Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki Strona Główna Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki


FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum
 Ogłoszenie 


W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu.
Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.

Poprzedni temat «» Następny temat
[CA1A 1.3] Wspomaganie kierownicy cao 1.3
Autor Wiadomość
Oskar2000 
Forumowicz
COLT


Auto: colt CJ0 1.8 GDI
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 04 Paź 2009
Posty: 72
Skąd: Zebrzydowice
  Wysłany: 17-09-2010, 12:57   [CA1A 1.3] Wspomaganie kierownicy cao 1.3

Witam kupiłem colta bez wspomagania mam wszystkie cześci potrzebne do założenia: pompe, przewody, zbiornik, maglownice, szajbe na silnik. Tylko co zrobic z tym kabelkiem od pompy od czego to jest ?? w 1.6 sprawdzałem i wspomaganie z kabelkiem podłączonym i odłączonym chodzi tak samo, ale wole zapytać przed przełożeniem. Z góry dzięki za pomoc :mrgreen:
Ostatnio zmieniony przez karolgt 28-09-2010, 00:25, w całości zmieniany 1 raz  
 
 
robertdg 
Mitsumaniak
SnowWhite


Auto: Galant Sport 98' EAO 2.0 16V
Zaproszone osoby: 1
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 1300 razy
Dołączył: 21 Cze 2009
Posty: 23642
Skąd: KSSE
Wysłany: 17-09-2010, 16:22   

Przypuszczam, że ten kabalek, odpowiada za siłe wspomagania, względem od prędkości auta, jednakże w kilku innych markach samochodów, wypinałem ten kabelek i nie było czuć róznicy siły wspomagania.
_________________
Gość zobacz mojego Galanta :rolleyes:
Jeżeli nie żyjesz na krawędzi, to znaczy, że zajmujesz za dużo miejsca
"Jesteś jedyną osobą na świecie, która może wykorzystać Twój potencjał" - Zig Ziglar
W naturze człowieka leży rozsądne myślenie ale nielogiczne działanie
 
 
polls 
Forumowicz


Auto: Colt CA1A 1.3 12V
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 1 raz
Dołączył: 03 Sty 2006
Posty: 43
Skąd: Warszawa
Wysłany: 17-09-2010, 19:30   

Kabelek który idzie do pompy idzie do ECU a po co ? owym kabelkiem płynie informacja do kompa o ruchu kierownicą, ecu zwiększa obroty silnika tak by nie zgasł !
 
 
kuba_195 
Forumowicz

Auto: colt 1.6 turbo
Pomógł: 1 raz
Dołączył: 21 Maj 2009
Posty: 66
Skąd: Iława
Wysłany: 17-09-2010, 21:33   

tak jak kolega polls pisał podczas obciążenia wywołanego skrcaniem kierownicy czujnik daje na ecu mase (albo ją odcina, nie jestm pewny) i podnosi nieznacznie obroty silnika. tam jest czujnik ciśnienia , proste. bez tego też będzie żył...
 
 
Oskar2000 
Forumowicz
COLT


Auto: colt CJ0 1.8 GDI
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 04 Paź 2009
Posty: 72
Skąd: Zebrzydowice
Wysłany: 18-09-2010, 20:12   

Dzięki za szybkie odpowiedzi po niedzieli zabieram sie za przekładke :mrgreen:
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

Ta strona używa ciasteczek (ang. cookies) w celu logowania oraz do badania oglądalności strony.
Aby dowiedzieć się czym są ciasteczka odwiedź stronę wszystkoociasteczkach.pl
Jeśli nie wyrażasz zgody na wykorzystywanie ciasteczek na tej stronie, zablokuj je w opcjach Twojej przeglądarki internetowej.