Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki Strona Główna Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki


FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum
 Ogłoszenie 


W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu.
Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.

Poprzedni temat «» Następny temat
[II 2.0 DID] Dymi po dłuższym postoju, np: w korku
Autor Wiadomość
włodi 
Nowy Forumowicz
Włodi


Auto: Outlander 2.0 DID
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 30 Wrz 2010
Posty: 8
Skąd: Wloclawek
  Wysłany: 06-10-2010, 09:07   [II 2.0 DID] Dymi po dłuższym postoju, np: w korku

Witam wszystkich Mitsumaniaków, po raz pierwszy na forum,myślalem ze jedynie bede odpowiadał na pozyztywne rzeczy zwiazane z Outkiem, ale zaczyna sie od niemilych niestety, może ma ktoś przypadek dymienia rozgrzanego samochodu, czytalem na forum ze na zimnym koledze dymi, a mi znowu odwrotnie, przy postoju np: w korku ok.20 min zaczyna z tylu unosic sie chmura niebieskawego dymu (tak jakby olej sie palił), jak go potem przyciagne na trasie to wydmucha i spokój, ale na nastepnym dluzszym postoju to samo, bylem w ASO to podobno przestawili zapłon troche i to wszytsko, myslalem ze bedzie ok ale niestety wczoraj to samo zaczelo sie dziac, ma ktos moze jakies doswiadczenia w tym temacie?
Przebieg 30tk
 
 
mitsu00 
Mitsumaniak

Auto: VOLVO XC70 AWD '13
Kraj/Country: Sweden
Pomógł: 34 razy
Dołączył: 10 Lut 2009
Posty: 4355
Skąd: Sztokholm, Szwecja
Wysłany: 06-10-2010, 09:18   Re: Dymi po dłuższym postoju, np: w korku

włodi napisał/a:
Witam wszystkich Mitsumaniaków, po raz pierwszy na forum,myślalem ze jedynie bede odpowiadał na pozyztywne rzeczy zwiazane z Outkiem, ale zaczyna sie od niemilych niestety, może ma ktoś przypadek dymienia rozgrzanego samochodu, czytalem na forum ze na zimnym koledze dymi, a mi znowu odwrotnie, przy postoju np: w korku ok.20 min zaczyna z tylu unosic sie chmura niebieskawego dymu (tak jakby olej sie palił), jak go potem przyciagne na trasie to wydmucha i spokój, ale na nastepnym dluzszym postoju to samo, bylem w ASO to podobno przestawili zapłon troche i to wszytsko, myslalem ze bedzie ok ale niestety wczoraj to samo zaczelo sie dziac, ma ktos moze jakies doswiadczenia w tym temacie?
Przebieg 30tk

Nie chcę cie niepokoić, ale jesli dymi na niebiesko to NIE JEST DOBRZE. W najgorszym przypadku moze to być uszczelka pod głowicą. Ja bym nie dał się tak łatwo zbywać w ASO. Auto ma absolutnie nie dymić, a na pewno nie na niebiesko.
_________________
Pozdrawiam

Dominik
 
 
 
włodi 
Nowy Forumowicz
Włodi


Auto: Outlander 2.0 DID
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 30 Wrz 2010
Posty: 8
Skąd: Wloclawek
Wysłany: 06-10-2010, 09:44   

teraz go zapalilem, pracuje 0,5h i nic, nie wiem o co kaman, aha plynu chlodniczego nie ubywa
 
 
rezon 
Mitsumaniak

Auto: był OutlanderII 2.0DID
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 63 razy
Dołączył: 11 Lip 2008
Posty: 4689
Skąd: RZ
Wysłany: 06-10-2010, 11:10   

włodi, a jak z olejem? czy przypadkiem turbina nie wywala CI oleum do powietrza? Niebieski (nie biały) dym może sugerować olej
_________________
był Outlander 2 2.0Did był Superb 1,8TSI 4x4 jest V60 CC
 
 
włodi 
Nowy Forumowicz
Włodi


Auto: Outlander 2.0 DID
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 30 Wrz 2010
Posty: 8
Skąd: Wloclawek
Wysłany: 06-10-2010, 20:08   

poziom oleju się nie zmienił, a dzis sporo stalem w korkach i juz zglupialem,raz dymi raz nie......dzis jak na zlosc wogole nie kopcił :shock:
 
 
KowaliK 
Mitsumaniak
01339/KMM

Auto: JDM's
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 6 razy
Dołączył: 06 Sty 2008
Posty: 990
Skąd: Wrocław
Wysłany: 06-10-2010, 21:10   

Może po prostu DPF się wypala?
_________________
 
 
rezon 
Mitsumaniak

Auto: był OutlanderII 2.0DID
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 63 razy
Dołączył: 11 Lip 2008
Posty: 4689
Skąd: RZ
Wysłany: 07-10-2010, 09:35   

KowaliK napisał/a:
Może po prostu DPF się wypala?
nie w traktorze :) .włodi, pilnuj oleju i korzystaj z uroków trzech diamentów nawet jak nieco kopcą ;)
_________________
był Outlander 2 2.0Did był Superb 1,8TSI 4x4 jest V60 CC
 
 
włodi 
Nowy Forumowicz
Włodi


Auto: Outlander 2.0 DID
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 30 Wrz 2010
Posty: 8
Skąd: Wloclawek
Wysłany: 07-10-2010, 10:11   

tez mi sie wydawalo ze w nim nie ma DPF-a, a z urokow korzystam ale obciach na swiatlach jak tuman dymu za tobą :oops:
 
 
Straszny 
Forumowicz

Auto: Outlander II 2.0 DID 2009
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 17 Lut 2010
Posty: 40
Skąd: Polska
Wysłany: 07-10-2010, 10:30   

Z tego co mi wiadomo to jest DPF typu otwartego. Wypala się bez wstrzykiwania specjalnego płynu (chyba za pomocą wyższej temperatury, uzyskiwanej ze spalin). Filtr taki zawiera z tego co kiedyś gdzieś wyczytałem tlenek glinu i tlenek ceru na swojej powierzchni i podczas jazdy wypala się, gdy jedziemy z wyższymi obrotami (mamy wtedy wysoką temp. spalin), lub dotryskiwana jest przy niższych obrotach dawka paliwa, która podnosi temp. spalin, a ta następnie wypala sadzę.
 
 
rezon 
Mitsumaniak

Auto: był OutlanderII 2.0DID
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 63 razy
Dołączył: 11 Lip 2008
Posty: 4689
Skąd: RZ
Wysłany: 07-10-2010, 13:52   

Straszny, w Octaviach z DPF jest faktycznie tak, jak piszesz
Straszny napisał/a:
podczas jazdy wypala się, gdy jedziemy z wyższymi obrotami (mamy wtedy wysoką temp. spalin), lub dotryskiwana jest przy niższych obrotach dawka paliwa, która podnosi temp. spalin, a ta następnie wypala sadzę
, ale tam sadzy nie uświadczysz na wylocie, a u nas rurki czarne. Cokolwiek by miało oznaczać otwarty typ DPF, to działa średnio, a już na pewno nie sygnalizuje procesu wypalania - co robi w samochodach z grupy VW
_________________
był Outlander 2 2.0Did był Superb 1,8TSI 4x4 jest V60 CC
 
 
włodi 
Nowy Forumowicz
Włodi


Auto: Outlander 2.0 DID
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 30 Wrz 2010
Posty: 8
Skąd: Wloclawek
Wysłany: 11-10-2010, 15:24   

Dzis uslyszalem ze moze to byc zawor recyrkulacji spalin EGR, kolega mial identyczna sytuacje tylko ze w merecdesie, wymienili mu ten zawor jakis czujnik do tego i problem rozwiazali
 
 
mitsu00 
Mitsumaniak

Auto: VOLVO XC70 AWD '13
Kraj/Country: Sweden
Pomógł: 34 razy
Dołączył: 10 Lut 2009
Posty: 4355
Skąd: Sztokholm, Szwecja
Wysłany: 11-10-2010, 19:24   

włodi napisał/a:
Dzis uslyszalem ze moze to byc zawor recyrkulacji spalin EGR, kolega mial identyczna sytuacje tylko ze w merecdesie, wymienili mu ten zawor jakis czujnik do tego i problem rozwiazali

Tak jak wspominałem wczesniej coś jest nie tak z autem i dlatego nie daj się zbywać ASO, że niby dalej jeździć aż misiek stanie. Auto nie może dymić szczególnie na niebiesko, kropka. masz gwarancje i ASO ma ci to naprawić.
_________________
Pozdrawiam

Dominik
 
 
 
rezon 
Mitsumaniak

Auto: był OutlanderII 2.0DID
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 63 razy
Dołączył: 11 Lip 2008
Posty: 4689
Skąd: RZ
Wysłany: 12-10-2010, 06:35   

mitsu00 napisał/a:
Tak jak wspominałem wczesniej coś jest nie tak z autem i dlatego nie daj się zbywać ASO, że niby dalej jeździć aż misiek stanie. Auto nie może dymić szczególnie na niebiesko, kropka. masz gwarancje i ASO ma ci to naprawić.
Nic dodać nic ująć, a jak dalej będą zbywać, to pismo o wymianę samochodu na wolny od wad, bo w instrukcji nie ma nic napisane o dopuszczalnym niebieskim dymieniu. Podejście kolejnego ASO Mitsu jest po prostu powalające na kolana. Zbagatelizować usterkę, olać klienta i poczekać aż skończy się gwarancja, wtedy napiszemy listę części za 10kzł, które należy wymienić. A co na to uczciwe ASO? Przecież to strzały również w wasze kolana - nie tylko klientów.
_________________
był Outlander 2 2.0Did był Superb 1,8TSI 4x4 jest V60 CC
 
 
karol_alasz 
Mitsumaniak
01425/KMM

Auto: OII Instyle'09 Navi
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 4 razy
Dołączył: 23 Lut 2008
Posty: 751
Skąd: Zachodnia Ukraina (Szczecin)
Wysłany: 12-10-2010, 09:48   

włodi napisał/a:
Dzis uslyszalem ze moze to byc zawor recyrkulacji spalin EGR, kolega mial identyczna sytuacje tylko ze w merecdesie, wymienili mu ten zawor jakis czujnik do tego i problem rozwiazali

I będą tak zgadywać aż dojadą do wypalonych gniazd zaworów....
A filtr powietrza wymieniali?Może sam sprawdzałeś czy czegoś nie zassałeś i kuleje proces spalania wogóle....?
 
 
 
włodi 
Nowy Forumowicz
Włodi


Auto: Outlander 2.0 DID
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 30 Wrz 2010
Posty: 8
Skąd: Wloclawek
Wysłany: 18-10-2010, 19:30   

W przyszłym tygodniu wstawiam do serwisu, zobaczymy co wyczaruja :?: :?: ...odezwe sie po zabiegu jaka diagnoza :idea:

[ Dodano: 30-10-2010, 21:02 ]
Byłem, odebrałem... nic nie wykryto, wszystko w porzadku (w serwise wogole nie dymił)....nie wiem co myśleć :(

[ Dodano: 16-11-2010, 20:15 ]
No niestety znowu to samo :evil: , z tylu outka dym niebieskawy czuć zdecydowanie spalony olej, nie zdarza się to często,wiec trudno mi ocenic czy oleju ubywa, ale jak się nazbiera w tłumiku to dymi jak jakis rupiec,wstyd po prostu
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

Ta strona używa ciasteczek (ang. cookies) w celu logowania oraz do badania oglądalności strony.
Aby dowiedzieć się czym są ciasteczka odwiedź stronę wszystkoociasteczkach.pl
Jeśli nie wyrażasz zgody na wykorzystywanie ciasteczek na tej stronie, zablokuj je w opcjach Twojej przeglądarki internetowej.