 |
Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki
|
|
Ogłoszenie |
W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu. Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.
|
wibracje na pedale sprzęgła od obrotów silnika |
Autor |
Wiadomość |
Przemas44
Nowy Forumowicz
Auto: Outlander II '10
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 10 Wrz 2010 Posty: 2 Skąd: gdańsk
|
Wysłany: 10-09-2010, 07:45 wibracje na pedale sprzęgła od obrotów silnika
|
|
|
Witam wszystkich,
od tygodnia jestem szczęśliwym posiadaczem nowego outlandera II, 2,0 did.
Mam jednak jedno pytanie. Na pedale sprzęgła daje się wyczuć delikatne drgania, wibracje od obrotów silnika, czy to jest normalne i ten typ tak ma czy też powinienem udać się do serwisu? Chce sprawdzić bo oni zawsze mówią, że tak powinno byc...
Moze jestem przewrazliwiony, ale zawsze lepiej spytać.
Dodam, że na wolnych obrotach drgań nie ma, pojawiają się tylko przy zwiększeniu obrotów. Biegi wchodzą normalnie bez żadnych hałasów a sprzęgło się nie ślizga.
Będę bardzo wdzięczy za odpowiedz innych posiadaczy 2,0 did (tdi) |
|
|
|
 |
gold123
Forumowicz
Auto: Outlander 2.0 DID 2008
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 19 Lis 2008 Posty: 54 Skąd: Warszawa
|
Wysłany: 24-09-2010, 23:21
|
|
|
Też tak mam, od nowego. |
_________________ --
Greg |
|
|
|
 |
Grzesq
Forumowicz

Auto: Ford Mondeo MK4 2.0 TDCI
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 2 razy Dołączył: 18 Lut 2010 Posty: 290 Skąd: Warszawa
|
Wysłany: 24-09-2010, 23:41
|
|
|
gold123 napisał/a: | Też tak mam, od nowego. |
To jest normalne. Ten typ tak ma - jak i wiele innych samochodów . Nie przeszkadza mi to wcale. |
|
|
|
 |
bonito
Forumowicz
Auto: był Outlander II 2.0 TDI
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 7 razy Dołączył: 31 Paź 2008 Posty: 556 Skąd: Gdynia
|
Wysłany: 25-09-2010, 08:59
|
|
|
Przemas - jeżeli nie chcesz za dużo wydać na leki uspokajające, to musisz się przyzwyczaić do: różnych stuków dochodzących od strony silnika, skrzypienia zawieszenia, dziwnie działającej klimatyzacji, rysujących się plastików + innych drobiazgów (opisanych na tym forum).
Wtedy zrozumiesz, że tak pod spodem, Outlander to naprawdę fajne autko |
|
|
|
 |
13zbyszek13
Forumowicz

Auto: 2,0 DID outlander 2009
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 4 razy Dołączył: 12 Lis 2009 Posty: 2450 Skąd: PL
|
Wysłany: 25-09-2010, 09:33
|
|
|
Przemas44 napisał/a: | Witam wszystkich,
od tygodnia jestem szczęśliwym posiadaczem nowego outlandera II, 2,0 did.
Mam jednak jedno pytanie. Na pedale sprzęgła daje się wyczuć delikatne drgania, wibracje od obrotów silnika, czy to jest normalne i ten typ tak ma czy też powinienem udać się do serwisu? Chce sprawdzić bo oni zawsze mówią, że tak powinno byc...
Moze jestem przewrazliwiony, ale zawsze lepiej spytać.
Dodam, że na wolnych obrotach drgań nie ma, pojawiają się tylko przy zwiększeniu obrotów. Biegi wchodzą normalnie bez żadnych hałasów a sprzęgło się nie ślizga.
Będę bardzo wdzięczy za odpowiedz innych posiadaczy 2,0 did (tdi) |
Ja w swoim nic takiego nie odczuwam. |
_________________ MITSUBISHI to już historia teraz jest HONDA
 |
|
|
|
 |
mitsu00
Mitsumaniak
Auto: VOLVO XC70 AWD '13
Kraj/Country: Sweden
Pomógł: 34 razy Dołączył: 10 Lut 2009 Posty: 4355 Skąd: Sztokholm, Szwecja
|
Wysłany: 25-09-2010, 11:18
|
|
|
13zbyszek13 napisał/a: | Ja w swoim nic takiego nie odczuwam. |
Bo ty to masz świeżynkę. Wszelakie stuki, puki, trzeszczenie/skrzypienie zawieszenia przy pokonywaniu progów zwalniających zaczęły się u mnie od przebiegu w okolicach 40 tys. km. ASO zlewało mnie na początku i twierdzili że ponoż TTTM. "Walnąłem przysłowiową pięścią w stół" i po wymianie oslon przegubów, prawego przedniego wachacza, i czegoś tam jeszcze, nastała cisza.... Denerwujące jest tylko to domaganie się tego za co zapłaciliśmy kupując auto - napraw gwarancyjnych. Odnoszę wrażenie że większość ASO Mitsubishi zlewa klienta pod byle pretekstem. |
_________________ Pozdrawiam
Dominik |
|
|
|
 |
13zbyszek13
Forumowicz

Auto: 2,0 DID outlander 2009
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 4 razy Dołączył: 12 Lis 2009 Posty: 2450 Skąd: PL
|
Wysłany: 25-09-2010, 11:23
|
|
|
mitsu00 napisał/a: | Bo ty to masz świeżynkę. Wszelakie stuki, puki, trzeszczenie/skrzypienie zawieszenia przy pokonywaniu progów zwalniających zaczęły się u mnie od przebiegu w okolicach 40 tys. km. ASO zlewało mnie na początku i twierdzili że ponoż TTTM. "Walnąłem przysłowiową pięścią w stół" i po wymianie oslon przegubów, prawego przedniego wachacza, i czegoś tam jeszcze, nastała cisza.... Denerwujące jest tylko to domaganie się tego za co zapłaciliśmy kupując auto - napraw gwarancyjnych. Odnoszę wrażenie że większość ASO Mitsubishi zlewa klienta pod byle pretekstem. |
być może masz racje |
_________________ MITSUBISHI to już historia teraz jest HONDA
 |
|
|
|
 |
Przemas44
Nowy Forumowicz
Auto: Outlander II '10
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 10 Wrz 2010 Posty: 2 Skąd: gdańsk
|
Wysłany: 12-10-2010, 14:30
|
|
|
dzięki za odpowiedzi, ostatnio mój znajomy też kupił outka i ma takie same objawy jak mój więc się uspokoiłem, a co do roznego radzaju trzasków to narazie nie zaobserwowalem nic niepokojącego. |
|
|
|
 |
|
|