Przerywa po odpaleniu |
Autor |
Wiadomość |
sajmon84
Nowy Forumowicz
Auto: lancer 1.3 98r
Dołączył: 19 Lis 2008 Posty: 28 Skąd: wlkp
|
Wysłany: 03-10-2010, 18:42 Przerywa po odpaleniu
|
|
|
Witam
Mój problem polega na tym, że po odpaleniu lancer przerywa i strzela. Po kilku minutach wszystko wraca do normy. Czym to może być spowodowane?
Lancer 1.3, 12V, 98r |
|
|
|
 |
Hugo
Mitsumaniak srebrny szatan

Auto: EA5A Avance '01 & SS 1,6
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 521 razy Dołączył: 06 Sie 2006 Posty: 21954 Skąd: Wolsztyn
|
Wysłany: 04-10-2010, 08:32
|
|
|
Odkręć i wyczyść kopułkę aparatu zapłonowego. Kable zapłonowe nie mają przebicia? |
|
|
|
 |
pierafal
Mitsumaniak

Auto: GALANT EA V6
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 5 razy Dołączył: 06 Maj 2006 Posty: 207 Skąd: Zawiercie
|
Wysłany: 04-10-2010, 21:41
|
|
|
Przerywanie, faktycznie sugerowalo by kable, swiece, kopulke, moze rozdzielacz.
Regulowales kiedys luzy zaworowe? Jesli nie to warto je sprawdzic. Jest to prosta czynność dla każdego mechanika, tylko przypilnuj aby sprawdzali je na cieplym silniku. |
_________________ pozdrawiam, Rafał
__________________________________
Mitsubishi Galant V6 2.5 00r. + LPG Diego
 |
|
|
|
 |
sajmon84
Nowy Forumowicz
Auto: lancer 1.3 98r
Dołączył: 19 Lis 2008 Posty: 28 Skąd: wlkp
|
Wysłany: 07-10-2010, 19:07
|
|
|
Na początku roku wymieniałem świece, kable, kopułkę, rozdzielacz i aparat zapłonowy, więc myślę że można to wyeliminować. Zawory były chyba regulowane podczas zeszłorocznej wymiany rozrządu. Dziwne jest to, że dzieje się tak tylko na zimnym silniku. Czytałem, że problem może być z zaworem EGR. |
|
|
|
 |
Hugo
Mitsumaniak srebrny szatan

Auto: EA5A Avance '01 & SS 1,6
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 521 razy Dołączył: 06 Sie 2006 Posty: 21954 Skąd: Wolsztyn
|
Wysłany: 07-10-2010, 22:13
|
|
|
Czujnik temperatury silnika (2 pinowy) sprawdzony? |
|
|
|
 |
sajmon84
Nowy Forumowicz
Auto: lancer 1.3 98r
Dołączył: 19 Lis 2008 Posty: 28 Skąd: wlkp
|
Wysłany: 20-10-2010, 21:05
|
|
|
Czujnika nie sprawdzałem. To wygląda trochę jakby ssanie się nie włączało. |
|
|
|
 |
Hugo
Mitsumaniak srebrny szatan

Auto: EA5A Avance '01 & SS 1,6
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 521 razy Dołączył: 06 Sie 2006 Posty: 21954 Skąd: Wolsztyn
|
Wysłany: 20-10-2010, 22:04
|
|
|
sajmon84 napisał/a: | To wygląda trochę jakby ssanie się nie włączało. | Czyli dokładnie tak jak było u mnie w Galancie. Okazało się, że czujnik praktycznie całkowicie umarł. Wymiana usunęła problem. Jak nie ma podwyższonych obrotów po odpaleniu zimnego silnika to typowy objaw uszkodzonego tego właśnie czujnika. |
|
|
|
 |
pierafal
Mitsumaniak

Auto: GALANT EA V6
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 5 razy Dołączył: 06 Maj 2006 Posty: 207 Skąd: Zawiercie
|
Wysłany: 20-10-2010, 22:06
|
|
|
Cytat: | Zawory były chyba regulowane |
Wyreguluj zawory. Kiedys tez mialem wrazenie ze brakuje mi ssania. Jezdzilem wtedy po mechanikach, ktorzy wymyslali rozne rzeczy bez efektu. Regulacja zaworow pomogla.
Od tego czasu reguluje je co ok 20-30kkm, uszczelke pod pokrywa zaworow zostawiam orginalna, nic nie cieknie. |
_________________ pozdrawiam, Rafał
__________________________________
Mitsubishi Galant V6 2.5 00r. + LPG Diego
 |
|
|
|
 |
rydzu25
Forumowicz

Auto: Outlander II
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 2 razy Dołączył: 29 Sty 2007 Posty: 106 Skąd: Nowy Dwór Mazowiecki/Płock
|
Wysłany: 23-10-2010, 09:40
|
|
|
witam
Powinna pomóc ci regulacja zaworów. Tylko pamietaj że musi być na ciepłym silniku
Luzy powinny wynosić:
wlot 0,20
wylot 0,25
pozdrawiam |
_________________
 |
|
|
|
 |
sajmon84
Nowy Forumowicz
Auto: lancer 1.3 98r
Dołączył: 19 Lis 2008 Posty: 28 Skąd: wlkp
|
Wysłany: 09-11-2010, 22:23
|
|
|
Jestem po regulacji zaworów i przerywanie ustało, nawet stał się żywszy. Jak się okazało luzy były bardzo małe. Dzięki za pomoc i pozdrawiam |
|
|
|
 |
Witoldu
Forumowicz
Auto: SpaceStar 1,3
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 2 razy Dołączył: 29 Paź 2010 Posty: 42 Skąd: Polska
|
Wysłany: 09-11-2010, 22:44
|
|
|
jak miło zastosować się do zaleceń producenta miśków i wyregulować zawory
a całą resztę definiuje skrót ABS ( absolutny brak serwisu = paliwo i płyn do spryskiwacza dolałem to musi być ok) i płyn hamulcowy co 30000km lub co 2 lata też wszyscy zmieniają tylko odpowietrzniki się nie odkręcają |
|
|
|
 |
|