Silnik 4G63 bez popychaczy hydraulicznych??? |
Autor |
Wiadomość |
mcrec [Usunięty]
|
Wysłany: 03-10-2006, 15:25 Silnik 4G63 bez popychaczy hydraulicznych???
|
|
|
Witam , mam pytanie do użytkowników Eclipsów/Galantów też...;)/
Czy spotkaliście się z silnikami 4G63 /2.0 ,16V/ w których luz zaworowy był regulowany manualnie poprzez okresową regulację...?Czy wogóle były produkowane takie odmiany z głowicami bez 'hydrobolców'? |
|
|
|
 |
Krzyzak
moderator mitsumaniak uczestnik I Zlotu MM

Auto: E32, CR29, 5F, DCJ, 7N, Y2
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 645 razy Dołączył: 28 Kwi 2005 Posty: 24321 Skąd: był Malbork, teraz Gdańsk
|
Wysłany: 03-10-2006, 15:27 Re: Silnik 4G63 bez popychaczy hydraulicznych???
|
|
|
mcrec napisał/a: | Czy spotkaliście się z silnikami 4G63 /2.0 ,16V/ w których luz zaworowy był regulowany manualnie poprzez okresową regulację...? |
NIE |
|
|
|
 |
Seba_Dominika [Usunięty]
|
Wysłany: 03-10-2006, 21:39
|
|
|
Niebyły,ale do aut wyścigowych tak robili,bo mnie też proponowali przeróbkę ale niewyraziłem zgody. |
|
|
|
 |
Hubeeert
Mitsumaniak na urlopie
Auto: TOYOTA YARIS 4EVER
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 156 razy Dołączył: 21 Mar 2005 Posty: 17695 Skąd: Warszawa
|
Wysłany: 04-10-2006, 08:03
|
|
|
Seba_Dominika, napisz coś więcej na ten temat. |
_________________
Thomas Jefferson said:
1. A government big enough to give you everything you want, is strong enough to take everything you have...
2. The democracy will cease to exist when you take away from those who are willing to work and give to those who would not...
Just think...
. |
|
|
|
 |
cyberluk [Usunięty]
|
Wysłany: 04-10-2006, 10:15
|
|
|
Hubeeert napisał/a: | Seba_Dominika, napisz coś więcej na ten temat. |
Też o tym słyszałem. Zresztą podobno to nie jest specjalnie trudne. Z tego co wiem, to Booster z Warszawy od klubu/pubu Street w swoim Eclipsie ma wywaloną hydraulikę, albo miał mieć wywaloną. Wtedy silniczek może się kręcić do 9500 obr/min, co jest ważne przy dużym turbo... |
|
|
|
 |
Hubeeert
Mitsumaniak na urlopie
Auto: TOYOTA YARIS 4EVER
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 156 razy Dołączył: 21 Mar 2005 Posty: 17695 Skąd: Warszawa
|
Wysłany: 04-10-2006, 10:38
|
|
|
cyberluk, mój już się kręci do prawie 9000. A pytam z ciekawości i nie tylko. taki stary projekt który może by się spełnił... |
_________________
Thomas Jefferson said:
1. A government big enough to give you everything you want, is strong enough to take everything you have...
2. The democracy will cease to exist when you take away from those who are willing to work and give to those who would not...
Just think...
. |
|
|
|
 |
cyberluk [Usunięty]
|
Wysłany: 04-10-2006, 11:21
|
|
|
Hubeeert napisał/a: | cyberluk, mój już się kręci do prawie 9000. A pytam z ciekawości i nie tylko. taki stary projekt który może by się spełnił... |
Oooo A co masz zrobione? Bo może przy okazji ja bym swój poprawił? Lubie jak silniczek wysoko się wkręca |
|
|
|
 |
Hubeeert
Mitsumaniak na urlopie
Auto: TOYOTA YARIS 4EVER
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 156 razy Dołączył: 21 Mar 2005 Posty: 17695 Skąd: Warszawa
|
Wysłany: 04-10-2006, 11:31
|
|
|
cyberluk napisał/a: | A co masz zrobione? Bo może przy okazji ja bym swój poprawił? Lubie jak silniczek wysoko się wkręca |
Nic nie mam zrobione. Fabryka tak zrobiła.
Znaczy mam mniejszy skok tłoka niż w 4G63 i dlatego można go kręcić wyżej.
Mój silnik to 1,6 4G61T |
_________________
Thomas Jefferson said:
1. A government big enough to give you everything you want, is strong enough to take everything you have...
2. The democracy will cease to exist when you take away from those who are willing to work and give to those who would not...
Just think...
. |
Ostatnio zmieniony przez Hubeeert 04-10-2006, 11:33, w całości zmieniany 1 raz |
|
|
|
 |
cyberluk [Usunięty]
|
Wysłany: 04-10-2006, 11:32
|
|
|
Hubeeert napisał/a: | cyberluk napisał/a: | A co masz zrobione? Bo może przy okazji ja bym swój poprawił? Lubie jak silniczek wysoko się wkręca |
Nic nie mam zrobione. Fabryka tak zrobiła.
Znaczy mam mneijszy skok tłoka i dlatego można go kręcić wyżej.
Mój silnik to 1,6 4G61T |
A, myślałem, że masz klipsa 2,0. To co innego |
|
|
|
 |
Hubeeert
Mitsumaniak na urlopie
Auto: TOYOTA YARIS 4EVER
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 156 razy Dołączył: 21 Mar 2005 Posty: 17695 Skąd: Warszawa
|
Wysłany: 04-10-2006, 11:37
|
|
|
cyberluk napisał/a: | A, myślałem, że masz klipsa 2,0. To co innego |
Blok ten sam tylko o 7mm niższy a projekt związany z blokiem od Clipsa |
_________________
Thomas Jefferson said:
1. A government big enough to give you everything you want, is strong enough to take everything you have...
2. The democracy will cease to exist when you take away from those who are willing to work and give to those who would not...
Just think...
. |
|
|
|
 |
Seba_Dominika [Usunięty]
|
Wysłany: 04-10-2006, 15:49
|
|
|
Proponowali mnie to w Krakowie,o cene niepytałem,bo niebyłem zainteresowany,ale oni ze starego popychacza to robią.Wyciągają środek i go gwintują,wkładają śrubke która jest przewiercona przez środek żeby miał jak olej iść no i trzeba jej jeszcze jakoś łeb dostosować do rolki i tyle.
Pewnie jeszcze coś mi umkneło ale jak chcecie to sie moge dowiedzieć |
|
|
|
 |
kiepuczi
Forumowicz
Auto: Eagle Talon Tsi AWD
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 7 razy Dołączył: 30 Lip 2005 Posty: 203 Skąd: Pulawy
|
Wysłany: 06-10-2006, 03:50
|
|
|
dziwne z tym Boosterem, bo jak wyremontowalem skrzynke w zakladzie TRE, to zaraz napisalem maila do RRE oraz SBR by mi zaproponowali cos co by pozwolilo mi wykorzystac potecjal w niej drzemiacy czyli podniesc bezpiecznie obroty do 9500. powiedzieli z emoja glowica jest ok, 2g stage III tj. zaproponowali strojenie i DSM link. nie lubie jak ktos pisze podobno ktos ma to albo ktos podobno zrobil tak i tak. Booster ma ledwo ponad 400 koni z tego co pamiatam, a taka moc osiaga sie na seryjnych silnikach 6 bolt w stanach, co drugi GSX 2g dlubniety ma przelozony silnik z lat 90-92. |
|
|
|
 |
cyberluk [Usunięty]
|
Wysłany: 06-10-2006, 11:53
|
|
|
kiepuczi napisał/a: | dziwne z tym Boosterem, bo jak wyremontowalem skrzynke w zakladzie TRE, to zaraz napisalem maila do RRE oraz SBR by mi zaproponowali cos co by pozwolilo mi wykorzystac potecjal w niej drzemiacy czyli podniesc bezpiecznie obroty do 9500. powiedzieli z emoja glowica jest ok, 2g stage III tj. zaproponowali strojenie i DSM link. nie lubie jak ktos pisze podobno ktos ma to albo ktos podobno zrobil tak i tak. Booster ma ledwo ponad 400 koni z tego co pamiatam, a taka moc osiaga sie na seryjnych silnikach 6 bolt w stanach, co drugi GSX 2g dlubniety ma przelozony silnik z lat 90-92. |
Info wziąłem z programu, który trochę temu był na TVN Turbo i Booster opowiadał o tym jak składał silnik z kawałków i jakie ma plany na dalszą przebudowę. Z tego co wtedy mówił, miał 450 koni... |
|
|
|
 |
kiepuczi
Forumowicz
Auto: Eagle Talon Tsi AWD
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 7 razy Dołączył: 30 Lip 2005 Posty: 203 Skąd: Pulawy
|
Wysłany: 07-10-2006, 02:56
|
|
|
tez go widzialem , to stary film, pelno tam ogolnikow i niczym konkretnym sie wtedy niepochwalil, to co booster ma pod maska to co drugi GSX jaki mijam tak zrobiony jest ) |
|
|
|
 |
|