| 
            
               |  | Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki 
 
 
 |  |  
      
         
         | Ogłoszenie |  
         |   
 W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu.
 Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
 Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.
 |  
 
	
			| SWAP Hamulcy |  
      | Autor | Wiadomość |  
      | CycuBoss   Nowy Forumowicz
 :))
 
 Auto: Carisma GDI 1,8 15.08.1999
 Kraj/Country: Polska
 Dołączył: 15 Mar 2010
 Posty: 25
 Skąd: Sieradz
 
 | 
            
               |  Wysłany: 02-09-2010, 14:42   SWAP Hamulcy |   
 |  
               | 
 |  
               | Witam, jak wiadomo ze hamulce bębnowe to wielki szajs. Widziałem tu na forum u jednego z użytkowników swap hamulców bębnowych na tarczowe z tyłu. Co należało by kupić aby zrobić taki swap poza zaciskami tarczami i klockami. |  |  
		|   |  |  
		|  |  
      | robertdg   Mitsumaniak
 SnowWhite
 
  
 Auto: Galant Sport 98' EAO 2.0 16V
 Zaproszone osoby: 1
 Kraj/Country: Polska
 Pomógł: 1300 razy
 Dołączył: 21 Cze 2009
 Posty: 23650
 Skąd: KSSE
 
 | 
            
               |  Wysłany: 02-09-2010, 18:30 |   
 |  
               | 
 |  
               | Osłone tarczy prawą i lewą, tarcze hamulcowe x2, zaciski hamulcowe z jarzmami mocującymi prawy i lewy, linki ręcznego komplet, przewody elastyczne komplet, podstawa mocująca jarzmo docisku prawa i lewa, no i jezeli masz ABS to jeszcze kwestia tego, czy stare czujniki wyjda z mocowań. Według mnie najlepiej i najtaniej wyjdzie kupienie kompletnego tylnego zawieszenia, oczywiście prawidłowo wymontowanego z auta, razem z całymi przewodami hamulcowymi oraz ABS (jezeli wystepuje), oraz przełożenie potrzebnych gratów. |  
				| _________________ Gość zobacz mojego Galanta
   Jeżeli nie żyjesz na krawędzi, to znaczy, że zajmujesz za dużo miejsca
 "Jesteś jedyną osobą na świecie, która może wykorzystać Twój potencjał" - Zig Ziglar
 W naturze człowieka leży rozsądne myślenie ale nielogiczne działanie
 
  |  |  
		|   |  |  
		|  |  
      | CycuBoss   Nowy Forumowicz
 :))
 
 Auto: Carisma GDI 1,8 15.08.1999
 Kraj/Country: Polska
 Dołączył: 15 Mar 2010
 Posty: 25
 Skąd: Sieradz
 
 | 
            
               |  Wysłany: 02-09-2010, 19:10 |   
 |  
               | 
 |  
               | Pasowało jeżeli był jeżeli włożyłbym od samochodu po lifcie takie jak na allegro? 
 Allegro1
 
 Allegro2
 |  |  
		|   |  |  
		|  |  
      | robertdg   Mitsumaniak
 SnowWhite
 
  
 Auto: Galant Sport 98' EAO 2.0 16V
 Zaproszone osoby: 1
 Kraj/Country: Polska
 Pomógł: 1300 razy
 Dołączył: 21 Cze 2009
 Posty: 23650
 Skąd: KSSE
 
 | 
            
               |  Wysłany: 02-09-2010, 19:25 |   
 |  
               | 
 |  
               | Z tego co wiem, to po lifcie różnica była w innej konstrukcji zacisku i klocków, co nazbyt Tobie nie sprawia róznicy, oraz mechanicznie róznica w zawieszeniu polegała na mocowaniu łaczników stabilizatora do wahacza (inne dostosowanie mocowania do wahacza dolnego), katalog nie wyróznia róznic w wahaczach z piastami rocznikowo 
 Wez pod uwage to, ze dokonujesz przerobki, wiec musisz zebrac kompletne graty, a jest to do zrobienia bez wiekszych problemów, aha mechanicznie moze byc jeszcze roznica w korektorze/zaworze proporcjonalnym sily hamowania, ale musialbym to porownac wzgledem Twojego nr-u VIN
 |  
				| _________________ Gość zobacz mojego Galanta
   Jeżeli nie żyjesz na krawędzi, to znaczy, że zajmujesz za dużo miejsca
 "Jesteś jedyną osobą na świecie, która może wykorzystać Twój potencjał" - Zig Ziglar
 W naturze człowieka leży rozsądne myślenie ale nielogiczne działanie
 
  |  |  
		|   |  |  
		|  |  
      | Chooper   Mitsumaniak
 
  
 Auto: MZR 2.0 DOHC
 Zaproszone osoby: 3
 Kraj/Country: Polska
 Pomógł: 98 razy
 Dołączył: 08 Kwi 2005
 Posty: 4814
 Skąd: Łódź
 
 | 
            
               |  Wysłany: 03-09-2010, 11:44 |   
 |  
               | 
 |  
               | kompletny zawias pasuje p&p. I tylko w takiej formie się to opłaca ekonomicznie, bo za same zaciski zapłacisz ok 100/szt a komplet z wahaczem kupisz za 200-250 gdzie masz już piastę, cały wahacz i przewody elastyczne. Między przed a poliftem w tarczach były inne jarzma i same klocki.
 Z tego wynika czy będziesz mógł pozostać na 14" (przed liftem) czy minimalne koła na tył to 15" (po lifcie)
 Jak założysz zestaw poliftowy, to min 15" (weź to pod uwagę jeżeli masz drugi komplet kół zimowych jak zakładam na 14")
 
 Dodatkowy zakup to linki hamulca ręcznego
 przedliftowe - BARDZO trudno dostępne
 poliftowe - 60 PLn zamiennik TRW / 110 - oryginał
 
 oraz koszt całej geometrii zawieszenia (ok 120 PLN)
 |  
				| _________________ MZR 2.0 DOHC (2005) LF-DE 110 KW
 Mini Cooper R55s - 1.6T - 120 KW
 |  |  
		|   |  |  
		|  |  
      | Piwor   Mitsumaniak
 
  
 Auto: 730d
 Kraj/Country: Polska
 Pomógł: 43 razy
 Dołączył: 12 Paź 2008
 Posty: 3445
 Skąd: Warszawa
 
 | 
            
               |  Wysłany: 03-09-2010, 17:57 |   
 |  
               | 
 |  
               | Chooper, znalazłem linki, a właściwie 1, bodajże prawą w IC lewa natomiast widnieje, jako "zaprzestanie produkcji".   |  
				| _________________ 01270/KMM
 
 ex-Cari 1.8 SOHC 2008-2010.
 Cari 1.8 GDI 2010-2013 -> SOHC 2014 - 2018
 730d 2018 -
 |  |  
		|   |  |  
		|  |  
      |  |  |