Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki Strona Główna Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki


FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum
 Ogłoszenie 


W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu.
Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.

Poprzedni temat «» Następny temat
[E55A 2.0] Regulacja wolnych obrotów 4g63
Autor Wiadomość
hubert_galant 
Mitsumaniak
NeverBackDown

Auto: Honda Prelude 2.0B 1993
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 1 raz
Dołączył: 23 Wrz 2009
Posty: 126
Skąd: Warszawa
Wysłany: 17-01-2010, 14:02   

to nawet nie jest przecież E3x tylko E5x xD

[ Dodano: 17-01-2010, 14:04 ]
a o starego gala chodziło mi o mój wcześniejszy samochód :)
_________________
Jestem jaki jestem i nikt tego nie zmieni :)
 
 
 
Iushiban 
Forumowicz


Auto: Corolla E11 1999 hatchback
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 25 Sie 2009
Posty: 88
Skąd: Dąbrowa Górnicza
Wysłany: 22-02-2010, 00:09   

ja rozwiązałem problem następująco:
-zablokowałem EGR zaślepką projectu Krzyżaka (dzieki temu przepustnica nie bedzie syfieć)
- wyczysciłem przepustnicę na glanc
- śrubke TPSa wkrciłem do oporu a nieszczelność poraktowałem kilkoma kropelkami kleju poliuretanowego do styropianu w takiej eeastycznej butelce z zaworkiem o pojemności 1litra(jest elastyczny więc nie popęka, gdy bedzie trzeba da się go wyskubać, łatwo się zmywa, dobrze uszczelnia, jest odporny na zmienne warunki, nie przepala styropianu :) )-do kupienia w sklepach z ociepleniami budynków lub ceramiką łazienkową (oczywiscie na zimnym silniku), ponieważ EGR jest zablokowany a obroty ustawione nie bedzie potrzeby jej wiecej ruszać.
Autko śmiga a problemy z wolnymi obrotami znikneły.

[ Dodano: 22-02-2010, 00:13 ]
a co do tego nieszczęsnego "kitu" na śrubie TPS mam europejska wersję ze skróconymi daszkami na światłach- podejzewam że te wersje miały krótsze śruby TPS (metalowa część) zaślepione lub przedłuzone brazowym plastikowym elementem na który nałozony był czarny uszczelniający o-ring. Ponieważ przy długiej jeździe przepustnica się nagrzewa plstik stracił swoją elastyczność i skruszał (ze starości lub poprostu z powodu zmęczenia materiału ciągłymi wachaniami temperatury).
 
 
 
Krejzi 
Forumowicz


Auto: Mitsubishi Galant 2.0 16V 94r.
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 2 razy
Dołączył: 22 Lip 2010
Posty: 414
Skąd: Lublin
Wysłany: 15-10-2010, 15:52   

Odgrzeje troche temat.
Nie moge ustawic jalowych obrotow w swoim 4g63.
robilem wg. http://mitsubishifan.webpark.pl/
chociaz tez nie do konca bo u mnie po wlaczeniu zaplonu potem na ACC i odlaczeniu silniczka regulujacego po odpaleniu silnika obroty dziwnie szaleja, odlaczam silniczek na calkowicie wylaczonej stacyjce i dopiero odpalam.
Reguluje obroty na +-850 ale po tym wszystkim i nauczeniu obrotow po jakims krotkim czasie obroty i tak zaczynaja spadac nizej i utrzymuja sie nizej niz wyregulowalem.
Nie ruszalem tylko czujnika polozenia przepustnicy i linki gazu.
jak roszyc przepustnice o 0.5 mm ? :/ przeciez to nierealne to prawie dotkniecie tylko ;) ))
Ponad to nie znalazlem u siebie tego kabelka do ustawiania obrotów o ktorym tutaj mowa.
U siebie znalazlem tylko 2 luzne zlacza w okrąglej gumce oba. nie wiem juz jak to poprawnie zrobic wsyzstko jakies sugestie ?
_________________
Moj Misiek Galancik 94r. 2.0 16V SOHC

Moja muzyka --> www.krejzi.muzzo.pl
 
 
areksz121 
Mitsumaniak
Elektronik

Auto: E54A 2.0 V6 M/T '94
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 26 razy
Dołączył: 18 Maj 2009
Posty: 1327
Skąd: Rzeszów/Markowa/Dordrecht
Wysłany: 15-10-2010, 22:52   

Musisz dobrze pogrzebać przy grodzi na środku, koło dwóch elektrozaworów sterujących podciśnieniem. Na bank musi być brązowa końcówka z zaślepką (też sam nie mogłem znaleźć). A 0,5mm można zrobić podkładając odpowiednio cienką podkładkę pod śrubkę regulującą przy cięgnie. Jak wszystko ustawione, grzejesz silnik na max, najlepiej odłączyć aku na chwilę, podłączyć, odpalić, podłączyć owe brązowe złącze do masy aku i obserwować. Śrubką od powietrza regulujesz obroty, jak ok to wyłączasz klucz całkiem do tyłu, odłączasz kabel od masy. Teraz odpalasz i zostawiasz do włączenia i wyłączenia wentylatora. Jeśli ostatnie nastąpi, gasimy całkiem, chwilkę odczekać i odpalić. Ew. jak za niskie czy wysokie obroty to jeszcze raz powtarzamy. Potem jak wystygnie całkiem, zobaczysz, czy dobrze pracuje w miarę rozgrzewania.

Chyba jasno w miarę :D
_________________
POMOGŁEM? kliknij "pomógł" -> Bóg zapłać :)

Specjalność: Instalacja elektryczna E5xA,
E54A 2.0 V6 MIVECiem byl...i znów nim jest! :) '94 MÓJ Zobacz temat o moim Miśku :)
Carisma '99 4G92 BRAT :) http://forum.mitsumaniaki.pl/viewtopic.php?t=66765
Colt CJ4A '98 4G92 DRUGI BRAT
EA5A 98' TRZECI BRAT
 
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

Ta strona używa ciasteczek (ang. cookies) w celu logowania oraz do badania oglądalności strony.
Aby dowiedzieć się czym są ciasteczka odwiedź stronę wszystkoociasteczkach.pl
Jeśli nie wyrażasz zgody na wykorzystywanie ciasteczek na tej stronie, zablokuj je w opcjach Twojej przeglądarki internetowej.