Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki Strona Główna Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki


FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum
 Ogłoszenie 


W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu.
Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.

Poprzedni temat «» Następny temat
[Cari 1.8 GDI] Falujące obroty - co jeszcze?
Autor Wiadomość
rinek 
Mitsumaniak

Auto: Carisma GDI '98 Automat
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 1 raz
Dołączył: 01 Kwi 2010
Posty: 34
Skąd: Gdynia
  Wysłany: 12-10-2010, 19:25   [Cari 1.8 GDI] Falujące obroty - co jeszcze?

Witam, kupiłem w lipcu carisme i od tamtego czasu borykam sie z problemem falujących obrotów. Już nie mam pomysłów co mogę z tym zrobić
Auto po odpaleniu chodzi normalnie( obroty nie falują) przy temperaturze ok 70 stopni zaczynają falować od 600-850, jeśli silnik pochodzi przez około 5 minut, obroty sie stabilizuja na ok 750.
Jeśli wyłaczę silnik i włącze go znowu falowanie zaczyna się od poczatku i tak w kółko. Dodam że od czasu do czasu slychać i czuć szrpnięcia silnika. tak samo jest przy jeździe ze stałą predkościa przy okolo 2000 obrotów. Check engine się nie pali.

Wymieniałem:
-cały rozrząd i paski
-sondę
-olej silnikowy
-filtr paliwa pod maską

-przepustnica była czyszczona, tak samo silniczek krokowy.

Czy macie jakieś sugestie. Bo czytam forum i nie znalazlem odpowiedzi, która by mi pomogła.
Rozwarzam także wybranie sie do ASO, wymiany świec zapłonowych oraz czyszczenie pompy WC i wymiana filterków w niej.

pozdrawiam.
Ostatnio zmieniony przez rinek 12-10-2010, 22:34, w całości zmieniany 2 razy  
 
 
STomasz7 
Forumowicz

Auto: Carisma
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 09 Paź 2010
Posty: 67
Skąd: Polska
Wysłany: 12-10-2010, 21:15   

Podczepię się pod temat.
Mam ten sam problem z szarpaniem silnika gdy jadę ze stałą prędkością...co jakiś czas szarpnie silnikiem na 0.5 - 1 sekundę tak jak by paliwa nie miał...
Na dniach wyczyszczę przepustnice i zmienię filtr paliwa. Może to jest przyczyną...
Tobie też radzę wymienić filtr paliwa, który jest pod maską ( pod filtrem powietrza ) zanim udasz się do ASO...
Tak z ciekawości, ile kasują ASO za czyszczenie i wymianę filterków w pompie WC? :P
_________________
Pozdrawiam ;)
 
 
rinek 
Mitsumaniak

Auto: Carisma GDI '98 Automat
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 1 raz
Dołączył: 01 Kwi 2010
Posty: 34
Skąd: Gdynia
Wysłany: 12-10-2010, 22:32   

filtr wymieniałem zapomniałem napisać, już poprawione.
 
 
pawlo 
Forumowicz


Auto: LANCER 2.0 CSO
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 19 Sty 2009
Posty: 40
Skąd: Bielsko Biała
Wysłany: 16-10-2010, 01:12   

te same objawy od dziś idento
_________________

 
 
rinek 
Mitsumaniak

Auto: Carisma GDI '98 Automat
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 1 raz
Dołączył: 01 Kwi 2010
Posty: 34
Skąd: Gdynia
Wysłany: 17-10-2010, 10:27   

Kurcze, najbardziej martwi mnie to, że samochód po 5 minutach pracy, z obciążeniem lub bez uczy sie obrotów i trzyma 750 cisnienie na pompie WC też jest w porzadku, a po wylączeniu silnika i włączeniu znowu lipa.

Dysponuje evoscanem i kabelkiem jeśli ktoś chciałby zwrócić uwage na coś konkretnego.
 
 
Saqu 
Mitsumaniak


Auto: Nissan s13, BMW e39
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 71 razy
Dołączył: 28 Mar 2009
Posty: 2233
Skąd: Poznań
Wysłany: 17-10-2010, 10:56   

Patrzyłeś może evoscanem podczas jazdy jak wygląda praca poszczególnych elementów?
 
 
 
rinek 
Mitsumaniak

Auto: Carisma GDI '98 Automat
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 1 raz
Dołączył: 01 Kwi 2010
Posty: 34
Skąd: Gdynia
Wysłany: 17-10-2010, 11:18   

Patrzyłem na pompe, sonde, przepustice i silniczek krokowy te rzeczy wydają się być w porzadku. W sumie nie wiem na co zwrocic uwage dokladnie. Nie wiem w czym moze lezec problem. Jeśli bym wiedział to dzis zwrocilbym uwage.
Octane level mam na 100%.
 
 
rock35 
Nowy Forumowicz

Auto: mitsubishi carisma 1.8 gdi aut
Dołączył: 05 Lut 2009
Posty: 12
Skąd: piaseczno
Wysłany: 17-10-2010, 13:14   

Witam ja się podczepię i zapytam. Około miesiaca cari stała w garażu nie odpalana. Rozładował się zupełnie akumulator więc odpaliłem ją z kabla. I w tym momencie zaczął się problem. Otóż zaraz po uruchomieniu obroty spadają do około 500 - 700 i następnie gaśnie. Co się stało?! 1,8 gdi Dzięki za pomoc.
 
 
robertdg 
Mitsumaniak
SnowWhite


Auto: Galant Sport 98' EAO 2.0 16V
Zaproszone osoby: 1
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 1300 razy
Dołączył: 21 Cze 2009
Posty: 23642
Skąd: KSSE
Wysłany: 17-10-2010, 13:19   

rock35, http://forum.mitsumaniaki...ghlight=#763997
_________________
Gość zobacz mojego Galanta :rolleyes:
Jeżeli nie żyjesz na krawędzi, to znaczy, że zajmujesz za dużo miejsca
"Jesteś jedyną osobą na świecie, która może wykorzystać Twój potencjał" - Zig Ziglar
W naturze człowieka leży rozsądne myślenie ale nielogiczne działanie
 
 
rock35 
Nowy Forumowicz

Auto: mitsubishi carisma 1.8 gdi aut
Dołączył: 05 Lut 2009
Posty: 12
Skąd: piaseczno
Wysłany: 17-10-2010, 18:13   

Robert widzisz już punkt pierwszy jest nie do zrealizowania. Silnik nie ma szans na rozgrzanie, ponieważ gaśnie po kilkunastu - kilkudziesięciu sekundach. Ale jutro jeszcze raz spróbuję i zobaczymy.
 
 
robertdg 
Mitsumaniak
SnowWhite


Auto: Galant Sport 98' EAO 2.0 16V
Zaproszone osoby: 1
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 1300 razy
Dołączył: 21 Cze 2009
Posty: 23642
Skąd: KSSE
Wysłany: 17-10-2010, 22:23   

Jezeli tak sie dzieje, przepustnice trzeba wyczyscic i ponowic procedure przyuczenia ECU
_________________
Gość zobacz mojego Galanta :rolleyes:
Jeżeli nie żyjesz na krawędzi, to znaczy, że zajmujesz za dużo miejsca
"Jesteś jedyną osobą na świecie, która może wykorzystać Twój potencjał" - Zig Ziglar
W naturze człowieka leży rozsądne myślenie ale nielogiczne działanie
 
 
rock35 
Nowy Forumowicz

Auto: mitsubishi carisma 1.8 gdi aut
Dołączył: 05 Lut 2009
Posty: 12
Skąd: piaseczno
Wysłany: 18-10-2010, 08:46   

chciałem dodać, że przed rozładowaniem baterii wszystko było raczej ok. Raczej tzn obroty lekko falowały ale nie gasł. Zaraz idę ponownie spróbować procedury.
 
 
pawlo 
Forumowicz


Auto: LANCER 2.0 CSO
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 19 Sty 2009
Posty: 40
Skąd: Bielsko Biała
Wysłany: 19-10-2010, 19:47   

Moja Cari ma problem taki że faluje obrotami i szarpie podczas jazdy aż wkońcu zapala się i mruga CHECK ENGINE i przechodzi w tryb serwisowy.Wiem że padła w tym przypadku przepustnica. taki objaw jest wtedy gdy odklei się jeden z magnesów na elektromagnesie wychylenia przepustnicy miałem to samo rok temu przyklejali go na serwisie i tak jeździłem do dzisiaj i znowu to samo ręce opadają.nie wiem co z tym zrobić.Czym to kleić? tym razem odpadł fabryczny klej i serwisowy
_________________

Ostatnio zmieniony przez pawlo 20-10-2010, 15:50, w całości zmieniany 1 raz  
 
 
wazu 
Mitsumaniak

Auto: carisma GDI 1.8 LS 98`
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 15 razy
Dołączył: 18 Cze 2007
Posty: 309
Skąd: z Polski
Wysłany: 20-10-2010, 13:29   

rock35 jaki rocznik tej Twojej cari?. Jeżeli przed liftingowa, to prawdopodobnie masz zapieczony silniczek krokowy, trzeba rozebrać, wyczyścić i koniecznie naoliwić łożyska. Miałem to samo, po czyszczeniu krokowca zapomniałem psiknąć oleju na łożyska i nie mogłem odpalić silnika.
_________________
CIEKAWOSTKA
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

Ta strona używa ciasteczek (ang. cookies) w celu logowania oraz do badania oglądalności strony.
Aby dowiedzieć się czym są ciasteczka odwiedź stronę wszystkoociasteczkach.pl
Jeśli nie wyrażasz zgody na wykorzystywanie ciasteczek na tej stronie, zablokuj je w opcjach Twojej przeglądarki internetowej.