Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki Strona Główna Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki


FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum
 Ogłoszenie 


W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu.
Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.

Poprzedni temat «» Następny temat
Mulenie podczas jazdy na stałych obrotach
Autor Wiadomość
klimek 
Forumowicz

Auto: Mitsubishi Carisma 1.8 GDI
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 13 Mar 2010
Posty: 34
Skąd: Zagórzany
Wysłany: 22-09-2010, 04:17   Mulenie podczas jazdy na stałych obrotach

Witam otóż sytuacja przedstawia się następująco temat był już poruszany, otóż moja cari 1.8 GDi jadąc na stałych obrotach od 2 do 3,2 tys obrotów zaczyna się zacinać i zwalnia, wciskając pedał gazu odtyka się i jedzie dalej i tak w kółko, raz zacina się i zwalnia do momentu az nacisnę pedał gazu a za drugim razem znowu poprostu przerywa dziwnie pracuje. To co do tej pory zrobiłem w tej sprawie to: wymienione wszystkie filterki w układnie paliwowym, wymienione świece NGK, sprawdzałem też ciśnienie na pompie wc na postoju i podczas jazdy i jest książkowo wg miernika niewielke wachania w ok 3v zarówno na postoju jak i przy jezdzie spokojnej i przy bucie, przepustnica wyczyszczona na igłę, nie posiada żadnych rys ani innych jakichkolwiek śladów zużycia. Z moich domniemań przerywanie zaczyna się w czasie gdy silnik próbuje przejść w tryb GDi bo jadąc na wyższych obrotach od 3,5tys w górę nawet na stałych nic się takiego nie dzieje, jedyny mankament to błąd "czujnik ciśnienia paliwa" proszę wiec o pomoc czym to może być spowodowane, czy może to być wina samego czujnika ciśnienia paliwa? czy może przyczyna tkwić w czymś innym? może miał ktoś podobny przypadek i się z tym uporał? dodam ze być może w sobotę będę miał drugą taką carismę znajomego i będę mógł poprzekładać jakieś gadżety na próbę, tylko prócz czujnika ciśnienia paliwa, nie wiem co mogło by być jeszcze przyczyną takiego zachowania.za co się dalej zabrać Proszę o pomoc
 
 
virago500 
Nowy Forumowicz

Auto: carisma 1,8GDI
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 12 Sie 2010
Posty: 30
Skąd: Kraków
Wysłany: 22-09-2010, 09:02   

ja borykam się z bardzo podobnymi objawami. auto często sprawia wrażenie ospałego i wolno reagującego na gaz. ostatnio robiłem diagnostykę na kompie i to samo. Ciśnienie na postoju jak i w jeździe idealne. Ja dodatkowo zastanawiam się czy nie jest to wina filtra na pompie wstępnej? dodam że filtrów w pompie WC jeszcze nie wymieniałem. Niedawno mechanik stwierdził że przyczyną może być uszkodzony czujnik ciśnienia.
 
 
Kamilofone 
Mitsumaniak

Auto: Carisma GDI
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 3 razy
Dołączył: 23 Kwi 2008
Posty: 157
Skąd: Bielsko-Biała
Wysłany: 22-09-2010, 09:20   

Proponuje wymienić filtry paliwa przy pompie wysokiego ciśnienia. Koszt ich niewielki ok. 22zł za szt. ( potrzebne są dwa ) dodam że cena z serwisu :) Podaje org. oznaczenie MD619962. Warto spróbować skoro przy przyspieszaniu jest OK a na spokojnej jeździe szarpie.
 
 
 
SHELLER35 
Mitsumaniak

Auto: Carisma 1.8 GDI 97'
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 08 Lip 2010
Posty: 39
Skąd: Częstochowa
Wysłany: 22-09-2010, 23:07   

virago500 napisał/a:
ja borykam się z bardzo podobnymi objawami. auto często sprawia wrażenie ospałego i wolno reagującego na gaz. ostatnio robiłem diagnostykę na kompie i to samo. Ciśnienie na postoju jak i w jeździe idealne. Ja dodatkowo zastanawiam się czy nie jest to wina filtra na pompie wstępnej? dodam że filtrów w pompie WC jeszcze nie wymieniałem. Niedawno mechanik stwierdził że przyczyną może być uszkodzony czujnik ciśnienia.

Witam .Włącz PW jeśli zadajesz pytanie i oczekujesz odpowiedzi na nim :D
Odnośnie pytania.Jeśli wiesz gdzie się znajdują,to wymiana jest prosta i nie potrzeba dodatkowych uszczelnień. To powinno pomóc:
http://forum.mitsumaniaki...ghlight=evoscan
powodzenia
 
 
klimek 
Forumowicz

Auto: Mitsubishi Carisma 1.8 GDI
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 13 Mar 2010
Posty: 34
Skąd: Zagórzany
Wysłany: 23-09-2010, 04:53   

Cytat:
Proponuje wymienić filtry paliwa przy pompie wysokiego ciśnienia. Koszt ich niewielki ok. 22zł za szt. ( potrzebne są dwa ) dodam że cena z serwisu :) Podaje org. oznaczenie MD619962. Warto spróbować skoro przy przyspieszaniu jest OK a na spokojnej jeździe szarpie.


Te filterki też chciałem wymienić niestety okazało się że po odkręceniu tych przewodów filterków w środku nie zastałem, nie wiem z jakiego powodu w mojej cari ich nie ma i nikt odkąd sprowadziłem to autko ich z tamtad na 100% nie wyciągał. więc nie może to byc ich wina. Dodam że przez półtora roku użytkowania autko nie miało tej dolegliwości.
 
 
ciniak 
Forumowicz


Auto: Cari 1.8 GDI EXE
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 1 raz
Dołączył: 24 Cze 2009
Posty: 168
Skąd: Nowy Tomyśl
Wysłany: 23-09-2010, 07:28   

klimek Próbowałeś zastosować któryś ze specyfików do czyszczenia wtryskiwaczy?
 
 
klimek 
Forumowicz

Auto: Mitsubishi Carisma 1.8 GDI
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 13 Mar 2010
Posty: 34
Skąd: Zagórzany
Wysłany: 23-09-2010, 08:59   

ciniak napisał/a:
klimek Próbowałeś zastosować któryś ze specyfików do czyszczenia wtryskiwaczy?


wydaje mi się że nie ma potrzeby bo samochód ani nie jest jakiś zmulony przy przyśpieszaniu, normalnie chodzi na wolnych obrotach, i dodam że próbowałem ustawiać przepustnice wg instrukcji i była tragiednia natomiast probowałem po odłączeniu akumulatora jezdzić bez ustawiania przepustnicy i zazwyczaj po przejechaniu parudziesięciu km tak jak by sie lepiej ustawiła i samochód nie ma tego szarpania i jest wszystko ok niestety nie trwa to zbyt długo po przejechaniu mniej więcej 200 - 300km dalej zaczyna sie zacinac i szarpac pprzy jezdzie na stałyc obrotach
 
 
klawy 
Nowy Forumowicz

Auto: Carisma 1.8 GDI 98'
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 2 razy
Dołączył: 24 Cze 2010
Posty: 29
Skąd: Radom
Wysłany: 23-09-2010, 11:41   

W pełni Cię rozumię bo chyba mam to samo,może nie jest to takie jakie okropne szarpanie ale jadąc czuję pod pedałem że cos jest nie tak.Ja przeszedłem dosyć poważna awarię gdzie wymieniłem pompę paliwa,pompę WC,listwę wtryskową razem z wtryskiwaczami,przepływomierz,filtr paliwa,fajkocewki,świece na dedykowane itp.
Ale zamówiłem ta małe cholerne filterki które są w pompie (są napewno i u Ciebie) tyle że są takie "olbrzymy" że przy zasyfionej pompie ich po prostu nie widać.
W poniedziałek je odbieram i wymienię,jaki będzie efekt to napewno napiszę.
_________________
REKINOS
 
 
klimek 
Forumowicz

Auto: Mitsubishi Carisma 1.8 GDI
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 13 Mar 2010
Posty: 34
Skąd: Zagórzany
Wysłany: 23-09-2010, 18:47   

klawy napisał/a:
W pełni Cię rozumię bo chyba mam to samo,może nie jest to takie jakie okropne szarpanie ale jadąc czuję pod pedałem że cos jest nie tak.Ja przeszedłem dosyć poważna awarię gdzie wymieniłem pompę paliwa,pompę WC,listwę wtryskową razem z wtryskiwaczami,przepływomierz,filtr paliwa,fajkocewki,świece na dedykowane itp.
Ale zamówiłem ta małe cholerne filterki które są w pompie (są napewno i u Ciebie) tyle że są takie "olbrzymy" że przy zasyfionej pompie ich po prostu nie widać.
W poniedziałek je odbieram i wymienię,jaki będzie efekt to napewno napiszę.


Filterków u mnie nie ma napewno po odkręceniu śrubek na klucz 10 wyciągnięciu rureczki z oringiem w środku jest czyściutko jest na końcu tylko mały otworek w którym raczej filterek by się nie zmieścił nie wiem ile moze miec otworek 3mm?
 
 
klawy 
Nowy Forumowicz

Auto: Carisma 1.8 GDI 98'
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 2 razy
Dołączył: 24 Cze 2010
Posty: 29
Skąd: Radom
Wysłany: 23-09-2010, 19:02   

Długości ten filterek ma 0,5cm to możesz sobie wyobrazić ile ma średnicy.Ja wyjąłem całą pompę i też ich niewidziałem,dopiero dokładne umycie pod ciśnieniem pokazało że są dwa "łachudry",tyle że już cała pompa WC była zasyfiona i kupiłem drugą.Samochód odżył i nawet jezdzi,tyle że muli jak u Ciebie i chcąc to wyeliminować zainwestuję te 40zł i zobaczymy czy to coś da.
_________________
REKINOS
 
 
klimek 
Forumowicz

Auto: Mitsubishi Carisma 1.8 GDI
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 13 Mar 2010
Posty: 34
Skąd: Zagórzany
Wysłany: 24-09-2010, 20:05   

klawy napisał/a:
Długości ten filterek ma 0,5cm to możesz sobie wyobrazić ile ma średnicy.Ja wyjąłem całą pompę i też ich niewidziałem,dopiero dokładne umycie pod ciśnieniem pokazało że są dwa "łachudry",tyle że już cała pompa WC była zasyfiona i kupiłem drugą.Samochód odżył i nawet jezdzi,tyle że muli jak u Ciebie i chcąc to wyeliminować zainwestuję te 40zł i zobaczymy czy to coś da.


Miałeś racje filterki tam są, już są zamówione intercars sciagnie je za 2 tyg wiec pozostaje tylko czekać i mieć nadzieję że to będzie cała przyczyna takiego zachowania
 
 
klawy 
Nowy Forumowicz

Auto: Carisma 1.8 GDI 98'
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 2 razy
Dołączył: 24 Cze 2010
Posty: 29
Skąd: Radom
Wysłany: 24-09-2010, 20:46   

Jak je wyjmiesz to porządnie umyj całą pompę pod ciśnieniem,niech ten cały syf wyleci.A kiedy wymieniałeś filtr paliwa?
Ja te filterki będe miał w poniedziałek,to napewno napiszę Ci i wszystkim zainteresowanym czy będą jakieś pozytywne efekty ich wymiany.
_________________
REKINOS
 
 
klimek 
Forumowicz

Auto: Mitsubishi Carisma 1.8 GDI
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 13 Mar 2010
Posty: 34
Skąd: Zagórzany
Wysłany: 26-09-2010, 09:02   

klawy napisał/a:
Jak je wyjmiesz to porządnie umyj całą pompę pod ciśnieniem,niech ten cały syf wyleci.A kiedy wymieniałeś filtr paliwa?
Ja te filterki będe miał w poniedziałek,to napewno napiszę Ci i wszystkim zainteresowanym czy będą jakieś pozytywne efekty ich wymiany.


filtr paliwa jakieś 2 miesiące temu, natomiast jak wyciągne filterki to pompe czym mam umyć pod ciśnieniem? sprężone powietrze? czy jakiś inny sposób?
 
 
klawy 
Nowy Forumowicz

Auto: Carisma 1.8 GDI 98'
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 2 razy
Dołączył: 24 Cze 2010
Posty: 29
Skąd: Radom
Wysłany: 26-09-2010, 11:11   

Ja swoją pompę myłem benzyną ekstarkcyjną(włożyłem pistolet do słoiczka i do boju) a następnie sprężonym powietrzem wszystko przedmuchałem.To cholerstwo trzeba dobrze umyć i wyczyścic bo tam składasz metal do metalu i musi być lusterko.Jak będziesz miał te filterki to daj znać,zdzwonimy się i co będę mógł to Ci pomogę.
_________________
REKINOS
 
 
Kamilofone 
Mitsumaniak

Auto: Carisma GDI
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 3 razy
Dołączył: 23 Kwi 2008
Posty: 157
Skąd: Bielsko-Biała
Wysłany: 27-09-2010, 10:38   

Jestem ciekaw jaka będzie reakcja po wymienia wspomnianych filterków mam nadzieję że pozytywna !
Sam jeszcze ich nie wymieniłem, bo na szczęście jeżdżę bez jakichkolwiek problemów ale wiem z pracy że profilaktyka się opłaca i to zdecydowanie :)
 
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

Ta strona używa ciasteczek (ang. cookies) w celu logowania oraz do badania oglądalności strony.
Aby dowiedzieć się czym są ciasteczka odwiedź stronę wszystkoociasteczkach.pl
Jeśli nie wyrażasz zgody na wykorzystywanie ciasteczek na tej stronie, zablokuj je w opcjach Twojej przeglądarki internetowej.