty: 2937 Skąd: warszawa 
                         | 
      
         
            
                              			    Wysłany: 20-08-2010, 06:55   
                               | 
                    
  | 
             
            
               
  | 
             
            
               Krzyzak, pomyliłem gaz z pedałem   
 
No to pozostaje zwarcie do masy na 4 kablach, albo uwalony komp nadal. | 
             
						
				_________________ Zawsze mogę się mylić   
 
 
"Ż(ona): a co zrobisz ze starym Galantem? (domyślnie - po kupnie rekina)
 
J(a): będę nim jeździł, gdy rekin pójdzie na złom"
 
 by Krzyżak
 
 
-Galant 1.8 Gaźnik 4G37 1988r (złom)
 
-Galant 2.0 SOHC GLSi, później DOHC GTi 1989r (sprzedany)
 
-Galant 2.0 16V DOHC GTi, potem GTi T 1991r (Sprzedany)
 
-Galant 2.0 16V DOHC  Dynamic Turbo 1989r (sprzedany)
 
-Galant 2.0 16V DOHC Turbo VR4 1988r
 
(Obecny)
 
 
-Toyota Corolla 1.3 (Wyjechała do afryki   )
 
- Colt C52A na gaźniku z gazolotem
   | 
			 
						          
       | 
   
	
		
						 					 | 
		
			
                   | 
   
	  
      
		  | 
   
   
         
      | 
         
       |