Nie równa praca silnika na wonych obrotach...3.5 V6 99rok |
Autor |
Wiadomość |
mirek1992
Forumowicz
Auto: Mitsubishi
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 21 Mar 2010 Posty: 37 Skąd: Lublin
|
Wysłany: 09-10-2010, 22:50 Nie równa praca silnika na wonych obrotach...3.5 V6 99rok
|
|
|
Witam...mam takie pytanko co moze być przyczyną nie równej pracy silnika na wolnych obrotach?? świece? czy gdzieś indziej trzeba szukać przyczyny, samochód to PAJERO 3.5 V6 99r. niosę się z założeniem instalacji LPG i raczej trzeba bedzie ten problem zniwelować bo na gazie może bardziej dokuczać... dzięki za odpowiedź |
|
|
|
 |
zbyszekm2
Forumowicz

Auto: Pajero 3,2 DiD Long
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 211 razy Dołączył: 26 Sty 2007 Posty: 4635 Skąd: Bytów
|
Wysłany: 09-10-2010, 22:52
|
|
|
Świece, przewody wysokiego napięcia, silnik krokowy,przepływomierz.
Zacznij od świec i przewodów i sprawdź filtr powietrza. |
_________________ pajero Long, 3,2 DiD, najlepsze:)
 |
|
|
|
 |
mirek1992
Forumowicz
Auto: Mitsubishi
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 21 Mar 2010 Posty: 37 Skąd: Lublin
|
Wysłany: 09-10-2010, 22:59
|
|
|
dzięki za szybką odpowiedź...takie pytanko jeszcze moje PAJERO to 1999rok, przebieg 38000, mam książkę serwisową ale nie wiem nic czy zmieniany był pasek rozrządu, co Pan by mi radził?? |
|
|
|
 |
zbyszekm2
Forumowicz

Auto: Pajero 3,2 DiD Long
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 211 razy Dołączył: 26 Sty 2007 Posty: 4635 Skąd: Bytów
|
Wysłany: 09-10-2010, 23:22
|
|
|
mirek1992 napisał/a: | dzięki za szybką odpowiedź...takie pytanko jeszcze moje PAJERO to 1999rok, przebieg 38000, mam książkę serwisową ale nie wiem nic czy zmieniany był pasek rozrządu, co Pan by mi radził?? |
Hm, nie widzi alem 11 letniego auta z tak małym przebiegiem, ale zawsze wychudzę z założenia, ze po zakupie auta, trzeba wymieni płyny i rozrząd jeśli jest na pasku a ten jest. |
_________________ pajero Long, 3,2 DiD, najlepsze:)
 |
|
|
|
 |
gołąb
Mitsumaniak

Auto: Lex Ls430 , VW Calif exclusive
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 15 razy Dołączył: 01 Wrz 2009 Posty: 1094 Skąd: Ostrówek/wołomin
|
Wysłany: 10-10-2010, 07:15
|
|
|
zbyszekm2 napisał/a: | trzeba wymieni płyny i rozrząd jeśli jest na pasku a ten jest. |
dobrze prawi...to tak zwany pakiet startowy, który dotyczy każdego auta.
[ Dodano: 10-10-2010, 07:28 ]
mirek1992 napisał/a: | PAJERO to 1999rok, przebieg 38000, mam książkę serwisową ale nie wiem nic | 38 tysięcy-ten samochód powinien wyglądać jak nowy, ciężko mi wierzyć w takie cuda, ale nie przeczę, że się nie zdarzają..
Co do książek serwisowych, to ja w pajero mam dwie-jedną od handlarza, a drugą znalazłem nie dawno przypadkiem w schowku pod siedzeniem....dodam, że przebiegi w tych książkach bardzo się różnią (oczywiście na korzyść tej handlarza)
Myślę, że najlepszą przesłanką do oceny stanu km. jest stan techniczny auta-auto z 39 tyś. przebiegiem jest autem praktycznie nowym.
Co do tematu myślę, że przewody są bardzo ważne- w tej kwestii nie kupuj jednak taniego zamiennika, a jakiś dobry jakościowo produkt |
_________________ "Gdyby wszystko było inaczej, gdyby było odwrotnie, mógłbyś siedzieć jak ja teraz tu siedzę, mógłbyś siedzieć przy oknie"
 |
|
|
|
 |
mirek1992
Forumowicz
Auto: Mitsubishi
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 21 Mar 2010 Posty: 37 Skąd: Lublin
|
Wysłany: 10-10-2010, 12:19
|
|
|
dzieki koledzy...egzemplarz dlugo poszukiwany ale jest... dane z ksiazki faktycznie odpowiadaja wizualnym odczuciom naprawde super ...
Mam jeszcze pytanie o koszty??
KOMPLETNY ROZRZĄD?
ŚWIECE?
PRZEWODY WYSOKIEGO NAPIĘCIA?
Będę musiał kompletować także Panie Zbyszku mógłby mnie Pan podliczyc:D |
|
|
|
 |
zbyszekm2
Forumowicz

Auto: Pajero 3,2 DiD Long
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 211 razy Dołączył: 26 Sty 2007 Posty: 4635 Skąd: Bytów
|
Wysłany: 10-10-2010, 14:05
|
|
|
w poniedziałek rano podliczę. proszę na PW nr Vin |
_________________ pajero Long, 3,2 DiD, najlepsze:)
 |
|
|
|
 |
mazur75
Nowy Forumowicz
Auto: Pajero II 3.5 24V
Kraj/Country: Germany
Dołączył: 05 Wrz 2010 Posty: 6 Skąd: Monachium
|
Wysłany: 11-10-2010, 10:35
|
|
|
Podepne sie pod temat.Mam identyczne objawy do tego wolne obroty lekko faluja i podczas przyspieszania szarpie autej jak by ktos szybko dodawal i odejmowal gaz.Swiece,przewody,filtry i oleje nowe. |
|
|
|
 |
mirek1992
Forumowicz
Auto: Mitsubishi
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 21 Mar 2010 Posty: 37 Skąd: Lublin
|
Wysłany: 13-10-2010, 20:38
|
|
|
Koledzy mam takie pytanie okazuje się że w moim przypadku przewody wysokiego napięcia przepływomierz ok jedynie mechanik podpowiedział wymianę świec ale też tak nie koniecznie...analizując mam takie pytanie samochód mój jeździł w Berlinie tj potrzebował wyższych norm czystości spalin i ma zrobione EURO 4 czyli jak na 99r to raczej nie seryjnie i ma do tego celu wmontowane katalizatory, czy może do powodować drgania na biegu jałowym?? |
|
|
|
 |
gołąb
Mitsumaniak

Auto: Lex Ls430 , VW Calif exclusive
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 15 razy Dołączył: 01 Wrz 2009 Posty: 1094 Skąd: Ostrówek/wołomin
|
Wysłany: 13-10-2010, 22:26
|
|
|
mirek1992 napisał/a: | , czy może do powodować drgania na biegu jałowym?? | nie wydaje mnie się |
_________________ "Gdyby wszystko było inaczej, gdyby było odwrotnie, mógłbyś siedzieć jak ja teraz tu siedzę, mógłbyś siedzieć przy oknie"
 |
|
|
|
 |
|