Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki Strona Główna Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki


FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum
 Ogłoszenie 


W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu.
Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.

Poprzedni temat «» Następny temat
[MSS DID] Pada turbina?
Autor Wiadomość
Zwierzu 
Forumowicz


Auto: Outlander Turbo
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 1 raz
Dołączył: 14 Lut 2006
Posty: 147
Skąd: Warszawa
Wysłany: 11-10-2010, 16:05   [MSS DID] Pada turbina?

Witam

Co jakis czas tak mniej wiecej raz na 4 tyg podczas jazdy dajac gazu obroty rosna a auto bardzo slabo sie rozpedza. Po zatrzymaniu wylaczeniu silnika i wlaczeniu przestaje sie tak dziać.
MSS przebieg 95 tys.

Jesli to turbina to jakie koszty regeneracji?
Gdzie regenerowac?
_________________

 
 
 
rznorman 
Nowy Forumowicz

Auto: mss 1.9 DID
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 20 Wrz 2010
Posty: 5
Skąd: K-ków
Wysłany: 14-10-2010, 21:12   

Wymieniałem niedawno turbinę w http://www.turboexpert.pl/, tzn. zadzwoniłem, następnego dnia wysyłają turbinę po regeneracji ty masz 7 dni na odesłanie swojej, jeżeli nie odeślesz tracisz gwarancję. Koszt 700,- + 50,- kurier.
Wg. mechanika turbina wygląda dobrze, choć w moim przypadku niewiele mi wymiana pomogła. Samochód od pewnego czasu traci moc myślałem, że może to wina turbiny i ją wymieniłem i dalej nic.
 
 
robertdg 
Mitsumaniak
SnowWhite


Auto: Galant Sport 98' EAO 2.0 16V
Zaproszone osoby: 1
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 1300 razy
Dołączył: 21 Cze 2009
Posty: 23638
Skąd: KSSE
Wysłany: 14-10-2010, 21:36   

W takim razie będzie to sprawa elektroniki, kto Ci zdiagnozował wadliwą turbine :?:

Powinienes sie udac na diagnostyke komputerowa.
_________________
Gość zobacz mojego Galanta :rolleyes:
Jeżeli nie żyjesz na krawędzi, to znaczy, że zajmujesz za dużo miejsca
"Jesteś jedyną osobą na świecie, która może wykorzystać Twój potencjał" - Zig Ziglar
W naturze człowieka leży rozsądne myślenie ale nielogiczne działanie
 
 
rznorman 
Nowy Forumowicz

Auto: mss 1.9 DID
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 20 Wrz 2010
Posty: 5
Skąd: K-ków
Wysłany: 15-10-2010, 21:20   

Może nieprecyzyjnie się wyraziłem, turbina była do wymiany, a słowa "turbina wygląda dobrze" dotyczyły nowej turbiny.
Diagnostykę komputerową wykonałem w 3 różnych miejscach i generalnie niczego nie wykazały. Chociaż podczas ostatniego "badania" wyszło, że turbina daje zbyt niskie ciśnienie (to już na nowej turbinie), po dokładnym przeglądzie wszystkiego (zawór egr, płukanie przepływki, udrożnienie katalizatora, sprawdzenie szczelności przewodów) auto dalej muliło, natomiast po przejechaniu ok. 15km nagle zaczął ciągnąć jak dawniej. Moje szczęście trwało krótko po 2-3 dniach wszystko wróciło do wcześniejszego stanu. Czasami pociągnie lepiej, lecz właściwie ciągle strasznie muli.
 
 
robertdg 
Mitsumaniak
SnowWhite


Auto: Galant Sport 98' EAO 2.0 16V
Zaproszone osoby: 1
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 1300 razy
Dołączył: 21 Cze 2009
Posty: 23638
Skąd: KSSE
Wysłany: 15-10-2010, 21:38   

Omin czujnik korekcji cisnienia doładowania, jeżeli pomoze, to zakup nowy i wymień całkowicie.
_________________
Gość zobacz mojego Galanta :rolleyes:
Jeżeli nie żyjesz na krawędzi, to znaczy, że zajmujesz za dużo miejsca
"Jesteś jedyną osobą na świecie, która może wykorzystać Twój potencjał" - Zig Ziglar
W naturze człowieka leży rozsądne myślenie ale nielogiczne działanie
 
 
rznorman 
Nowy Forumowicz

Auto: mss 1.9 DID
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 20 Wrz 2010
Posty: 5
Skąd: K-ków
Wysłany: 16-10-2010, 19:03   

Mechanik podpinał turbinę "na krótko" i twierdzi, że daje zbyt niskie ciśnienie (bije do 100, a powinna dwa razy tyle). Już się zastanawiałem czy ta "nowa" turbina nie jest felerna, ale jak już pisałem raz auto ciągnie przez cały dzień, raz nie.
 
 
robertdg 
Mitsumaniak
SnowWhite


Auto: Galant Sport 98' EAO 2.0 16V
Zaproszone osoby: 1
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 1300 razy
Dołączył: 21 Cze 2009
Posty: 23638
Skąd: KSSE
Wysłany: 16-10-2010, 20:02   

Zawór waste gate steruje cisnieniem doładowania, wiec jeżeli wirnik strony zimnej i goracej jest caly, to raczej nie jest wina turbiny, w sensie elementu napedowego, tylko wada wynika ze sterowania
_________________
Gość zobacz mojego Galanta :rolleyes:
Jeżeli nie żyjesz na krawędzi, to znaczy, że zajmujesz za dużo miejsca
"Jesteś jedyną osobą na świecie, która może wykorzystać Twój potencjał" - Zig Ziglar
W naturze człowieka leży rozsądne myślenie ale nielogiczne działanie
 
 
Witoldu 
Forumowicz

Auto: SpaceStar 1,3
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 2 razy
Dołączył: 29 Paź 2010
Posty: 42
Skąd: Polska
Wysłany: 02-11-2010, 23:45   

pochyl się na silnikiem i patrz na turbo poproś kogoś aby odpalił furę - po odpaleniu metalowy pręcik przymocowany do metalowej gruszki z gumowym wężykiem ma wykonać ruch posuwisty w stronę gruszki około 0.4 cala w ciągu 2s od momentu odpalenia - jak to robi to sterowanie masz na 93.8% sprawne.
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

Ta strona używa ciasteczek (ang. cookies) w celu logowania oraz do badania oglądalności strony.
Aby dowiedzieć się czym są ciasteczka odwiedź stronę wszystkoociasteczkach.pl
Jeśli nie wyrażasz zgody na wykorzystywanie ciasteczek na tej stronie, zablokuj je w opcjach Twojej przeglądarki internetowej.