Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki Strona Główna Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki


FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum
 Ogłoszenie 


W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu.
Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.

Poprzedni temat «» Następny temat
[2.8 TD] Wtrysk
Autor Wiadomość
Faraonix 
Forumowicz


Auto: Pajero 2.8 TD / 1996
Pomógł: 22 razy
Dołączył: 12 Lis 2008
Posty: 770
Skąd: Śląskie
Wysłany: 28-08-2010, 19:23   [2.8 TD] Wtrysk

W ktora strone nalezy obrocic pompe wtryskowa aby przyspieszyc wtrysk, w kierunku silnika czy od silnika ?
 
 
Gobio 
Nowy Forumowicz

Auto: Pajero 2,8
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 27 Lis 2009
Posty: 23
Skąd: Polski Radom
Wysłany: 30-08-2010, 16:05   

No i mnie to interesuje 8) Nikt nie wie? :shock:
 
 
stani78 
Mitsumaniak

Auto: Galant E33A 2.0 GLSi 92r
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 4 razy
Dołączył: 22 Sie 2006
Posty: 132
Skąd: szczecin
Wysłany: 30-08-2010, 17:00   wtrysk

Do silnika. Ale dlaczego chcesz przestawiaci.
 
 
Faraonix 
Forumowicz


Auto: Pajero 2.8 TD / 1996
Pomógł: 22 razy
Dołączył: 12 Lis 2008
Posty: 770
Skąd: Śląskie
Wysłany: 31-08-2010, 22:13   

Podczas ostatniego grzebania troche poprzestawialem i zaczal mi jakos wiecej palic. Z rana odpalal praktycznie od strzala, choc pare razy zdazylo sie ze za 2 razem zaskoczyl (krecenie 1,6s) natomiast przy cieplym trzeba bylo czasem dluzej pokrecic. W niedziele obrocilem pompe ze 2mm od silnika czyli wyglada na to ze opoznilem wtrysk i wydaje mi sie ze mniej pali oraz nie ma problemu z odpalaniem na cieplym / na zimnym silniku. Odpala przy ustawieniu 1,6s za pierwszym razem. Pompy nikt nigdy nie regulowal, ustawiana byla tak na pale.
 
 
stani78 
Mitsumaniak

Auto: Galant E33A 2.0 GLSi 92r
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 4 razy
Dołączył: 22 Sie 2006
Posty: 132
Skąd: szczecin
Wysłany: 01-09-2010, 20:17   wtrysk

Ostatnio opisałem temat ustawienia pompy w FAQ&How to?
 
 
Faraonix 
Forumowicz


Auto: Pajero 2.8 TD / 1996
Pomógł: 22 razy
Dołączył: 12 Lis 2008
Posty: 770
Skąd: Śląskie
Wysłany: 01-09-2010, 22:20   

Trzeba by jeszcze miec czujnik zegarowy, jest opis w pdf do silnika. Pozatym w roznych modelach dla roznych rynkow (Japonia, Niemcy, Afryka, Europa) sa rozne katy 6, 7, 9 i 12. Trzeba by miec jak sprawdzic po VIN ktory jest wlasciwy. Moj jest dosc dziwny bo rocznik 96 z elektroniczna pompa i moca 140KM. W europie dopiero w 1998 pojawily sie takie modele. Juz doszedlem jak dostac sie do tylnej sruby i jak co to po przejechaniu jakiegos dystansu znowu przekrece i zobacze czy bedzie lepiej czy gorzej. Jak narazie z obserwacji wyglada ze mniej pali i sie mniej grzeje.
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

Ta strona używa ciasteczek (ang. cookies) w celu logowania oraz do badania oglądalności strony.
Aby dowiedzieć się czym są ciasteczka odwiedź stronę wszystkoociasteczkach.pl
Jeśli nie wyrażasz zgody na wykorzystywanie ciasteczek na tej stronie, zablokuj je w opcjach Twojej przeglądarki internetowej.