 |
Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki
|
|
Ogłoszenie |
W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu. Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.
|
SWAP Hamulcy |
Autor |
Wiadomość |
CycuBoss
Nowy Forumowicz :))
Auto: Carisma GDI 1,8 15.08.1999
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 15 Mar 2010 Posty: 25 Skąd: Sieradz
|
Wysłany: 02-09-2010, 15:42 SWAP Hamulcy
|
|
|
Witam, jak wiadomo ze hamulce bębnowe to wielki szajs. Widziałem tu na forum u jednego z użytkowników swap hamulców bębnowych na tarczowe z tyłu. Co należało by kupić aby zrobić taki swap poza zaciskami tarczami i klockami. |
|
|
|
 |
robertdg
Mitsumaniak SnowWhite

Auto: Galant Sport 98' EAO 2.0 16V
Zaproszone osoby: 1
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 1300 razy Dołączył: 21 Cze 2009 Posty: 23642 Skąd: KSSE
|
Wysłany: 02-09-2010, 19:30
|
|
|
Osłone tarczy prawą i lewą, tarcze hamulcowe x2, zaciski hamulcowe z jarzmami mocującymi prawy i lewy, linki ręcznego komplet, przewody elastyczne komplet, podstawa mocująca jarzmo docisku prawa i lewa, no i jezeli masz ABS to jeszcze kwestia tego, czy stare czujniki wyjda z mocowań. Według mnie najlepiej i najtaniej wyjdzie kupienie kompletnego tylnego zawieszenia, oczywiście prawidłowo wymontowanego z auta, razem z całymi przewodami hamulcowymi oraz ABS (jezeli wystepuje), oraz przełożenie potrzebnych gratów. |
_________________ Gość zobacz mojego Galanta
Jeżeli nie żyjesz na krawędzi, to znaczy, że zajmujesz za dużo miejsca
"Jesteś jedyną osobą na świecie, która może wykorzystać Twój potencjał" - Zig Ziglar
W naturze człowieka leży rozsądne myślenie ale nielogiczne działanie
 |
|
|
|
 |
CycuBoss
Nowy Forumowicz :))
Auto: Carisma GDI 1,8 15.08.1999
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 15 Mar 2010 Posty: 25 Skąd: Sieradz
|
Wysłany: 02-09-2010, 20:10
|
|
|
Pasowało jeżeli był jeżeli włożyłbym od samochodu po lifcie takie jak na allegro?
Allegro1
Allegro2 |
|
|
|
 |
robertdg
Mitsumaniak SnowWhite

Auto: Galant Sport 98' EAO 2.0 16V
Zaproszone osoby: 1
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 1300 razy Dołączył: 21 Cze 2009 Posty: 23642 Skąd: KSSE
|
Wysłany: 02-09-2010, 20:25
|
|
|
Z tego co wiem, to po lifcie różnica była w innej konstrukcji zacisku i klocków, co nazbyt Tobie nie sprawia róznicy, oraz mechanicznie róznica w zawieszeniu polegała na mocowaniu łaczników stabilizatora do wahacza (inne dostosowanie mocowania do wahacza dolnego), katalog nie wyróznia róznic w wahaczach z piastami rocznikowo
Wez pod uwage to, ze dokonujesz przerobki, wiec musisz zebrac kompletne graty, a jest to do zrobienia bez wiekszych problemów, aha mechanicznie moze byc jeszcze roznica w korektorze/zaworze proporcjonalnym sily hamowania, ale musialbym to porownac wzgledem Twojego nr-u VIN |
_________________ Gość zobacz mojego Galanta
Jeżeli nie żyjesz na krawędzi, to znaczy, że zajmujesz za dużo miejsca
"Jesteś jedyną osobą na świecie, która może wykorzystać Twój potencjał" - Zig Ziglar
W naturze człowieka leży rozsądne myślenie ale nielogiczne działanie
 |
|
|
|
 |
Chooper
Mitsumaniak

Auto: MZR 2.0 DOHC
Zaproszone osoby: 3
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 98 razy Dołączył: 08 Kwi 2005 Posty: 4814 Skąd: Łódź
|
Wysłany: 03-09-2010, 12:44
|
|
|
kompletny zawias pasuje p&p. I tylko w takiej formie się to opłaca ekonomicznie, bo za same zaciski zapłacisz ok 100/szt a komplet z wahaczem kupisz za 200-250 gdzie masz już piastę, cały wahacz i przewody elastyczne.
Między przed a poliftem w tarczach były inne jarzma i same klocki.
Z tego wynika czy będziesz mógł pozostać na 14" (przed liftem) czy minimalne koła na tył to 15" (po lifcie)
Jak założysz zestaw poliftowy, to min 15" (weź to pod uwagę jeżeli masz drugi komplet kół zimowych jak zakładam na 14")
Dodatkowy zakup to linki hamulca ręcznego
przedliftowe - BARDZO trudno dostępne
poliftowe - 60 PLn zamiennik TRW / 110 - oryginał
oraz koszt całej geometrii zawieszenia (ok 120 PLN) |
_________________ MZR 2.0 DOHC (2005) LF-DE 110 KW
Mini Cooper R55s - 1.6T - 120 KW |
|
|
|
 |
Piwor
Mitsumaniak

Auto: 730d
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 43 razy Dołączył: 12 Paź 2008 Posty: 3444 Skąd: Warszawa
|
Wysłany: 03-09-2010, 18:57
|
|
|
Chooper, znalazłem linki, a właściwie 1, bodajże prawą w IC lewa natomiast widnieje, jako "zaprzestanie produkcji". |
_________________ 01270/KMM
ex-Cari 1.8 SOHC 2008-2010.
Cari 1.8 GDI 2010-2013 -> SOHC 2014 - 2018
730d 2018 - |
|
|
|
 |
|
|