[2.8 TD] Wtrysk |
Autor |
Wiadomość |
Faraonix
Forumowicz

Auto: Pajero 2.8 TD / 1996
Pomógł: 22 razy Dołączył: 12 Lis 2008 Posty: 770 Skąd: Śląskie
|
Wysłany: 28-08-2010, 19:23 [2.8 TD] Wtrysk
|
|
|
W ktora strone nalezy obrocic pompe wtryskowa aby przyspieszyc wtrysk, w kierunku silnika czy od silnika ? |
|
|
|
 |
Gobio
Nowy Forumowicz
Auto: Pajero 2,8
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 27 Lis 2009 Posty: 23 Skąd: Polski Radom
|
Wysłany: 30-08-2010, 16:05
|
|
|
No i mnie to interesuje Nikt nie wie? |
|
|
|
 |
stani78
Mitsumaniak
Auto: Galant E33A 2.0 GLSi 92r
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 4 razy Dołączył: 22 Sie 2006 Posty: 132 Skąd: szczecin
|
Wysłany: 30-08-2010, 17:00 wtrysk
|
|
|
Do silnika. Ale dlaczego chcesz przestawiaci. |
|
|
|
 |
Faraonix
Forumowicz

Auto: Pajero 2.8 TD / 1996
Pomógł: 22 razy Dołączył: 12 Lis 2008 Posty: 770 Skąd: Śląskie
|
Wysłany: 31-08-2010, 22:13
|
|
|
Podczas ostatniego grzebania troche poprzestawialem i zaczal mi jakos wiecej palic. Z rana odpalal praktycznie od strzala, choc pare razy zdazylo sie ze za 2 razem zaskoczyl (krecenie 1,6s) natomiast przy cieplym trzeba bylo czasem dluzej pokrecic. W niedziele obrocilem pompe ze 2mm od silnika czyli wyglada na to ze opoznilem wtrysk i wydaje mi sie ze mniej pali oraz nie ma problemu z odpalaniem na cieplym / na zimnym silniku. Odpala przy ustawieniu 1,6s za pierwszym razem. Pompy nikt nigdy nie regulowal, ustawiana byla tak na pale. |
|
|
|
 |
stani78
Mitsumaniak
Auto: Galant E33A 2.0 GLSi 92r
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 4 razy Dołączył: 22 Sie 2006 Posty: 132 Skąd: szczecin
|
Wysłany: 01-09-2010, 20:17 wtrysk
|
|
|
Ostatnio opisałem temat ustawienia pompy w FAQ&How to? |
|
|
|
 |
Faraonix
Forumowicz

Auto: Pajero 2.8 TD / 1996
Pomógł: 22 razy Dołączył: 12 Lis 2008 Posty: 770 Skąd: Śląskie
|
Wysłany: 01-09-2010, 22:20
|
|
|
Trzeba by jeszcze miec czujnik zegarowy, jest opis w pdf do silnika. Pozatym w roznych modelach dla roznych rynkow (Japonia, Niemcy, Afryka, Europa) sa rozne katy 6, 7, 9 i 12. Trzeba by miec jak sprawdzic po VIN ktory jest wlasciwy. Moj jest dosc dziwny bo rocznik 96 z elektroniczna pompa i moca 140KM. W europie dopiero w 1998 pojawily sie takie modele. Juz doszedlem jak dostac sie do tylnej sruby i jak co to po przejechaniu jakiegos dystansu znowu przekrece i zobacze czy bedzie lepiej czy gorzej. Jak narazie z obserwacji wyglada ze mniej pali i sie mniej grzeje. |
|
|
|
 |
|