Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki Strona Główna Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki


FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum
 Ogłoszenie 


W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu.
Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.

Poprzedni temat «» Następny temat
Czy komputery w E3 są zamienne - dyskusja.
Autor Wiadomość
Crosby 
Mitsumaniak


Auto: Był GALANT 2,0 [4G63][E33A]
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 4 razy
Dołączył: 20 Gru 2009
Posty: 106
Skąd: Katowice-ligota
Wysłany: 25-10-2010, 13:36   

waldi-1 napisał/a:
a tak to za komputer zapłaciłem 50 zł


Gdzie ty kupiłeś ten komp za 50zł albo go naprawiłeś bo ja za używany z rozbitego dałem 600zł bo nowy w serwisie zawołali mi za 8500zł <szok>
_________________
三菱ギャラン
 
 
 
waldi-1 
Mitsumaniak


Auto: galant 2,5v6 rok 98 pb/lpg
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 24 razy
Dołączył: 25 Paź 2006
Posty: 1577
Skąd: Chechło City
Wysłany: 25-10-2010, 13:41   

ano tyle dałem , gosc jest z pod łodzi, to było dwa lata temu. Jeśli poszukasz to tez znajdziesz taniej niż 100 na allegro

to chyba deo twojego
http://allegro.pl/kompute...1287398809.html

niewiem tez czy podejdzie komp od 1,8 do 2,0 bo na odwrót podchodzi i nawet na mocy zyskasz zakładając komp od wiekszego silnika do mniejszego
_________________
MÓJ GALANt
http://forum.mitsumaniaki.pl/viewtopic.php?t=48554

http://forum.mitsumaniaki...p=968287#968287
 
 
 
Tryniu 
Nowy Forumowicz


Auto: Carisma 1.8 GDI 98'
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 21 Paź 2010
Posty: 16
Skąd: Szczecin
Wysłany: 25-10-2010, 15:05   

A orientuję się może czy zamiast komputera MD 173635 pasował by jakiś inny i czy ktoś to wypróbował?
Bo dzwonię po różnych miejscach i nigdzie nie mają identycznego komputera :(
 
 
 
waldi-1 
Mitsumaniak


Auto: galant 2,5v6 rok 98 pb/lpg
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 24 razy
Dołączył: 25 Paź 2006
Posty: 1577
Skąd: Chechło City
Wysłany: 25-10-2010, 15:07   

powiem ci tak, ja założyłem inny niż miałem i mi wszystko odpaliło
_________________
MÓJ GALANt
http://forum.mitsumaniaki.pl/viewtopic.php?t=48554

http://forum.mitsumaniaki...p=968287#968287
 
 
 
Crosby 
Mitsumaniak


Auto: Był GALANT 2,0 [4G63][E33A]
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 4 razy
Dołączył: 20 Gru 2009
Posty: 106
Skąd: Katowice-ligota
Wysłany: 25-10-2010, 16:06   

Tryniu napisał/a:
A orientuję się może czy zamiast komputera MD 173635 pasował by jakiś inny i czy ktoś to wypróbował?
Bo dzwonię po różnych miejscach i nigdzie nie mają identycznego komputera


tu był opisywany temat
http://forum.mitsumaniaki...er=asc&start=45


waldi-1 napisał/a:
to chyba deo twojego
http://allegro.pl/kompute...1287398809.html

nie wiem co to za komp i do czego służy ale napewno nie do mojego miśka
_________________
三菱ギャラン
 
 
 
waldi-1 
Mitsumaniak


Auto: galant 2,5v6 rok 98 pb/lpg
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 24 razy
Dołączył: 25 Paź 2006
Posty: 1577
Skąd: Chechło City
Wysłany: 25-10-2010, 16:22   

no oczywidcie nie taki jak miał być orginalnie, ale na tym powinien wóz odpalić. Jeśli chodzi o moje autko to orginalny komputer do mojego to md 165144 lub inne oznaczenie e2t 36274a, a kupiłem i założyłem e2t 14474a niestety niewidze tego pierwszego oznaczenia ale na tym kompie mi gal smiga świetnie i tobie tez powinien
_________________
MÓJ GALANt
http://forum.mitsumaniaki.pl/viewtopic.php?t=48554

http://forum.mitsumaniaki...p=968287#968287
 
 
 
Maretzky85 
Mitsumaniak
Mod Galant E3x


Auto: Galant`88; [4G63T][E39A] VR4
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 67 razy
Dołączył: 26 Gru 2006
Posty: 2937
Skąd: warszawa
Wysłany: 26-10-2010, 23:39   

waldi-1 napisał/a:
http://allegro.pl/kompute...1287398809.html

To komputer od tempomatu czy innego akcesoria :P

waldi-1 napisał/a:
niewiem tez czy podejdzie komp od 1,8 do 2,0 bo na odwrót podchodzi i nawet na mocy zyskasz zakładając komp od wiekszego silnika do mniejszego

Bezedura :D W najlepszym przypadku będzie chodził poprawnie.
_________________
Zawsze mogę się mylić ;)

"Ż(ona): a co zrobisz ze starym Galantem? (domyślnie - po kupnie rekina)
J(a): będę nim jeździł, gdy rekin pójdzie na złom"
by Krzyżak

-Galant 1.8 Gaźnik 4G37 1988r (złom)
-Galant 2.0 SOHC GLSi, później DOHC GTi 1989r (sprzedany)
-Galant 2.0 16V DOHC GTi, potem GTi T 1991r (Sprzedany)
-Galant 2.0 16V DOHC Dynamic Turbo 1989r (sprzedany)
-Galant 2.0 16V DOHC Turbo VR4 1988r
(Obecny)

-Toyota Corolla 1.3 (Wyjechała do afryki :P )
- Colt C52A na gaźniku z gazolotem

 
 
 
waldi-1 
Mitsumaniak


Auto: galant 2,5v6 rok 98 pb/lpg
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 24 razy
Dołączył: 25 Paź 2006
Posty: 1577
Skąd: Chechło City
Wysłany: 27-10-2010, 09:23   

widzisz, piszesz ze to bzdura , a ja jestem przekonany ze tak jest , ponieważ własnie ja u siebie taki komp założyłem i wiem jak było przed i jak jest teraz
\
a jeśli chodzi o ten link to pomyliłem je i oczywiście to nie jest ten

http://allegro.pl/kompute...1291949818.html

http://allegro.pl/mitsubi...1269430117.html


bedzie śmigać , bedzie
_________________
MÓJ GALANt
http://forum.mitsumaniaki.pl/viewtopic.php?t=48554

http://forum.mitsumaniaki...p=968287#968287
 
 
 
Krzyzak 
moderator mitsumaniak
uczestnik I Zlotu MM


Auto: E32, CR29, 5F, DCJ, 7N, Y2
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 645 razy
Dołączył: 28 Kwi 2005
Posty: 24321
Skąd: był Malbork, teraz Gdańsk
Wysłany: 27-10-2010, 10:32   

ja odpaliłem Galanta 2.0 na kompie z Galanta 1.8 (oba 8 zaworowe)
nawet udało się przeparkować z 40 metrów (bo taka była potrzeba) - jazda na innych biegach niż 1 nie była uskuteczniana

w drugą stronę nie próbowałem, jednak podejrzewam, że się uda, skoro udało się to, co powyżej napisałem
 
 
waldi-1 
Mitsumaniak


Auto: galant 2,5v6 rok 98 pb/lpg
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 24 razy
Dołączył: 25 Paź 2006
Posty: 1577
Skąd: Chechło City
Wysłany: 27-10-2010, 10:45   

jak juz wyżej napisałem mnie ten komp zadziałał wyśmienicie, mam silnik 1,8 a kompoa od 2,0 , czyli już chyba wiadomo ze w jedna jak i w drugą sie da. Niedowiarków zapraszam do siebie w celach zaprezentowania tego w praktyce :mrgreen:
_________________
MÓJ GALANt
http://forum.mitsumaniaki.pl/viewtopic.php?t=48554

http://forum.mitsumaniaki...p=968287#968287
 
 
 
Tryniu 
Nowy Forumowicz


Auto: Carisma 1.8 GDI 98'
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 21 Paź 2010
Posty: 16
Skąd: Szczecin
Wysłany: 27-10-2010, 16:58   

Panowie, uważacie że komputer MD 190873 pasował by do Galanta z silnikiem 4G63 SOHC?
Oryginalny miałem MD 173635 a podanych w innym temacie "zamienników" nie mogę nigdzie odszukać na allegro :(
 
 
 
waldi-1 
Mitsumaniak


Auto: galant 2,5v6 rok 98 pb/lpg
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 24 razy
Dołączył: 25 Paź 2006
Posty: 1577
Skąd: Chechło City
Wysłany: 27-10-2010, 18:01   

moim zdaniem powinien, jesli kosztuje góra 100 zeta to kup, zdaje mi sie ze te kompy to jest jedno i to samo, róznią sie tylko numeracja i oznaczeniem. Bo jesli produkowali galanta od 88 do 91 i cały czas był ten silnik a komputery z oznaczeń sa inne to niby niepowinno to zadziałać, a w rzeczywistości jest inaczej
_________________
MÓJ GALANt
http://forum.mitsumaniaki.pl/viewtopic.php?t=48554

http://forum.mitsumaniaki...p=968287#968287
 
 
 
Maretzky85 
Mitsumaniak
Mod Galant E3x


Auto: Galant`88; [4G63T][E39A] VR4
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 67 razy
Dołączył: 26 Gru 2006
Posty: 2937
Skąd: warszawa
Wysłany: 27-10-2010, 20:41   

waldi-1 napisał/a:
ponieważ własnie ja u siebie taki komp założyłem i wiem jak było przed i jak jest teraz

Miałeś zwalony komp i samochód nie jechał, wsadziłeś dobry i zaczął jechać - proste jak drut. Może ktoś się pomylił i to ECU od tego silnika, a nawet jak nie to na pewno lepiej niż normalnie jechać nie będzie.
PS. I strzelać też nie ma co. Poza tym ja mam komputer od SOHCa w razie co.
_________________
Zawsze mogę się mylić ;)

"Ż(ona): a co zrobisz ze starym Galantem? (domyślnie - po kupnie rekina)
J(a): będę nim jeździł, gdy rekin pójdzie na złom"
by Krzyżak

-Galant 1.8 Gaźnik 4G37 1988r (złom)
-Galant 2.0 SOHC GLSi, później DOHC GTi 1989r (sprzedany)
-Galant 2.0 16V DOHC GTi, potem GTi T 1991r (Sprzedany)
-Galant 2.0 16V DOHC Dynamic Turbo 1989r (sprzedany)
-Galant 2.0 16V DOHC Turbo VR4 1988r
(Obecny)

-Toyota Corolla 1.3 (Wyjechała do afryki :P )
- Colt C52A na gaźniku z gazolotem

 
 
 
waldi-1 
Mitsumaniak


Auto: galant 2,5v6 rok 98 pb/lpg
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 24 razy
Dołączył: 25 Paź 2006
Posty: 1577
Skąd: Chechło City
Wysłany: 27-10-2010, 21:26   

Skoro lepiej niebedzie to po co mapują kompy???? jak by to nic niedawało to by tego nierobili, moze jest róznica między silnikami 8 a 16 zaworowymi ale moim zdaniem w silnku 2,0 jest inny kąt wtrysków , więc jak silnik 1,8 niby słabszy niby cos tam jest inaczej, niby ma inna dawke paliwa a do niego załozymy kompa od 2,0 to jak jest to teoretycznie ? niepowinien w ogóle zapalić? W praktyce jest inaczej i nawet zakładając inny komp o innym oznaczeniu silnik gra jak należy to niby dlaczego ma niebyć mocniejszy, to przecież odczówalne jest zaraz po pierwszej jezdze, bo jesli nie to po kij robią tyle rodzaji tych kompów skoro silniki i tak sa te same

W każdym bądz razie mnie sie tylko tak wydaje


A jeśli chodzi o mój komp to był tylko problem ze ssaniem , na zimnym cięzko było go zapalić a potem jak sie nagrzał to chodził BDB
_________________
MÓJ GALANt
http://forum.mitsumaniaki.pl/viewtopic.php?t=48554

http://forum.mitsumaniaki...p=968287#968287
 
 
 
Maretzky85 
Mitsumaniak
Mod Galant E3x


Auto: Galant`88; [4G63T][E39A] VR4
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 67 razy
Dołączył: 26 Gru 2006
Posty: 2937
Skąd: warszawa
Wysłany: 27-10-2010, 22:43   

waldi-1, a widziałeś jak ktoś mapuje komputer z seryjnym silnikiem i osprzętem ? :D Komputery się mapuje jak wprowadzasz jakieś zmiany w silniku, inaczej wzrost mocy jest pomijalny.
waldi-1 napisał/a:
niby dlaczego ma niebyć mocniejszy

Niby dlatego, że jest to fizycznie niewykonalne. Seryjna mapa jest najlepiej dobrana do silnika i wszelkie modyfikacje mapy w najlepszym wypadku przyspieszą zużycie silnika.
waldi-1 napisał/a:
A jeśli chodzi o mój komp to był tylko problem ze ssaniem , na zimnym cięzko było go zapalić a potem jak sie nagrzał to chodził BDB

Najwyraźniej reszta już się zaczęła sypać i stąd zauważalny wzrost mocy - w końcu zaczął pracować normalnie...

waldi-1 napisał/a:
więc jak silnik 1,8 niby słabszy niby cos tam jest inaczej, niby ma inna dawke paliwa a do niego załozymy kompa od 2,0 to jak jest to teoretycznie ? niepowinien w ogóle zapalić? W praktyce jest inaczej i nawet zakładając inny komp o innym oznaczeniu silnik gra jak należy

Na prawdę chcesz się wdawać w taką dyskusję ? Bo mi osobiście nie chce się wykładać podstaw sterowania silnikiem benzynowym. Z 1.8 nie zrobisz 2.0 komputerem i z 2.0 109 km nie zrobisz 120 km mapą... ani komputerem (a przynajmniej nie seryjnym).
_________________
Zawsze mogę się mylić ;)

"Ż(ona): a co zrobisz ze starym Galantem? (domyślnie - po kupnie rekina)
J(a): będę nim jeździł, gdy rekin pójdzie na złom"
by Krzyżak

-Galant 1.8 Gaźnik 4G37 1988r (złom)
-Galant 2.0 SOHC GLSi, później DOHC GTi 1989r (sprzedany)
-Galant 2.0 16V DOHC GTi, potem GTi T 1991r (Sprzedany)
-Galant 2.0 16V DOHC Dynamic Turbo 1989r (sprzedany)
-Galant 2.0 16V DOHC Turbo VR4 1988r
(Obecny)

-Toyota Corolla 1.3 (Wyjechała do afryki :P )
- Colt C52A na gaźniku z gazolotem

 
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

Ta strona używa ciasteczek (ang. cookies) w celu logowania oraz do badania oglądalności strony.
Aby dowiedzieć się czym są ciasteczka odwiedź stronę wszystkoociasteczkach.pl
Jeśli nie wyrażasz zgody na wykorzystywanie ciasteczek na tej stronie, zablokuj je w opcjach Twojej przeglądarki internetowej.