Problemy z mocą itd. |
Autor |
Wiadomość |
paweu85
Nowy Forumowicz
Auto: Space Wagon 2.0 87r
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 26 Wrz 2010 Posty: 13 Skąd: Warka
|
Wysłany: 27-10-2010, 20:06 Problemy z mocą itd.
|
|
|
Witam,mam problemy z moim autem ale nie jest to galant tylko Space wagon 87r 2.0 a pisze tu bo na forum SW pusto a silnik gaźnikowy 4G63 czy 4G37 jest taki jak w galantach.. a więc:
1.silnik nie ma mocy ciezko pali zimny czy ciepły, zapewne dlatego ze wszelkie węzyki od Gaźnika podłaczone są zle a niektóre wogóle nigdzie i syczą..i potrzebne mi jakis schemat/rysunek to podłacze ok(dodam tylko ze silnik kupiłem z innego i sprawdzałem go jeszcze przed wymontowaniem i było dobrze a gaznik kupiłem razem z silnikiem z tym ze sprzedawca porozłaczał wszystko przy wyjmowaniu a wezyki pociął..).silnik 4G63 8V
2.jak wymieniałem silnik to pozamieniałem miejscami trzy wezyki przy pompce paliwa i tez bym prosił o jakies wskazówki który wezyk gdzie idzie a jest jeden do gaźnika,drugi do układu jakis filtrów puszek i dalej do skrzyni biegów.. trzeci to chyba powrót benzyny
3.Rozrusznik słabo kręci czasami..jest tak ze 3 razy zakreci normalnie potem nagle zwalnia tak jakby akumulator padł i ledwo co przekręca wydajac taki dzwiek jakby cos tarło metalowego i tak potrafi ze 2-3 razy a potem znowu szybko kręci?! z tym ze strasznie to obciąza akumulator.wymieniłem juz klemy,rozrusznik na inny i akumulator nowy.. |
|
|
|
 |
mitsu_pl
Forumowicz

Auto: Subaru Forester
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 25 razy Dołączył: 14 Lip 2007 Posty: 1301 Skąd: Grajewo
|
Wysłany: 27-10-2010, 21:15
|
|
|
Odpowiedź na pkt. 1 i 2 możesz poszukać w manualach:
http://forum.mitsumaniaki.pl/viewforum.php?f=74
pod tytułami:
GALANT, SILNIKI (ENGINES), SPACESTAR/SPACEWAGON/SPACERUNNER
Natomiast co do rozrusznika, to sprawdź wszystkie połączenia masowe oraz główny przewód zasilający. Jak masz kable rozruchowe, możesz nimi się posłużyć.
Jest jeszcze jedna opcja, ale to raczej ostateczność, kostka stacyjki. |
_________________ Subaru Forester SF FL - 2000r.
Subaru Forester SF - 1999r.
Subaru Outback BI - 2005r.
Mitsubishi Galant E88A 2.5 TT |
|
|
|
 |
paweu85
Nowy Forumowicz
Auto: Space Wagon 2.0 87r
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 26 Wrz 2010 Posty: 13 Skąd: Warka
|
Wysłany: 27-10-2010, 21:24
|
|
|
ściągałem juz te manuale ale nie ma tam schematu połączen gaźnika czy pompki paliwa.. |
|
|
|
 |
Maretzky85
Mitsumaniak Mod Galant E3x

Auto: Galant`88; [4G63T][E39A] VR4
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 67 razy Dołączył: 26 Gru 2006 Posty: 2937 Skąd: warszawa
|
Wysłany: 27-10-2010, 22:54
|
|
|
Na stronie kolegi Krzyżaka jest schemat podciśnień gaźnika 4g37, prawdopodobnie jest tak samo albo bardzo podobnie. |
_________________ Zawsze mogę się mylić
"Ż(ona): a co zrobisz ze starym Galantem? (domyślnie - po kupnie rekina)
J(a): będę nim jeździł, gdy rekin pójdzie na złom"
by Krzyżak
-Galant 1.8 Gaźnik 4G37 1988r (złom)
-Galant 2.0 SOHC GLSi, później DOHC GTi 1989r (sprzedany)
-Galant 2.0 16V DOHC GTi, potem GTi T 1991r (Sprzedany)
-Galant 2.0 16V DOHC Dynamic Turbo 1989r (sprzedany)
-Galant 2.0 16V DOHC Turbo VR4 1988r
(Obecny)
-Toyota Corolla 1.3 (Wyjechała do afryki )
- Colt C52A na gaźniku z gazolotem
 |
|
|
|
 |
paweu85
Nowy Forumowicz
Auto: Space Wagon 2.0 87r
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 26 Wrz 2010 Posty: 13 Skąd: Warka
|
Wysłany: 29-10-2010, 23:21
|
|
|
a czy ten rozrusznik to moze krecic przez przestawiony zapłon?bo zauwazyłem ze jak kreci a nagle zaczyna wolniej krecic to silnik zaczyna załapywac a w momencie najwiekszego spowolnienia czyli w suwie sprężania to patrząc na pasek alternatora to on cofa się?! o jakis centymetr a potem kreci w przeciwną normalną stronę..zapłon po wymianie silnika ustawiałem sam na oko czyli raczej kiepsko.. a i jeszcze pytanie czy tam jest jakas regulacja kąta wyprzedzenia zapłonu która działa automatycznie podczas pracy silnika i w związku z tym ze mam zle podłaczone podcisnienia to i zaplon sie przestawił bo kiedys tak niepalił a zapłonu nie ruszałem już.. |
|
|
|
 |
Hugo
Mitsumaniak srebrny szatan

Auto: EA5A Avance '01 & SS 1,6
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 521 razy Dołączył: 06 Sie 2006 Posty: 21954 Skąd: Wolsztyn
|
Wysłany: 29-10-2010, 23:45
|
|
|
paweu85 a nie ma tam czasami możliwości wsadzenia aparatu zapłonowego obróconego o 180 stopni? Coś mi się wydaje, że kiedyś w Maździe 626 wsadziłem aparat przestawiony o 180 stopni i silnik podczas kręcenia rozrusznikiem się blokował, zacinał. Rozrusznik nie miał siły nim obrócic. Był tam aparat zapłonowy Mitsubishi. |
|
|
|
 |
Maretzky85
Mitsumaniak Mod Galant E3x

Auto: Galant`88; [4G63T][E39A] VR4
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 67 razy Dołączył: 26 Gru 2006 Posty: 2937 Skąd: warszawa
|
Wysłany: 29-10-2010, 23:46
|
|
|
Jak masz źle ustawiony zapłon to właśnie coś takiego będzie się dziać. Iskra będzie występować za duże przed GMP tłoka w efekcie nawet cofając go, a przynajmniej tworząc bardzo duży opór rozrusznikowi. |
_________________ Zawsze mogę się mylić
"Ż(ona): a co zrobisz ze starym Galantem? (domyślnie - po kupnie rekina)
J(a): będę nim jeździł, gdy rekin pójdzie na złom"
by Krzyżak
-Galant 1.8 Gaźnik 4G37 1988r (złom)
-Galant 2.0 SOHC GLSi, później DOHC GTi 1989r (sprzedany)
-Galant 2.0 16V DOHC GTi, potem GTi T 1991r (Sprzedany)
-Galant 2.0 16V DOHC Dynamic Turbo 1989r (sprzedany)
-Galant 2.0 16V DOHC Turbo VR4 1988r
(Obecny)
-Toyota Corolla 1.3 (Wyjechała do afryki )
- Colt C52A na gaźniku z gazolotem
 |
|
|
|
 |
paweu85
Nowy Forumowicz
Auto: Space Wagon 2.0 87r
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 26 Wrz 2010 Posty: 13 Skąd: Warka
|
Wysłany: 31-10-2010, 16:34
|
|
|
no i udało sie z rozrusznikiem..problemem był własnie przestawiony zapłon.. z tym ze dziwi mnie jak on mógł sie przestawic przeciez aparat nie był ruszany..rozrusznik kreci juz jednostajnie jednak nie tak jak kiedys..jak go kupiłem krecił szybko ale przez ten zapłon miał duze opory a teraz ma lzej ale moze go troche przypaliłem..
Jesli chodzi o podcisnienia to mam juz schemat ale nie moge go rozszyfrowac..wszystkie podcisnienia wokół gaznik sa ok..wiem bo mam dwa takie gażniki ale chodzi mi o to gdzie idą dwa węzyki wychodzące z tyłu gażnika a są dosyć długie i gdzie idzie węzyk idący spod kolektora dolotowego z jakiegos czujnika chyba temperatury?a objawy sa takie ze nie ma mocy dochodzi z wielkim bólem do 4 tys.obrotu na luzie a na biegu max 2500 |
|
|
|
 |
|