Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki Strona Główna Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki


FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum
 Ogłoszenie 


W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu.
Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.

Poprzedni temat «» Następny temat
SWAP Hamulcy
Autor Wiadomość
CycuBoss 
Nowy Forumowicz
:))

Auto: Carisma GDI 1,8 15.08.1999
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 15 Mar 2010
Posty: 25
Skąd: Sieradz
Wysłany: 02-09-2010, 15:42   SWAP Hamulcy

Witam, jak wiadomo ze hamulce bębnowe to wielki szajs. Widziałem tu na forum u jednego z użytkowników swap hamulców bębnowych na tarczowe z tyłu. Co należało by kupić aby zrobić taki swap poza zaciskami tarczami i klockami.
 
 
 
robertdg 
Mitsumaniak
SnowWhite


Auto: Galant Sport 98' EAO 2.0 16V
Zaproszone osoby: 1
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 1300 razy
Dołączył: 21 Cze 2009
Posty: 23642
Skąd: KSSE
Wysłany: 02-09-2010, 19:30   

Osłone tarczy prawą i lewą, tarcze hamulcowe x2, zaciski hamulcowe z jarzmami mocującymi prawy i lewy, linki ręcznego komplet, przewody elastyczne komplet, podstawa mocująca jarzmo docisku prawa i lewa, no i jezeli masz ABS to jeszcze kwestia tego, czy stare czujniki wyjda z mocowań. Według mnie najlepiej i najtaniej wyjdzie kupienie kompletnego tylnego zawieszenia, oczywiście prawidłowo wymontowanego z auta, razem z całymi przewodami hamulcowymi oraz ABS (jezeli wystepuje), oraz przełożenie potrzebnych gratów.
_________________
Gość zobacz mojego Galanta :rolleyes:
Jeżeli nie żyjesz na krawędzi, to znaczy, że zajmujesz za dużo miejsca
"Jesteś jedyną osobą na świecie, która może wykorzystać Twój potencjał" - Zig Ziglar
W naturze człowieka leży rozsądne myślenie ale nielogiczne działanie
 
 
CycuBoss 
Nowy Forumowicz
:))

Auto: Carisma GDI 1,8 15.08.1999
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 15 Mar 2010
Posty: 25
Skąd: Sieradz
Wysłany: 02-09-2010, 20:10   

Pasowało jeżeli był jeżeli włożyłbym od samochodu po lifcie takie jak na allegro?

Allegro1

Allegro2
 
 
 
robertdg 
Mitsumaniak
SnowWhite


Auto: Galant Sport 98' EAO 2.0 16V
Zaproszone osoby: 1
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 1300 razy
Dołączył: 21 Cze 2009
Posty: 23642
Skąd: KSSE
Wysłany: 02-09-2010, 20:25   

Z tego co wiem, to po lifcie różnica była w innej konstrukcji zacisku i klocków, co nazbyt Tobie nie sprawia róznicy, oraz mechanicznie róznica w zawieszeniu polegała na mocowaniu łaczników stabilizatora do wahacza (inne dostosowanie mocowania do wahacza dolnego), katalog nie wyróznia róznic w wahaczach z piastami rocznikowo

Wez pod uwage to, ze dokonujesz przerobki, wiec musisz zebrac kompletne graty, a jest to do zrobienia bez wiekszych problemów, aha mechanicznie moze byc jeszcze roznica w korektorze/zaworze proporcjonalnym sily hamowania, ale musialbym to porownac wzgledem Twojego nr-u VIN
_________________
Gość zobacz mojego Galanta :rolleyes:
Jeżeli nie żyjesz na krawędzi, to znaczy, że zajmujesz za dużo miejsca
"Jesteś jedyną osobą na świecie, która może wykorzystać Twój potencjał" - Zig Ziglar
W naturze człowieka leży rozsądne myślenie ale nielogiczne działanie
 
 
Chooper 
Mitsumaniak


Auto: MZR 2.0 DOHC
Zaproszone osoby: 3
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 98 razy
Dołączył: 08 Kwi 2005
Posty: 4814
Skąd: Łódź
Wysłany: 03-09-2010, 12:44   

kompletny zawias pasuje p&p. I tylko w takiej formie się to opłaca ekonomicznie, bo za same zaciski zapłacisz ok 100/szt a komplet z wahaczem kupisz za 200-250 gdzie masz już piastę, cały wahacz i przewody elastyczne.
Między przed a poliftem w tarczach były inne jarzma i same klocki.
Z tego wynika czy będziesz mógł pozostać na 14" (przed liftem) czy minimalne koła na tył to 15" (po lifcie)
Jak założysz zestaw poliftowy, to min 15" (weź to pod uwagę jeżeli masz drugi komplet kół zimowych jak zakładam na 14")

Dodatkowy zakup to linki hamulca ręcznego
przedliftowe - BARDZO trudno dostępne
poliftowe - 60 PLn zamiennik TRW / 110 - oryginał

oraz koszt całej geometrii zawieszenia (ok 120 PLN)
_________________
MZR 2.0 DOHC (2005) LF-DE 110 KW
Mini Cooper R55s - 1.6T - 120 KW
 
 
 
Piwor 
Mitsumaniak


Auto: 730d
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 43 razy
Dołączył: 12 Paź 2008
Posty: 3444
Skąd: Warszawa
Wysłany: 03-09-2010, 18:57   

Chooper, znalazłem linki, a właściwie 1, bodajże prawą w IC lewa natomiast widnieje, jako "zaprzestanie produkcji". :)
_________________
01270/KMM

ex-Cari 1.8 SOHC 2008-2010.
Cari 1.8 GDI 2010-2013 -> SOHC 2014 - 2018
730d 2018 -
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

Ta strona używa ciasteczek (ang. cookies) w celu logowania oraz do badania oglądalności strony.
Aby dowiedzieć się czym są ciasteczka odwiedź stronę wszystkoociasteczkach.pl
Jeśli nie wyrażasz zgody na wykorzystywanie ciasteczek na tej stronie, zablokuj je w opcjach Twojej przeglądarki internetowej.