Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki Strona Główna Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki


FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum
 Ogłoszenie 


W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu.
Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.

Poprzedni temat «» Następny temat
Przesunięty przez: akbi
17-10-2010, 08:50
Fokus 1,8 nie wchodzi na obroty jak jest ciepły.
Autor Wiadomość
Nikoś 
Mitsumaniak

Auto: 2 razy civic 5G
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 25 Lut 2009
Posty: 249
Skąd: Kartuzy
  Wysłany: 15-10-2010, 19:56   Fokus 1,8 nie wchodzi na obroty jak jest ciepły.

Witajcie, Długo mnie tu nie było i chciałbym prosić was o pomoc bo inne fora nie dają rady. Wiadomo, że oprócz miśka posiadam focusa 1,8 ZETEc 115 koni wersia MK1. A więc do żeczy. Gdy focus jest zimny niemam z nim problemu, a gdy się zagrzeje to po dodaniu gazu nie morze wejść na obroty. Silnik poprostu się dławi i nie ma mocy. Dodam że niema w nim gazu. Prosze MITSUMANIACY O POMOC :( .
_________________
Nikoś widzi Nikoś wie, że trzy diamenty są THE BEST
Ostatnio zmieniony przez Adaho_krak 16-10-2010, 00:32, w całości zmieniany 1 raz  
 
 
zenek_bb 
Mitsumaniak
Moderator


Auto: Eclipse 1G 7bolt '93 Stag300+
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 33 razy
Dołączył: 11 Kwi 2009
Posty: 975
Skąd: Bielsko-Biała
Wysłany: 16-10-2010, 00:06   

polecam forum o tym samochodzie, jak by to był ecli to sprawdził bym zapłon i błędy, jak by to nie pomogło sprawdziłbym (podmienił) wtryskiwacze, datalogger powiedział by mi czy przepływka działa poprawnie, natomiast focus... hum, nie wiem jakie ma nawet złącze diagn. (pewnie OBD2) ale warsztaty dysponują loggerami :)
_________________
Jeżeli założysz temat, za post który Ci pomógł daj autorowi "Pomógł", pod postem jest guzik!
<-Kliknij, pooglądaj : )

Znasz Hymn MitsuManiaków! Nie słyszałeś go jeszcze? Klikaj :D

Kocham mojego czerwonego misia.... "to auto jest najpiękniejsze na świecie, a teraz przechodzi w twoje ręce, zaopiekuj się nim tak jak kiedyś ja..."
Nie zawiedziesz się na mnie tato...

Moderator nie nabija postów –moderator ma wiele do przekazania!
Pokaż serce!!! Kliknij dzisiaj Pajacyka i Polskie Serce i wpisz swoje kliknięcie w tym temacie!!! Razem pomagajmy!!!
 
 
 
Adaho_krak 
moderator


Auto: Megane GTline
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 72 razy
Dołączył: 06 Wrz 2006
Posty: 3214
Skąd: Kraków
Wysłany: 16-10-2010, 00:33   

Ja też o fordzie wiem niewiele. Przenoszę na ogólny może tam ktoś pomoże.
_________________
Nigdy nie mów, że czegoś się nie da zrobić. Ponieważ zawsze znajdzie się taki ktoś, co nie będzie wiedział, że tego się nie da zrobić, I TO ZROBI !!!

Renault Megane Gtline
Piszę poprawnie po polsku
. - Przynajmniej się staram :)

Adam 00302/KMM
 
 
Deo
[Usunięty]

Wysłany: 16-10-2010, 08:14   

to ja powiem ci tak najlepiej podjedź na diagnostykę komputerową do warsztatu bo najprawdopodobniej masz problem z przepływomierzem lub elektrozaworem E.G.R.. ale obstawiałbym EGR :)
pozdrawiam
Deo
 
 
Nikoś 
Mitsumaniak

Auto: 2 razy civic 5G
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 25 Lut 2009
Posty: 249
Skąd: Kartuzy
Wysłany: 16-10-2010, 15:51   

Witam. Dzięki wam. Może wiecie jeszcze jak sprawdzić EGR bo przepływomierz jest na 100% sprawny.
_________________
Nikoś widzi Nikoś wie, że trzy diamenty są THE BEST
 
 
Owczar 
Forumowicz

Auto: CLS 450
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 282 razy
Dołączył: 14 Lip 2008
Posty: 14375
Skąd: Pruszków
Wysłany: 17-10-2010, 02:59   

EGR nie powodowałby aż takich problemów. Nawet gdyby był cały czas otwarty lub zamknięty.

A nie świeci Ci się kontrolka komputera? Koniecznie sprawdź błędy, bo tak to jest wróżenie z fusów..
 
 
Nikoś 
Mitsumaniak

Auto: 2 razy civic 5G
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 25 Lut 2009
Posty: 249
Skąd: Kartuzy
Wysłany: 17-10-2010, 08:48   

Niestety kontrolka komputera się nie swieci. Mam sprawdzone: świece, kable, cewke, krokowca, przepływomierz, szczelność, bezpieczniki, wszystkie płyny, pompe paliwa i filtry.
Dodam jeszcze w jakiej sytuacji doszło do awari. Wracając z pracy postanowiłem zatankować gdyż nie dojechałbym do domu. Po zatankowaniu zrobiłem jakieś 8 kilometrów po czym zaczoł się dławić aż zgasł. Focus został zcholowany. Po długiej zabawie w mechanika postanowiłem spuścić benzyne i zalać nową. Gdy zaczełem spuszczać moim oczom ukazało się coś dziwnego ( benzyna była brązowata a na dnie pływała jakaź maż). Dodam jeszcze że jakiś miesiąc temu zbiornik paliwa był czyszczony i nie możliwe żeby się tak szybko zabrudził.
_________________
Nikoś widzi Nikoś wie, że trzy diamenty są THE BEST
 
 
robertdg 
Mitsumaniak
SnowWhite


Auto: Galant Sport 98' EAO 2.0 16V
Zaproszone osoby: 1
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 1300 razy
Dołączył: 21 Cze 2009
Posty: 23638
Skąd: KSSE
Wysłany: 17-10-2010, 10:38   

Nikoś, a masz paragon ze stacji za tankowanie :?: jakie ciśnienie podaje pompa paliwa - oczywiście gdy się rozgrzeje :?: Co do diagnostyki komputerowej forda, to radze się na nią udac, jednakże wiedzac ze Ford ma strasznie skomplikowane protokoly komunikacyjne - czasami nawet serwis sobie nie radzi :lol: polecam uderzyc albo do serwisu Forda, albo do elektronika co ma porzadny sprzet.

Czy zgasnieciu silnika w czasie jazdy towarzyszyly jakies inne objawy :?:
_________________
Gość zobacz mojego Galanta :rolleyes:
Jeżeli nie żyjesz na krawędzi, to znaczy, że zajmujesz za dużo miejsca
"Jesteś jedyną osobą na świecie, która może wykorzystać Twój potencjał" - Zig Ziglar
W naturze człowieka leży rozsądne myślenie ale nielogiczne działanie
 
 
Nikoś 
Mitsumaniak

Auto: 2 razy civic 5G
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 25 Lut 2009
Posty: 249
Skąd: Kartuzy
Wysłany: 17-10-2010, 12:54   

Tak zaczoł się dławić i brakowało mu mocy.
_________________
Nikoś widzi Nikoś wie, że trzy diamenty są THE BEST
 
 
robertdg 
Mitsumaniak
SnowWhite


Auto: Galant Sport 98' EAO 2.0 16V
Zaproszone osoby: 1
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 1300 razy
Dołączył: 21 Cze 2009
Posty: 23638
Skąd: KSSE
Wysłany: 17-10-2010, 13:10   

Diagnostyka komputerowa, zacznij od tego, cięzko dukac, błedy chwilowe muszą być, jezeli nie ma stałych.
_________________
Gość zobacz mojego Galanta :rolleyes:
Jeżeli nie żyjesz na krawędzi, to znaczy, że zajmujesz za dużo miejsca
"Jesteś jedyną osobą na świecie, która może wykorzystać Twój potencjał" - Zig Ziglar
W naturze człowieka leży rozsądne myślenie ale nielogiczne działanie
 
 
Nikoś 
Mitsumaniak

Auto: 2 razy civic 5G
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 25 Lut 2009
Posty: 249
Skąd: Kartuzy
Wysłany: 17-10-2010, 14:45   

Przed chwilą diagnozowałem dalej. I doszłem do wniosku że pompa ma za małe ciśnienie na ciepłym silniku bo jak wcisne gaz na max i trzymam tak cały czas to zachowuje się tak: ładnie wchodzi prawie na najwyrzsze obroty po czym się dławi i spada z obrotów i znowu dławiąc się prubuje wkręcić na obroty. Czyli na moją głowe dostaje za mało wachy przez felerną pompe :?:
_________________
Nikoś widzi Nikoś wie, że trzy diamenty są THE BEST
 
 
Owczar 
Forumowicz

Auto: CLS 450
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 282 razy
Dołączył: 14 Lip 2008
Posty: 14375
Skąd: Pruszków
Wysłany: 17-10-2010, 14:46   

Nikoś, a filtr paliwa sprawdzałeś?
 
 
Nikoś 
Mitsumaniak

Auto: 2 razy civic 5G
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 25 Lut 2009
Posty: 249
Skąd: Kartuzy
Wysłany: 17-10-2010, 15:13   

Tak wstawiłem nowy filtr.
_________________
Nikoś widzi Nikoś wie, że trzy diamenty są THE BEST
 
 
Owczar 
Forumowicz

Auto: CLS 450
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 282 razy
Dołączył: 14 Lip 2008
Posty: 14375
Skąd: Pruszków
Wysłany: 17-10-2010, 15:15   

Najlepiej zrobić pomiar ciśnienie na listwie, żeby mieć pewność i nie robić nic w ciemno. Dziwne, że na zimnym pompa wydaje...
 
 
robertdg 
Mitsumaniak
SnowWhite


Auto: Galant Sport 98' EAO 2.0 16V
Zaproszone osoby: 1
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 1300 razy
Dołączył: 21 Cze 2009
Posty: 23638
Skąd: KSSE
Wysłany: 17-10-2010, 15:18   

Owczar, mój brat miał tak w Fordzie, że w miare pracy pompy, nagrzewała sie i stopniowo słabła, aż auto całkowicie zdychało i pomagało jedynie kilkugodzinny postój, albo hol, bład chwilowy był zarejestrowany, dlatego wspominałem o diagnostyce komputerowej.
_________________
Gość zobacz mojego Galanta :rolleyes:
Jeżeli nie żyjesz na krawędzi, to znaczy, że zajmujesz za dużo miejsca
"Jesteś jedyną osobą na świecie, która może wykorzystać Twój potencjał" - Zig Ziglar
W naturze człowieka leży rozsądne myślenie ale nielogiczne działanie
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

Ta strona używa ciasteczek (ang. cookies) w celu logowania oraz do badania oglądalności strony.
Aby dowiedzieć się czym są ciasteczka odwiedź stronę wszystkoociasteczkach.pl
Jeśli nie wyrażasz zgody na wykorzystywanie ciasteczek na tej stronie, zablokuj je w opcjach Twojej przeglądarki internetowej.