| 
            
               |  | Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki 
 
 
 |  |  
      
         
         | Ogłoszenie |  
         |   
 W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu.
 Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
 Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.
 |  
 
	
			| [ Cari 1.8 GDI ] Silniczek krokowy |  
      | Autor | Wiadomość |  
      | ciniak   Forumowicz
 
  
 Auto: Cari 1.8 GDI EXE
 Kraj/Country: Polska
 Pomógł: 1 raz
 Dołączył: 24 Cze 2009
 Posty: 168
 Skąd: Nowy Tomyśl
 
 | 
            
               |  Wysłany: 21-09-2010, 21:01   [ Cari 1.8 GDI ] Silniczek krokowy |   
 |  
               | 
 |  
               | Witam. 
 Jak sprawdzić działanie silniczka krokowego w cari GDI przed liftem? Wydaje mi się, że na forum już kiedyś to było ale nie mogę poszukać.
 |  |  
		|   |  |  
		|  |  
      | luki19323   Nowy Forumowicz
 luki19323
 
  
 Auto: Mitsubishi Carisma 1.8 GDI 122
 Kraj/Country: Polska
 Dołączył: 07 Wrz 2010
 Posty: 22
 Skąd: Jędrzejów
 
 | 
            
               |  Wysłany: 22-09-2010, 08:41 |   
 |  
               | 
 |  
               | z Tego co czytałem to silniczek krokowy oraz jego działanie bądź niedziałanie najprościej sprawdzić jest w sposób następujący. A mianowicie, rano na zimnym silniku kiedy włożysz kluczyk do stacyjki i przekręcisz w pozycję zapłonu powinno być go słychać, takie cykanie lub trykanie różnie można to interpretować, w każdym bądź razie nic innego się nie odzywa tylko właśnie on. A co skłania Cie do tego żeby sprawdzić silniczek krokowy? Masz falujące obroty?
 |  
				| _________________ Zawsze miałem sentyment do miśków:)
 
  |  |  
		|   |  |  
		|  |  
      | ciniak   Forumowicz
 
  
 Auto: Cari 1.8 GDI EXE
 Kraj/Country: Polska
 Pomógł: 1 raz
 Dołączył: 24 Cze 2009
 Posty: 168
 Skąd: Nowy Tomyśl
 
 | 
            
               |  Wysłany: 23-09-2010, 06:24 |   
 |  
               | 
 |  
               |  	  | luki19323 napisał/a: |  	  | przekręcisz w pozycję zapłonu powinno być go słychać, takie cykanie lub trykanie | 
 Tak, to wiem. Może źle się wyraziłem, ale chodziło mi bardziej o wartości oporów na poszczególnych pinach.
 
 Po prostu mam drugą kompletną przepustnicę, w której podobno jest walnięty krokowiec.
 
 Teraz przyszydł mi do głowy pomysł, aby porównać go z tym który mam obecnie w aucie.
 |  |  
		|   |  |  
		|  |  
      | luki19323   Nowy Forumowicz
 luki19323
 
  
 Auto: Mitsubishi Carisma 1.8 GDI 122
 Kraj/Country: Polska
 Dołączył: 07 Wrz 2010
 Posty: 22
 Skąd: Jędrzejów
 
 | 
            
               |  Wysłany: 23-09-2010, 07:01 |   
 |  
               | 
 |  
               | Wartości oporowych Ci nie podam bo po prostu nie znam... musisz po prostu odświeżać ten post może akurat ktoś Ci pomoże, Ja nawet nie zmierzę na swoim bo z 3 m-ce temu padł mi miernik(dokładnie upadł i się rozp....) Więc nie podam Ci moich wartości, wtedy miałbyś jakieś porównanie, no ale może masz kogoś znajomego kto ma Cari to może u niego byś pomierzył i porównał, pod warunkiem oczywiście że u niego wszystko hula jak trzeba. 
 Może umieść post w tytule wpisując 'Jakie wartości oporowe na pinach silniczka krokowego" Myślę że jeśli ktoś to zobaczy a będzie wiedział to Ci pomoże.
 
 Pozdrawiam!
 P.S.
 Jak dorwiesz te wartości skądś indziej to może umieść je także tutaj, myślę że mogą się przydać.
 |  
				| _________________ Zawsze miałem sentyment do miśków:)
 
  |  |  
		|   |  |  
		|  |  
      |  |  |