Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki Strona Główna Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki


FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum
 Ogłoszenie 


W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu.
Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.

Poprzedni temat «» Następny temat
Silnik 4G63 bez popychaczy hydraulicznych???
Autor Wiadomość
mcrec
[Usunięty]

Wysłany: 03-10-2006, 15:25   Silnik 4G63 bez popychaczy hydraulicznych???

Witam , mam pytanie do użytkowników Eclipsów/Galantów też...;)/
Czy spotkaliście się z silnikami 4G63 /2.0 ,16V/ w których luz zaworowy był regulowany manualnie poprzez okresową regulację...?Czy wogóle były produkowane takie odmiany z głowicami bez 'hydrobolców'?
 
 
Krzyzak 
moderator mitsumaniak
uczestnik I Zlotu MM


Auto: E32, CR29, 5F, DCJ, 7N, Y2
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 645 razy
Dołączył: 28 Kwi 2005
Posty: 24321
Skąd: był Malbork, teraz Gdańsk
Wysłany: 03-10-2006, 15:27   Re: Silnik 4G63 bez popychaczy hydraulicznych???

mcrec napisał/a:
Czy spotkaliście się z silnikami 4G63 /2.0 ,16V/ w których luz zaworowy był regulowany manualnie poprzez okresową regulację...?

NIE
 
 
Seba_Dominika
[Usunięty]

Wysłany: 03-10-2006, 21:39   

Niebyły,ale do aut wyścigowych tak robili,bo mnie też proponowali przeróbkę ale niewyraziłem zgody.
 
 
Hubeeert 
Mitsumaniak
na urlopie

Auto: TOYOTA YARIS 4EVER
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 156 razy
Dołączył: 21 Mar 2005
Posty: 17695
Skąd: Warszawa
Wysłany: 04-10-2006, 08:03   

Seba_Dominika, napisz coś więcej na ten temat.
_________________

Thomas Jefferson said:
1. A government big enough to give you everything you want, is strong enough to take everything you have...
2. The democracy will cease to exist when you take away from those who are willing to work and give to those who would not...
Just think...

.
 
 
cyberluk
[Usunięty]

Wysłany: 04-10-2006, 10:15   

Hubeeert napisał/a:
Seba_Dominika, napisz coś więcej na ten temat.


Też o tym słyszałem. Zresztą podobno to nie jest specjalnie trudne. Z tego co wiem, to Booster z Warszawy od klubu/pubu Street w swoim Eclipsie ma wywaloną hydraulikę, albo miał mieć wywaloną. Wtedy silniczek może się kręcić do 9500 obr/min, co jest ważne przy dużym turbo...
 
 
Hubeeert 
Mitsumaniak
na urlopie

Auto: TOYOTA YARIS 4EVER
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 156 razy
Dołączył: 21 Mar 2005
Posty: 17695
Skąd: Warszawa
Wysłany: 04-10-2006, 10:38   

cyberluk, mój już się kręci do prawie 9000. A pytam z ciekawości i nie tylko. taki stary projekt który może by się spełnił...
_________________

Thomas Jefferson said:
1. A government big enough to give you everything you want, is strong enough to take everything you have...
2. The democracy will cease to exist when you take away from those who are willing to work and give to those who would not...
Just think...

.
 
 
cyberluk
[Usunięty]

Wysłany: 04-10-2006, 11:21   

Hubeeert napisał/a:
cyberluk, mój już się kręci do prawie 9000. A pytam z ciekawości i nie tylko. taki stary projekt który może by się spełnił...


Oooo :) A co masz zrobione? Bo może przy okazji ja bym swój poprawił? Lubie jak silniczek wysoko się wkręca :)
 
 
Hubeeert 
Mitsumaniak
na urlopie

Auto: TOYOTA YARIS 4EVER
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 156 razy
Dołączył: 21 Mar 2005
Posty: 17695
Skąd: Warszawa
Wysłany: 04-10-2006, 11:31   

cyberluk napisał/a:
A co masz zrobione? Bo może przy okazji ja bym swój poprawił? Lubie jak silniczek wysoko się wkręca

Nic nie mam zrobione. Fabryka tak zrobiła.
Znaczy mam mniejszy skok tłoka niż w 4G63 i dlatego można go kręcić wyżej.
Mój silnik to 1,6 4G61T
_________________

Thomas Jefferson said:
1. A government big enough to give you everything you want, is strong enough to take everything you have...
2. The democracy will cease to exist when you take away from those who are willing to work and give to those who would not...
Just think...

.
Ostatnio zmieniony przez Hubeeert 04-10-2006, 11:33, w całości zmieniany 1 raz  
 
 
cyberluk
[Usunięty]

Wysłany: 04-10-2006, 11:32   

Hubeeert napisał/a:
cyberluk napisał/a:
A co masz zrobione? Bo może przy okazji ja bym swój poprawił? Lubie jak silniczek wysoko się wkręca

Nic nie mam zrobione. Fabryka tak zrobiła.
Znaczy mam mneijszy skok tłoka i dlatego można go kręcić wyżej.
Mój silnik to 1,6 4G61T


A, myślałem, że masz klipsa 2,0. To co innego ;)
 
 
Hubeeert 
Mitsumaniak
na urlopie

Auto: TOYOTA YARIS 4EVER
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 156 razy
Dołączył: 21 Mar 2005
Posty: 17695
Skąd: Warszawa
Wysłany: 04-10-2006, 11:37   

cyberluk napisał/a:
A, myślałem, że masz klipsa 2,0. To co innego

Blok ten sam tylko o 7mm niższy a projekt związany z blokiem od Clipsa :D
_________________

Thomas Jefferson said:
1. A government big enough to give you everything you want, is strong enough to take everything you have...
2. The democracy will cease to exist when you take away from those who are willing to work and give to those who would not...
Just think...

.
 
 
Seba_Dominika
[Usunięty]

Wysłany: 04-10-2006, 15:49   

Proponowali mnie to w Krakowie,o cene niepytałem,bo niebyłem zainteresowany,ale oni ze starego popychacza to robią.Wyciągają środek i go gwintują,wkładają śrubke która jest przewiercona przez środek żeby miał jak olej iść no i trzeba jej jeszcze jakoś łeb dostosować do rolki i tyle. :)
Pewnie jeszcze coś mi umkneło ale jak chcecie to sie moge dowiedzieć
 
 
kiepuczi 
Forumowicz

Auto: Eagle Talon Tsi AWD
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 7 razy
Dołączył: 30 Lip 2005
Posty: 203
Skąd: Pulawy
Wysłany: 06-10-2006, 03:50   

dziwne z tym Boosterem, bo jak wyremontowalem skrzynke w zakladzie TRE, to zaraz napisalem maila do RRE oraz SBR by mi zaproponowali cos co by pozwolilo mi wykorzystac potecjal w niej drzemiacy czyli podniesc bezpiecznie obroty do 9500. powiedzieli z emoja glowica jest ok, 2g stage III tj. zaproponowali strojenie i DSM link. nie lubie jak ktos pisze podobno ktos ma to albo ktos podobno zrobil tak i tak. Booster ma ledwo ponad 400 koni z tego co pamiatam, a taka moc osiaga sie na seryjnych silnikach 6 bolt w stanach, co drugi GSX 2g dlubniety ma przelozony silnik z lat 90-92.
 
 
 
cyberluk
[Usunięty]

Wysłany: 06-10-2006, 11:53   

kiepuczi napisał/a:
dziwne z tym Boosterem, bo jak wyremontowalem skrzynke w zakladzie TRE, to zaraz napisalem maila do RRE oraz SBR by mi zaproponowali cos co by pozwolilo mi wykorzystac potecjal w niej drzemiacy czyli podniesc bezpiecznie obroty do 9500. powiedzieli z emoja glowica jest ok, 2g stage III tj. zaproponowali strojenie i DSM link. nie lubie jak ktos pisze podobno ktos ma to albo ktos podobno zrobil tak i tak. Booster ma ledwo ponad 400 koni z tego co pamiatam, a taka moc osiaga sie na seryjnych silnikach 6 bolt w stanach, co drugi GSX 2g dlubniety ma przelozony silnik z lat 90-92.


Info wziąłem z programu, który trochę temu był na TVN Turbo i Booster opowiadał o tym jak składał silnik z kawałków i jakie ma plany na dalszą przebudowę. Z tego co wtedy mówił, miał 450 koni...
 
 
kiepuczi 
Forumowicz

Auto: Eagle Talon Tsi AWD
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 7 razy
Dołączył: 30 Lip 2005
Posty: 203
Skąd: Pulawy
Wysłany: 07-10-2006, 02:56   

tez go widzialem , to stary film, pelno tam ogolnikow i niczym konkretnym sie wtedy niepochwalil, to co booster ma pod maska to co drugi GSX jaki mijam tak zrobiony jest :) )
 
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

Ta strona używa ciasteczek (ang. cookies) w celu logowania oraz do badania oglądalności strony.
Aby dowiedzieć się czym są ciasteczka odwiedź stronę wszystkoociasteczkach.pl
Jeśli nie wyrażasz zgody na wykorzystywanie ciasteczek na tej stronie, zablokuj je w opcjach Twojej przeglądarki internetowej.