 |
Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki
|
|
Ogłoszenie |
W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu. Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.
|
Dziwny dźwięk przy przełączniu biegów (2,0 DID) |
Autor |
Wiadomość |
Straszny
Forumowicz
Auto: Outlander II 2.0 DID 2009
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 17 Lut 2010 Posty: 40 Skąd: Polska
|
Wysłany: 05-10-2010, 11:20
|
|
|
Prawdopodobnie będzie denerwował, ale spróbuję jakiś czas przetrzymać i zobaczyć co będzie dalej się z tym działo. Jak się człowiek temu nie przysłuchuje, to można, póki co, jakoś z tym żyć . Może to i faktycznie jakieś dźwięki od turbiny, bo mam wrażenie, że jak pozwolę Outkowi być chwilę dłużej na obrotach (bez ich przyrostu), to dźwięku przy przełączaniu nie ma. Nie zauważyłem go też jak przerzucam bieg poniżej 1900 or/min. |
|
|
|
 |
rezon
Mitsumaniak
Auto: był OutlanderII 2.0DID
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 63 razy Dołączył: 11 Lip 2008 Posty: 4689 Skąd: RZ
|
Wysłany: 05-10-2010, 17:05
|
|
|
Andrex napisał/a: | Tego też nie posiadamy | jesteś pewien? Bo wszystkie BKD, BMN z VW to mają i niestety czasami trzeba wymieniać, co tanie nie jest. A nasz BSY to niedaleko od nich ma... |
_________________ był Outlander 2 2.0Did był Superb 1,8TSI 4x4 jest V60 CC  |
|
|
|
 |
karol_alasz
Mitsumaniak 01425/KMM
Auto: OII Instyle'09 Navi
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 4 razy Dołączył: 23 Lut 2008 Posty: 751 Skąd: Zachodnia Ukraina (Szczecin)
|
Wysłany: 05-10-2010, 18:47
|
|
|
rezon napisał/a: | Andrex napisał/a: | Tego też nie posiadamy | jesteś pewien? Bo wszystkie BKD, BMN z VW to mają i niestety czasami trzeba wymieniać, co tanie nie jest. A nasz BSY to niedaleko od nich ma... |
rezon,Andrex pewnie zapomniał na końcu wstawić ?!
Andrex-Haldex nie jest żadnym synonimem tylko nazwą własną urządzenia opatentowaną przez firmę o tej samej nazwie (szwedzką zresztą).
Jako synonim mógłbyś napisać szpera,chociaż to też nie jest dokładnie to co mamy zainstalowane w naszych autach.
Jestem daleki od nabijania liczby postów ale jeszcze bardziej daleki jestem od niepotrzebnego zupełnie wprowadzania innych ( mniej zorientowanych użytkowników ) w błąd. |
|
|
|
 |
Andrex
Nowy Forumowicz Andrex

Auto: Outlander II 2.0 DID
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 23 Lis 2009 Posty: 30 Skąd: Katowice
|
Wysłany: 06-10-2010, 14:57
|
|
|
Owszem było przymrużenie oka - oczywiście, że mamy m.in. koło 2 masowe , sprzędło, skrzynię , wał napędowy i sprzęgło dołączające naped tylnej osi. Co do nazwy i zasady działania tego ostatniego dużo lania wody a mało konkretów jest w temacie 4WD LOCK.
Reasumując kol. 'Straszny' ma inny objaw niż ja ( mój problem nie jest związany z obrotami silnika i występuje od czasu do czasu przy zmianie z 1 na 2 lub przy ruszaniu, szczególnie jak stoję w korku i co chwilę podjeżdżam to wtedy to wychodzi ). |
|
|
|
 |
|
|