Przesunięty przez: akbi 17-10-2010, 08:50 |
Fokus 1,8 nie wchodzi na obroty jak jest ciepły. |
Autor |
Wiadomość |
Nikoś
Mitsumaniak
Auto: 2 razy civic 5G
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 25 Lut 2009 Posty: 249 Skąd: Kartuzy
|
Wysłany: 15-10-2010, 19:56 Fokus 1,8 nie wchodzi na obroty jak jest ciepły.
|
|
|
Witajcie, Długo mnie tu nie było i chciałbym prosić was o pomoc bo inne fora nie dają rady. Wiadomo, że oprócz miśka posiadam focusa 1,8 ZETEc 115 koni wersia MK1. A więc do żeczy. Gdy focus jest zimny niemam z nim problemu, a gdy się zagrzeje to po dodaniu gazu nie morze wejść na obroty. Silnik poprostu się dławi i nie ma mocy. Dodam że niema w nim gazu. Prosze MITSUMANIACY O POMOC . |
_________________ Nikoś widzi Nikoś wie, że trzy diamenty są THE BEST |
Ostatnio zmieniony przez Adaho_krak 16-10-2010, 00:32, w całości zmieniany 1 raz |
|
|
|
 |
zenek_bb
Mitsumaniak Moderator

Auto: Eclipse 1G 7bolt '93 Stag300+
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 33 razy Dołączył: 11 Kwi 2009 Posty: 975 Skąd: Bielsko-Biała
|
Wysłany: 16-10-2010, 00:06
|
|
|
polecam forum o tym samochodzie, jak by to był ecli to sprawdził bym zapłon i błędy, jak by to nie pomogło sprawdziłbym (podmienił) wtryskiwacze, datalogger powiedział by mi czy przepływka działa poprawnie, natomiast focus... hum, nie wiem jakie ma nawet złącze diagn. (pewnie OBD2) ale warsztaty dysponują loggerami |
_________________ Jeżeli założysz temat, za post który Ci pomógł daj autorowi "Pomógł", pod postem jest guzik!
<-Kliknij, pooglądaj : )
Znasz Hymn MitsuManiaków! Nie słyszałeś go jeszcze? Klikaj
Kocham mojego czerwonego misia.... "to auto jest najpiękniejsze na świecie, a teraz przechodzi w twoje ręce, zaopiekuj się nim tak jak kiedyś ja..."
Nie zawiedziesz się na mnie tato...
Moderator nie nabija postów –moderator ma wiele do przekazania!
Pokaż serce!!! Kliknij dzisiaj Pajacyka i Polskie Serce i wpisz swoje kliknięcie w tym temacie!!! Razem pomagajmy!!! |
|
|
|
 |
Adaho_krak
moderator

Auto: Megane GTline
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 72 razy Dołączył: 06 Wrz 2006 Posty: 3214 Skąd: Kraków
|
Wysłany: 16-10-2010, 00:33
|
|
|
Ja też o fordzie wiem niewiele. Przenoszę na ogólny może tam ktoś pomoże. |
_________________ Nigdy nie mów, że czegoś się nie da zrobić. Ponieważ zawsze znajdzie się taki ktoś, co nie będzie wiedział, że tego się nie da zrobić, I TO ZROBI !!!
Renault Megane Gtline
Piszę poprawnie po polsku. - Przynajmniej się staram
Adam 00302/KMM |
|
|
|
 |
Deo [Usunięty]
|
Wysłany: 16-10-2010, 08:14
|
|
|
to ja powiem ci tak najlepiej podjedź na diagnostykę komputerową do warsztatu bo najprawdopodobniej masz problem z przepływomierzem lub elektrozaworem E.G.R.. ale obstawiałbym EGR
pozdrawiam
Deo |
|
|
|
 |
Nikoś
Mitsumaniak
Auto: 2 razy civic 5G
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 25 Lut 2009 Posty: 249 Skąd: Kartuzy
|
Wysłany: 16-10-2010, 15:51
|
|
|
Witam. Dzięki wam. Może wiecie jeszcze jak sprawdzić EGR bo przepływomierz jest na 100% sprawny. |
_________________ Nikoś widzi Nikoś wie, że trzy diamenty są THE BEST |
|
|
|
 |
Owczar
Forumowicz
Auto: CLS 450
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 282 razy Dołączył: 14 Lip 2008 Posty: 14375 Skąd: Pruszków
|
Wysłany: 17-10-2010, 02:59
|
|
|
EGR nie powodowałby aż takich problemów. Nawet gdyby był cały czas otwarty lub zamknięty.
A nie świeci Ci się kontrolka komputera? Koniecznie sprawdź błędy, bo tak to jest wróżenie z fusów.. |
|
|
|
 |
Nikoś
Mitsumaniak
Auto: 2 razy civic 5G
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 25 Lut 2009 Posty: 249 Skąd: Kartuzy
|
Wysłany: 17-10-2010, 08:48
|
|
|
Niestety kontrolka komputera się nie swieci. Mam sprawdzone: świece, kable, cewke, krokowca, przepływomierz, szczelność, bezpieczniki, wszystkie płyny, pompe paliwa i filtry.
Dodam jeszcze w jakiej sytuacji doszło do awari. Wracając z pracy postanowiłem zatankować gdyż nie dojechałbym do domu. Po zatankowaniu zrobiłem jakieś 8 kilometrów po czym zaczoł się dławić aż zgasł. Focus został zcholowany. Po długiej zabawie w mechanika postanowiłem spuścić benzyne i zalać nową. Gdy zaczełem spuszczać moim oczom ukazało się coś dziwnego ( benzyna była brązowata a na dnie pływała jakaź maż). Dodam jeszcze że jakiś miesiąc temu zbiornik paliwa był czyszczony i nie możliwe żeby się tak szybko zabrudził. |
_________________ Nikoś widzi Nikoś wie, że trzy diamenty są THE BEST |
|
|
|
 |
robertdg
Mitsumaniak SnowWhite

Auto: Galant Sport 98' EAO 2.0 16V
Zaproszone osoby: 1
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 1300 razy Dołączył: 21 Cze 2009 Posty: 23638 Skąd: KSSE
|
Wysłany: 17-10-2010, 10:38
|
|
|
Nikoś, a masz paragon ze stacji za tankowanie jakie ciśnienie podaje pompa paliwa - oczywiście gdy się rozgrzeje Co do diagnostyki komputerowej forda, to radze się na nią udac, jednakże wiedzac ze Ford ma strasznie skomplikowane protokoly komunikacyjne - czasami nawet serwis sobie nie radzi polecam uderzyc albo do serwisu Forda, albo do elektronika co ma porzadny sprzet.
Czy zgasnieciu silnika w czasie jazdy towarzyszyly jakies inne objawy |
_________________ Gość zobacz mojego Galanta
Jeżeli nie żyjesz na krawędzi, to znaczy, że zajmujesz za dużo miejsca
"Jesteś jedyną osobą na świecie, która może wykorzystać Twój potencjał" - Zig Ziglar
W naturze człowieka leży rozsądne myślenie ale nielogiczne działanie
 |
|
|
|
 |
Nikoś
Mitsumaniak
Auto: 2 razy civic 5G
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 25 Lut 2009 Posty: 249 Skąd: Kartuzy
|
Wysłany: 17-10-2010, 12:54
|
|
|
Tak zaczoł się dławić i brakowało mu mocy. |
_________________ Nikoś widzi Nikoś wie, że trzy diamenty są THE BEST |
|
|
|
 |
robertdg
Mitsumaniak SnowWhite

Auto: Galant Sport 98' EAO 2.0 16V
Zaproszone osoby: 1
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 1300 razy Dołączył: 21 Cze 2009 Posty: 23638 Skąd: KSSE
|
Wysłany: 17-10-2010, 13:10
|
|
|
Diagnostyka komputerowa, zacznij od tego, cięzko dukac, błedy chwilowe muszą być, jezeli nie ma stałych. |
_________________ Gość zobacz mojego Galanta
Jeżeli nie żyjesz na krawędzi, to znaczy, że zajmujesz za dużo miejsca
"Jesteś jedyną osobą na świecie, która może wykorzystać Twój potencjał" - Zig Ziglar
W naturze człowieka leży rozsądne myślenie ale nielogiczne działanie
 |
|
|
|
 |
Nikoś
Mitsumaniak
Auto: 2 razy civic 5G
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 25 Lut 2009 Posty: 249 Skąd: Kartuzy
|
Wysłany: 17-10-2010, 14:45
|
|
|
Przed chwilą diagnozowałem dalej. I doszłem do wniosku że pompa ma za małe ciśnienie na ciepłym silniku bo jak wcisne gaz na max i trzymam tak cały czas to zachowuje się tak: ładnie wchodzi prawie na najwyrzsze obroty po czym się dławi i spada z obrotów i znowu dławiąc się prubuje wkręcić na obroty. Czyli na moją głowe dostaje za mało wachy przez felerną pompe |
_________________ Nikoś widzi Nikoś wie, że trzy diamenty są THE BEST |
|
|
|
 |
Owczar
Forumowicz
Auto: CLS 450
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 282 razy Dołączył: 14 Lip 2008 Posty: 14375 Skąd: Pruszków
|
Wysłany: 17-10-2010, 14:46
|
|
|
Nikoś, a filtr paliwa sprawdzałeś? |
|
|
|
 |
Nikoś
Mitsumaniak
Auto: 2 razy civic 5G
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 25 Lut 2009 Posty: 249 Skąd: Kartuzy
|
Wysłany: 17-10-2010, 15:13
|
|
|
Tak wstawiłem nowy filtr. |
_________________ Nikoś widzi Nikoś wie, że trzy diamenty są THE BEST |
|
|
|
 |
Owczar
Forumowicz
Auto: CLS 450
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 282 razy Dołączył: 14 Lip 2008 Posty: 14375 Skąd: Pruszków
|
Wysłany: 17-10-2010, 15:15
|
|
|
Najlepiej zrobić pomiar ciśnienie na listwie, żeby mieć pewność i nie robić nic w ciemno. Dziwne, że na zimnym pompa wydaje... |
|
|
|
 |
robertdg
Mitsumaniak SnowWhite

Auto: Galant Sport 98' EAO 2.0 16V
Zaproszone osoby: 1
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 1300 razy Dołączył: 21 Cze 2009 Posty: 23638 Skąd: KSSE
|
Wysłany: 17-10-2010, 15:18
|
|
|
Owczar, mój brat miał tak w Fordzie, że w miare pracy pompy, nagrzewała sie i stopniowo słabła, aż auto całkowicie zdychało i pomagało jedynie kilkugodzinny postój, albo hol, bład chwilowy był zarejestrowany, dlatego wspominałem o diagnostyce komputerowej. |
_________________ Gość zobacz mojego Galanta
Jeżeli nie żyjesz na krawędzi, to znaczy, że zajmujesz za dużo miejsca
"Jesteś jedyną osobą na świecie, która może wykorzystać Twój potencjał" - Zig Ziglar
W naturze człowieka leży rozsądne myślenie ale nielogiczne działanie
 |
|
|
|
 |
|